Syksyn eroottisin tekosi
-
- Kitisijä
Re: Syksyn eroottisin tekosi
Omasta puolestani vastaan, että kyse ei oo tosta, vaan Tikru nyt vaan _on_ niin nätti. Nih.AarneAnkka kirjoitti: Kato ny, kun on tarpeeksi nätti niin ei tarvita edes itsetuntoa saati positiivista ajattelua. Ja vielä väitätte että kaikki on itsetunnosta ja asenteesta kiinni. *maailmankuva luhistuu*
Vai onko sittenkin kyse vain tästä?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Hei mut syksyhän on vasta aluillaan. Ja uusi saapumiserä fukseja on rantautunut laitoksen käytäville. Ainiin. Fuksia ei saa kuksia. dang.
Entä jos vaihdettasi fukseja? Sä saisit meidän tyttökoulun piukeisiin vaatteisiin pukeutuvat blondiinit ja mä saisin ne, joista edellisten lisäksi vois edes joku pojukin löytyä? Varmaan konsistorikin hyväksyis tän plaanin?tuulenpuiska kirjoitti:Hei mut syksyhän on vasta aluillaan. Ja uusi saapumiserä fukseja on rantautunut laitoksen käytäville. Ainiin. Fuksia ei saa kuksia. dang.
-
- Kitisijä
Huh, hyvä kun muistutit, multahan puuttuikin tarra metsästyskortista tälle lupakaudelle. *ilmoittautui läsnäolevaksi*tuulenpuiska kirjoitti:Hei mut syksyhän on vasta aluillaan. Ja uusi saapumiserä fukseja on rantautunut laitoksen käytäville. Ainiin. Fuksia ei saa kuksia. dang.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitinän uhri
Katsonut yhtä nättiä naista silmiin muutaman kerran ja pari kertaa vielä sen bebaa
Nii nyt tuli mieleen että yksi mua vanhempi 31-36 vuotinen nainen jolla oli isot tissit työpaikalla mulle joko flirttaili seksuaalisesti tai sitten vaan vittuili.
Nii nyt tuli mieleen että yksi mua vanhempi 31-36 vuotinen nainen jolla oli isot tissit työpaikalla mulle joko flirttaili seksuaalisesti tai sitten vaan vittuili.
Viimeksi muokannut mölli, 13.09.2005 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wuhuu! Eläköön lihajah...poikkitieteellisyys! Dats a deal!Edith kirjoitti: Entä jos vaihdettasi fukseja? Sä saisit meidän tyttökoulun piukeisiin vaatteisiin pukeutuvat blondiinit ja mä saisin ne, joista edellisten lisäksi vois edes joku pojukin löytyä? Varmaan konsistorikin hyväksyis tän plaanin?
-
- Kitisijä
Ei sitä voi selvimmin ilmaista. Tuo on selvästikkin aika eroottinen kapistus ja jos sitä on vielä saanut niin toivottavasti nautit kyrvän antimista.tonttu8 kirjoitti: Sain kyrpää.
Minäkin saan taas viikonloppuna aitoa ehtaa posliinipillua ja vastapuoli saa EU standardin mukaista kyrpää, erillaisista asennoista tarjottuna.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
-
- Elämätön Kitisijä
Niin ja mä sain pilluutonttu8 kirjoitti:Sain kyrpää.
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Ai niin joo, haluaisin vielä tarkennuskysyä että tarkoitetaanko "syksyn eroottisimmalla teolla" sitä että se on itsen mielestä tosi eroottista, vaiko sitä että se on kohteen mielestä tosi eroottista? Eiväthän nekään aina korreloi, niiq.
Juu niin on, tooodella eroottinen kapistus. *tykkää*martza kirjoitti:Ei sitä voi selvimmin ilmaista. Tuo on selvästikkin aika eroottinen kapistus ja jos sitä on vielä saanut niin toivottavasti nautit kyrvän antimista.tonttu8 kirjoitti: Sain kyrpää.
Ja toinen juu, tuohon jälkimmäiseen.
-
- Kitisijä
Se on sitä, mutta monet naiset vaan eivät osaa arvostaa sen muotoa ja eroottisuutta. Jo muinaiset kreikkalaisethan palvoiva penistä mm. monine patsaineen, jossa penis kuvattiin todella yksityiskohtaisesti. Totta kai me miehetkin olemme pilanneet peniksemme maineen, näyttämällä/käyttämällä sitä väärin naisien suhteen.tonttu8 kirjoitti: Juu niin on, tooodella eroottinen kapistus. *tykkää*
Ja toinen juu, tuohon jälkimmäiseen.
Mitä peniksen tuottamaan antimeen tulee niin sehän on elämän alkuaine vaikkakin se ei välttämättä kaikille maistu tai näytä hyvältä, mutta sitä pitää kunnioittaa ja naattien ottaa vastaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Mäkin oon kasvatellut talvikarvaa.Keikaus kirjoitti:Ehkä eroottisimmaksi teokseni voisin laskea myös sen, etten ole vieläkään ajanut säärikarvojani.
Tää on varmaan niitä juttuja, jotka ei korreloi.
-
- Kitisijä
Vastasin puhelimeen: "Janina Frostellin pillu."
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Nussittii just keittiön pöyvällä 4 kertaa ja sit kateltii salkkareita.
-
- Kitinän uhri
Kelpaisko neidille muutama vetreä maalaispoika Viikistä?Edith kirjoitti:Entä jos vaihdettasi fukseja? Sä saisit meidän tyttökoulun piukeisiin vaatteisiin pukeutuvat blondiinit ja mä saisin ne, joista edellisten lisäksi vois edes joku pojukin löytyä? Varmaan konsistorikin hyväksyis tän plaanin?
Jaa niin se erotiikka. Kohtuu köyhää on ollut, muutamiin kauniisiin silmiin on tuijoteltu ja saatu muutama loistava hymy takaisin eli mielikuvituksen ja toivon varassa mennään.
...
-
- Kitisijä
Hehheh.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 0:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
lippaa karvoitus, niin joku voisi -> kiinnostuaKeikaus kirjoitti:
Kun mä soitan mun parhaalle kaverille, se usein vastaa "Huorrrra!", siis minua tarkoittaen.
-
- Kitisijä
Eilen paljastin varatulle miehelle rintani, ja hieroin nännejäni jääpaloilla. Sitten hän tarttui niihin ja laittoi niihin puristimet, oikeammin pihdit ja näperteli aikansa nännieni parissa. Homman jälkeen annoin hänelle 70€, eli ennalta sovitun hinnan.
Niin joo... Tosi erroottista tuo lävistysten ottaminen, NOT!
Eroottista oli kyllä sen jälkeen mennä töissä pakkashuoneeseen miinus 25 asteeseen... Nimittäin tuntui aika jännittävältä tuo kylmäreaktio pari tuntia aiemmin lävistetyissä nänneissä
Muahahah. Widdu että on oikeasti erotiikka kaukana minun elämästä
Vähän kuin eräs työkaverini sanoi tässä eräänä päivänä; "Ei minulla mitään kaveriseksiä vastaan ole, mutta kavereilla tuntuu olevan"
Niin joo... Tosi erroottista tuo lävistysten ottaminen, NOT!
Eroottista oli kyllä sen jälkeen mennä töissä pakkashuoneeseen miinus 25 asteeseen... Nimittäin tuntui aika jännittävältä tuo kylmäreaktio pari tuntia aiemmin lävistetyissä nänneissä
Muahahah. Widdu että on oikeasti erotiikka kaukana minun elämästä
Vähän kuin eräs työkaverini sanoi tässä eräänä päivänä; "Ei minulla mitään kaveriseksiä vastaan ole, mutta kavereilla tuntuu olevan"
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Jos ne elää ja hengittää, niin kuulostaa jo lupaavalta. Siis kun kaikilla kursseilla, joilla mä käyn tänä syksynä, on yhteensä kaikkiaan neljä (4) miestä tai poikaa. Ja jos niistä vähintään kaks ei oo homoja, niin mun gaydarissani on vikaa.brona kirjoitti: Kelpaisko neidille muutama vetreä maalaispoika Viikistä?
-
- Kitisijä
Oli kyllä kaunis.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitinän uhri
Hih, ainakin viime vilkaisulla näyttäisivät olevan ihan oikeasti elossa, vetreitä ja lihaksikkaita. Plus nämähän ovat jo ihan oletusarvoisesti naista/emäntää etsimässä opiskelun lomassa. (vinkki: kannattaa valita viljatilallinen)Edith kirjoitti:Jos ne elää ja hengittää, niin kuulostaa jo lupaavalta.
...