Seukkaamisen ihanuus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Seurustelu on perseestä!

Äänestys päättyi 05.08.2006 16:44

kyllä
4
50%
on
4
50%
 
Ääniä yhteensä: 8

kurasuppa
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 29.03.2006 22:42

Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja kurasuppa »

Vittu että seurustelu on perseestä. Yleensä se ei toimi ja eroaminen on vielä vittumaisempaa. Prkl.
Sinkkumatti

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Suvinen kirjoitti:Onnistuneessa parisuhteessa eläville tuottaa ainaista hupia lueskella näitä katkeroituneitten tilityksiä.
Vielä hauskempaa on lukea niitä tillityksiä, kuin oma iki-ihan pilvilinna repeää :wink:
MarthaFocker

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ihan sama, mutta enemmän vituttaa kaikki, koska kaikki alkaa seurustella.
Vittu kaikki! KAIKKIKAIKKIKAIKKI!!!! ARHGhhhhhh!!!!

Seurustelu on luusereille. Se tappaa luovuuden ja tylsityttää aivot, sielun, mielen ja itsenäisyyden. Heistä tulee avuttomia mönttejä, joiden aika ei riitä muuhun, kuin avuttomana mönttinä olemiseen.


VIHAAN SEURUSTELIJOITA!!!!!11 WÄÄÄÄÄÄÄÄHH!!!!1

(tai korjaan, vihaan niitä jotka alkavat seurustella. ne, jotka jo seukkasivat, enkä heitä muina tuntenu, saavat hajota siihen, mutta miksi kaikkien pitää nyt taas syksyn alla pariutua?)
Sinkkumatti

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

MarthaFocker kirjoitti: Vittu kaikki! KAIKKIKAIKKIKAIKKI!!!! ARHGhhhhhh!!!!
Hei peipi. Alaks oleen mun kaa?
MarthaFocker

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Sinkkumatti kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Vittu kaikki! KAIKKIKAIKKIKAIKKI!!!! ARHGhhhhhh!!!!
Hei peipi. Alaks oleen mun kaa?
JOO! *puss*

Sä oot kyl liian vanha mulle, mut ei se haittaa, koska et o liian lyhyt kuitenkaa.

Oisin ton Johnny Deppin kans alkanu, mut kuulin, et se on tosi pätkä.
Sannnu

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Seurustelu on parhaimmillaan sitä, kuin hengaisi parhaan kaverinsa kanssa. Se intohimo kuolee melko nopeasti, joten tärkeintä kait on, että on kivaa yhdessä. Näin olen elämääni elänyt ja kumppanit, joiden kanssa olen seukannut ovat kyllä olleet sellaisia, joista olen voinut todeta, että yhdessä me ollaan hyvä tiimi.


Mun teesini on, että lähes poikkeuksetta seurusteluun ladataan aivan liian paljon odotuksia, kun kuitenkin se on suurelta osin vain arjen ja ajoittaisten juhlahetkien jakamista yhdessä. Suhteet loppuvat nykyään niin helposti juuri sen takia, että ihmisten odotukset ovat niin käsittämättömän epärealistisia. Ihan kuin se ruoho olisi yhtään vihreämpoää sen aidan toisella puolella...voihan se ollakin, mutta jotain rikkaruohoja sieltäkin löytyy...täytyy siis valita kumppani joka ärsyttää mahd. vähän, sillä jokaisessa ärsyttää ja vituttaa kuitenkin joku asia.
Viimeksi muokannut Sannnu, 04.08.2006 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sannnu kirjoitti:Seurustelu on parhaimmillaan sitä, kuin hengaisi parhaan kaverinsa kanssa. Se intohimo kuolee melko nopeasti, joten tärkeintä kait on, että on kivaa yhdessä. Näin olen elämääni elänyt ja kumppanit, joiden kanssa olen seukannut ovat kyllä olleet sellaisia, joista olen voinut todeta, että yhdessä me ollaan hyvä tiimi.
....muttei koskaan kuitenkaan tarpeeksi hyvä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Sannnu

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Elppis kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Seurustelu on parhaimmillaan sitä, kuin hengaisi parhaan kaverinsa kanssa. Se intohimo kuolee melko nopeasti, joten tärkeintä kait on, että on kivaa yhdessä. Näin olen elämääni elänyt ja kumppanit, joiden kanssa olen seukannut ovat kyllä olleet sellaisia, joista olen voinut todeta, että yhdessä me ollaan hyvä tiimi.
....muttei koskaan kuitenkaan tarpeeksi hyvä?

Viittaat ilmeisesti siihen, että suhteet ovat kuitenkin loppuneet...
Aivan, mutta oden silti todennut tuon itselleni sopivaksi ohjenuoraksi...kaikesta huolimatta...
Sinkkumatti

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

MarthaFocker kirjoitti:Sä oot kyl liian vanha mulle, mut ei se haittaa, koska et o liian lyhyt kuitenkaa.
Säkin oot mulle kyl hiukan liian nuori, mut ei se haittaa ku ajattelin et voisin ottaa toisenkin. Se olis vähä niinku kaks nuorta yhdessä, ois ku yks vanha. Kai sä muute oot bisse? Tykkäätsä tummasta vai vaaleesta?
Sinkkumatti

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Suvinen kirjoitti:Jos nämä katkeroituneet ottaisivat sen asenteen...
Juuri näinhän se seisoo jokaisen pilvilinnan kultaisessa ohjekirjassa.

Kuten fägärinarttu sen sanoi. Kyynikko on pettynyt romantikko.
MarthaFocker

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Sinkkumatti kirjoitti:Kai sä muute oot bisse? Tykkäätsä tummasta vai vaaleesta?
En o. Tykkään kikkelistä. Mielummin vaaleasta. Ne tummat haluu aina naimisiin.
ninnithequeen

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaikki sinkut on ihan perseestä.
Ne huutaa suureen ääneen miten on niin vitun hienoo olla vapaa, ja sit ne kuitenkin itkee itsensä uneen iltaisin kun ei oo sitä omaa hanipuppelixia.

Ja Sannnnnnnu: ei se intohimo mihinkään kuole, kun pitää siitä huolen.
Sannnu

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Joo Ninni...mutta kyllähän se kuitenkin muuttaa erilaiseksi sen alkujännityksen ja kihlemöinnin jälkeen...
ninnithequeen

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannnu kirjoitti:Joo Ninni...mutta kyllähän se kuitenkin muuttaa erilaiseksi sen alkujännityksen ja kihlemöinnin jälkeen...
Jep.
Ja sen alkusöhläämisen jälkeen seksikin muuttuu paremmaksi ja paremmaksi ajan myötä. Kunhan siitä pitää vain huolen.
slam

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja slam »

rento kimma, ja yms rullaa, niin mikäs siinä... älkäätte väkiselle ryhtykö
MarthaFocker

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti: Ne huutaa suureen ääneen miten on niin vitun hienoo olla vapaa, ja sit ne kuitenkin itkee itsensä uneen iltaisin kun ei oo sitä omaa hanipuppelixia.
No, kuten sanottu:
Kateus ja vahingonilo ovat tunteista aidoimpia.

Tottakai se vituttaa ku muut on onnellisia ja minä olen onneton.
Jos muutkin olisivat onnettomia, niin ei vituttaisi yhtään niin paljon.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ei kai se nyt niin perseestä vain ja ainoastaan ole.

Vois kai sitä joskus taas seukatakin, jos löytys sellanen ihminen jonka kanssa olis sellanen toimiva parisuhde.. taitaa vaan olla urbaanilegendaa koko homma. Joku sanoi että parisuhdetta parempi vaihtoehto on pari suhdetta mutta ei, ei oikeen istu mekäläisen ideologiaan tuokaan. Jos suhteista puhutaan niin yksi riittäis, kerrallaan.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Herra Manala

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Seurustelu on surkeata, koska siihen pitää valita toiseksi osapuoleksi nainen. Siis jos sattuu olemaan rintakarvoilla varustettu heteromies, niinkuin minä. Naisissa taas on sellainen ongelma, että ne on ihan vitun surkeita vässyköitä. Aina itkemässä ja huutamassa julmaksi ja epäempaattiseksi jos niille vittuilee. Ja kiihotun ainoastaan jos vittuillaan takaisin. Muuten ei seiso. Eli ei seiso. Eli olen olosuhdeuhri-impotentti. Ja naiset vässyköitä.
AarneAnkka

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Ne huutaa suureen ääneen miten on niin vitun hienoo olla vapaa
Itsepetoksella on ihmeellinen voima.
Herra Manala kirjoitti:Naisissa taas on sellainen ongelma, että ne on ihan vitun surkeita vässyköitä. Aina itkemässä ja huutamassa julmaksi ja epäempaattiseksi jos niille vittuilee.
Anteeksi että latelen tällaisen huumorin kukan kuihduttavan tyhmän itsestäänselvyyden, mutta tuo kuulostaa niin päinvastaiselta että sen on pakko olla sarkasmia, eikö olekin?

Vaan ehkäpä totuus onkin siellä puolivälissä. Toiset on vittuilijoita, toiset "vässyköitä". Sun pitää vaan Manala ettiä semmoinen naispuolinen vastavittuilija ittelles, niin voitte sitten ihqsti vittuilla toisillenne.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

kurasuppa kirjoitti:Yhyy byhyy ym. ruikutusta...
Hohhoijaa, että tämmönen tapaus taas. Näitä ruikuttajiahan tällä palstalla riittää, eli eikun jonon (narun) jatkeeksi vaan.
Tuolla asenteella ei seurustelemisesta tule yhtään mitään, niinkuin ei mistään muustakaan.
Tajuatko, että kaikki on sinusta itsestäsi kiinni?
Tuommonen ruikutus ei ole kovin miehekästä (ihan nimimerkkisi perusteella arvelen että olet mies). Päinvastoin, tuolla saat karkoitettua potentiaaliset kumppanit vieläkin kauemmas itsestäsi.
Jos nyt törmäsit väärään pirkkoon, niin entäs sitten? Kyllähän niitä tuolla ulkona riittää, vähän niinkuin sieniä sateella.
Kyllä on elämä aika heikoissa kantimissa, jos se yhteen tsubuun loppuu.
Mutta jatka toki tuolla linjalla, jos haluat olla loppuelämäsi yksin.
Voithan toki aina palata tämän palstan pariin ja hakea lohdutusta muilta samankaltaisilta ruikuttajilta.
Ilman kovaa ei oo elämää!
Turbohaltija

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Itse aiheeseen minulla ei ole sanottavaa, mutta kerrankin hyvin laadittu äänestys!
mustakikkeli

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Minusta sekä seukkailu että sinkkuilu ovat molemmat ihania! Valitettavasti monesti niin että seukkaillessa tajuaa sinkkuilun hyvät puolet, ja sinkkuillessa seukkailun. Vaikka tosin en voi sanoa että seukkaillessa olisin koskaan aktiivisesti pyrkinyt takaisin sinkuksi (niiden sinkkuuden hyvien puolien takia; enintään parisuhteen ongelmien takia).

Ps. En aio enää editoida tätä viestiä, painakaa se tällaisenaan verkkokalvoillenne sekä synapseihinne.

EDIT: Hähhää editoin sittenkin!
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Larla »

Käytettyäni elämästäni ison osan seurusteluun voin sanoa, että en suoranaisesti tunne hinkua siihen tilaan ainakaan vielä.

Niin pitkälle en kuitenkaan menisi, että sanoisin seurustelun olevan perseestä. On siinä hyvätkin puolensa.
Tiikeriankka

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

KuumaKissa kirjoitti: Tajuatko, että kaikki on sinusta itsestäsi kiinni?
Mitä sieniä sä oot syönyt? Tiedätkö, että parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä? Sen vuoksi sen nimi juuri on PARIsuhde. Taidat itse seurustella jonkun mielikuvituskaverin kanssa.
"tää ois niinkuet: TISKAA ASTIAT!!!!!!11 :evil: ja se ois niinkuet: joo kulta, voinks mä pestä vielä katonkin?"
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Seukkaamisen ihanuus

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Tiikeriankka kirjoitti:Mitä sieniä sä oot syönyt? Tiedätkö, että parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä? Sen vuoksi sen nimi juuri on PARIsuhde. Taidat itse seurustella jonkun mielikuvituskaverin kanssa.
"tää ois niinkuet: TISKAA ASTIAT!!!!!!11 :evil: ja se ois niinkuet: joo kulta, voinks mä pestä vielä katonkin?"
Kyllä, tiedän että parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä, urvelo.
Mutta se, että parisuhteen voisi joskus saada niin se on itsestä kiinni. Olet tainnut lukea liikaa satuja, missä prinssi ratsastaa naisensa luokse valkoisella hevosella luvaten puoli valtakuntaa ja niin he elivät elämänsä loppuun asti.
Ihanallehan tuo kuulostaa mutta harvemmin se noin menee oikeassa elämässä.

Ja omista suhteiluistani en tänne avaudu.
Ilman kovaa ei oo elämää!
Vastaa Viestiin