Persjantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Vähänkö vitun ihqua eka parisuhderiita ja kaikkea.
Eka? Nyt? Miten tuo on mahdollista?
Ollaan molemmat yleensä niin samaa mieltä kaikesta kai... tai liian sopuisia tai jotain... Vittu en tiiä. Ihan pusihalimeininki täällä taas on joo mutta vähän silti ärsyttää. Eiköhän se tästä. Kun ei ees mitään syytä, kunhan ollaan hankalia.

Edit: saatoithan sä tietysti tarkoittaa että nyt jo...
Siihen puolustukseksi, että säädettiinhän me vuosi ennen tätä virallisempaa versiota :mrgreen:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
MadameDeMeloni

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

ninnithequeen kirjoitti:kortinpeluuta :dream:
Räsypokkaa? =P


Voi jee. Elämätön elämä. Kämppä oon niin kauheessa kunnossa, tarttisin tänne jonkun tosi tehokkaan vieraan. Tai sitten vaan vieraan, että paineen alla tulis siivottua. No, onneks on sunnuntaihin asti iltavuoroa, ei tartte ku käydä nukkumassa. Oon saamaton paska.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja saira »

tonttu kirjoitti:
saira kirjoitti:Tänään katsomaan erästä omakotitaloa... JOS vaikka olis Se talo, jonka pihaan voi rakentaa pikkuiselle leikkimökin! Puoli viideltä aika.
Onnea matkaan, pidän peukut pystyssä!
Seuraavan ravimiitin voi sit järjestää Tampereella, jos talosta tulee meidän. On meinaan suoraan Teivon raviradan vieressä. Tai oikeammin tien toisella puolella.
bedlam

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:Ollaan molemmat yleensä niin samaa mieltä kaikesta kai... tai liian sopuisia tai jotain...
Heinoahan se on, jos noin sopuisan suhteen on löytänyt. Ihmettelin vain, mä en varmaan tuollaiseen täysisopuun kykene koskaan kenenkään kanssa.
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MadameDeMeloni kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:kortinpeluuta :dream:
Räsypokkaa? =P
Ei ku Unoa.

Ja myö ny sit mennäkään viel tänään sinne Ikeaan. Pitää siis keksiä jotain muuta mielekästä tekemistä.

Ja mitähän ruokaa sitä tänään laittaisi. Jotain herkkuherkkua tietysti, mutta mitä...
Patz

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Patz »

Päivää että pätkähti!
Kohta junaan ja kohti etelää, jonne kuulema onkin pienen sateilun jälkeen luvattu jälleen hellettä. Täällähän ei ole sateesta näkynyt häivääkään viikkokaupalla ja hyvä niin.

Ja nythän on käynyt vielä silläkin tavalla että olen hyväksynyt työtarjouksen ja hilaan arkisen tomumajani rannikkoa pitkin 100km pohjoisemmaksi eli Pietarsaareen joskus tossa muutamien viikkojen kuluttua. Pahin painajaisen toteutuu ja alan kohta muuttua rantaruotsalaiseksi! Jätte kiva!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ninnithequeen kirjoitti: Mä taisin lukea tän saman jo tuolta toiselta palstalta :D
ups paljastuin!!

Mun koko kämpän irtaimisto on lähestulkoon Ikeasta, kiitos henkilökunta-alennusten! Sitäpaitsi jotkut Sotkan vastaavat on niin rumia.. Totta helvetissä mun koko sisustus olis suoraan Artekista, jos fyffeä vaan olis enemmän käytössä.

Mun sohvakin on Ikeasta ja se on ihana. Siihen saa halpoja vaihdettavia päällisiä ja sitä on helppo liikutella pyörien ansiosta.

Tietääks joku et monellako eurolla tänään saa Uffalta niitä rättejä? Olisko jo euron päivät?
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:...
Ooksä muuten sättilakossa?
millivanilli

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mun muki on edelleen hävyksissä, joku siivooja on käynyt siivoamassa sen mun vanhasta huoneesta joskus pari kuukautta sitten. Toivottavasti löydän sen ennen kuin soppari täällä loppuu.

Olipas muuten ulkona kuuma. Onneksi minulla on ilmastointi työhuoneessa.
Kid

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hitto kun on taas hiljasta. Typerää istua täällä tekemättä mitään järkevää. Kaikki mahdolliset lehdet mitä täällä on, on luettu. Netissä surffattu niin että silmiä särkee ja röökillä ravattu ihan liikaa. Typerää typerää typerää.

Kotona ois niin paljon kaikkee kivaa tekemistä ja täällä pitää homehtua. Hmph!
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:Onko ikävä?
No voi tieeeeeeetysti!

Kuhan ihmettelin mihinnää oot kadonnu.
isohaara

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

silsakenraali™ kirjoitti:Veli oli alkuvuodesta Lidlillä, oisko ollut aluepäällikköharjoittelijajaksolla. Lopetti kesken, kun totesi henkilöstöpolitiikan olleen sanalla sanoen perseestä. Oli mm. kassalla seitsemättä tuntia putkeen eikä kukaan tullut tauottamaan. Meni juomaan vettä hetkeksi ja tuli komeet harjat. Toisaalta harvemmin tapaamani kaverini hoitaa ym. virkaa jo monetta vuotta.

Mites siellä nykyään tuo henkilöstöpolitiikka-asia on, onko se mennyt parempaan suuntaan?
Siellä tykätään suosia päälliköiksi pyrkiville tuollaista armeijakoulutusta, eli laitetaan kaverille älyttömästi hommia ja katotaan koska kamelin selkä napsahtaa. Kun/jos napsahtaa niin haukutaan vässykäksi.
Sikäli ymmärrän homman, sillä aluepäälliköt joutuu aika usein painamaan duunia työhevosten malliin. Liksakin tosin on houkutteleva, pitäis varmaan itsekin hankkia kunnianhimoa.
Minkä niminen ura-aluepäällikkö? Ties vaikka tuntisin.

Mulla ei ole yli kahden vuoden aikana ollut mitään valittamista henkilöstöpolitiikasta. Joka työpaikaltahan melkein löytyy vähintään yksi tyyppi, jonka mielestä "firma" on perseestä, sanoisin et samaa sarjaa tää saksanserkkukin. Meitin myymälässä itse asiassa eletään kuin pellossa, asialliset hommat hoidetaan, jne.
silsakenraali™

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

isohaara kirjoitti:[Mulla ei ole yli kahden vuoden aikana ollut mitään valittamista henkilöstöpolitiikasta. Joka työpaikaltahan melkein löytyy vähintään yksi tyyppi, jonka mielestä "firma" on perseestä, sanoisin et samaa sarjaa tää saksanserkkukin. Meitin myymälässä itse asiassa eletään kuin pellossa, asialliset hommat hoidetaan, jne.
Jep, paras kaverini on opiskelun ohella kans Lidlillä jonkinnäköinen sekatyömies/monialaosaaja, eikä hänellä juurikaan ole pahaa sanottavaa, kuin työkavereistaan ajoittain. Noista aluepäälliköistä keskeyttää kait joku puolet treiniijaksolla, joten ongelma painottuu voimakkaasti niihin hommiin.

Mut voit hyvinkin tuntea Markus K:n, joka vaikuttaa nykyään pk-seudulla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kannan korteni Lidl-kekoon, meidän Lidl avasi eilen ja jo klo 7. Itse käväisin siellä mummojen ja neekerien seassa kymmenen aikoihin. On muuten valtavan iso myymälä.

Lisäksi haluen jakaa kanssanne tiedon, että kissaneitini on siivoushullu. Laatikolla käynnin jälkeen kaavitaan myös laatikon seinät puhtaiksi jätöksen peittämisen lisäksi. Viisikin minuuttia saattaa mennä laatikkoa kapsuttaessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

silsakenraali™ kirjoitti:Jep, paras kaverini on opiskelun ohella kans Lidlillä jonkinnäköinen sekatyömies/monialaosaaja, eikä hänellä juurikaan ole pahaa sanottavaa, kuin työkavereistaan ajoittain. Noista aluepäälliköistä keskeyttää kait joku puolet treiniijaksolla, joten ongelma painottuu voimakkaasti niihin hommiin.
Meillä taasen työkaverit on koko homman suola. Jankan avaamisesta lähtien olla ryypätty ja piletetty yhdessä ties kuinka monet juhlat ja juhlattomuudet. Aivan ensimmäiset pileet pidettiin Ale Pub Pikajunassa, josta yli puolet porukasta heitettiin pihalle, pomoja myöten, ja pari porttikieltoakin napsahti. Sen jälkeen on suunta ollut ylöspäin. Krapulainen/känninen myyjä ei ole varsinkaan viikonloppuisin mikään erikoisuus. Etenkin kun taukohuoneen kaapissa saattaa olla kiljut käymässä.

Tippuu/tiputetaan noita harjoittelijoita myymälätasollakin aika paljon, firma haluaa tyyppejä joilla riittää munaa, ja jotkut vaan on liian kilttejä nysviä niihin hommiin.
millivanilli

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

WEEKEND!!

Pitäisiköhän käydä alkosta ostamassa punkkupullo vai sidukalla ihan kohta ytimessä? Vai kenties molemmat? Jälleen kerran täytyy kuitenkin ottaa hissukseen, koska huomenna on töitä. Lautaina voisin varmaan lähteä oikein radalle.

Mä en oikein osaa tänään lähteä töistä. Työkaverilla alkaa loma, ja se loppuu vasta sen jälkeen, kun minulla on työt loppu täällä. Tänään nähdään viimeistä kertaa. En tiedä miten sanoa hei hei. Onhan täällä kuitenkin tullut oltua joulukuun puolesta välistä saakka.
isohaara

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Kannan korteni Lidl-kekoon, meidän Lidl avasi eilen ja jo klo 7. Itse käväisin siellä mummojen ja neekerien seassa kymmenen aikoihin. On muuten valtavan iso myymälä.
On yhtä iso kuin meitinkin. :ohyeah: Mut meillä ei käy paljoa noita neekereitä. Mustalaisia kylläkin. Ja denareita. Ja huoria (tosin parkkiksella hoitavat työnsä, eivät sentään porstuaan könyä).
Lolita kirjoitti:Lisäksi haluen jakaa kanssanne tiedon, että kissaneitini on siivoushullu. Laatikolla käynnin jälkeen kaavitaan myös laatikon seinät puhtaiksi jätöksen peittämisen lisäksi. Viisikin minuuttia saattaa mennä laatikkoa kapsuttaessa.
Yrittää vihjata jotain... :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Lisäksi haluen jakaa kanssanne tiedon, että kissaneitini on siivoushullu. Laatikolla käynnin jälkeen kaavitaan myös laatikon seinät puhtaiksi jätöksen peittämisen lisäksi. Viisikin minuuttia saattaa mennä laatikkoa kapsuttaessa.
Yrittää vihjata jotain... :roll:
Yritätkö sä vihjata jotain? Eilen tyhjennetty laatikko.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, nyt teen sitten juuri sitä mitä mustakiku kauhistelikin, eli kitistelen läppärillä täältä Assemblyiltä paikan päältä. Jäi musatuomaroinnit väliin huonojen ajankohtien takia, mutta tilannetta kompensoi hieman se että minut pyydettiin mukaan grafiikkatuomaristoon (sarjana koneella käsin piirretty, eli ei renderöity tai valokuvamanipuloitu grafiikka). Mikäs siinä.

<nört, nört>
Angita

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tänään pitää taas raahautua suunnittelemaan polttareita. Eikö yhen ystävän polttarit suunnitteluineen kesässä riittäis? Pää tyhjä. Mun panos tullee olemaan huippua.
MadameDeMeloni

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Väliaikatiedotus kämpän siivouksesta. Vittu että kiinnostaa!! :evil:
Kid

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Helmee, mun ei tarttekkaan tulla huomenna duuniin. Ja nyt takas laskujen järjestelyn pariin *huoh*
Dumari

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tsekkiferrari pesty, kohta kauppohin paitoja ettimään. Jos sitä jaksaa, niin vois illalla käydä (euro)Cruisingeissa.
AarneAnkka

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Assemblyillä on näin hieno neppisrata. Elukka hajoooooo! :D
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 04.08.2006 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti: Heinoahan se on, jos noin sopuisan suhteen on löytänyt. Ihmettelin vain, mä en varmaan tuollaiseen täysisopuun kykene koskaan kenenkään kanssa.
Ei me missään täysisovussa olla! Eilen ja tänä aamuna oltiin ihan eri mieltä ja ärsytettiin toisiamme. Niih! Entisessä elämässä piti niin kauheasti huutaa ja raivota ja heitellä tuoppeja ja kaikkea että sain ihan tarpeekseni, paljon helpompaa jutella asioista.

Sitä paitsi mä nyt keksin miten mun käyrä lähtee laskuun. Mä salakuljetan mun läppärin ja aces of empiresin sinne ja pelailen mökillä sillä aikaa kun pojat ajaa ;) Tsih! Ja on mulla se ilmaisliittymä mukana myös, soittelen siitä koko ajan ia:lle.


Pienet on yksinkertaisen pirullisen ihmisen ilot...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin