Silsasunnundai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

Edelleen paukutin unta lisää. Nyt alan olemaan jopa virkeä. Ensi yö taas vie nämä virkeydet. :lol:

Tiskailin ilman tiskiharjaa... lomailu - jokityylillä veden alla.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Haa! Elossa ollaan, joskin hieman juhlien jälkeinen olo. Kitinä-krapula tai jotain..

Mäkin olin eilen kekkaloimassa häissä, oli mukavasti erilaiset häät, ei pappeja tai valsseja, ennemminkin konemusaa, tamppausta ja kasviksia. Kukin ymmärtäköön miten haluaa..

Tää kuukausi loppuun ja ainakin yhden opiskelupaikan ovi on auki mulle, muutto Hyvinkäälle edessä. Heh, pääsen siis takaisin maalle. Piskit tykkää.

Sohva kutsuu lötköilemään, ehkä hieman kahviakin..jep jep.
Kid

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kävin kirpputorilla! Mukaan tarttui ihana musta samettinen myssy, pitkä farkkuhame ja musta paksu neule. Törsäsin hurjat 7e.
Pari tuntia vielä odottelua ja sitten pääsen hellimään ja halimaan kummityttöäni, joka on ollut 3 yötä sairaalassa. Mun pikkuparka :h: Onneksi on nyt tervehtynyt!
Misterkin saapuu illaksi kotiin..Soitteli ja valitteli krapulaansa. Hah, mitäs läksi :P
swirl

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Kävin kirpputorilla!
Tää ruskea hame on ihana. Ihana! Ihan täydellisen kokoinenkin 8)
Kid

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
Tää ruskea hame on ihana. Ihana! Ihan täydellisen kokoinenkin 8)
Noi munkin ostokset käy mulle ku nappi silmään. Jopa se hattu! Tuli hyvä saalis!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Örf.

Olin eilisillan pohjanmaalla lammasnavetassa viettämässä siskon 40 päivää. Krapula on hirvittävä, mutta kotiin sentään jaksoin ajaa.

Nyt suljen koneen ja lähden vesille viikoksi. Olkaa ihmisiksi!

8)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huomenta. Mä en juo enää ikinä. Ainakaan olutta. Tai enhän mä puhaltanut kuin 0,8 promilleakin ja sekä ravintolan että sairaankuljetusauton henkilökunta olivat tosi ystävällisiä ja Turbohaltija piteli ystävällisesti hiuksiani, kun makasin siellä baarin lattialla ja oksensin, mutta jotenkin tämä ei enää ole ihan niin hauskaa kuin edellisellä kerralla puolitoista vuotta sitten.

Perustetaan virkkuuseura!

Mutta jos ei perusteta, niin pienenä vinkkinä, että mikäli välttämättä haluatte pyörtyillä ja oksennella baareissa, niin pukeutukaa ennen tuota vaaleanpunaiseen, kukkiin ja perhosiin, sillä niin saa paljon ystävällisempää kohtelua kuin pelkkään mustaan ja musta-punaisiin verkkosukkiin pukeutuneena. Dubliners pyörtymispaikkana 5/5 pistettä (Corner 2/5).
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Meen huomenna lääkäriin, ellei ala helpottaa.
Ala syömään paarmoja kostoksi, kuten pelkokertoimessa tekevät
Mulli75

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sinkkumatti kirjoitti: Mä olin viime yönä valmis tekemään kolmesta mirristä selvää. Yhden kanssa leikin pitkään, mutta ne kaksi muuta jotka valvottivat muo koko saatanan aamuyön, olivat lähellä päätyä kintaiksi. Hitto mitä sekopäitä.
Olisit vaatimattomampi niin voisit saadakin joltain mirriltä. Semmoista se on kun alkaa kolmelta sekopäältä vonkaamaan. :P Mutta miten tuo kintaiksi joutuminen tuohon liittyy :roll:
Sinkkumatti

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mulli75 kirjoitti: Mutta miten tuo kintaiksi joutuminen tuohon liittyy :roll:
:hail: mietippäs sitä.
millivanilli

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hieno päivä taas. En ole tehnyt mitään järkevää. Olen katsonut muutaman leffan ja maannut sohvalla. Tosi buenoa. Nyt lööbailu jatkukoon elokuvateatterissa.
isohaara

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sekaannuin työkaveriin, reissussa olevan kämppiksen sängyssä luvatta. Nyt sellane feewis että kohta tulee sanomista monesta suunnasta.

Keksin eilen sen lausahduksen, joka viettelee naiset hulluiksi panokoneiksi. Perkele kun olin niin juovuksissa että nyt ei enää muista mitä sano.
ElanorRaven

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kävin apteekissa ja kysäisin siinä samalla jotain rohtoa tuohon puremaan. Farmaseutti vähän kyseli, että millainen se on, ja pienen kuvailun jälkeen sanoi: "Soita heti päivystykseen." Kai sitä pitää sitten lääkärille hilautua... Tänään ei ehdi, kun pitää vielä töissä käydä ja ulkona on kaamea ukkossade, mutta jos vaikka huomenna! Hitto soikoon, ei terveet maatiaistammat mitään lääkäreitä tarvitse!
Sinkkumatti

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

isohaara kirjoitti:Keksin eilen sen lausahduksen, joka viettelee naiset hulluiksi panokoneiksi. Perkele kun olin niin juovuksissa että nyt ei enää muista mitä sano.
"Olen rikas"?
bedlam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kämpässäni on aika väsähtäneen oloisia äijiä. Itsehän toki olen pirteä kuin peippo. Nyt tortilloja vääntämään.

Onneksi huomenna on jo töitä, kyllä tämä rellestys on liian rankkaa.
SikaMika kirjoitti::muu:
Kiitos tsemppauksesta! Jostain syystä änkyräkännissä yksinolo tuntuu ahdistavalta, vaikka normaaliarjessa ja selvinpäin siitä enimmäkseen vain suuresti nautin.
AarneAnkka

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ElanorRaven kirjoitti:"Soita heti päivystykseen." Hitto soikoon, ei terveet maatiaistammat mitään lääkäreitä tarvitse!
Mitä jos se onkin semmoinen... semmoinen hämähäkinpurema? :shock:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

ElanorRaven kirjoitti:Kävin apteekissa ja kysäisin siinä samalla jotain rohtoa tuohon puremaan. Farmaseutti vähän kyseli, että millainen se on, ja pienen kuvailun jälkeen sanoi: "Soita heti päivystykseen." Kai sitä pitää sitten lääkärille hilautua... Tänään ei ehdi, kun pitää vielä töissä käydä ja ulkona on kaamea ukkossade, mutta jos vaikka huomenna! Hitto soikoon, ei terveet maatiaistammat mitään lääkäreitä tarvitse!
On se kumma miten vaikeata on lähteä näyttämään jotakin lekurille...
isohaara

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sinkkumatti kirjoitti:"Olen rikas"?
Eikun se oli jotain empaattista ja herkkää, mitä aidosti tarkoitti. Olis varmaan pitänyt ennemmin sanoa, et mulla on kulli kuin hevosella. Ylläpitänyt tätä Miehekästä imagoo tollasen homon hempeilyn sijasta.
Sinkkumatti

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

JoeB kirjoitti:On se kumma miten vaikeata on lähteä näyttämään jotakin lekurille...
Johtuiskohan siitä, että mielummin kärsii pienet kivut, kuin että tuhlaisi puoli päivää odotushuoneessa odotellen lääkärin vastaanotolle pääsyä.
slam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja slam »

Sinkkumatti kirjoitti:
JoeB kirjoitti:On se kumma miten vaikeata on lähteä näyttämään jotakin lekurille...
Johtuiskohan siitä, että mielummin kärsii pienet kivut, kuin että tuhlaisi puoli päivää odotushuoneessa odotellen lääkärin vastaanotolle pääsyä.
tai jos vuosimaksu on maksamatta
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Sinkkumatti kirjoitti: Johtuiskohan siitä, että mielummin kärsii pienet kivut, kuin että tuhlaisi puoli päivää odotushuoneessa odotellen lääkärin vastaanotolle pääsyä.
En tiedä muista paikoista mutta ei ole tarvinut puolta päivää jonottaa julkisiin jos tilaa ajan flunssakautenakaan (Helsinki ja Espoo terveysasemat referensseinä) en tosin ole pariin-kolmeen vuoteen tarvinnut palveluita.

Tapauksissa mitkä ovat selviä tai joita kotikonstein pystyy hoitamaan on tietysti ihan turha käydä näyttämässä mutta puremista alkavat infektiot (minkä olettaisin olevan kysessä) kyllä tuntee että tämä ei ole mikään normi olotila. Jos paikka on tulehduksen takia tosissaan kipeä yli vuorokauden ja eteenkin jos siinä on poikkeuksellinen jälki niin mieluummin uhraan pari tuntia kuin kärsin viikon.

EDIT:

Kuten sanottua on olemassa hyvi älääkkeitä hoiton ne vin ovat lääkärin takana
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt se sitten lähti :( Yksin ollaan. Ekaa kertaa seitsemään viikkoon. Pientä shokintynkää ilmassa. Ja krapula vielä siihen päälle. Mahtifiilis.
bedlam

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Äijät läks, toivottavasti eivät rattiin nukahda. Koetin tarjota kyllä majapaikkaa huomiseen asti, mutta päätöksensä olivat tehneet. Ja onhan tuo toisaalta mukava olla yksin pitkästä aikaa. Jepujee ja huomenna töihin taas.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:...
Hui kamala! Oletko jo kunnossa? Ei kai mitään suurta ole vialla?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Silsasunnundai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Hui kamala! Oletko jo kunnossa? Ei kai mitään suurta ole vialla?
Joo, olo on nyt hyvä, vaikkakin vähän väsynyt. Keräilen juuri voimia lähteä Siwaan ostamaan leipää ja makkaraa. Ajattelin varata kuitenkin huomenna ajan lääkärille taas, luultavasti kyse vain siitä, ettei lääkkeitä ja alkoholia kannata miksailla.

Mä näin kyllä jälkimmäisellä pyörtymistripilläni jotain jänskiä kuvioita ja olin jossain ihan täysin muualla, olin vähän niin kuin kotona olevinani myös, mutta silti jänskällä tavalla jotenkin ilmassa. Elämä on mielenkiintoista!
Vastaa Viestiin