Persjantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vittu kun yritin vaan saada kaikkiin viimeisiin ketjuihin oman komean nimmarin viimeiseksi, mutta en mä teidän sakkijutuista tiä. Ei sitäkään iloa suotu.
Turbohaltija

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

bedlam kirjoitti:Vittu kun yritin vaan saada kaikkiin viimeisiin ketjuihin oman komean nimmarin viimeiseksi, mutta en mä teidän sakkijutuista tiä. Ei sitäkään iloa suotu.
Voithan sä shakkiketjuunkin kirjoittaa. Kerrot vaikka, miten olet aina ihaillut shakinpelaajia? :D
bedlam

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Turbohaltija kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Vittu kun yritin vaan saada kaikkiin viimeisiin ketjuihin oman komean nimmarin viimeiseksi, mutta en mä teidän sakkijutuista tiä. Ei sitäkään iloa suotu.
Voithan sä shakkiketjuunkin kirjoittaa. Kerrot vaikka, miten olet aina ihaillut shakinpelaajia? :D
Siis kyllähän mä ihailenkin aina teitä kauniita ja komeita shakinpelaajia kun Eurosportilta kisoja katselen. Ja tykkäisin kyllä pelata itsekin, mutta kun aivokapasiteettini rajallisuus estää kolmea siirtoa pidemmälle taktikoinnin.
safi

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: Veetään perseet olalle!
Kuka täällä mahtoi höpistä jotain "hullujen heppahöperöiden" kaukaa kiertämisestä ja nyt se haluaa kuitenkin lähteä sellaisen kans ottaan kuppia. :lol: Alkoholilla kenties osuutta asiaan..
Sinkkumatti

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti:Kuka täällä mahtoi höpistä jotain "hullujen heppahöperöiden" kaukaa kiertämisestä ja nyt se haluaa kuitenkin lähteä sellaisen kans ottaan kuppia.
Ai hitto. Mä luulin että se kuitti karahti jo kiville, mutta eihän se karahtanutkaan. Hyvinhän se oli jäänyt mieleen 8)
Vastaa Viestiin