Perjantai, plop.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Bluntly kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ei löydy paljon parempaa kuntojuttua, kuin ripeä 1,5 h kävelylenkki 120-140 sykkeellä. Juokseminen sitten vielä parempana, mutta kun se on niiiiiiiin tylsää..
On se huumorin repiminen pelkästä talsimisesta aikas vaikeaa, varsinkin kun penikkatauti iskee hiukankin vauhdikkaammassa töpöstelyssä.
Penikkatauti kävelystä? Äijä, sä olet todella huonossa jamassa tai sitten sulla on vaan huonot kengät!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Camilla kirjoitti:Uijuijui, meen tänään kattomaan ihkua pikkukämppää Munkkaan. Tosin kesken työpäivän, mut toivottavasti kukaan ei huomaa..

Mä epäilen vieläkin tota stayuppejen käyttöä talvella. Siis reidethän on just ne jotka talvella hameen kanssa jäätyy!
Ehkä mä kärvistelin vaan liian monta vuotta jäähalleissa. Syväjäädytti ainakin yläpään.

Ja jos muutat Munkkaan niin sithän susta tulis melkeen naapuri.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lilo kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Mä epäilen vieläkin tota stayuppejen käyttöä talvella. Siis reidethän on just ne jotka talvella hameen kanssa jäätyy!
Ehkä mä kärvistelin vaan liian monta vuotta jäähalleissa. Syväjäädytti ainakin yläpään.
Mä en halleissa oo vähis kuteis viihtyny mut käytän siltä minäkin stayppareita talvella. Tosin hameen käyttö melko vähäistä... Mulla ainakin nilkat jäätyy aina helpoiten, jos vaan muu asuste niin sallii on säärystimet ihan ehdottomat.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Geetzu kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Mä epäilen vieläkin tota stayuppejen käyttöä talvella. Siis reidethän on just ne jotka talvella hameen kanssa jäätyy!
Ehkä mä kärvistelin vaan liian monta vuotta jäähalleissa. Syväjäädytti ainakin yläpään.
Mä en halleissa oo vähis kuteis viihtyny mut käytän siltä minäkin stayppareita talvella. Tosin hameen käyttö melko vähäistä... Mulla ainakin nilkat jäätyy aina helpoiten, jos vaan muu asuste niin sallii on säärystimet ihan ehdottomat.
Nyt loppuu tuo talven väistämättömästä saapumisesta kielivä keskustelu! Mulla on sentään nyt _kesä_loma!!1!
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geetzu kirjoitti: Mulla ainakin nilkat jäätyy aina helpoiten, jos vaan muu asuste niin sallii on säärystimet ihan ehdottomat.
Juu, niissä ei ole yhtä paljon suojaavaa rasvaa. Säärystimet, tai saappaat. Rok.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Iski kaipuu talveen. :]
(Okej, loppuu loppuu)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23531
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt tekisi mieli askarrella jotakin. Kenkätelineelle olisi käyttöä eli semmoinen sitten.

Olikos populaa menossa tänään IKEAan? Sieltä sai muistaakseni halvempia kalustejalkoja kuin rautakaupasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nukuin rauhallisesti 11 tunnen yöunet. Kämpässä ei ollut kuuma, naapurin viheliäiset rakit eivät louskuttaneet leukojaan. Sen johdosta kurkkuun ei enää satukaan, jeijei!
Nyt aamiaista ja pikkuhiljaa työmaata kohti. Estehyppelyä taidan harrastaa tänään. Perhanan valmentaja ei vaan vastaa puhelimeen, onkohan estevalmennus haave vain?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti: Nyt loppuu tuo talven väistämättömästä saapumisesta kielivä keskustelu! Mulla on sentään nyt _kesä_loma!!1!
Lunta tupaan, muru. :h:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti: Nyt loppuu tuo talven väistämättömästä saapumisesta kielivä keskustelu! Mulla on sentään nyt _kesä_loma!!1!
Lunta tupaan, muru. :h:
Pfft, saat vielä luudalla turpaan, mörö :twisted:
Don't Panic!
sanctus

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:Pfft, saat vielä luudalla turpaan, mörö :twisted:
Myydäänkö tähän lippuja?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Camilla kirjoitti:Mä epäilen vieläkin tota stayuppejen käyttöä talvella. Siis reidethän on just ne jotka talvella hameen kanssa jäätyy!
Mun stay upit ei pysy ylhäällä kylmällä ilmalla. Kylmä ilma vie tahmeuden tahmanauhasta. Muutenkin musta tuntuu, että aika suuri osa mun hameista on sen verran lyhyitä, ettei tarvitse kuin istua, niin näkyy pitsit ja yläpuolella pullisteleva läskimakkara.

Jos saisi tuon keskivartalon kuosiin, voisi kaivaa sukkanauhavyön naftaliinista (on vähän tiukka tällä hetkellä). Niitä sukkia mun laatikko pullistelee, joten saisi nekin sukat rikottua. Syksyllä sitten, kun helmat pitenee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:
nexie kirjoitti:Pfft, saat vielä luudalla turpaan, mörö :twisted:
Myydäänkö tähän lippuja?
Jos hinnasta sovitaan. Mutta popcornit sun muut saat tuoda kyllä itse.
Don't Panic!
MadameDeMeloni

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

VAPAAPÄIVÄ! \o/

Vittu käynks mä ikinä töissä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nexie kirjoitti: Jos hinnasta sovitaan. Mutta popcornit sun muut saat tuoda kyllä itse.
Nex, armas lutkaseni. Sä oot niin ihanan markkinointihenkinen ;) Sanctus ostaa liput niin mä huolehdin tarjoilusta? Ette oo muuten illalla stadiin menossa?
Prepare for the worstest.
pajazzo

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Tsippa dippa dai... Kohta pitäis laittaa nokka kohti Prahaa. :lol:
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Bluntly kirjoitti: On se huumorin repiminen pelkästä talsimisesta aikas vaikeaa, varsinkin kun penikkatauti iskee hiukankin vauhdikkaammassa töpöstelyssä.
Mulla oli vuosia ihan sama ongelma, kunnes tajusin ostaa oikeasti hyvät juoksu/kävelykengät. Enää ei vaivaa penikat.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

nowaysis kirjoitti:
Nex, armas lutkaseni. Sä oot niin ihanan markkinointihenkinen ;) Sanctus ostaa liput niin mä huolehdin tarjoilusta? Ette oo muuten illalla stadiin menossa?
Virkamiehen täytyy aina tilaisuuden tullen yrittää. Mä ainakin voisin iltaantua mittiksessä, kun mulla on nyt tämä loma, enkä mä ole tavallisen väsynyt ;)

Itse asiassa, mun tekisi mieli myös grillailla. Ja mä ostin eilen noita drinksublandiksiakin. Saiskohan tästä mitään kehiteltyä :think:
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

nexie kirjoitti:Saiskohan tästä mitään kehiteltyä :think:
Laita äkkiä miitti pystyyn. Muakin juopotuttaa!
millivanilli

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aamu on mennyt kuin koomassa. Välillä unohdun toviksi tuijottamaan seinää, näppäimistöä tai kahvimukia. Askeleet käytävässä havahduttaa äkkiä näyttämään siltä, kuin muka tekisin jotain. Olisikohan sillä mitään tekemistä asian kanssa, että heräsin tänään 2,5h ennen herätyskelloa?

Eilen suunnittelin, että perjantaina sitten olen ahkera.. hieman ei ole sellainen fiilis. Mä tahdon kotiin ja sänkyyn.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluaisin jo kotiin setvimään kirppisvaatteita ja kenkiä ja etsimään muuta kirppistavaraa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

millivanilli kirjoitti: Eilen suunnittelin, että perjantaina sitten olen ahkera.. hieman ei ole sellainen fiilis. Mä tahdon kotiin ja sänkyyn.
Milli hyvä. Sä olet yleensä ehkä yks palstan toimeliaimmista ihmisistä, saat levätä kyllä ihan luvan kanssa :)
Prepare for the worstest.
millivanilli

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

nowaysis kirjoitti:Milli hyvä. Sä olet yleensä ehkä yks palstan toimeliaimmista ihmisistä, saat levätä kyllä ihan luvan kanssa :)
wau, auttoi oikeasti. kiitos.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja saira »

Onnea vuosia täyttäville! Ja 1108, milloin se kahvitus olikaan?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hevikaraokeilua eilen, tänään luonnollisesti tuntuu nahoissa hieman moinen. Ei kuitenkaan tappiin asti oltu sentään, kun toisen piti mennä seiskaksi töihin (eli kymmeneksi..) Kotona suihkuttelemassa ja kahvinkeitossa ja äitin ruokakaappeja tonkimassa. Illalla rauhaksiin, saunaa etc. Välipäivä. Lauantaina taas mennään.
bedlam kirjoitti:Töissä, hemmetin väsyneenä mutta onnellisena :h:
???????????????????

Veikkaisin että uteliaita lähimmäisiä löytyy kilokaupalla tällä hetkellä!!!!!!!! <3