Sukkeluuksien sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Pää avattu, avatkaa tekin. Kuinka sukkelia tänään osaattekaan olla?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja alja »

"karva suussa ja
kravaatti paskassa
-selvä tapaus -
naitu on."
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
isohaara

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Oon taas tosi sukkela huomenna darrassa töissä. Niinku tänäänkin. Eiku eile. Kämppiksen läksiäiset, ja se todellakin tuli himaan sinapit valkosella kauluspaidalla ja puolikas makkara perstaskussa. Taisin tosin moista ehdottaa.
Koko vitun Tampere ollut taas tänään ryypyllä, joskus täsä pitää vielä omakin nenä valkasta.
Taidan mennä sänkyyn kuunteleen kun naapurihuoneessa naidaan.
MadameDeMeloni

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kotona jälleen, eikä väsymyksestä tietoakaan. Ei kehtais tällee yöllä imuroida. Tosin ei se taitais minnekään kuulua. Samapa tuo, en jaksa. Alkaa nää yövalvomiset tuntua. Jospa ens viikolla yrittäisin parantaa. Läski olo. Hyvät sunnuntait kaikille.
Angita

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Huomenta! Tänään taas Ankkarockiin jatkamaan palamista.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onpa vaisua porukkaa, mihin tää maailma on menossa?
Ah, ihanuutta. Kahvia aamulenkkeilyn ja suihkun päälle! Ainakin kuudesta asti paistanut aurinkokin.

(Itseasiassa totuus on se, että kännipuheluherätyksestä suivaantuneena kiskoin kuteet niskaan ja lenkkarit jalkaan ja painuin ulos juoksemaan apinan raivolla :evil: )
ElanorRaven

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Munkin tekis vähän mieleni lähteä juoksentelemaan tuonna kauniiseen aamuun. Kävin pari päivää sitten pyörän kanssa kiertämässä mun vakijuoksulenkin, pituudeksi tuli 6,5 kilsaa kun olin ihan mututuntumalla veikannut viittä.

Oli aika tuskaisa aamuherätys, kun olin ihan hiestä märkä. Ehdin jo syksyllä hehkuttaa, että tässä kämpässä makkariin ei paista ilta-aurinko, mutta tännepä paistaa sitten aamuaurinko! On sekin kuitenkin parempi kun ilta-aurinko.
ElanorRaven

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mä en vaan osaa. Tuplailen viestejä.
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 06.08.2006 8:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Eiliseltä:
silsakenraali kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Höh, minä oon taas ihan onneton. Lähen nukkumaan, huomenna uusi päivä.

Voih, annat niin reippaan vaikutelman jumppinesi ja pyörälenkkeinesi, että on kirkuva vääryys, että podet usein onnettomuutta. *ottaa syliin platonisesti ja piilottaa tyynyn alle onnenkiven*
Kiitoksia lohduttelusta :) Minulla on vaan joku onnettomuusvaihde elämässä menossa, mutta eiköhän se siitä helpota kun tulee syksy, pääsee uuteen kouluun ja tutustuu uusiin ihmisiin! Nyt on vaan hyvä korvata tunne-elämän puutteita harjoittamalla fyysistä minää :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ElanorRaven kirjoitti:Munkin tekis vähän mieleni lähteä juoksentelemaan tuonna kauniiseen aamuun. Kävin pari päivää sitten pyörän kanssa kiertämässä mun vakijuoksulenkin, pituudeksi tuli 6,5 kilsaa kun olin ihan mututuntumalla veikannut viittä.
Kieltämättä ei mitenkään hirveen hyvin kulkenut näin pitkästä aikaa.. Keuhkoon ja jalkapöytään pisti vähän, ja korviakin vihloi hieman. Miten sää niinku mittasit sen reitin? Onko sulla joku mittausvehjesysteemijuttu? Mua kiinnostais kans tietää minkä pituisia lenkkejä mä oikein kirmailen/pyöräilen. Nyt oon saanu sykemittarin käyttööni, antaahan se vähän lisämielenkiintoa hommaan, hetkeksi ainakin.
slam

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

ihan jees yö-unet... pääskyset vain painaa hommia räystään alla, mutta hyvin tuos lepäs...
ElanorRaven

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

irmelianneli kirjoitti:Miten sää niinku mittasit sen reitin? Onko sulla joku mittausvehjesysteemijuttu?
Joo, mulla on polkupyörässä sellainen matkamittari! Ei ole kauhean kalliita, Clas Ohlsonilta sai 11 eurolla jo ihan perusmallin ja omastani maksoin 19 euroa, Anttilasta sen ostin. Siitä näkee aina yhden matkan pituuden, polkiessa sen hetkisen nopeuden, maksiminopeuden, kokonaismatkan, kokonaisajan, matkakohtaisen ajan ja kellon. Ihan huippukapistus!
Dumari

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

KisSandra kirjoitti: Kuinka sukkelia tänään osaattekaan olla?
Joutuu aika sukkelasti pakkaamaan viikoksi tässä parissa tunnissa mitä tässä on vielä aikaa ennen lähtöä. Thank-göd etten lähtenyt eilen ytimeen vaan osasin tulla kotiin jo kahden jälkeen, nyt vois tää pakkaaminen olla paljon enempi tuskaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ElanorRaven kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Miten sää niinku mittasit sen reitin? Onko sulla joku mittausvehjesysteemijuttu?
Joo, mulla on polkupyörässä sellainen matkamittari! Ei ole kauhean kalliita, Clas Ohlsonilta sai 11 eurolla jo ihan perusmallin ja omastani maksoin 19 euroa, Anttilasta sen ostin. Siitä näkee aina yhden matkan pituuden, polkiessa sen hetkisen nopeuden, maksiminopeuden, kokonaismatkan, kokonaisajan, matkakohtaisen ajan ja kellon. Ihan huippukapistus!
Huippua! Pakko hommata tollanen!
slam

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

kohta siirtyä linja-autoon... haukootus... kytkin remonttikin menossa tuolla ulkona jossain
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Siirryn tänään sukkelasti Ouluun.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
slam

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

kurkku hieman outo... kuumaa join... auh... olisi rento levätä, mutta pyöräytin makuupussin jo kääröksi.
slam

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

tai survoin pussiin paremminkin... ei ollut edes ahdas nussinta
OperaDuudson

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Siirryn sukkelasti kaupunginosasta toiseen illalla
AarneAnkka

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Haukotus. Eilen meni ihan kauhian myöhään (2:30!!!!!!1) asti kun demokilpailu oli vasta silloin. Kyllä oli hienoja demoja. Jäi vähän sellainen olo että se vanhalla Amigalla tehty demo pesi kepeästi kaikki teho-PC demot, oli se sen verran upee.

Ei mulla nyt muuta. Voi olla että riirahdan sinne vielä jälkimaininkeihin, voi olla että en.
tonttu

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sukkelasti mulla on vanhojen duunikavereiden järkkäämät läksiäiset tänään. Mutta kiltisti olen koska aamusta (tai aamupäivästä) on töihin meno. Hitto että niitä ihmisiä tulee ikävä. :cry:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kylläpä nyt tulee piiiitkä päivä kun kuudelta jo heränny. Millä hemmetillä mä saan kulumaan vielä joku kakstoista tuntia!!?? Hajottaaaa. Ja hajoo pääää.. Kaupatkin aukee vasta puolentoista tunnin päästä. Vittu. Eipä sillä että mulla rahaa olis sieltä mitään ostaakaan.
swirl

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kotiuduttu landelta, oli aivan mahtava reissu. Paitsi olen taas kokonaan hyttysten syömä. Erikoista oli, että ne eivät taaskaan vaivanneet ketään muuta, vaan kaikki kerääntyivät mun kimppuuni. Olen niin kovin herkullinen.

Kissanhoitajalle suuret kiitokset :h:
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Larla »

Perinteisen sukkelasti tylsä sunnuntai.

Siivousta, pyykkäystä ja muita äidin velvollisuuksia. Joka toinen hetki saan myös toimia erotuomarina kun sisarusten kesken on niin paljon kivempi tapella kuin leikkiä. Äh, en tajua miten lapset saa elämästään niin vaikeaa. Olisi niin hyvät edellytykset rauhaisaan mukavaan elämään, mutta ei niin ei :D
Dumari

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt lähden Budapestiin viikoksi (en ohranjyvään siis).
Kuinkakohan kestän viikon ilman kityä? Voi hitsi :D Ehkä joudun murheeseen juomaan kylmää olutta ympäri festarialuetta ja kuuntelemaan erilaisia pändejä. Toivottavasti "löytyy" uusia bändejä.

Koneeseen mars! Heippa :hep:

*Log off, Rock on*
Vastaa Viestiin