Tirisevä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lilo kirjoitti: Jos mulla olis vaihtoehtoina koiranruoka ja maksis, valitsisin hyvin suurella todennäköisyydellä koiranruoan.
Koiranruoka on helvetin kallista. =P
Maksa on kylläkin parasta paistettuna.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Tuli ensimmäinen kirje tähän osoitteeseen...
slam

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

vuokrapaperi... :lol: kiitos pojat... xP
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

äsken rupesin käymään hääpukua läpi, ja totesin että stoolasta on joku leikannut lapun irti aiemmin, ja samalla onnistunut leikkaamaan stoolaan reiän. normaalisti asian vain selvittäisi, mutta nyt se tuntuu maailman lopulta. mä olen ihan vakuuttunu että vastaavaa ei löydy, että mun pitää mennä helsinkiin ja lopulta menen naimisiin rumassa stoolassa, josta on silti maksettu mansikoita. :cry:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

par-sky kirjoitti:äsken rupesin käymään hääpukua läpi, ja totesin että stoolasta on joku leikannut lapun irti aiemmin, ja samalla onnistunut leikkaamaan stoolaan reiän. normaalisti asian vain selvittäisi, mutta nyt se tuntuu maailman lopulta. mä olen ihan vakuuttunu että vastaavaa ei löydy, että mun pitää mennä helsinkiin ja lopulta menen naimisiin rumassa stoolassa, josta on silti maksettu mansikoita. :cry:
Mikä on stoola? Viekää se ihmeessä takaisin liikkeeseen, eihän kukaan nyt reikäistä hääpuvunstoolaa osta. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustakikkeli

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lilo kirjoitti:Jos mulla olis vaihtoehtoina koiranruoka ja maksis, valitsisin hyvin suurella todennäköisyydellä koiranruoan.
Pisst pisst! Olen kerran lapsena jopa maistanut vahingossa koiranmakkaraa. Jääkaapista otettu avonainen pötkylä näytti erehdyttävästi isolta maalaismakkarapötkylältä, ihmettelin vain vähän kuinka vaikeaa sen levittäminen oli ruisleivän päälle. No, eka "haukku" kyllä paljasti tuotteen muuksi kuin luulemakseni. Niin nälkä ei ollut että olisin syönyt leivän loppuun, oli oikeasti aivan helvetin pahaa. Ihmettelen niitä mummoja jotka kuulemma ostavat koiran- (tai kissan-?)ruokaa itselleen syötäväksi. Ihan hulluja. Ampua ne pitäisi.

Ja tämänkin tiedonjyväsen teille tarjosi: minä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mylwin kirjoitti: Mikä on stoola? Viekää se ihmeessä takaisin liikkeeseen, eihän kukaan nyt reikäistä hääpuvunstoolaa osta. =P
stoola on ikäänkuin semmonen hartiahuivi. soitin jo sille liikkeen omistajalle, sovittiin että soitan kaheltatoista uudestaan, niin se on liikkeessä ja näkee mitä värejä siellä on. kyllä, olen samaa mieltä. jos yks perhanan kangaspala maksaa 80€, on sen parempi olla ehjä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

mulla puutuu perse
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
millivanilli

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tpk

Mun työpaikalla on hurjasti kohteliaita raksamiehiä. Kauheita flirttailemaan ja tosi kohteliaita :P
Kid

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaa, näin se työviikko alkoi mullakin. Oli hyvä (mansikka)viilis käydä aamulla salilla. Kun ei kerran tänä kesänä niin - ens kesä ja bikinikausi here i come!
Tuli vähän lomakilojakin, ehkä ne taas karisee kun tuli arki.
Duunin jälkeen sporttiostoksille. Ratkee rikoista saumat, joten on pakko ostaa uudet pökät salille ja parit paidat kans. Hyvästi palkka!
swirl

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti: Duunin jälkeen sporttiostoksille.
Mun pitäs kyllä kanssa... salihanskat hiersi ilkeästi käsiä, joten uudet pitäis hankkia. Ja se juomapullokin ruikkaili mun tisseille. En mie kuitenkaan tänään kerkiä, pitää mennä miehen kanssa kultasepänliikkeeseen duunin jälkeen.

Ostamaan anopille 60-vuotislahjaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aamut on psyykelle rankkoja. Vedän puuroa tässä, ja salille pitäis lähteä joskus, päästä arkeen taas kiinni ikäänkuin. Tarvisin myös uusia vehkeitä kaikenmoisia, esim. salihanskat kans, vain yhden mainitakseni. Helvetti ku tili näyttää kohta miinusta :cry: Ja puhelinlasku taas varmasti hipoo jo neljättätuhatta, nyt jo.
ninnithequeen

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Te tarviitte salihanskoja ja muita, mie tarttisin ratsastuskypärän (nyt mulla on Elpan lainassa), ratsastushousut ja kengät ja hanskat ja.. :roll:
Vaikka hyvinhän noilla saappailla ja verkkareilla pärjää, minä en harrasta niinkään välineurheilua :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Te tarviitte salihanskoja ja muita
Salihanskat nyt on aivan turhat, mie en ole ikinä käyttänyt ja kädet ovat sileät kuin vauvan pylly.
Verkkarit ja t-paita riittää. Kengätkin ovat ulkokengät, joista pestään vain pohja jos niillä on käyty ulkona.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
isohaara

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

ninnithequeen kirjoitti:mie tarttisin ratsastuskypärän, ratsastushousut ja kengät ja hanskat ja.. :roll:
Ouch, mikä oli todistettavaa hevostyttöjen kalleudesta. Eksä viljeli täsmälleen samoja "ja ja ja"-litanioita, ja törmätessäni noihin lompakkoni kokee edelleen georgecostanzamaisen Signifigant Shrinkage!
silsakenraali™

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Te tarviitte salihanskoja ja muita
Salihanskat nyt on aivan turhat...
Salihanskoja paremmin toimii mielestäni magnesiun, joka suodattaa hikoilutuotetta. Käytin joskus salihanskoja, mut en enää pitkään aikaan. Yks hyvä puoli niissä on. Jos on isot kämmenet, niin niillä voi saada pitävämmän otteen muuten liian laihasta tangosta. Tämäkin on makuasia.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsakenraali™ kirjoitti: Salihanskoja paremmin toimii mielestäni magnesiun, joka suodattaa hikoilutuotetta.
Mie hikoilen ainoastaan syödessäni, en salilla laisinkaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mylwin kirjoitti:Salihanskat nyt on aivan turhat, mie en ole ikinä käyttänyt ja kädet ovat sileät kuin vauvan pylly.
Verkkarit ja t-paita riittää. Kengätkin ovat ulkokengät, joista pestään vain pohja jos niillä on käyty ulkona.
Mulla taas tulee noihin sormien juuriin alta aikayksikön kovat kipeät patit ilman hanskoja. Kengät on pikkusiskon yläasteaikaiset jumppakengät, housuina myös tavisverkkaripökiä ja t-paitoja/toppeja. Sitte vielä ku löytäis sen motivaation jostain...
ninnithequeen

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

isohaara kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mie tarttisin ratsastuskypärän, ratsastushousut ja kengät ja hanskat ja.. :roll:
Ouch, mikä oli todistettavaa hevostyttöjen kalleudesta. Eksä viljeli täsmälleen samoja "ja ja ja"-litanioita, ja törmätessäni noihin lompakkoni kokee edelleen georgecostanzamaisen Signifigant Shrinkage!
No näinpä, kallista touhua se on. Siksi mä tyydynkin ihan vanhoihin verkkareihin ja sopiviin kenkiin/kumisaappaisiin, kun ihan harrasteköpöttelyäkin vaan menen. Kypärä sen sijaan on ihan pakollinen, en halua että vahingon sattuessa kalloni on halki.
Kid

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: Mulla taas tulee noihin sormien juuriin alta aikayksikön kovat kipeät patit ilman hanskoja.
Sama juttu! Ja kun mä en osaa edes sormuksia ottaa pois salin ajaks niin hanskat on pop.

Vajaan 20e tossut kelpaa mulle ja tavalliset t-paidat hikistyy mainiosti nekin. Nuilla vanhoilla verkkareillakin oon hyvin puntannut, niin hyvin että ne hajoo jo päälle :roll:
Rouva Pupu

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ihanasti nukuin pommiin ja meni kolme pesulavuoroa hukkaan, argh.
Keksin taas yhden työpaikan jonne sarjahakemuksen lähetän, jesh!
Perjantaina menen vihdoin töihin, haistelemaan hiukan miten työympäristö ja työ vaikuttaa tuohon terveyteen.
Lukemaan -->
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomenta!

Tunti sitten sain kammettua itseni ylös sängystä ja nyt vasta keittelen aamukaffetta, hidasta tuntuu olevan päivän alku. Tänään kuitenkin on tarkoitus saada jotain aikaankin ja käydä asioilla kaupungilla, muutenkin on kyllä pakko päästä ulos tästä kämpästä jo pikku hiljaa ettei vallan mökkihöperöidy. Ei enää päivääkään pelkkää makaamista (tai sen katselemista vierestä), eräät tietää mitä tällä tarkoitan :P.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
silsakenraali™

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Hieman tympäisee. Töissä ei ole hetkeen tullut isompia läpimurtoja, vaikka olen tiedottanut ahkerasti. Sitten pitäis tehdä pelkästään kuivaa paperityötä 10 tuntia - kiinnosti. Välillä näin.

Kai ole muistanut sanoa, että valtion hommissa byrokratian ylläpitämä kirjallinen dokumentointi on monessa asiassa viety ääriarvoonsa. Ei riitä, että paskalla käyntikin dokumentoidaan. Siitäkin pitää ottaa vielä arkistokappale ja digikuvat ilmatiedustelua tekevistä mustista muukalaisista. Jeejee!
Kid

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttää ihan sairaasti. Silmät ei meinaa pysyä auki ja kun niiden on kuitenkin pakko pysyä, niin katse harittaa ku humalaisella.
Vielä ois liian monta tuntia jälellä..*huoh*
silsakenraali™

Re: Tirisevä Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Onnistuin piristämään itseäni muistamalla, että isänihän osti myös mulle lipun perjantain Maailmanliigan lentismatsiin Suomi-Brasilia. Matsi pelataan Hakamehtän hallissa. Asiasta tietämättömille kerron, että Brasilia on ollut jo vuosia lähestulkoon voittamaton joukkue miesten lentiksessä. Myös lauantaina on täällä vastaava koitos klo 18:30 alkaen.

Tulkaahan katsomoon huutamaan Suomelle edes yksi piste!
Vastaa Viestiin