Miten löysit Kitinän?

Yleinen lätinä jä kitinä
Bliss

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kutsui. Riensin paikalle kuin tuulispää :roll:
tonttu

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kun citystä paettiin, sain flirttipuistossa linkin kityyn. Se oli liian helppoa ja tässä sitä nyt ollaan.
slam

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Joskus tuossa viime syksyn lopulla eksyin Flirttipuistoon sättäämään. Törmäsin Manalaan ja Chappikseen, joista jompikumpi oli syyllinen siihen, että eksyin ex-Kityyn ja menetin loputkin rippeet Oikeasta Elämästä.
vittan olisi silloin 6 vuotta sitten pitänyt tajuta, että en pesiydy palstoille vaan elän.. yllätys, yllätys elämääni. :lol: mut omaa hauskaa kait täällkin on ollut :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Canine kirjoitti:Olin autuaan tietämätön mistään joukkopanosta/Kitystä mutta sitten Bedlam lähetti mulle linkin.
Joo, mä tulin sen samaisen joukkpanon perässä. Ei oo vieläkään näkynyt..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kirjoitin Cityyn ja sieltä ajauduin tänne muiden mukana. Cityn ensimmäinen viestini oli aika varmasti pienten miesten ihanuutta ylistävää laatua. Pidän edelleen pienistä tummista miehistä.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Tämä ketju on tarkoitettu kaikille uusille jotka ovat jostain kumman syystä eksyneet Kitinään ja menneet vielä tyhmyyttään rekisteröitymäänkin.
Kuka vanhoista Cityläisistä ei ymmärtänyt tätä kohtaa?

Pakko nipottaa :piru:
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Canine »

ninnithequeen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Tämä ketju on tarkoitettu kaikille uusille jotka ovat jostain kumman syystä eksyneet Kitinään ja menneet vielä tyhmyyttään rekisteröitymäänkin.
Kuka vanhoista Cityläisistä ei ymmärtänyt tätä kohtaa?

Pakko nipottaa :piru:
Kyl mä ymmärsin mutku muutkin. Halus vastata.
Not only is life a bitch, it has puppies
ninnithequeen

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Canine kirjoitti:Kyl mä ymmärsin mutku muutkin. Halus vastata.
No tiätty.

Muakin kiinnostais nää aika monet, jotka ovat ilmestyneet tänne muualta kuin Citystä. Niin jotta mistä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:
isohaara kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ja kukas se siun sisko sit on?
Lolita
Muah.
Mä en nyt kyllä ymmärrä mitä hauskaa tuossa oli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Mä en nyt kyllä ymmärrä mitä hauskaa tuossa oli.
Se, että mulla ei ollut hajuakaan asiasta.
Geetzu

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
isohaara kirjoitti: Lolita
Muah.
Mä en nyt kyllä ymmärrä mitä hauskaa tuossa oli.
Mua eka kauhistutti, voi yök veikka lukee sen pimppijuttuja tääl! Mut niinhän mä kuulin omankin broidini täällä joskus pyörivän. Huoh, pitikin muistaa...
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

Lueksin Cityn keskusteluja joskus x vuotta sitten (x = +/- 4 vee) aika paljonkin, mutta en sillon vielä osallistunu keskusteluun, vaikka jotenkin tykkäsin porukasta ja höpöhöpöjutuista. Tajusin että proteesina oli poistuttu muualle joukkopanoilee, mutta en sitten jäljittäny Kitinää ennenku nyt. Koneelle ei vaan pääse riittävästi että pääsis kunnolla joukkopanoon penetroitumaan, harmittaa vähäsen. Ehkä myöhemmin, pian. Kaikkien hassujen tyyppien löytyminen ilahdutti kummasti, vaikka enhän minä teitä tunne ja te mua vielä vähemmän.. :wink:
-Rooninen Kymantikko-
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geetzu kirjoitti:Mua eka kauhistutti, voi yök veikka lukee sen pimppijuttuja tääl!
Toisaalta samaa tasoa tuntuu olevan tuon nuorukaisenkin viestit. Mä en hätkähdä niistä, niin ei kai sekään hätkähdä mun jutuista.

Edit: Poistukoon se kumpaa nolottaa. Ja mä olin täällä ensin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti: Minen enää muista kuka, mutta joku Kityläinen mutkin kävi korjaamassa talteen, kun vaeltelin Cityn raunioilla itkien ja huutaen mammaaaa, missä kaikki oon...! Hämärä muistikuva, että se saattoi tai saattoi olla olematta Beddis. Saattoi tosin olla Aasikin. Joku Mukava Mies kuitenkin.
Mulle laittoi silloinen Viinikumi sähköpostia. Onko se enää täällä? Mikä sen nikki on?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Georginan tupareissa harhauduin tänne.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pikku-Akka kirjoitti:Georginan tupareissa harhauduin tänne.
Tunnustan syyllisyyteni! Lieventävänä asianhaarana mainittakoon että olin täysin edesvastuuttomassa humalatilassa ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
MadameDeMeloni

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

isohaara kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ja kukas se siun sisko sit on?
Lolita
OVVAI =O
isohaara

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Edit: Poistukoon se kumpaa nolottaa. Ja mä olin täällä ensin.
Siinä tapauksessa täältä lähtee ensin kaikki muut korvat punoittaen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Siinä tapauksessa täältä lähtee ensin kaikki muut korvat punoittaen.
Niinpä :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Mä löysin tänne hyvän ystävän hyvää tarkoittavasta vihjeestä eräänä hiljaisena työpäivänä. En tiedä miten hän oli tänne aikoinaan tullut, ei olla kumpikaan cityssä pyöritty.
ninnithequeen

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saz kirjoitti:Mä löysin tänne hyvän ystävän hyvää tarkoittavasta vihjeestä eräänä hiljaisena työpäivänä. En tiedä miten hän oli tänne aikoinaan tullut, ei olla kumpikaan cityssä pyöritty.
Puhuksä Na:sta?

Mä käsitin että se eksyi joskus chattiin, ja sieltä tänne, mutta en tosiaan voi olla varma...
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Saz »

ninnithequeen kirjoitti:
Saz kirjoitti:Mä löysin tänne hyvän ystävän hyvää tarkoittavasta vihjeestä eräänä hiljaisena työpäivänä. En tiedä miten hän oli tänne aikoinaan tullut, ei olla kumpikaan cityssä pyöritty.
Puhuksä Na:sta?

Mä käsitin että se eksyi joskus chattiin, ja sieltä tänne, mutta en tosiaan voi olla varma...
Puhun. Ja voi hyvin olla, ei ole ikinä tullut puheeksi. :)
Avatar
maverick
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 28.06.2006 10:20

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja maverick »

aasi kirjoitti:Tämä ketju on tarkoitettu kaikille uusille jotka ovat jostain kumman syystä eksyneet Kitinään ja menneet vielä tyhmyyttään rekisteröitymäänkin. Haluaisin hirmuisesti tietää miten oikein olette tänne tienne löytäneet ja mitä ihmettä on päässänne liikkunut
Luin aikojen alussa peruscityn (p41 suosikkinani!) tekstejä ja sieltä kikäss-kity -osoite päätyi jotenkin selaimeni kirjanmerkkeihin.

Aikaisemmin oli töissä mielekkäämpääkin tekemistä ja foorumin seuraaminen oli niin satunnaista, että en tajunnut sisäsiittoisista jutuistanne mitään. Nyttemmin olen ryhdistäytynyt, luen kirjoituksia viikolla päivittäin ja stalkkaan teitä kaikkia! Luokittelen ensinnä muodostamieni mielikuvien perusteella kirjoittajat joko mukaviksi, turhiksi tai ihan urpoiksi.

Lempparisisältöäni ovat itkuraivari- ym. kiukutteluviestit. Satunnaisten ns. asiakeskustelujen ohella ne tuovat suurta iloa elämääni!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
Canine kirjoitti: Olin autuaan tietämätön mistään joukkopanosta --- mutta sitten Bedlam--- Syytän siis Beddistä.
:shock:
Herää kysymys, joka muistuttaa minua jostakin.

The great question that has never been answered, and which I have not yet been able to answer, despite my thirty years of research into the feminine soul, is "What does a woman want?" - Sigmund Freud
mustakikkeli

Re: Miten löysit Kitinän?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Olin juuri kirjoittamassa jotain tosi nasevaa Cityyn, kun Kitystä/Kitinästä otettiin puhelimitse yhteyttä ja pyydettiin saapumaan sinne/tänne, koska keskustelu junnaa paikallaan eikä kenellään ole yhtään kivaa. Otin samalla martzankin mukaan, ajattelin palstan tarvitsevan myös hänen positiivisuuttaan ja optimismiaan näinä vaikeina aikoina.
Vastaa Viestiin