Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
OperaDuudson

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Clay kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:Mä vihaan teitä kaikkia,kätkeydyn vain viattoman lampaan vaatteisiin :!:
Eli olet susi? Ja crossdresser?
ristinkantaja... takinkääntäjä en nyt oikein tajunnut :?:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Make love, not war. Pus!
Prepare for the worstest.
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Make peace, with Peacemaker!
slam

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja slam »

"Ilmaa puhdistava avautumisketju."

Ilmanpuhdistin miesten persereikään? :lol:

Hyvä uusi myyntivaltti...

ps... aah, vetelen pari kaljaa... :lol:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Clay »

nowaysis kirjoitti:Make love, not war. Pus!
LOVE = WAR
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:LOVE = WAR
Kerrankin Clay puhuu asiaa.
Uusiopehmis

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Herra Manala kirjoitti:Se pyysi mua pasteamaan tän tekstin tänne, jotta te näkisitte miten lapsellinen mä oon.
Ei jumalauta, nyt se kuulee jo ääniäkin :shock:

Aika pahaksi on menny jo tauti. Ensin vainoharhaisena ja huolehtivana kaks iltaa päivittelee chatissa miten tixi-paran fileet on menny niin sekaisin, sitten kun käy kertomas et kyllä mä oon ihan ok, niin se saa pelkotiloja ja kaikkee. Huh. Kaikkee se intterwebbi voi ihmismielelle tehdä. Tietääks joku millä edellytyksillä voi pistää pakkohoitoon?
mustanikki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

slam kirjoitti:En olisi uskonut, että 1108 kuuluu salaseuraan nimeltä mustanikki.
En ole 1108. Eikö kukaan muu saa käyttää "kusipäät" -nimitystä teistä?
slam

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja slam »

mustanikki kirjoitti:
slam kirjoitti:En olisi uskonut, että 1108 kuuluu salaseuraan nimeltä mustanikki.
En ole 1108. Eikö kukaan muu saa käyttää "kusipäät" -nimitystä teistä?
Rupean ajojärjestelijäksi. Ohjaan sontaa kotisi pihaan. 8)

sekkaan just koulutuksia niihin töihin. Parempi palkkaksia komentajia, kun tuntuvat olevan... siinä voisi olla mahdollisuus myös edetä. Rattin takaa ei paljoa etene, ellei osta autoa. 8)
Uusiopehmis

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustanikki kirjoitti:En ole 1108. Eikö kukaan muu saa käyttää "kusipäät" -nimitystä teistä?
Voisit silti haukkua Manalaa omalla nikilläs niin se ei muutenki paranoidina kuvittele, että se on iso paha Filetix. Muutenki tyhmä vajota herran munattomuuden tasolle, vie kritiikistä aika hyvin pohjan pois.
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hei Tix.

Vituttaako?

Vai nauratsä? Kirjota vähän nauruu, pliide!
Herra Manala

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Joo, sättilogista jäi myös puuttumaan mun: "voi ei, taasko ne aloittaa, saunaan karkuun --->" tai joku vastaava.
No älä vitussa? Kuule sättilogista jäi puuttumaan noin 80% kaikkea sontaa mitä sinä siellä suolsit salatuista elämistä ja saunareissuistasi.

Sille on syynsä miksi ne puuttuu. Ketään ei kiinnosta.
Uusiopehmis

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Herra Manala kirjoitti:Vituttaako?
Ei, hiukan säälinsekaista myötähäpeää kyllä tunnen puolestasi, kiitos kysymästä. Miten voit itse?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SnapaHead kirjoitti:Voi lisätä. Te kityläiset elätte jossain ihme maailmassa tai jos te edustatte maailmaa niin minä en ole ihminen. Jos ei helvetti voi pitää röökiaskia paidantaskussa niin missäs sitten? Mitä ne semmoset tinttitukkahomojen paidat on, jotka mene pilalle jos taskuissa pitää tavaroitaan? Epäihmisiä olette.

Sinunkin tarvitsee vain naisen jalkaa hipaista ja heti saat pillua kitylutkalta. Minä en saisi vaikka puku päällä yrittäisin. Karkuun juoksisi. Muistutan kuulemma MAKSATULEHDUSTA. Hoida sinä minulle töitä ja pillua jos ne kerran saa kunhan vain OTTAA! Säälipillua en huoli vaikka tarjottu on. Eräänkin kitynaisen toimesta. Suojelen yksityisyyttään enkä kerro kuka :D
Huomenta-iltapäivää.
Minä jo luulin, että minut on onneksi unohdettu kuukauden poissaolon takia, mutta kiitos tinttitukkahomo-butchhomojen-femme-sheivaa munakarvat-poika-lemmikki-snapalle koko nettikirjoitteluni nerokkaasta tiivistämisestä!! Oikeasti!!

Nyt vituttaa vain, että lemmikkikarjakkoni pystyine utareineen on Forssassa raveissa (ei reiveissä) ja minä en..

Meanwhile lande-enoni alkaa taipua kauppoihin ja meitsi on kohta monimiljonääri.. saatana kiristän naapurin maanvuokraajalta vuokrasopimukseen mukaan sen karjakon käyttöoikeuden!! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Meanwhile lande-enoni alkaa taipua kauppoihin ja meitsi on kohta monimiljonääri..
Sähän voit kuule palkata monimiljoonillasi vaikkapa tyyli- ja imagokonsultin niin ei tule paniikkia paitaostoksilla. Vaatturiliikkeeseen saapastelloo sisään Gattaca, ja ulos astelee arvokkaasti G-man, tyylin uranuurtaja.
ninnithequeen

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:Nyt vituttaa vain, että lemmikkikarjakkoni pystyine utareineen on Forssassa raveissa (ei reiveissä) ja minä en..
B. Helmiina vai Killin Lilli?
Geetzu

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:psskaapsskaapsskaa
00:09:15 [Tix] kysy toki lisää geetzulta :D
HÅMÅ!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kovasti etsin täältä omaa nettipersoonaani ja meinasin jo alkaa cyberventiloida, kunnes..
Elukka kirjoitti: 1108, Matha ja Ann: Kimppu muka-niin-hirmu-koviksia provogeneraattoreita.
Hah, missä helvetin vammaismaailmassa ylläolevat niputetaan yhteen? Mulla on pienempi varvas kuin martalla ja isompi pippeli kuin 1108-karatekekellä.

Ai niin, ja kukasmikäshäh sä olet, vai kuulutko sinäkin siihen selkärangattomien lahkoon, joka muuttaa nimimerkkiään provoontuessaan, kun en nää-nääs muista sua koskaan provonneeni?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tähän esittäisin eriävän mielipiteeni:
mustakikkeli kirjoitti: Lisäksi luulee tyyppi olevansa ilmeisesti kovin hauskakin, jatkuva litania typerryttäviä puujalkavitsejä ja lohkaisuja, epäonnistuen siinä missä Mylwin aina loisti niin kirkkaasti kun oli aktiivisempi kirjoittaja.
Mä olen parempi. Huomaa minut.

Ja sitten..
bedlam kirjoitti:Vai yhtäkkiäkö huumorikin kielletään kun suhde loppuu?
Se kyllä kielletään yleensä jo siinä suhteen alkumetreillä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Mä olen parempi. Huomaa minut.
Mut huomattiinkin ennen ku sut! :P :leuhka:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Taas yksi ketju jolle minulla ei ole kertakaikkiaan mitään annettavaa.

Miksi cybervittuilla kun voi harjoittaa ah-niin-ihanaa puznuzzailua?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Razormaid kirjoitti: Miksi cybervittuilla kun voi harjoittaa ah-niin-ihanaa puznuzzailua?
Sanos muuta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: Mä olen parempi. Huomaa minut.
Näytä tissit.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:
Razormaid kirjoitti: Miksi cybervittuilla kun voi harjoittaa ah-niin-ihanaa puznuzzailua?
Sanos muuta.
Te naiset (te kaksi) olette niin ihanan naisellisen konfrontaatiopelkoisia. Sinäkin Keikaus niin hyssyttelit tuolla toisessa keskustelussa Mgandhia/Manalaa/Pehmistä, kun et kestänyt katsella heidän nokitteluaan. Tuota samaa se oli muinoinkin kun vaimot yrittivät estää miehiään lähtemästä sotimaan ja tappamaan toisiaan. "Gustaf! Älä mene! Jäisit ennemmin tänne kotiin syömään pullasuttua kanssani!".

Ottaisitte enemmän mallia MF:stä ja Annasta. Tai vaikka Dinasta.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 01.08.2006 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustakikkeli kirjoitti:Dinasta.
Kenestä helvetin Dinasta?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin