Miten nörtti isketään?

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Edith

Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kysymyksiä, joihon tahdon vastauksia nörteiltä. (Ja ylipito poistaa, jos alkaa vituttaa.)

Eli: Joo. Mä kiihotun ja kiinnostun nörteistä. Sellainen pieni ripaus nörtähtävyyttä on kuin kirsikka jäätelöannoksen päällä. Mutta varmaankaan mun ei nörtin saadakseni kannata julistaa tätä fetissiäni kovin paljoa, vaan olla enemmänkin silleen, niiku missit sanoo lehtihaastiksissa ensitapaamisistaan jääkiekkoilijoidensa kanssa, et en niiku ollenkaan tienny, et kuka se on? Vai kuin? Et ei kantsis mennä assyjen ulko-ovelle hengaan ja tyrkyttään itteensä? Nörttikin halunnee saalistaa ja vietellä naisensa? Et kuin ja missä sellaseen törmäis niinku sattumalta?

Ja sit tää varsinainen, et mitkä tsaanssit mulla olis nörttiin, kun en kumminkaan tiedä nörttihärpäkkeistä juur paljokaan. Et esim. toikin keskustelu, mikä toi oli, xp-partitioinnista, menee täysin yli päässäni sijaitsevan psoriaattisen hilseen. Et voisko nörtti seukkaa semmosen friidun kans, kuka ei pysty tosissaan uppotuneesti keskusteleen härpäkkeistä? Mä arvostan sitä, että ihmisellä on harrastuksia, että sillä on persoonaa pitää kiinni sellaisestakin, mitä kaikki ei ymmärrä tai edes arvosta. Mä arvostan nörttejä. Niissä on sitä intohimoa.
1108

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niin tota, mihin sä nörttiä kaipaat? Virittään sun klittaa?? Kuule nörtit virittää hiirtään selkä kyyryssä ja sä haluat sellasen ittelles?

Tyhmä.

Taidat olla huono sängyssä. Haluat säälittävämmän olennon rinnallesi kuin oma peilikuvasi.

Hyväksikäyttäjä.
Narttu.

Kaipaat ainoastaan nyrkistä ja huudon: "Vitun lehmä, tuo olut ja lakkaa nyyhkyttämästä. Peli alkaa."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvä Edith! Ei niitä nörttejä haittaa yhtään ettet ymmärrä härpäkkeiden päälle. Pikemminkin tykkäävät, kun esität avutonta naista ja kyselet mikä tää on ja miten tää toimii. Siis kyllähän se täytyy olla miehessä ihan perustoimintona että ymmärtää jotain tietokoneista. Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään opetella miten noi 1010100001000101 soodaukset niinku ihmisten kielelle käännettynä toimii. Joten; I :h: nerds. Pus! (Mun yks avatarkin sanoi I love nerds, vaihdankin sen heti, jee)
Prepare for the worstest.
AarneAnkka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nowaysis kirjoitti:Joten; I :h: nerds. Pus! (Mun yks avatarkin sanoi I love nerds, vaihdankin sen heti, jee)
Oo nyt hei varovainen, kohta sun postilåådasi tupsahtaa täyteen herutusviestejä ja treffipyyntöjä, ja joudut kauheella urakalla kopipeistaamaan niihin kaikkiin vastaukseksi "oot tosi kiva ja mukava, mutta elämäntilanteeni blaablaa".
AarneAnkka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:Nörttikin halunnee saalistaa ja vietellä naisensa?
Monet nörtit haaveilevat salaa että nainen tulee ja ottaa, ja menee suoraan asiaan. Ja nimenomaan siksi että aloitteen tekeminen on niin vaikeaa. Erityisesti nörteille.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:Monet nörtit haaveilevat salaa että nainen tulee ja ottaa, ja menee suoraan asiaan. Ja nimenomaan siksi että aloitteen tekeminen on niin vaikeaa. Erityisesti nörteille.
Juuri näin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:nainen tulee ja ottaa, ja menee suoraan asiaan.
Onko muka olemassa muitakin tapoja?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:nainen tulee ja ottaa, ja menee suoraan asiaan.
Onko muka olemassa muitakin tapoja?
Nainen jättää ottamatta ja jää ilman?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: Nainen jättää ottamatta ja jää ilman?
Naiset nyt jää ilman joka tapauksessa. Mutta yrittämisestä tulee parempi mieli.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Edith

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kas, Kitinän oma Herra Huumorikin postasi tänne. Mutta joo, jos mulla olis normaalit ruumiin ja sielun voimat just nyt, oisin ehkä jättänyt näin suoran ketjun aloittamatta. Mutta aloitettu mikä aloitettu.

Mä en suhtaudu nörtteihin kuin pehmopuudeleihin, en kuin esineisiin, en kuin pelkkiin kohteisiin. Muhun on itseeni suhtauduttu niin, ja mä en tahdo satuttaa ketään sillä lailla. Mä ihailen nörteissä myös sitä vahvaa kykyä itseironiaan, sitä, että ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan; että ollaan just niin omanlaisia ja monien mielestä kummia kuin halutaan ja perustetaan vaikka se vanha ja kuuluisa "Irti elämästä" -yhdistys, jonka teininä näin televisiopätkässä kykkivän Helsingin rautatieaseman säilytyslokeroissa. Se oli mun mielestä hurmaavaa jo silloin. (Mä olin outo ja yksinäinen ja ne, vaikka olikin outoja, saivat voimaa porukasta ja olivat omia itsejään. Ne oli ihania. Niiden näkeminen auttoi muakin olemaan.)

Mutta mä olen puhunut vain ripauksesta nörtteyttä, siitä kirsikasta. Sellaista, joka ei koskaan itse osaisi tulla toista vastaan missään normaalielämän tilanteessa tai joka olisi kiinnostunut tässä maailmassa vain ja ainoastaan ja pelkästään härpäkkeistä, en haluaisi.
Quarter

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

AarneAnkka kirjoitti:Monet nörtit haaveilevat salaa että nainen tulee ja ottaa, ja menee suoraan asiaan. Ja nimenomaan siksi että aloitteen tekeminen on niin vaikeaa. Erityisesti nörteille.
:komp:

Paitsi et mä en o nörtti. Moon graafikko. Taiteilija. Visionääri. Luova nero. :h:
AarneAnkka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

QuarterDot kirjoitti:Moon graafikko. Taiteilija. Visionääri. Luova nero. :h:
No kunnetsä osallistunu Assy-kompoihin sit, häh?
AarneAnkka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:Mä en suhtaudu nörtteihin kuin pehmopuudeleihin, en kuin esineisiin, en kuin pelkkiin kohteisiin. Muhun on itseeni suhtauduttu niin, ja mä en tahdo satuttaa ketään sillä lailla.
Assemblyillä oli paikan päällä pari norjalaistyttöä, jotka olivat vakkareita Something Awfulin foorumeilla. En tiedä olivatko he vapaita vaiko ei, mutta he tekivät sen virheen - ainakin miestenhaun kannalta - että istuivat hyvin sulkeutuneen ja keskittyneen näköisinä koneidensa äärellä eivätkä jutelleet kenellekään. Sen näköisinä heille ei myöskään tultu juttelemaan. No, minä sentään uskalsin pyytää lainaksi kuulokkeet toiselta heistä.

Jos satut tapahtumaan jossa on korkea nörttipitoisuus, niin juttele niille nyt ainakin. Ehkä jostain rivien välistä selviää onko kyseinen yksilö vapaana vaiko ei, ja sitä ennen varmasti jo selviää kuinka kiinnostava yksilö on kyseessä.
segma

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja segma »

Kannattaa myös muistaa, että nykyään aitojen nörttien sekaan on pesiytynyt mm. machoja kovakundeja, jotka vaan haluaa näyttää, että he ovat parhaita tässäKIN asiassa, Ihan Tavallisia Elukoita ja ihan vaan täyspaskoja ihmisiä.

Oikea nörtti ei ole mitään näistä.
mustakikkeli

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No tuota, allekirjoittanut sekä esim. Manalahan ovat pahanlaatuisia tietokonenörttejä, tosin muuten olemme erilaisia kuin yö ja päivä (minä olen päivä, Manala on yö; kirjoitteleekin öisin ja on silloin Flirttipuistossa). Puhun täten vain omasta puolestani. Todisteeksi omasta nörttiydestäni voisin mainita asentaneeni tuossa loppukeväästä kotikoneelleni Mandrake/Mandrive Linuxin. Itse asiassa tein saman jo joskus vuonna 1995 tai sinne päin (ei silloin tosin tainnut mitään Mandrakea ollut, oliko edes varsinaisesti eri Linux-distribuutioitakaan vielä). Segmakaan ei tarkoittanut meitä, kyllä me ollaan ihan oikeita nörttejä, kylläkyllä!

Mutta asiaan: minut on monesti lumottu mahtavalla seksillä. Iloisuus ja huumorintaju ovat myös tärkeitä, mutta ei sellainen muita nolaava ja vittuileva huumorintaju kuten Martalla ja Supparilla. Se on epäseksikästä ja vie kaikki halut sekä kutistaa katkaravun.

Minkään teknisten vimpsauttimien yms. ostolla ei nörttiä kannata yrittää lahjoa, koska kuitenkin ostaisit jotain ihan väärää tai vanhaa tai epäsopivaa. Jätä ne hommat nörtin omille harteille. Hän on mies ja tietää mitä haluaa (tietokoneliikkeestä).

Ai niin. Extreme-nörttejä et pysty saamaan koskaan, koska ne ovat vain anime-piirroshahmojen perään, eivät oikeiden naisten.

Ei mulla muuta.
AarneAnkka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niin, ja muista pelata videopelejä niiden kanssa. Semmoisia missä on vähäpukeisia naisia. Ja pukeudu fantasiarooliasuihin, esmes kissankorviin, pitkävartisiin solkisaappaisiin ja kiiltävään korsettiin.
Elukka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:pukeudu fantasiarooliasuihin, esmes kissankorviin, pitkävartisiin solkisaappaisiin ja kiiltävään korsettiin.
Jaa niinQ näin:
Kuva :?:
Edith

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Se ei sit toimi, et mä näytän hilseillessäni radioaktiiviselta mutantilta?
Herra Manala

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustakikkeli kirjoitti:Iloisuus ja huumorintaju ovat myös tärkeitä, mutta ei sellainen muita nolaava ja vittuileva huumorintaju kuten Martalla ja Supparilla. Se on epäseksikästä ja vie kaikki halut sekä kutistaa katkaravun.
Kuulostaa itsetunto-ongelmalta.
AarneAnkka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:sellainen muita nolaava ja vittuileva huumorintaju
Kuulostaa itsetunto-ongelmalta.
So, what's your problem, dude? Vaatiko isi sulta ihan liikaa lapsena?
Herra Manala

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kuulostaa itsetunto-ongelmalta.
So, what's your problem, dude? Vaatiko isi sulta ihan liikaa lapsena?
Pitäisköhän sulle tavuttaa, että varmasti ymmärtäisit? Kokeillaan.

Kuu-los-taa it-se-tun-to-on-gel-mal-ta et-tä suus-taan te-rä-vät ja vit-tui-le-vat nai-set saa-vat pi-pu-lin ku-tis-tu-neek-si kat-ka-ra-vuk-si.

Capisce?
AarneAnkka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Capisce?
Oho, jätkä kilahti. Osuinko suoraan hermoon?
Elukka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Capisce?
Oho, jätkä kilahti. Osuinko suoraan hermoon?
Osu ja uppos. Piste AaAnkalle.
segma

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja segma »

Nyt odotellaan jotain "Kohti parempaa keskustelua" -ketjun korteista.
AarneAnkka

Re: Miten nörtti isketään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sieltä tulee varmaan kaikki kerralla. Parasta maastoutua bunkkeriin.
Vastaa Viestiin