Koulukiusaaminen

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko koulukiusattu?

Kyhyl
36
73%
No e
13
27%
 
Ääniä yhteensä: 49

Herra Manala

Re: Koulukiusaaminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eiköhän jokaisen yksilön kouluhistoriaan liity muistoja kiusatuksitulemisesta. Kyllähän kakarat hakevat rajojaan ja paikkaansa, ja takuuvarmasti joka ikistä kiusataan edes jollain tapaa jossain vaiheessa. En kuitenkaan katso, että olisin tullut mitenkään keskivertoa enemmän kiusatuksi koulussa. Lähinnä olin sitä "keskijengiä", joka tuli suht hyvin toimeen niin koviskiusaajien, hissukoiden kuin tyttöjenkin kanssa.

Tosin ihan piänenä (1-2lk) olin tosi arka ja ennemminkin pelkäsin kiusatuksitulemista kuin mitä sitten loppuen lopuksi todella tulin kiusatuksi. Huvittavaa on kyllä miten inttternetissä saa kuulla, että olen kusipää koska olen koulukiusattu. Tai koska olen ollut koulukiusaaja enkä osaa lopettaa. Jompi kumpi. Pakko olla.
AarneAnkka

Re: Koulukiusaaminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Huvittavaa on kyllä miten inttternetissä saa kuulla, että olen kusipää koska olen koulukiusattu. Tai koska olen ollut koulukiusaaja enkä osaa lopettaa.
Öm, jos viittaat siihen Assy-keskusteluun, niin minä sanoin siellä että sinusta on tullut koulukiusaaja. Mutta joo, kai ton voi kuitata ihan vitsiheittona vaan, eli tarkoitksenasi oli kai vaan näyttää miten helppoa intttternetissä on ymmärtää väärin.

:muu: <-- lehmä-hymiö, jolla ilmaisen että tunteeni eivät kuohu, oon ihan viilipytty vaan
Herra Manala

Re: Koulukiusaaminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:jos viittaat siihen Assy-keskusteluun
En viittaa.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Koulukiusaaminen

Viesti Kirjoittaja Larla »

En koe tulleeni kiusatuksi.

Siis tokihan joku joskus varmasti nälvi minua kun olin vähän omituinen, mutta en jaksa laskea sitä suoranaiseksi kiusaamiseksi koska en suurempaa ahdistusta asiasta tuntenut. Onnekseni selvisin koulutiestä jotakuinkin ilman kiusaajia.

Toki usein toivoin muista syistä, että koulu olisi kadonnut maanpäältä yön aikana.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Koulukiusaaminen

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä olen ollut koko ikäni koulukiusattu. eskassa, ala-asteella, yläasteella, lukiossa, amk:ssa.

kiusaajat on aina ollut poikia, niitä on ollut muutama (1-5) ja olen niille tasaisesti vittuillut takaisin. jos on yritetty töniä olen vetänyt turpiin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin