Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vihernikin kaksoiskansalaisuuden paljastus?

Kyllä! Paskahousu-puskastahuutelijat hirteen!
13
27%
Ei missään tapauksessa! Get over it, loooooseeer! Tymä! Idiotti!
14
29%
Eikö teillä kahdella ole todellakaan mitään parempaa tekemistä?
21
44%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Höh, täähän on ihan iisi keissi: Vihernikki on tietenkin Mustakikulin oma evil sidekick, jonka hän on luonut keskellä angstista huomionkipeyspuuskaa. Vihdoinkin hänelläkin on ikioma stalkkeri ja se tuntuukin melkein aidolta!

Mistä mä voin noutaa palkintoni?
Don't Panic!
Herra Manala

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mä jo yritin tossa sanoo et oon Vihernikki. Ja vieläkin spekuloitte?
WanhaPervo

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Eikö teillä ole parempaa tekemistä? Joillakin on liikaa aikaa.
Elukka

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti:Mä jo yritin tossa sanoo et oon Vihernikki. Ja vieläkin spekuloitte?
Mutta mihin sä vihernikkiä tarvit, kun kerran vituilet omallakin nikilläsi ihan päin naamaa? :?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Elukka kirjoitti:vituilet omallakin nikilläsi ihan päin naamaa? :?
Hymiöitä ei lasketa naamoiksi. Itseasiassa niillä ei ole ihmisoikeuksia ollenkaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Mutantti kirjoitti:Vihernikin assosioin puita halaavaan eläimiinrakastujaan tahi irkkuja fanittavaan partaiseen pygmiin jolla on syyliä nenänvarressa.
Tykkään tästä ja susta!

Kyllä näin on!

Menenkin nyt ihastelemaan prosessin ja elukan gallerioita lampaiden löytämisen toivossa

:P
Se ekologinen vaihtoehto!
Elukka

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ann kirjoitti:
Elukka kirjoitti:vituilet omallakin nikilläsi ihan päin naamaa? :?
Hymiöitä ei lasketa naamoiksi. Itseasiassa niillä ei ole ihmisoikeuksia ollenkaan.
Mutta kun mun naama on oikeesti pyöree ja keltanen.
Patz

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kas kun en ole jo päässyt listalle, sen verran vainoharhaista alkaa meno olla...
Rouva Pupu

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Patz kirjoitti:Kas kun en ole jo päässyt listalle, sen verran vainoharhaista alkaa meno olla...
Jahans, sinä siis olet vihernikki. Suivaannut kun kukaan ei tajunnut epäillä sinua. Nyt olet epäiltyjen listalla ;)
Patz

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Patz »

McJanne kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Jahans, sinä siis olet vihernikki. Suivaannut kun kukaan ei tajunnut epäillä sinua. Nyt olet epäiltyjen listalla ;)
Hmph, patsikalla iski suppelikompleksi?
Olin vaan huolissani ettei TÄSSÄKÄÄN ketjussa mainita kertaakaan TISSEJÄNI saatikka valovoimaista persoonaani, jolla on maaninen suhde Sinkkumattiin. Paska ketju, mutta selkeästi muuttumassa parempaan päin...

MINÄ!!!111
segma

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja segma »

Tämä on mielenkiintoista.

Toisaalta joo, who cares kun joku palstanikki hyppii silmille. Ja toisaalta joo, kaikki puskasta huutelut ja muut vastaavat toiminnat ovat omiaan tekemään koko palstasta täysin yhdentekevän, kun mikään ei oikeasti merkitsekään kenellekään mitään. Kukaan ei edes kehtaa sanoa oikeaa mielipidettään ja seisoa vielä sen takana, kun "eihän mua kukaan tunne" ja "ainahan voin tehdä uuden nimimerkin".

Kaikki menee lopulta yhteen kysymykseen: Minkälaista palstaa halutaan olla luomassa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Arvomaailmassani yksityisyydensuoja on huomattavasti korkeammalla kuin jonkun mahdollisuus päästä nokittamaan palstalla. Toisaalta minulla ei myöskään ole hirveän suuri hinku joutua poliisiksi kontrolloimaan mikä nyt on sopivaa ja mikä sopimatonta, täällä kun suurin hupi tuntuu syntyvän siitä kun mennään yleisen hyväksyttävyyden rajamaille tai reippaasti yli.

Periaatteessa mitä työläämmältä joku toimintamalli tai ratkaisu minun kannalta tuntuu, sitä nihkeämmin sitä kannatan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Punanikki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Punanikki »

Vihernikki olen minä.
mustanikki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Punanikki kirjoitti:Vihernikki olen minä.
Huijari!

MINÄ olen aito Vihernikki!
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Valehtelijat. Vihernikki on mustakikkeli. Aasi kerto.
slam

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Uusiopehmis kirjoitti:Valehtelijat. Vihernikki on mustakikkeli. Aasi kerto.
pehmis oli runkku ja kaikki tiesikin sen jo... ei vais et ees oo. :)
Elukka

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:MINÄ!!!111
Lääh, 715517! Kuva
mustanikki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Elukka kirjoitti:
Patz kirjoitti:MINÄ!!!111
Lääh, 715517! Kuva

Ekkö sie saa kotona tarpeeksi seksoo kun oot jo pari kertaa tänään käyttänyt tuota hymiötä?
AarneAnkka

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Täytyyhän sitä nyt mainostaa. Elukka toivoo että hymiö lisättäisiin Kitinän vakiovalikoimaan. Niin mäkin, oikeestaan.

Kuva
Rouva Pupu

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

mustanikki kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Patz kirjoitti:MINÄ!!!111
Lääh, 715517! Kuva

Ekkö sie saa kotona tarpeeksi seksoo kun oot jo pari kertaa tänään käyttänyt tuota hymiötä?
Hei, joku nyt kyllä varastaa mun sekso sanan!
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Uusiopehmis kirjoitti:Valehtelijat. Vihernikki on mustakikkeli. Aasi kerto.
Siinäs kuulitte!

Pehmiksen sana on laki! Ja Aasin sana on absoluuttinen totuus!
Se ekologinen vaihtoehto!
silsakenraali™

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Herra Manala kirjoitti:Moi kaikki. Olen vihernikki.
Ja silsakenraali on poliisi.
Silsakenraali on havainnut väärinkäytöksiä palstalla.
Joku on kirjoittanut juttuja, joissa silsakenraalia ei kehuta.
On toimittu miten vaan.
Ja kirjoitettu juttuja.
Silsakenraali ei tiedä, kuka juttuja on kirjoittanut.
Silsakenraali ei pysty rankaisemaan ilman IP-osoitetietoja.
Aikamoinen vääryys.
Hei munkkipossu, vai possumunkkiko se oli - ihan sama! Mä olen vähän huolissani sinusta. Nimittäin kun kirjoittelet näinkin pitkiä viestejä, niin siellä juuri Sinun Puistossasi voi mennä sivu suun monta himokasta pissistä, joille voisit kertoa tuumakokosi ja lumota heidät sättikarismallasi. Hushus, pois täältä!
Zeb

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Multinikkaus jonka tarkoituksena on kritisoida toista palstalaista on eRaukkamaisuutta äärimmillään. Tässä mielessä oikeutettua voisi olla paljastaa puskajussi, varsinkin, kun ei ymmärrä vieläkään olla huutelematta. Ehkä kuitenkin paras ratkaisu, joka turvaisi myös anonymiteettisuojan, olisi viskata multinikit ulos palstalta siinä vaiheessa, kun käyttävät nikkejään vääriin tarkoituksiin. Minusta netti ei ole paikka, jossa yleiset, muuta elämää koskevat säännöt ihmisten välisestä kanssakäymisestä voi unohtaa.
Geetzu

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Must on kyl huomattavasti kliffampi lukea täältä olevani vaikkapa läski vitun tyhmä ämmäke, ku kuulla tuol kadul ulkona niinq. Provoutumiskynnys on niin hurjan eri face to face. Täällä voi pitää pienen tauon ja poltella tupakan, ja sit ku aikansa tääl samojen tyyppien kans jutustelee ni alkaa menettää merkityksensä se semmonen päteminen ja ja ja. No en osaa jatkaa. Ei vaan niinq kiinnosta jos anti ei joitain miellytä. Ehkä sen vuoks ihmetyttää miten samat tyypit jaksaa aina vääntää ja kääntää ja tehdä kaikkensa, jotta koko kansa näkee kuka nyt onkaan oikeassa jos edes niin voi olla. Päläpälä. Kiinnostumattomuus elämää kohtaan suosituslistallani. :]
Zeb

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetzu kirjoitti:Must on kyl huomattavasti kliffampi lukea täältä olevani vaikkapa läski vitun tyhmä ämmäke, ku kuulla tuol kadul ulkona niinq.
Äkkiseltään en osaa kuvitella, että IRL-kanssakäymisessä kuultu vittuilu olisi automaattisesti yhtään sen koskettavampi kokemus kuin täälläkään. Sen sijaan teeskentely ja kaksinaamaisuus on vastenmielistä. Palstavittuilu omalla nimimerkillä vastaa IRL-vittuilua päin naamaa, ja on siis reilua. Tietääpähän kohde ainakin miltä pohjalta suhtautua kyseiseen tuttavuuteen jatkossa. Puskahuutelu taas vastaa lähinnä paskanpuhumista ja juoruilua selän takana, ja on kaksinaamaista. Minusta on henkilökohtaisesti vittumaisempaa olla todistamassa kaksinaamaisuutta joko omalla tai muiden kohdalla, kuin se, että olen jonkun mielestä läski vitun tyhmä ämmäke.