Rippituoli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannnu

Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Eilen ajelin kaivarissa autolla, siellä kapeilla ahtailla väylillä, missä just ja just mahtuu vastaantuleva ja menevä liikenne ohittamaan. No otin vähän liikaa sivuun ja mun sivupeili kolhasi parkkeeratun auton sivupeiliä...ei se irronnut, mutta jälkiä en uskaltanut jäädä tutkimaan...kaasutin pois..

Mun sivupeili oli jäänyt vain hassuun asentoon, jonka sitten korjasin...tuskin sille toisellekaan pahemmin kävi...

Tällaista syntien paljastusta...nyt sun vuoro!
slam

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja slam »

Puoliperillä jaellaan noita siwojakin, että vähän ovat rännit mutkallaan. Kuka niitä sitten korjaa ja maksaa?

Lastaussillan ränniin olen joskus hieman osunut ja rullakotkin saattaa perälaudalla nostaessa jäädä rännin alle, mutta eipä ole enää alkukankeuden jälkeen tarvinnut rännejä pelätä.. . :lol:
AarneAnkka

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En tainnut ajaa ihan selvänä viime yönä kotiin (mutta tietääkseni ihan laillisilla promilleilla kummiskin). Ja otin päivällä tunnin tirsat toimistolla vaikka muut paiskivat töitä niska limassa.
mustakikkeli

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kauuuan sitten juuri ajokortin saaneena tein normaalin aloittelijoiden ja naisten virheen, eli ahtaalta pysäköintialueelta peruuttaessani lähdin kääntämään aivan liian aikaisin, jolloin autoni oikea etukulma ruttasi viereisen auton kyljen kunnolla sisään lommolle.

Menin paniikkiin ja ajoin vain paikalta pois. Häpesin myöhemmin pakenemistani ja se on vaivannut minua kaikki nämä vuodet, mutta nyt alkoi helpottaa kun sain avautua. Toivottavasti tämä rikos ihmiskuntaa vastaan on jo vanhentunut?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 29.07.2006 10:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Slam, ajoitko sinä eilen myöhään illalla rekalla kaksiosaista pitkää tyhjää lavaa Hämeenlinnanväylää Helsinkiä kohti? Ajoit sitten jostain syystä perkele keskiviiivaa pitkin pitkän aikaa, välillä siksakkia. Olitko humalassa tai jotain? Mietin kymmenen kertaa uskallanko alkaa ohittaa kyseistä hullua, kun hän palasi oikealle kaistalle. Ties vaikka yrittää kiilata ulos tieltä.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 29.07.2006 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sannnu

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Vaikka ketjun alku onkin hieman autovoittoinen...ripittäytyä voi siis kaikelta elämän osa-alueilta. Onko tehty huorin?, Onko himottu toisen omaa...
mustakikkeli

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sannnnnun pyynnöstä:

Aikoja sitten veljeni tyttöystävän (ja tulevan vaimon) ekan kerran nähdessäni ajattelin mielessäni "Wautsi mikä gissa!", ehkä voisi jopa väittää että olin lievästi kateellinen veljelleni. Pääsin tuosta kuitenkin yli varsin nopeasti ja ihastukseni meni ohi; nykyisin en koe häntä ollenkaan vetovoimaisena, vaikka ihan mukava täti noin muuten edelleen onkin.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 29.07.2006 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

mustakikkeli kirjoitti:Slam, ajoitko sinä eilen myöhään illalla rekalla kaksiosaista pitkää tyhjää lavaa Hämeenlinnanväylää Helsinkiä kohti? Ajoit sitten jostain syystä perkele keskiviiivaa pitkin pitkän aikaa, välillä siksakkia. Olitko humalassa tai jotain? Mietin kymmenen kertaa uskallanko alkaa ohittaa kyseistä hullua, kun hän palasi oikealle kaistalle. Ties vaikka yrittää kiilata ulos tieltä.
Lisäyksenä, meinasin kyllä ottaa yhteyttä virkavaltaan jotta saataisiin vaaratekijä pois liikenteestä, mutta lähestyessäni takaa kyseinen rekka alkoikin yllättäen käyttäytyä hyvin ja pysytteli oikealla kaistalla, joten jäi soitto sikseen. Tosin aluksi ajattelin sen olevan vain minulle viritetty ansa, ja ohittaessani BAM kylkeen. Mutta ei onneksi. Ehkä se vaan lämmitteli uusia renkaita kuten formulakuskit lämmittelykierroksella?
Patz

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kaikki teidät muiden autoja kolhivat ja raukkamaisesti paikalta pakenevat paskiaiset pitäisi sitoa alasti paaluun torille ja kivittää hengiltä. Jos olette niin saatanan raukkoja ja persaukisia ettette kykene vastaamaan teoistanne, käyttäkää taksia tai kävelkää.

Mulla ei ole mitään tunnustettavaa, muuta kun se että ehkä n. kerran kuussa hiplaan itseäni peiton alla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sannnnnu-kultaseni, mä olen niin virkaintoinen, että jos sille toiselle autolle tuli jotain vahinkoa ja tuosta on tehty rikosilmoitus, minä kerron.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Patz kirjoitti:Kaikki teidät muiden autoja kolhivat ja raukkamaisesti paikalta pakenevat paskiaiset pitäisi sitoa alasti paaluun torille ja kivittää hengiltä. Jos olette niin saatanan raukkoja ja persaukisia ettette kykene vastaamaan teoistanne, käyttäkää taksia tai kävelkää.
Olin silloin nuori ja tarvitsin ne rahat (jotka olisivat muuten menneet menetettyinä vakuutusbonareita tms.). Nykyisin tietenkin olen niin samikset kanssasi. Ja jos se yhtään lohduttaa, kaduin hetikohta tekoani, ja vannoin ettei koskaan enää, ainakaan ennen seuraavaa kertaa.

Lollo kultasein, onko noilla rikosilmoituksilla jokin vanhentumisaika? Minun tapaukseni kun on ajoilta jolloin suurin osa teistä hyppeli edelleen isän kivekseltä toiselle. Kyseinen auto lienee jo romutettu rusinaksi.
Mulli75

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sannnu kirjoitti:Eilen ajelin kaivarissa autolla. No otin vähän liikaa sivuun ja mun sivupeili kolhasi parkkeeratun auton sivupeiliä...ei se irronnut, mutta jälkiä en uskaltanut jäädä tutkimaan...kaasutin pois..

Mun sivupeili oli jäänyt vain hassuun asentoon, jonka sitten korjasin...tuskin sille toisellekaan pahemmin kävi...
Joku pikkupoika tai mummo näki sun tempauksen kuitenkin.
slam kirjoitti:Puoliperillä jaellaan noita siwojakin, että vähän ovat rännit mutkallaan. Kuka niitä sitten korjaa ja maksaa?
No sun työnantajahan ne maksaa. Kaikki voidaan penkoa perinpohjin.
Päivä milloin tapahtunut, sekin voidaan päätellä mihin aikaan, ajomääräyksestä löytyy auton kylkinumero, kuskin nimi, aika ja sitä rataa löytyy Slam. Keppiä tulee perseelle. *slam*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:Lollo kultasein, onko noilla rikosilmoituksilla jokin vanhentumisaika? Minun tapaukseni kun on ajoilta jolloin suurin osa teistä hyppeli edelleen isän kivekseltä toiselle. Kyseinen auto lienee jo romutettu rusinaksi.
Kaksi vuotta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Huh. Tästä kiitollisena lupaan edelleenkin maksaa tunnollisesti TV-lupamaksuni.
Sannnu

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Lolita kirjoitti:Sannnnnu-kultaseni, mä olen niin virkaintoinen, että jos sille toiselle autolle tuli jotain vahinkoa ja tuosta on tehty rikosilmoitus, minä kerron.
Joo, voinko mä seurata asiaa jostain...siis pitäiskö mun nyt mennä jonnekin kertomaan, et tällaista sattu...voi prrrkele...kyllä mä vastuuni nyt kannan..hitto ku avasin koko ketjun... :lol:
bedlam

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja bedlam »

18-vuotiaana ruttasin postiautolla peruuttaessani erään postilaatikkorivin laatikoista useammankin paskaksi. Ajoin rauhassa paikalta pois.
Sannnu

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

No ni..tunnollinen tyttö..soitin poliisille ja kysyin oliko mitään ilmoitettu...ei ollut..ja olivat sitä mieltä, että peilit kyllä kestävät pikkutöytäisyjä...

Nyt on parempi mieli (miksei hymiöistä löydy enää sädekehähymiötä?)
slam

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja slam »

mustakikkeli kirjoitti:Slam, ajoitko sinä eilen myöhään illalla rekalla kaksiosaista pitkää tyhjää lavaa Hämeenlinnanväylää Helsinkiä kohti? Ajoit sitten jostain syystä perkele keskiviiivaa pitkin pitkän aikaa, välillä siksakkia. Olitko humalassa tai jotain? Mietin kymmenen kertaa uskallanko alkaa ohittaa kyseistä hullua, kun hän palasi oikealle kaistalle. Ties vaikka yrittää kiilata ulos tieltä.
Älä, helvatassa??? Olisit ilmoittanut asiasta poliisille. Pari kertaa rekkaillessa on toiset mukana olleet soittaneet poliisille oudoista asioista.

"lahden tietä keskustaan ajaa henkilö-autolla ihminen, joka ei pysy ajoradalla" oli tilanne ainakin joskus, kun palattiin puu vehkeen kanssa. En olisi itse soittanut, mutta kaippa niitä kuuluu ilmoitella.
slam

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti:18-vuotiaana ruttasin postiautolla peruuttaessani erään postilaatikkorivin laatikoista useammankin paskaksi. Ajoin rauhassa paikalta pois.
vuonna 2005 särjin yhden postilaatikon risun keräys sisulla. Käänsin sen ympäri, kun olin ensin saanut sen nousemaan hankesta ja sitten käänsin perävaunun aisan vinoon ja vedin sen pois hankesta. vittu, silloin oli kylmä!!! Oli yö ja painelin vittuun. Kait sitä maailmassa puuta piisaa ja eikä se maalla paskaakaan maksa.

Ja tuntipalkka oli paska ja sormet jäätyi... itseasiassa olin ilmaiseksi ajamassa... naur* opiskelin silloin alaa... 10e tunnilta olin myös moista ajamassa, mutta liian pieni korvaus. Jakelu-autolla ansaitsee 9.80 ja ylityöt päälle. Yhdistelmällä en saanut ylityökorvausta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen Jeesus, mutta matkustan maan päällä incognito. Älkää kertoko kenelläkään, en jaksaisi jatkuvaa vaikeiden moraalisten ja eettisten kysymysten tulvaa. Mukavampi pelata Pleikkarilla. :pliis:
Paras päivä ikinä.
slam

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja slam »

Riemumieli kirjoitti:Olen Jeesus, mutta matkustan maan päällä incognito. Älkää kertoko kenelläkään, en jaksaisi jatkuvaa vaikeiden moraalisten ja eettisten kysymysten tulvaa. Mukavampi pelata Pleikkarilla. :pliis:
Se vaikutat olevan. kirjoita teos
hermine

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kavereitten kanssa suunniteltiin perustavamme oma liikenteenvalvonta. Rekkarit ylös kaikilta kaasu pohjassa liikennevaloihin kaahaaville mummojenpelottelijoille tai keskellä yötä asuinalueilla kruisailijoille. Poliisia tuskin kiinnostaisi yhteistyö kun ei yleensäkään pienten ihmisten asiat, joten itse voisi sit keksiä jotain kivaa jäynää niille henkilölisyydet selvitettyään, kuten vaikkapa raapustaa sen pyhän peltilehmän takapeltiin naulalla "minulla on pieni se", ellei tuulilasiin laitetuilla vittuilulapuilla olisi tehoa.

Oikeastaan tällä hetkellä toiveammattini olisi lappuliisa.

Mieleni tekisi myös mennä rautatieaseman sillan alle ja ampua vesipyssyllä jotain ällöttävää ja haisevaa kaikkien niitten vajakkimoottoripyöräilijöiden päälle, jotka jalankulkijoiden ohi ajaessaan painavat kaasua niin että tunneli raikaa ja korvat menee lukkoon.
Tiikeriankka

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Sannnu kirjoitti:Eilen ajelin kaivarissa autolla, siellä kapeilla ahtailla väylillä, missä just ja just mahtuu vastaantuleva ja menevä liikenne ohittamaan. No otin vähän liikaa sivuun ja mun sivupeili kolhasi parkkeeratun auton sivupeiliä...ei se irronnut, mutta jälkiä en uskaltanut jäädä tutkimaan...kaasutin pois..

Mun sivupeili oli jäänyt vain hassuun asentoon, jonka sitten korjasin...tuskin sille toisellekaan pahemmin kävi...

Tällaista syntien paljastusta...nyt sun vuoro!
Niin, järkevähän tuolla taittaa peilinsä parkeeratessaan. Mun mielestäni huonoa liikesuunnittelua tuo katu.
Bliss

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Opiskeluaikana vapautin koulun, kirjaston ym. paikkojen vessat ylimääräisestä verssapaperista ja saippuasta, jotka sitten vein kämpälle....
Sen jälkeen en olekaan harrastellut tollasta oman käden oikeutta :D
Tiikeriankka

Re: Rippituoli

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

No niin, lisää autotarinaa. Parkkeerasin sitten päin vittua äskettäin kotiin tullessani tuohon tien laitaan. Oli ihan überahdas paikka ja eikö se perkeleen oikea etukulma vähän hinannut edessä olevan kulmaan. En minä siinä sitä huomannut kunnes nousin autosta, kun ei kuulunut ääniä eikä mitään. Onneksi kuitenkin minun saippuakupistani jäi maalia vain pintaan ja lähti pyyhkimällä.

Perkele noita nykyautojen pyöreitä linjoja. Niin helvetin hankala arvioida tarkkaan missä ne kulmat tasan menee, minulla ainakin. Pitäis varmaan hommata sinne oikeaan etukulmaan joku tutka.

Niin, toisen auton omistajakin muuten tuli paikalle ja katsoi, ettei siinä mitään vakavaa ollut. Olis vaan tullu aiemmin niin ei olis tarvinnut veivata niin vitun pitkään. Eikä osua, vaikka mitään suurempaa tapahtunutkaan.


Niin ja toinenkin törppöily tuli tehtyä. En ole keskustassa paljon ajellut enkä sitten huomannut ajoissa moottoriajoneuvokieltoa eli siis ajelin katua, jolla ratikat ajelee. No eipä siinä mitään vahinkoa tapahtunut. Nolotti vaan.
Vastaa Viestiin