Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustanikki

Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Pussaisin teitä kaikkia pepulle jos voisin.
Viimeksi muokannut mustanikki, 01.08.2006 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sanctus

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Viha ja vittzzzzzzzzzzz......

Kuva
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aasi on mielestäni tosi dorka kun pitää tämmöistä palstaa pystyssä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Patz

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mun aloitustako täällä odotellaan? V*tun vässykät...

Kumma kyllä juuri kukaan miepuolisita kirjoittajista ei saa verenpainetta nousemaan, mitä nyt muutama mitäänsanomattomuus joiden kirjoitukset ohitan ihan joka kerta, koska ei niissä ole kuitankaan mitään muuta kun jotain mussutusta kuinka elämä on paskaa mutten saa aikaiseksi mitään muuttaakseni sitä. Mitättömyyksien mitättömiä postauksia.

Ei ku joo, kyllä mua nykysin vähän ärsyttää toi mustakikkeli, kun se tunkee noita helvetin pitkiä postauksiaan kaikista sen existä joka saaskutin ketjuun. Mut ei kuitenkaan vielä silleen pahasti, että voit jatkaa. Ja tietty Martza joka elää siellä omassa Martzamaassaan. Postauksissa ollut sama sisältö ensimmäisestä viimeiseen eli skippaan suosiolla. FB:n juttuja en lue koskaan.
Joo, meinasin unohtaa Niban. Sillä rintamalla ei mitään uutta.
Ja sitten naiset. Huoh.
Mun täytyy nyt oikeen jäsennellä nää ajatukset antaumuksella, joten täydennän tätä osiota vaikka huomenna.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja cardic »

jos mua todella joku taalla vituttais niin paljo et younet menis, niin sillon on aika sulkea netti ja pysya poissa.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mä oon niin hottis, ettei tosikaan. Etteks ookki samaa mieltä? Huh, nyt on puhdas ilma.
Paras päivä ikinä.
Tiikeriankka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Mulla on suurempiakin ongelmia ja tämä on vain palsta. Ei tällä mitään lainvoimaa ole joten en vaivaudu kiihtymään. Sitäpaitsi taidan olla liian tyhmä suuttumaan.
MarthaFocker

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Patz on huomionkipee bitch, mutta toisaalta ymmärrän sitä, koska oon ite samanlainen. Mutta vituttaa se silti.
Angita ja Manala on juoruämmiä. Se haittais vaan jos kityn asiat kiinnostais vitusti, eikä kiinnosta.
Bliss ja ninni on aivottomia galluppiensa kanssa. Ketä sellaset asiat muka kiinnostaa. Dorkat. Sospokee kehii.
Hämis on friikki.
Aasi on peelo. Samoin Bedlam. Se myös tahallaan kirjottaa vonkaamisesta ja sellasesta ärsyttääkseen exäänsä, josta taasen en tiedä lukeko/ kiinnostaako. Yritystä on kuitenkin.
Sinkkumatti on keski-ikänen teini.
Hemuli aka mustakikkeli on ihan vitun aivoton monkey boy, ja uskokaa tai älkää, vielä aivottomampi livenä.
Ramit ja jouskat nyt on tietty ihan omassa sarjassaan, mutta ei siitä sen enempää. Mutsi sano aina, ettei vammasille saa nauraa. Ne ei kuulema voi sille mitään. No yrittäisivät vittu edes.
Ainiin ja tää Rouva Pupu vielä. Siisti nikki, mutta siinä se sitten olikin. Just tyypillinen idari, jonka mielestä nää kityn lumipalloilmiösamankaltainennimijokaketjulle on hauskaa. Hauskaa???? Haistakaa nyt visvavittu.

Ja nyt te, jotka ette löytäneet nimeänne listasta. Se saattaa tarkoittaa sitä, että jossain määrin kirjoituksenne lämmittää sieluani, mutta todennäköisempää on, että en ole edes huomannut teitä. Yrittäkää enemmän. Tehkää paremmin. Miten joku LillyMunster vai mikä vittu se nyt oli, pystyy kirjoittamaan kaks tuhatta viestiä ilman että huomaan niistä ainuttakaan. Ihan esimerkkinä huomasin.

Nonni, queen on puhunut. Meen nyt oksentaa.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 27.07.2006 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Aasi on mielestäni tosi dorka kun pitää tämmöistä palstaa pystyssä.
Ja sitten sillä on myös tosi typeriä yhden lauseen kommentteja!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Eräät turhan tekstin Tonavat korpeavat jatkuvasti, itsetehostus lajityyppinä säännöllisesti ja moni muu silloin tällöin. Mitä mä voitin?
Don't Panic!
MarthaFocker

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

nexie kirjoitti: Mitä mä voitin?
Sangollisen yrjöä. Eihän tossa sanottu mitään.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja nexie »

MarthaFocker kirjoitti:
nexie kirjoitti: Mitä mä voitin?
Sangollisen yrjöä. Eihän tossa sanottu mitään.
Pistän kiertoon.

Ja siinä niinQu todettiin asianpilatila sen verran kattavasti, että vähän jokaisen korvia luulisi kuumottavan.
Don't Panic!
MarthaFocker

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

nexie kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:
nexie kirjoitti: Mitä mä voitin?
Sangollisen yrjöä. Eihän tossa sanottu mitään.
Pistän kiertoon.

Ja siinä niinQu todettiin asianpilatila sen verran kattavasti, että vähän jokaisen korvia luulisi kuumottavan.
Tarkkuutta, täsmennystä.
Vituttaa tollasen Akateemikot, jotka sanoo muka tyhjentävästi. Vittu te mitää sano. Tehkää paremmin.
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Aijjaa tämmöinen? Ei missään erityisessä järjestyksessä, paitsi pahin vikana. Seuraa tajunnanvirtaa.

No ekanakin mua korpeaa tuo martza ihan siis sikana! No ei oikeastaan, mutta haluan välillä piikitellä häntä gurumaisista mutta tyhjyyttä kumisevista ihmissuhdeneuvoistaan. Hän on tuntunut kokevan elämässään paljon, siksi odottaisin häneltä enemmän kuin itsestäänselvien kliseiden toistelua.

Patz ärsyttää vähän myös (ja tämä maininta ei johdu siitä että hän mainitsi minut, vaikka oli ehkä osatekijänä siinä että hän muistui mieleen). Hänen sinkkumattikaipuunsa on jotenkin niin täysin passé. Meinasin aikoinaan revetä oikeasti töissä nauramaan kun hän julkisesti kyseli palstalla SM:ltä "Alkaisitko sä olla mun hanibani?". Koin siinä vaiheessa jonkinasteista myötähäpeää, ja toisaalta ehkä ymmärrän SM:n ahdingon, jos häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta (tämän olen päätellyt joistakin SM:n kitkeristä vastauksista Patzin kosintoihin). En tiedä kuinka suuri osa Patzin nykyisestä SM-liehittelystä on enää pelkkää näyttelemistä ja läpänheittoa, kaipa hän on jo itsekin tajunnut tilanteen mahdottomuuden(?).

Samassa syssyssä toki tekisi mieli mainita myös Edithin urpiais-kaipuu, mutta se nyt on kuitenkin pysynyt jokseenkin aisoissa, enkä missään tapauksessa koe Edithiä ärsyttävänä palstapersoonana.

Jostain syystä aloin kokea hienoista antipatiaa myös killkillin joitakin kirjoituksia kohtaan (kuulitte aivan oikein, killkill of all people!), mutta hänhän väitti löytäneensä elämän vähän aikaa sitten ja haistatti julkisesti paskat koko Kitinä-kunnalle. Muuten jätkä oli ok, mutta en vaan jaksanut sitä iänikuista pikkukitinää "olen ihan kohmeessa, työni on paskaa, parisuhteeni on paskaa, pelkään vanhenemista ja toivoisin taas olevani kaksikymppinen DJ jota nuoret misukat haluavat panna, sukellusharrastukseni on ainoa henkireikä elämässäni". Teki mieleni useammin kuin kerran sanoa että irtisano jo itsesi ja mene sinne laivanrakennus- tai veturinkuljettajakursseille kun niin olet sitä mieltä ettei henkinen työ ole mistään kotoisin käsitöihin verrattuna, ja hankkiudu jo siitä nartusta ajoissa eroon ennenkuin se syksylle sovittu hääpäivä on edessä.

1108 mainitsen vain siitä syystä että hän yrittää kyllä kovasti herättää hämmennystä yms. ylilyövillä haukkumisillaan joitakin palstalaisia kohtaan, mutta epäonnistui siinä kerta toisensa jälkeen surkeasti, aiheuttaen lähinnä tyhjän katseen ja mielen typerryttävän täydellisen tyhjentymisen. Safi sentään tuntui oikeasti pystyvän keikuttamaan venettä haukkumalla häntä ärsyttäviä palstalaisia ja aiheuttamaan paniikkia monissa. (safi ei päässyt tälle ärsytyslistalleni, vaikka en välttämättä välillä ymmärräkään hänen purkauksiaan, vaikka toisaalta ymmärrän että hän tuntuu välillä nauttivan yleisen pahennuksen ja ärsyynnyksen aiheuttamisesta; vaivaa välillä joitakin muitakin meistä). Tunnen henkistä tyydytystä jos 1108 oikeasti lähti palstalta kirjoitusteni takia, kuten legenda kertoo. Mutta eiköhän hän täällä edelleen ole, vähintään avosiippansa tunnareilla.

Ööh... sanctus on rakkauden hra Klisee (vaahtokylpyyn säveltämään pari rakkauslaulua punaviiniä kynttilänvalossa siemaillen rakkauden öljytylle jumalatterelleen), mutta ei erityisen ärsyttävä tapaus kuitenkaan. Mitä nyt ehkä välillä menee joihinkin keskusteluihin ylimielisellä asenteella toteamaan että hän on sellaisen yläpuolella. Mutta niinhän meistä monet. Taisin itseasiassa mainita sanctuksen vain sen takia koska näin hänen kannanottonsa yllä. Eihän hän edes kirjoita juurikaan Kitinään, ainakaan muusta kuin musiikista, joten ei juurikaan syytä ärsyyntyä. Periaatteessa huimaan pätisi myös nuo alun rakkauden klisee-valitukset, mutta kun hänestä sentään tiedän tai uskon ettei hän ole tosissaan jutuillaan. Vai onko?

Pehmis on seipäänniellyt ja huumorintajuton virkamies, ei siinä mitään. Tuntuu myös omaavan varsin äkkipikaisen luonteen kaikesta huolimatta. Kun Pehmis flippaa, hän flippaakin sitten oikein kunnolla. Vihanhallintakursseille. Aina samat maneerit niiden palstapoistumisten ja äkillisten takaisintulemisten kanssa, yleensä uudella tunnuksella. Mutta se ja sama.

Tässä välissä mainitsen jälleen sen suuren harmaan joukon, joiden kirjoituksilla on minulle harvemmin yhtään mitään tarjottavaa. Se iso päiväkeskustelu- ja gallup-kärpästen joukko. En tiedä koenko heidät ärsyttävinä, ainoastaan mielenkiinnottomina ja turhina kirjoittajina. Valitettavasti olen tavannut heistä monia livenä, jolloin jotkut heistä saattavat yllättäen osoittautua yllättävän mielenkiintoisiksi ihmisiksi. Tai ainakin ok juomaseuraksi.

Yllättävää on se etten nykyisin koe juuri ketään ärsyttäväksi siksi että hän on järjestelmällisesti ilkeä muita palstalaisia kohtaan, kuten muinoin tein. Joko olen vaan tottunut, tai useimmat tällaiset tapaukset ovat vain vaimentuneet jostain syystä. Edes Manala tai Superior eivät jaksa enää ärsyttää tässä suhteessa, toisin kuin ennen. Päinvastoin nykyisin koen Manalan kirjoitukset yleensä melkoisen arvokkaina (hän kirjoittelee nykyisin paljon vähemmän kuin ennen), Supparin kirjoituksista en aina edelleenkään ota selvää, vaikka hän ajatteleekin asioita selvästi keskivertopalstalaista syvemmin ja monitahoisemmin. Saattaa olla lukijan vika.

Jos olisin joku toinen, luultavasti kokisin Mustakikkelin eli Hebulin todella ärsyttävänä. Tyyppi kirjoittaa aivan liian pitkiä ja itsekeskeisiä tarinoita (harvemmin varsinaista asiaa, vaan ainoastaan itseään sivuavia juttuja), luulee itsestään selvästikin aivan liikaa ja näyttää kusikin nousseen päähän mm. Keikauksen kehujen johdosta, eikä jätkä osaa edes hävetä. Luulee varmaan olevansa kovinkin hottis ja haluttava, vaikka oikeasti on iljettävin tapaus mitä olen koskaan tavannut. En panis.

Lisäksi se luuli ainakin ennen olevansa aina oikeassa asiassa kuin asiassa, vänkäsi sekä intti jatkuvasti, eikä millään ymmärtänyt koskaan perääntyä tai yrittää edes ymmärtää vastapuolen ajatuksia asiasta. Hänen kanssaan väittely oli kuin piikkisian nussiminen rintojen väliin. Mihinkään ei päästy ja kaikille jäi paha mieli, mikään ei mennyt jakeluun.

Lisäksi luulee tyyppi olevansa ilmeisesti kovin hauskakin, jatkuva litania typerryttäviä puujalkavitsejä ja lohkaisuja, epäonnistuen siinä missä Mylwin aina loisti niin kirkkaasti kun oli aktiivisempi kirjoittaja. Ilmeisesti kuvittelee olevansa kaikkia hauskuuttava seurapiirimies, vaikka aiheuttaa yleensä muiden kaikkoamisen paikalta. Taitaa olla aika yksinäinen ihminen, kirjoittaakin niin paljon palstalle.

Kylläpäs tulikin puhdas ilma, tosin vähän matalapaineen oloinen. Päivitän tarvittaessa.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 28.07.2006 23:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Edith

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Edith »

mustakikkeli kirjoitti:Edith
Mä en oo koskaa ennen ärsyttänyt ketään. Kiitos, et olit hellä :h:
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Edith kirjoitti:Mä en oo koskaa ennen ärsyttänyt ketään. Kiitos, et olit hellä :h:
Jos luit tarkkaan, et oikein onnistunut edelleenkään. Ajattelin vaan että olisi tasapuolista mainita sinutkin, kun kerran syytin Patzia samasta.
MarthaFocker

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Edith kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Edith
Mä en oo koskaa ennen ärsyttänyt ketään. Kiitos, et olit hellä :h:
Et niin. Sä kuulut niihin mitään sanomatomiin. Esimerkiksi vaikka nikkisi näkyy joka keskustelussa, niin minulle selvisi vasta miitissä että olet naispuoleinen.
OperaDuudson

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

<------- mitäänsanomaton oopperan kummituksen luuranko
SikaMika

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Luen yleensä Marthan (pakko nuoleskella, ettei se ala haukkumaan muakin, en kestäisi sitä), Snapaheadin, Elcon (eR.I.P.??), Vadimin, Pehmiksen, Geetsun ja EveryWomanin (exl. ne kaikkein pisimmät vuodatukset, pitkäjänteisyyteni ei riitä) kirjoitukset oletusarvoisesti. Lisäksi Blissin kirjoitukset, koska se on niin nätti.

Muiden kirjoitukset luen joko harvakseltaan tai - kuten pelkkien viikonpäivä- & gallupslämääjien tapauksessa - en koskaan. Eniten vituttaa typerät kaiken komppaajat, ajatukset ovat parhammillaankin paskoja jos ne eivät ole omia. Toiseksi eniten itsekritiikittömät aivokaasuvaivaiset, joilla ei tunnu olevan paskan hajuakaan siitä mitä kannattaisi päästää suustaan/näppäimistöltään ja mitä ei. En mä ala haukkumaan ketään nimillä, kyllä te luultavasti itsenne tämän kuvauksen perusteella tunnistatte - harmi vain että ette välitä/tajua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jos ärsyttää, menen peiliin eteen ja katson itseäni kuin ihminen ihmistä. Kysyn itseltäni: "Kulta, mikä hätänä?"

Nyt varmaan jotain ärsyttää.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti:En mä ala haukkumaan ketään nimillä, kyllä te luultavasti itsenne tämän kuvauksen perusteella tunnistatte - harmi vain että ette välitä/tajua.
Kyllä välitän/tajuan! Ihmettelen vain miksi sinä luet itsesi ulos tästä joukosta?
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ai niin, pakko antaa vielä erityismaininta kahdelle, slam ja niba. Uskon, tiedän ja toivon että monilla palstalaisilla on antipatioita minua kohtaan, mutta nämä kaksi sankaria ovat ainoat jotka ovat osoittaneet sen myös fyysisesti (miiteissä). Alkoholilla lienee ollut osuutta asiaan, mikä kirjattaneen lieventävänä asianhaarana, tai en tiedä pitäiskö. Enkä puhu mistään molemmin- tai yksipuolisesta turpiinvedosta, mutta close enough. En vain arvosta sellaista, oli mikä oli. Tämä on sikäli valitettavaa ettei minulla ole kyseisiä herroja kohtaan muuten mitään erityisiä antipatioita, mutta aina ei voi voittaa. Ja kun Nibaltakin sain viime talvena usean sadan euron arvoisen risteilylahjakortinkin, ilman mitään vastikkeita. Arvostin sitä suuresti.

Valtavirrasta poiketen(?) Keikaus ei ole onnistunut pääsemään vitutuslistalleni (mainitaan kun kerran hänkin tuossa näkyi kirjoittaneen). Hänen juttunsa olen yleisemmin kokenut huvittavina kuin ärsyttävinä, eikä sillä ole asian kanssa mitään tekemistä että olen nähnyt hänet myös livenä, koska näin oli jo aikojen alussa, jopa silloin kun gullible/elco ja Manala jatkuvasti flippailivat Keikauksen heitoille. Ilmeisesti olemme aika samanlaisia reikäpäitä molemmat, vaikkakin ihan vääränhajuisia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti: Valtavirrasta poiketen(?) Keikaus ei ole onnistunut pääsemään vitutuslistalleni (mainitaan kun kerran hänkin tuossa näkyi kirjoittaneen). Hänen juttunsa olen yleisemmin kokenut huvittavina kuin hauskoina, eikä sillä ole asian kanssa mitään tekemistä että olen nähnyt hänet myös livenä, koska näin oli jo aikojen alussa, jopa silloin kun gullible/elco ja Manala jatkuvasti flippailivat Keikauksen heitoille.
Mulla on kyllä sellainen tunne, että mua rakastetaan. Siis ainakin tarpeeksi monen ihmisen taholta. Moni aikaisemmin ärsyyntynyt ja ärsyttäväkin on rakastunut muhun.. hehheh ja tunne on molemminpuolinen. Kityssä on kyllä tosi paljon ihania ja mielenkiintoisia ihmisiä.
mustakikkeli kirjoitti:
Ilmeisesti olemme aika samanlaisia reikäpäitä molemmat, vaikkakin ihan vääränhajuisia.
Reikiä on meillä molemmilla molemmissa päissä, sulla tosin ainakin yksi vähemmän kuin mulla. Mä tykkään susta, kun olet rauhallinen, fiksu, humaani ja pystyt tarkastelemaan asioita aika monelta kantilta.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ja komppaan tässä MarthaFockeria ja MGandhia siinä että jos kerran haukutaan, ilmoitetaan ihan kiltisti nimiä, edes esimerkinomaisesti. Ei mitään ärsyttävää vihjailua, vaan haavat auki vaan.

No minun kai pitäisi mainita siitä mainitsemastani "harmaasta joukosta" pari nimeä, joten valitaan siitä esimerkit kahdesta ääripäästä:

- ninni: en muista olenko koskaan lukenut häneltä mitään mielenkiintoista, eikä live-keskustelukaan hänen kanssaan ole muuta kuin tyhjää läpänheittoa (mikä oikeissa olosuhteissa on ihan ok). Tästä huolimatta en koe erityistä antipatiaa häntä kohtaan, ja kun hän on niin ehtoisa emäntäkin. Ei sinänsä siis mitään häntä vastaan, mutta ei kiinnosta lukea.

- esimerkki taas palstan ja tosielämän kontrastista eli brona; häneltäkään en muista mitään kovinkaan mielenkiintoisia kirjoituksia, ehkä siksi koska hän ei juurikaan edes kirjoittele, ja silloinkin erittäin lyhyesti. Mutta livenä olen käynyt hänen kanssaan erityisen mielenkiintoisia keskusteluja. (pääsinpäs nuolemaan jotakuta, Keikun lisäksi)

Se että olen kirjoittanut tämän keskustelun rivimäärästä n. 95% osoittaa jälleen oman itsetyytyväisyteni, ikäänkuin kuvittelen että jotain oikeasti kiinnostaa kirjoitukseni. Mutta olen onneksi itsekritiikitön, joten öh.

Ps Keikku, ei turmella tätä ketjulla liialla puzznussimisella. Sitä varten pitää aloittaa uusi keskustelu kunhan tarpeeksi moni on pahoittanut tästä mielensä.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 27.07.2006 20:23. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
SikaMika

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

MGandhi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:En mä ala haukkumaan ketään nimillä, kyllä te luultavasti itsenne tämän kuvauksen perusteella tunnistatte - harmi vain että ette välitä/tajua.
Kyllä välitän/tajuan! Ihmettelen vain miksi sinä luet itsesi ulos tästä joukosta?
Kuka sanoi, että luen?

Omat hengentuotteenikaan eivat ansaitse edes välttävää arvosanaa. Substanssi useimmiten puuttuu, yritän edes jauhaa paskani jotenkin hauskalla tavalla. En ole viime aikoina onnistunut siinäkään, ei vain pahemmin nappaa pistää parastaan. Siksi en aio jatkossa pahemmin osallistua "keskusteluihin" tyhjänpäiväisyyksilläni.

Lisää muuten samalla MGandhin niiden kirjoittajien joukkoon, joiden kirjoituksia jaksan useimmiten lukea. Tämä ei ollut komppi tai perseennuolenta.
Vastaa Viestiin