Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Info tulevista miiteistä
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä voisin kans tulla, mutta saatan vähän myöhästyä töiden takia.
Olen n. kokoa 36-40 (hehtaaritakapuoli) ja kenkä 38-39. Mulla on paljon vaatteita, jotka on jääneet isoiksi eli n. kokoa 40. Ja kenkiäkin aikas paljon.

Tehdäänkö niin, että jos jotain kivaa löytyy niin voi "vaihdella" vai varaanko käteistä mukaan? Vaihtamalla pääsis ehkä kätsysti kaikesta eroon..

Tuonko jotain syömistä / juomista mukanani?

Niin ja voiks tuoda myös pokkareita tms? Vanhoja astioita?
Bliss

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tulen sillä varauksella, että pikkuihmisen mummi hoitaa pikkuihmistä sen aikaa. Onks siellä säädyllistä parkkipaikkaa?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Saas nähdä, mitä sitä kehtaa tuoda. Mulla on ihan käyttämättömiä (minä idiootti en aina sovita vaatteita ja silloin tulee ostettua kaikenlaista) vaatteita mm. sellaisia ns. ”yhden koon”, jotka kai sitten sopivat/istuvat joillekin, jos kerran sellaisia tehdään. :roll:

Mie en omista hörhelöistä, mikäli jollekin kelpaavat, mitään rahaa halua; jos ei löydy ottajaa, niin heitän johonkin Uffalaatikkoon tai vastaavaan.

Melnais kirjoitti: Uskon vahvasti että kansa lihoo sitä tahtia, että ostajien iloista mieltä palvellakseen vaateteollisuus on salaa suurentanut kokoja. "Kato, yhä mahtuu sama kolmekutonen kuin seitsemäntoistavuotiaana."
Olen huomannut saman etenkin KappAhl-ketjussa. Sovitin tänään hameita siellä. Kokoa ei löytynyt. Lähin, jota olisi voinut edes harkita (muttei silti edes oikeasti voinut) oli kokoa 32: perseestä se oli vähän kireä, mutta vyötärön kohdalle muodostui löysä pussi. Enkä tosiaankaan ole mikään luukasa - reittä ja bebaa kyllä on eli ainakin tuo ketju on manipuloinut kokoja.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja brona »

Jaa niin, miun riepulat on väliltä 38-44.
...
Kid

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en malta odottaa! Varmaan eka miitti mistä oon näin innoissani :hep: :cheer:
Bliss

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pikkuihmisen mummi ottaa pikkuihmisen hoiviinsa pariksi tunniksi, joten mie tulen!! :hep:

Raahaan nyt kumminkin ne riepulat mukaan, kun ei kokonumeroihin niin ehkä kannata tuijottaa, vaan pitää sovittaa
swirl

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Camilla kirjoitti:
Tuonko jotain syömistä / juomista mukanani?

Niin ja voiks tuoda myös pokkareita tms? Vanhoja astioita?
Kiva olisi, jos jotain toisit. Ihan mitä vain tahdot tuoda - ilmoittele kuitenkin, mitä tuot, etten minä hanki samaa. Kirjat kiinnostavat ainakin!
Bliss kirjoitti:Onks siellä säädyllistä parkkipaikkaa?
Mie otan selvää, mihin tässä voi jättää auton. Tuossa meijän pihassa ei oo paikkaa, mutta kyllä täällä varmasti jossain parkkis on.
Bliss

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niin juu.. jos joku tarvitsee kyytiä paikalle välillä Hyrylä-Hki, mun autoon mahtuu. Jos vaiks Lolita haluaa paikalle saapua?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aikomus on vakaa saapua paikalle, mutta vielä(kin) on vaatteet käymättä läpi. Jotain varmaan saan kasaan.

Ja just tajusin, että se on sit jo ens lauantai :doh:
Että voi ihminen olla laiska ja saamaton.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Juu elikkä raahaan mukaan vaatteita, astioita (jonkun on sit PAKKO ottaa ne..) ja jotain kirjoja. Sit voisin leipoa jotain makeeta, jos vaan ehdin. Vaikka suklaabrownieseja. Voisko joku valaista myös koordinaatteja, että mihin saapua lauantaina?
swirl

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mie laitan yksärillä koordinaatteja osallistujille pikapuoliin!
Bliss

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Camilla kirjoitti: astioita (jonkun on sit PAKKO ottaa ne..)
Johan mie lupasin :)

Mulla olis ny pakattuna VALTAVA kassillinen vaatteita ja kenkiä. Kamalasti takkeja. Mun tarttee tehdä jotain tolle ostoskäyttäytymiselle :oops:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hitsit, mä en saa päähäni oikein mitään mitä kehtaisin tuoda. Camillan kanssa kun oltiin kirpparilla, sillä oli ihan uutta kamaa kaikki, mun kolmiraita- addut melkein nolotti :oops: Kirjoja mä voisin tuoda.

Jos jolla on talvisaappaita (matala korko), voi olla huonossa kondiksessakin, kokoa 38-39, niin tuokee! Muutenkin kenkiä voisin ostella teiltä, jos pääsen tulemaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Hitsit, mä en saa päähäni oikein mitään mitä kehtaisin tuoda.
Mä mietin tota samaa mutta toisaalta! Tuon kaiken mikä irti lähtee ja jaksan kantaa. Jos kukaan ei huoli niin onpahan vaatekaappi siisti taas jonkun aikaa. Nimittäin ne mitä ei huolita, menee uffiin tms.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppa tuo niitä kirjoja, viimeks ainakin mulle kelpas..
swirl

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onko muuten joku paikalle saapuvista jollekin allerginen? Enkä puhu nyt henkilökemioista vaan ruoka-aineista ;)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Heippula! Minä haluan kans mukaan! :)
Prepare for the worstest.
swirl

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Laitoin koordinaatit yv:nä :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vanhat pikkarit saa sitten lähettää minulle.
Ei tarvitse pestä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bliss

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti:Onko muuten joku paikalle saapuvista jollekin allerginen? Enkä puhu nyt henkilökemioista vaan ruoka-aineista ;)
Ei nyt allerginen, mutta laktoosivammainen :)
Bliss

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Teidän on sitten P-A-K-K-O vapauttaa mut tuosta tavaramäärästä. Tulikin kaksi ISOA kassillista. :?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä en ole yhtään ehtinyt vielä lajittelemaan kamoja.. mutta siis 38-39 popot ja vaatteet 36-40 vois mennä kaupaks? Ja sit ne lautaset ja lasit.. Ihanaa päästä kaikista kamoista eroon!!

Mä teen sitten ne pullat hyla-maitoon, tai jos en ehdi leipoo niin sit ostan jotain..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja brona »

Äipällä olis kuulemma pari laatikollista kirpparikamaa, jotain keittiöjutskia ainakin. Voisin ottaa nekin följyyn, jos vaikka olis jollekulle hyödyks.
...
Kid

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla ei oo paljon myytävää mutta ostosvimma on melkonen :P

Ja mä kehittelen kans jotain naposteltavaa..eli käyn kaupasta hakemassa jotain kun en kerkee leipomaan.
swirl

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun äitee lupas ehkä tuoda jonkun suolaisen piiraan huomenna, koska ovat todennäköisesti tulossa Helsinkiin. Jos ei tuo, niin hoitelen jotain vastaavaa itse. Ja salaattia ajattelin tehdä myös.
Vastaa Viestiin