Persjantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ikeassa käynti
Mäkin meinasin, kun duunista lähden :D
Vantaalle vai?

Me suunnataan sinne varmaan kolmen jälkeen. Muksu saa mennä siihen leikkipaikkaan, niin saadaan rauhassa kahtella juttuja.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti: avautuminen
*köh*
Tämä nyt kuitenkin on tällainen, no, miten sen nyt sanois...

Keskustelupalsta internetissä.

Että niinQ, kauhean moni ei ehkä priorisoi muita menojaan sillai Kitymiittien mukaan. Tai niinQ, ota niin vakavasti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ikeassa käynti
Mäkin meinasin, kun duunista lähden :D
Vantaalle vai?

Me suunnataan sinne varmaan kolmen jälkeen. Muksu saa mennä siihen leikkipaikkaan, niin saadaan rauhassa kahtella juttuja.
Ei, kyllä mä Espoon Ikeaan meen. On sopivasti matkan varrella.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään katsomaan erästä omakotitaloa... JOS vaikka olis Se talo, jonka pihaan voi rakentaa pikkuiselle leikkimökin! Puoli viideltä aika.
bedlam

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Alkoholiahan minä en enää nauti.
Shit. Mä kyllä ajattelin hieman ottaa keppanaa, silleen "sivistyneesti". Eka työviikko takana, sehän on jo tarpeeksi hyvä syy?

Kurkkukipu kyllä ilmoittelee taas itsestään. Miksi se aina viikonlopuksi pukkaa?
silsakenraali™

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:Että niinQ, kauhean moni ei ehkä priorisoi muita menojaan sillai Kitymiittien mukaan. Tai niinQ, ota niin vakavasti.
Niin, jos oletetaan, että halutaan paikalle hieman kauempaakin väkeä, esim. pokerimiitti, niin voisihan sitä sen verran olla talkoohenkeä, että sovitaan paikat, ajat ja vastuuhenkilöt jne. hyvissä ajoin. Ei tässä nyt ole kyse vakavissaan ottamisesta, vaan ihan asioiden hoitamisesta kunnolla.

Joo, ja isohali mun uudellevanhalle stalkkerille :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Alkoholiahan minä en enää nauti.
Shit. Mä kyllä ajattelin hieman ottaa keppanaa, silleen "sivistyneesti". Eka työviikko takana, sehän on jo tarpeeksi hyvä syy?

Kurkkukipu kyllä ilmoittelee taas itsestään. Miksi se aina viikonlopuksi pukkaa?
Ekan töiviikon 'kunniaksi' sietääkin kyllä ottaa. Mulla ei vaan putoo. Ja oon juonu kaikki rahani. Toistan: kaikki.
Mullakin on kurkussa jotain häikkää, ollu jo kauan. Vituttaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti: Niin, jos oletetaan, että halutaan paikalle hieman kauempaakin väkeä, esim. pokerimiitti, niin voisihan sitä sen verran olla talkoohenkeä, että sovitaan paikat, ajat ja vastuuhenkilöt jne. hyvissä ajoin. Ei tässä nyt ole kyse vakavissaan ottamisesta, vaan ihan asioiden hoitamisesta kunnolla.

Joo, ja isohali mun uudellevanhalle stalkkerille :h:
Ok, en ehkä ajatellut tätä hommaa kauempaa tulevien kannalta.

Ja siis täh, tuliko musta nyt stalkkeri...? :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
silsakenraali™

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:Ja siis täh, tuliko musta nyt stalkkeri...? :shock:
Okei, ei ihan vielä, olet vasta ns. prospect-vaiheessa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

silsakenraali™ kirjoitti: Okei, ei ihan vielä, olet vasta ns. prospect-vaiheessa.
Ahaa. Siis jos kommentoi toistuvasti (=useammin kuin kerran tai kaksi) jonkun henkilön juttuja, on vähitellen stalkkeri. Ilmeisesti stalkkaan siis myös aika montaa muutakin ihmistä. Wau.

Tota...onko sulla nyt ihan kaikki kotona?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja nexie »

Viimeinen työpäivä ennen kahden viikon lomaa. Ajattelin lähteä kohti myöhäiskesän palaneita laitumia jo parin tunnin kuluttua. Toimistomeiningeissä mukana myös nelijalkainen luunpurija, joka näyttäisi jo hieman kyllästyneen työhuonearestiinsa.
Don't Panic!
tonttu

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja tonttu »

saira kirjoitti:Tänään katsomaan erästä omakotitaloa... JOS vaikka olis Se talo, jonka pihaan voi rakentaa pikkuiselle leikkimökin! Puoli viideltä aika.
Onnea matkaan, pidän peukut pystyssä!
Kid

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä töissä..Tyhjistä aivoista kärsii koko ruumis. Jouduin sitten tekee ison nipun laskuja uusiks, koska olin unohtanut lisätä loppulaskuun sen tärkeimmän jutun. Urpo!!!

Onneks on kuitenkin perjantai ja huomenna taas työpäivä. Aamulla jaksoin taas raahautua salille ja sen verran hyvän reenin vedin etten meinannut himaan enää kävellä. Päivän toinen aamupala onneks anto energiaa, jotta jaksoin töihin tulla.

Iltalenkki tehdään siinä muodossa, notta käydään ruokkimassa yks sulonen kissa ja pidetään sille seuraa, ettei se kovin ikävöis emäntäänsä :)
Sitten ehkä vähän viiniä ja hyvä leffa ja jotain naposteltavaa. Ihanaa!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Töissä.. hirveä pää- ja masukipu. Auttakee! Kotona voi niin kätsysti pitää läppäriä kipeän masun päällä, töissä ehkei kuitenkaan keskusyksikköä?

Kerrankin vapaa viikonloppu tiedossa, ihanaa :) Kämppiä pitäs mennä katsastamaan ja sitten vaikka rannalle makoilemaan.

Arvaa tuliko hirveä hinku Ikeaan!!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeeee. Lapseni tulivat vihdoin kotiin, 3 viikon lomansa jälkeen, äiskältään. Olivat olleet 2 viikkoa Turkissa lomailemassa ja viikon Suomessa, kaikkia kivaa tehden.

Kihlattuni kanssa olemme saaneet näin harjoitella tämän ajan, ihan kaksistaan, yhdessä asumista iloja, ilman lapsiani. On ihan hyvä näin, että kaikille tulee pehmeä lasku, tähän uuteen elämän muotoomme. Nyt on lasteni vuoro sopeutua tähän. :wink:
Kaikki on mennyt tähän saakka todella hyvin ja ONNI kukoistaa. :D :D
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Kurkkukipu kyllä ilmoittelee taas itsestään. Miksi se aina viikonlopuksi pukkaa?
Mullakin on kurkussa jotain häikkää, ollu jo kauan. Vituttaa.
Mä oon takuulla saanut teiltä tartunnan kun perkele viikonlopun jälkeen olin tiistaina vähän kipee ja keskiviikosta asti kykenemätön töihin. Nyt voisin lähteä sinne rukalle mukaan periaatteessa, asiaanhan on monia pointteja ja niistä on nyt täällä kotona keskusteltu ihan saatanasti, käyrä on melko punaisella nääs. Vähänkö vitun ihqua eka parisuhderiita ja kaikkea. :evil:
Eli en ole nyt jätskikunnossa ia, pahoittelen. Olis kyllä kiva.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsakenraali™

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:Ahaa. Siis jos kommentoi toistuvasti (=useammin kuin kerran tai kaksi) jonkun henkilön juttuja, on vähitellen stalkkeri. Ilmeisesti stalkkaan siis myös aika montaa muutakin ihmistä. Wau.

Tota...onko sulla nyt ihan kaikki kotona?
Piti olla kommentoimatta, mutta pari sanaa. En ymmärrä stalkkausta vain useasti toistuvana kommentointina, vaan sisältö ratkaisee. Enempää en ala jankkaamaan.
isohaara

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Oho, oli kahdessa ikkunassa Kitinä auki, pitäisköhän tehdä töitäkin välillä. Ilttis ja Samizdatin lehti jo luettu, enempää ei jaksaiskaan putkeen.

Saatanallinen työputki koko viikonlopuksi, jotkut perkeleen markkinat meillä diLlissä. Tulkaa huomenna lauantaina Jankaan kolmen jälkeen niin tarjoon parkkiksella ilmaset grillimaggarat. Voisin jopa pistää tapahtuman kunniaksi puhtaan työpaidan.
Pikkasen meinaa myös masentaa kun tietää ettei viime viikonloppuiselta heru toiste (yritys kohdistaa käänteistä motivointipsykologiaa itseensä, mutta turhaan). Miks perhana ne kaikkein parhaimmat juoksevat myös kovimmin karkuun? Tai ovat muuten sekopäisiä?
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Töissä.. hirveä pää- ja masukipu. Auttakee! Kotona voi niin kätsysti pitää läppäriä kipeän masun päällä, töissä ehkei kuitenkaan keskusyksikköä?!
Katos vaan.

Mä taisin lukea tän saman jo tuolta toiselta palstalta :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jepu jepu. Kauppaan hakemaan joku kortintapainen ja sitten opeliksin nokka kohti itää. Täytynee kai alkaa henkisesti valmistautumaan saattamaan kaveri avioliiton ikuiseen auvoon. Tai ainakin elinikäiseen tossun alla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
silsakenraali™

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

isohaara kirjoitti:...jotkut perkeleen markkinat meillä diLlissä. Tulkaa huomenna lauantaina Jankaan kolmen jälkeen niin tarjoon parkkiksella ilmaset grillimaggarat. Voisin jopa pistää tapahtuman kunniaksi puhtaan työpaidan.
Veli oli alkuvuodesta Lidlillä, oisko ollut aluepäällikköharjoittelijajaksolla. Lopetti kesken, kun totesi henkilöstöpolitiikan olleen sanalla sanoen perseestä. Oli mm. kassalla seitsemättä tuntia putkeen eikä kukaan tullut tauottamaan. Meni juomaan vettä hetkeksi ja tuli komeet harjat. Toisaalta harvemmin tapaamani kaverini hoitaa ym. virkaa jo monetta vuotta.

Mites siellä nykyään tuo henkilöstöpolitiikka-asia on, onko se mennyt parempaan suuntaan?
mustakikkeli

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Arvaa tuliko hirveä hinku Ikeaan!!
Ei. Siellä on sellaista kummallisen näköistä vain opiskelijakämppiin sopivaa rojua, josta olen parhaani mukaan yrittänyt päästä eroon. Useimmat sohvatkin näyttävät siltä kuin joku ammattikoulun ekaluokkalainen olisi väsännyt sen vapaa-aikanaan ilman mitään erityistä suunnitelmaa.

Helvetin ruotsalaiset.

EDIT: Anteeksi, joudun pikkaisen pyörtämään sanojani. Ihan ok TV-tason sekä kulmatyöpisteen sieltä löysin (jälkimmäisessä tykkään lähinnä siitä että rojut saa kätevästi piiloon ovien taakse). Mutta ne soffat, aaargh...

Ps. Camilla dear, saanko stalkata sua tän päivän? Mulla ei ole tänään ketään muuta stalkattavaa mietittynä valmiiksi. Kyllästyin jo eiliseen kohteeseeni.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 04.08.2006 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:Vähänkö vitun ihqua eka parisuhderiita ja kaikkea.
Eka? Nyt? Miten tuo on mahdollista?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

ElanorRaven kirjoitti:Ääääääääägghh... Luojan kiitos nyt on jo perjantai. Työpaikalle rantautuminen ei kiinnostaisi paskan vertaa! Ja jonkinlainen elämä kelpaisi edelleen.
Tilulilulei, eli komppaan

Freesiä alottaa päivä tekstiviestiriidalla siitä, näemmekö kaverin kanssa vaiko emme.
Ei sitten nähdä.
Menen suihkuun, Alkoon ostamaan punaviiniä ja töihin.
Illan vietän opetellen uudelleen soittamaan kitaraa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Sinkkumatti

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

prkl. Olispa mökki, sauna, kalaisa järvi ja vene. Tekis niin vallan gutaa kalastella, saunoa ja kokkailla vkl rauhassa..
Vastaa Viestiin