Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sanctus kirjoitti:Luurangot komeroissa, peikot mielessä, häpeä sydämessä, syyllisyys ja selittely. Näe hyvä lapsi inhimillisyys itsessäsi ja tutkistele anteeksiannon mahdollisuutta. Tilauksien ja hankintojen hyväksyminen valaa tietä sovituksen temppeliin.

t: 0500-ARMOJALOHTU
Ommmmmm.

Kyllä, tänä iltana en lähetäkään viestiä "Onx ketää böönii vapaan tampereelt? Valvoja näytä ti55it!"

Laitan aromipesän päähäni, syötän light-chipsejä naapurin koiralle ja palaan Dingo-faniksi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hanit te ootte ni hausXoi! pus :D
Prepare for the worstest.
Sinkkumatti

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Tupakka pitäisi kieltää, poistaa ja deletoida kokonaan.
.. taas joku persereikä vetää kessua partsilla ja käry tulee suoraan sisään. Saatanan pikkuhitlerit. Hankin pian paloletkun.
silsakenraali™

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Hyvännäköiset lesbot
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja cardic »

kukkahatut
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
segma

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja segma »

par-sky kirjoitti:mistä tahansa musiikista tehtävä teknoversio on niin turha! Se on loukkaus ihmisyyttä ja mun korvakarvoja vastaan!
Olettaen nyt tässä että teknolla tarkoitetaan tasabiittikiksumunanvitkutuspaskaa, niin joo. Koska kuitenkin monesti "tekno" = kaikki konemusiikki, niin siltä osin kyllä kiellän - taidolla tehty koneversio jostain hyvästä musiikillisesta teoksesta voi olla jopa alkuperäistä parempi (joskaan ei korvaava). Ihan lonkalta tulee mieleen GMS:n Juice, joka on tehty Requiem for a Dreamin siitäklassisestatunnusomaisestabiisistäjonkanimeäenmuista. Ja kyllä, harjaantumattomat korvasi sanoisivat sitä teknoksi.

Minusta... ööö, no joo. Tyydyn komppailemaan tatuointivihaajia.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sinkkumatti kirjoitti:Tupakka pitäisi kieltää, poistaa ja deletoida kokonaan.
Deletoi ittes! Mie taistelen terveysfasisteja vastaan viimeiseen filtteriin asti. Viva la cigaretzion!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
silsakenraali™

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mylwin kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Tupakka pitäisi kieltää, poistaa ja deletoida kokonaan.
Deletoi ittes! Mie taistelen terveysfasisteja vastaan viimeiseen filtteriin asti. Viva la cigaretzion!
Mun mielestä sä olit karismaattinen tupakka suussa, pidä toi! Mun piti heti pummata sulta röökiä, kun koin itseni liian kiltiksi ja epäkiinnostavaksi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Asioita ja esineitä, joita ei pitäisi olla

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsakenraali™ kirjoitti: Mun mielestä sä olit karismaattinen tupakka suussa, pidä toi! Mun piti heti pummata sulta röökiä, kun koin itseni liian kiltiksi ja epäkiinnostavaksi.
Kulta!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin