Kondomi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Zeb

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

segma kirjoitti: Tai sitten kumppanini ei ollut tarpeeksi GuumaGissa.
Hyihyi ! Eipä syytellä kumppania omista lerpsahduksista, tai täti tulee ja ojentaa ! Jännitykseen liittyvät tekniset ongelmat ovat asiaankuuluvia tuossa iässä tai vaikkapa uudessa suhteessakin, mutta kissan lämpötila on arvioitavissa jo ennen änkeämistä sinne pankolle, joten siihen vetoaminen kuulostaa ainoastaan huonolta hätäselitykseltä.

Itse probleemiin: kyllä eroa on, gondoolilla taikka ilman, mutta ei läheskään niin paljoa, kuin pillereillä tai ilman. Onneksi voi kuitenkin laskeskella varmoja päiviä näin vakisuhteessa, vaikka mikään ei toki ole niin varmaa kuin epävarma. Noh, mutta jospa joskus pääsisi ihan tarkoituksella poikasten tekoon, niin siinähän ratkeaisivat ongelmat ikävistä ehkäisymenetelmistä ainakin joksikin aikaa.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Zeb kirjoitti:Hyihyi ! Eipä syytellä kumppania omista lerpsahduksista, tai täti tulee ja ojentaa
Voi se ojentaminekin joillekkin toimia kiihokkeena, mutta itse preferoin sukkanauhoja, korkokenkiä ja slut nurse-lookia.
Zeb

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sinkkumatti kirjoitti:Voi se ojentaminekin joillekkin toimia kiihokkeena, mutta itse preferoin sukkanauhoja, korkokenkiä ja slut nurse-lookia.
Mä vähän oon sitä aavistellutkin et ollaan mismatch. Piiskaa voin antaa mutta hoitsua en esitä.
isohaara

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sinkkumatti kirjoitti:Voi se ojentaminekin joillekkin toimia kiihokkeena, mutta itse preferoin sukkanauhoja, korkokenkiä ja slut nurse-lookia.
Voi veljet, mikään ei ole kuumempi näky kuin Pirkanmaan AMK:n fysioterapeuttityttäret slut nurse -asusteissa! :shock: Pitääpä ottaa selvää josko niillä olis taas pippaloita lähiaikoina.
Zeb kirjoitti:Hyihyi ! Eipä syytellä kumppania omista lerpsahduksista, tai täti tulee ja ojentaa ! Jännitykseen liittyvät tekniset ongelmat ovat asiaankuuluvia tuossa iässä tai vaikkapa uudessa suhteessakin, mutta kissan lämpötila on arvioitavissa jo ennen änkeämistä sinne pankolle, joten siihen vetoaminen kuulostaa ainoastaan huonolta hätäselitykseltä.
Oma kropan tunteminen ja hallinta vie kyllä jännityksen aiheuttaman oireilun ylitse. Kun tietää miten oma värkki pelaa, niin sen ehdoilla sitten vähän toimitaankin.
Tai jos vastapuoli on peruslahna ilman sinua kiihottavia pervoja fetisistisiä avuja, niin silloin on varmasti omatoimisesti hankala pelleillä vielä kuminkin kanssa.
Leila

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Leila »

mustakikkeli kirjoitti:Olen aina ihmetellyt miten ne sukupuolitaudit senkun vaan leviävät, pettävätkö kondomit niin usein vai eivätkö ne auta? Mutta nyt taidan tietää totuuden. Eihän niitä juuri kukaan käytä, tai ainakin niiden käyttöä pyritään välttämään viimeiseen asti, oli mikä oli.
Minä olen ihmetellyt kun isot tytöt kertovat kännisistä yhden yön panoistaan, jotka toteutetaan ilman kortsua tottakai. Seuraavana päivänä rynnätään apteekkiin hakemaan jälkiehkäisyä (iso kiitos keksijälleen) ja sitten arvaillaan, että tulikohan klamydia vai ei. Onko seksi sen arvoista? Eikö ne arvosta pimpsaansa yhtään? Tosin klamydiaahan ei kovin kummoisena vaivana pidetä, vaikka se käsittääkseni voi naisella olla oireettomana pitkäänkin ja aiheuttaa jopa lapsettomuutta. No, tyhmyydestä sakotetaan.
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Leila kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt kun isot tytöt kertovat kännisistä yhden yön panoistaan, jotka toteutetaan ilman kortsua tottakai. Seuraavana päivänä rynnätään apteekkiin hakemaan jälkiehkäisyä (iso kiitos keksijälleen) ja sitten arvaillaan, että tulikohan klamydia vai ei. Onko seksi sen arvoista? Eikö ne arvosta pimpsaansa yhtään? Tosin klamydiaahan ei kovin kummoisena vaivana pidetä, vaikka se käsittääkseni voi naisella olla oireettomana pitkäänkin ja aiheuttaa jopa lapsettomuutta. No, tyhmyydestä sakotetaan.
Oisko sulla antaa puhelinnumeroita?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

WanhaPervo kirjoitti:
Oisko sulla antaa puhelinnumeroita?
Tässä olis yks josta on hyvä alottaa: (09) 471 86220
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lilo kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Oisko sulla antaa puhelinnumeroita?
Tässä olis yks josta on hyvä alottaa: (09) 471 86220
:D Olen lopettanut virkamieselämän jo vuosia sitten.
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ann kirjoitti:Miten musta tuntuu siltä, ettei oo eka kerta kun oon lukenut hemulin syväanalyysia sen pipukan tuntoherkkyydestä?
1. Sinulla on ilmiömäinen palstamuisti, ja luet suurella mielenkiinnolla kaikki kirjoitukseni. Edes minä en muista tuollaista, mutta luotan sinun sanaasi.

2. Sekoitat minut johonkin toiseen.

Pane kuitenkin merkille että tämä keskustelu oli selvästikin vain minulle asetettu ansa. Minähän en siis millään muotoa aloittanut herkkyyskeskustelua, siitä saa syyttää Yhdistynyttä Kondominvastustajien Rintamaa, joka taisi epäillä josko kondomeista vähät välittävien tuntoherkkyydessä on vikaa, kun heidän seksinsä ei latistu pohjamutiin kumin kanssa verrattuna samaan ilman.

Uskon kuitenkin kuuluvani enemmistöön, kun pystyn saamaan jopa kondomiin kääriytyneenä. Jos en, tuskin varmuusvälineitä niin paljoa maailmalla myytäisiin, olemme me miehet sentään niin itsekkäitä egoisteja.

Mutta kuten silsa sanoi, jokainen tavallaan. Itse aion edelleen käyttää kumia lyhyissä ja yhden illan suhteissa, koska olen sairaalloisen mikrobikammoinen. Se ei ole minulle kynnyskysymys. Pitkissä ja vakiintuneissa suhteissa en käytä.
Geetzu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:--
Ei saatana. Kyl mä ottasin mielummin vasektomian ja kivuliaat orkut, kuin kumien kanssa säheltämisen ja puolivelton kalun.
Onnekseni täällä ei tuota ongelmaa... ;)
Täällä käytössä nyt paras ehkäisy: yhdyntäselibaatti. Upea, suosittelen!
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

segma kirjoitti:Plehh, tuntoherkkyyden menetyksestä en niin tiedä, mutta se etenemisen keskeyttäminen tappaa tunnelman. "Ootas hetki niin vedän tän sadetakin niskaan."
Annas kun mestari kertoo. (aha nyt huomasin että isohaaramestari kertoikin jo eilen)

Kun sitä tarpeeksi monta kertaa tekee, pystyy sen laittamaan päälle melkein toisen huomaamatta, edelleen painautuneena toiseen kiinni. Vaatii tosin pientä esityötä, esim. kääreessään olevan kumin sijoittamista jonnekin mistä sen saa ilman suurempaa hakemista. Tyynyn tai patjan reunan alla ovat kaksi hyvää paikkaa.

Olen myös kuullut legendaa että jotkut parit ottavat tämän osaksi (esi)leikkejä, jolloin nainen laittaa kumin paikoilleen. En ole tainnut koskaan olla tällaisessa tilanteessa, olen tainnut olla niin flegujen naisten kanssa yksissä.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Geetzu kirjoitti:Onnekseni täällä ei tuota ongelmaa..
No ei mullakaan nuorna poikana :D

Mut joo. Kumi vie inhottavasti kaiken tunnon pois.
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

mustakikkeli kirjoitti: Olen myös kuullut legendaa että jotkut parit ottavat tämän osaksi (esi)leikkejä, jolloin nainen laittaa kumin paikoilleen. En ole tainnut koskaan olla tällaisessa tilanteessa, olen tainnut olla niin flegujen naisten kanssa yksissä.
Kyllä kumin laitto nimen omaan kannattaa jättää naisen tehtäväksi, silloin se ei lainkaan häiritse tunnelmaa.
safi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja safi »

Nuorempana olin sellainen huithapeli, ettei kortsun käyttö ihan ensimmäisenä tullut mieleen ja kuin ihmeenkaupalla selvisin siitäkin ajasta ilman kuppaa ja kuutta muuta.

Nykyään kun ikää ja samalla järkeä on tullut päähän en tod lähde mihinkään ilman kortsuja lompakossa ja pidän huolen, että niitä myös käytetään. Aina silloin tällöin miehiltä saa kuulla mitä oudoimpia juttuja siitä miksi kortsuja ei tulisi käyttää. Typerintä ehkä ikinä on väittää tietävänsä, että on puhdas. Haloo mistä sitä voisi tietää, varsinkaan kun missään testeissäkään nämä kollit eivät ole koskaan uskaltautuneet käymään.

Pitemmissä suhteissa, säädöissä yms. voin joustaa tiukasta linjasta, mutta silti olen vielä varmuuden vuoksi käynyt testeissä kerran vuodessa. Tässä asiassa ei vaan voi olla liian huolellinen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä fiilikset katoavat suurenkin panetuksen keskellä, kun joutuu vääntämään miehen kanssa, että kortsua käytetään. Piste. Miten minusta kiltistä tytöstä voikin irrota niin ilkeää tekstiä niin herkällä hetkellä. Jos sitä on kiimoissaan päädytty alasti ihokkain, niin siinä ei saatana ruveta enää kitisemään, että "en mä halua, menee tunto, mä olen ihan puhdas". Voi sitä röyhkeyden määrää. Tai idioottien määrää. Joskus olen vastannut, että mistä tiedät olenko minä puhdas :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Nyt on pakko sanoa, ettei vanha minäni unohtuisi ja lopetan tähän: Safi on LUTKA.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja martza »

Sinkkumatti kirjoitti: Mut joo. Kumi vie inhottavasti kaiken tunnon pois.
Komppaan täysin. :komp:

Samaahan voisi ajatella, jos naisen klitoriksen päälle ja kaikkiin n 8000 erootiseen pisteeseen pinpissä, laitettaisiin kuminen kalvo päälle niin totta Mooses, sen pitäisi vaikuttaa myös naisten herkkyyteen saada orkkuja.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
MGandhi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

martza kirjoitti: Samaahan voisi ajatella, jos naisen klitoriksen päälle ja kaikkiin n 8000 erootiseen pisteeseen pinpissä
Moon aika saletti, ettei edes eroksen jumala Jouska ole löytänyt vielä näitä jokaista 8000 eroottista pistettä. Uusi kaikkien rakastajien suunnannäyttäjä on löytynyt. Martza: se on pillu. Ei avaruussukkula.
Pikku-Akka

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kondomi on ihan jees. Täytyy käyttää sitä, kun ei muut menetelmät sovi tai houkuttele. Tietty varmat päivät on kans ihan jees. 8)
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Nyt on pakko sanoa, ettei vanha minäni unohtuisi ja lopetan tähän: Safi on LUTKA.
Ja minä huoripukki. Olen meinaan elänyt ihan samanlaista pukin eloa, enkä ole kumeista piitannut. Testeissä olen käynyt ja kuin ihmeen kaupalla välttynyt kaikilta taudeilta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Älkäämme offtopicoiko. mutta tuo elämäntyyli tai sen mahdollisuus on niin ihan eri rinnakkaistodellisuudesta. Jokainen nainen on neitsytmaria mun seurassa, mutta silti keräävät safikokemuksia, saatana.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

martza kirjoitti:Samaahan voisi ajatella, jos naisen klitoriksen päälle ja kaikkiin n 8000 erootiseen pisteeseen pinpissä, laitettaisiin kuminen kalvo päälle niin totta Mooses, sen pitäisi vaikuttaa myös naisten herkkyyteen saada orkkuja.
Kyse nyt kuitenkin oli siitä, kuinka suuri tuo vaikutus on miehillä, ei siitä onko eroa ollenkaan. Erittäin yksilökohtaista se tuntuu olevan, joillakin menee fiilikset ja tunto ihan kokonaan niin ettei mälli lennä enää ollenkaan, joillakin ero on paljon merkityksettömämpi. Elämän ihmeellisiä mysteereitä.

Niin ja mitä testeihin luottamiseen tulee, muistakaa se "itämisaika". Joillakin taudeilla menee useita kuukausia ennenkuin vereen on muodostunut niistä kieliviä vasta-aineita, jona aikana kyseiset taudit ovat voineet levitä edelleen vaikka olisit juuri otettujen testien perusteella ns. puhdas. Valitettavasti HIV on yksi näistä. No, jos haluaa tuossakin suhteessa elää vaarallisesti, niin siitä vaan paljaalla uusienkin tuttavuuksien kanssa. On se varmasti sen arvoista, luulen. Omat lisäkicksinsä siitä vaarastakin kai saa, extreme-seksiä.

Gattaca, elämä on kovaa. Mutta onneksi sinäkin kohta saat mehtän voimalla.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 08.08.2006 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Älkäämme offtopicoiko. mutta tuo elämäntyyli tai sen mahdollisuus on niin ihan eri rinnakkaistodellisuudesta. Jokainen nainen on neitsytmaria mun seurassa, mutta silti keräävät safikokemuksia, saatana.
Ehkä sun kannattaisi tulla keskiajan ritari-fiktiosta 2000 luvulle, ja nussia kaikkea mikä liikkuu??

Sähän pian kuoletkin jo pois. Haluatko tosiaan heittää veivisi noilla kokemuksilla?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sinkkumatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Älkäämme offtopicoiko. mutta tuo elämäntyyli tai sen mahdollisuus on niin ihan eri rinnakkaistodellisuudesta. Jokainen nainen on neitsytmaria mun seurassa, mutta silti keräävät safikokemuksia, saatana.
Ehkä sun kannattaisi tulla keskiajan ritari-fiktiosta 2000 luvulle?
Kiitos allekirjoituksestasi.
Ihan tällä vuosisadalla tuo toimii.
Arvaa jos safi tai vastaava mut tapais, missä iässä vaan, niin olisinko yksi MONIKOSSA huithapeloinneistaan, käyttäydyin sitten arasti, coolisti tai yrittäisin panomiehen elkeitä? Ei, joko keskustelisi asiallisesti tai ehdotuksiini suhtautuisi mukakauhulla kuin siweyden sipuli.. ja kohta taas antaisi panomiehille (monikossa).

(Lopetan offtopicoinnin)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Niin mutta Gattaca mitä mieltä olet tästä kondomikysymyksestä? Oliko kondomin syy ettei sinulla seissyt H-hetkellä? Veikö se kaiken ilon ja tunnon seksistä?