Perjantai, plop.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Mutta ens kesänä, ens kesänä...
Pitkän tähtäimen säästösuunnitelmat ovat vain hyväksi nuorelle miehelle! Joo, nepotismi luo niin hyvän pohjan tuolle harrastukselle, ettei kannata lopettaa. Mä olen vähän kade, sä teet kaiken mikä multa jäi tekemättä ja mä kuvittelen jo olevani liian vanha ja on niin hankalaa enää aloittaa ja ja...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Camilla kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Lilo kirjoitti: nimim. talvetkin stayupeissa
NUUUUUUUUUUUH!
Eiks sun pimpero muka jäädy??
Stay upit ja villahousut *tietää*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Camilla kirjoitti:
Eiks sun pimpero muka jäädy??
No ei ne sukkahousut sen enempää lämmitä. Pitkä takki päälle ja alushousut on hyvä laittaa jalkaan... Jos on tositosi kylmä niin sitten, kuten todettu, turvaudutaan äärimmäisiin toimenpiteisiin kuten supereroottisiin mummotrikoisiin ja pitkiin housuihin.

Voi sitä riemua kun vihdoin löysin viime talvena paksuja, siis puuvillaisia, stayuppeja Stockmannilta! Elämä pelastui!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Eiks sun pimpero muka jäädy??
Elämä pelastui!
No hö. Oisit nyt edes vastannyt että frigidillä se on jäässä muutenkin ympäri vuoden. Se ois sopinut sun hjuumoriis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
No hö. Oisit nyt edes vastannyt että frigidillä se on jäässä muutenkin ympäri vuoden. Se ois sopinut sun hjuumoriis.
Frigidillä on aamulla aivotkin jäässä. Ja reisiläskit lämmittää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En ymmärrä mikä Antti Tuiskussa hirvittää.
Sain mieheltä semmosen AntiTuisku-paidan, en kykene käyttämään!

Jooga. Hmmh. Nyyhkyleffat buu. Joku toimintapätkä, pizza ja pari sidua, hmmh.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: En ymmärrä mikä Antti Tuiskussa hirvittää.
Sain mieheltä semmosen AntiTuisku-paidan, en kykene käyttämään!
Jos olotilasi todellakin vaatii Antti Tuiskua ajatuksiisi niin ehdottaisin "Mattia ja Teppoa", Tuiskun tilalle. Olisihan siinä kimppakiva samalla. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: En ymmärrä mikä Antti Tuiskussa hirvittää.
Sain mieheltä semmosen AntiTuisku-paidan, en kykene käyttämään!
Jos olotilasi todellakin vaatii Antti Tuiskua ajatuksiisi niin ehdottaisin "Mattia ja Teppoa", Tuiskun tilalle. Olisihan siinä kimppakiva samalla. :wink:
Kauheeta, nyt iski fläsärit. Näin kerran Matin ja Tepon tuol saaristos, piti jotain humpparinkiä ja me mimmit kännipäissämme osallistuimme sutjakasti. Ne perkeleen äijät tunkivat fantasioihini aina heikkoina hetkinä. Nyt en kyl uskalla riskeerata mitään ja skippaan siis täysin tommoset håmppelit.
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti: Espan lavalla olisi Varusmiessoittokunnan Big Band ja NRJ in the Park konsertissa Linnanmäellä olisi mm. Antti Tuisku, Don Johnson Big Band, Valvomo, Disco, Lovex ja Roni...
Tjaaha. Kaikki hyvät pumput ovat sitten taas maakunnassa suuremmilla lavoilla tienaamassa.
Vantaalla ois tänään Mikko Leppilampi. Se tarkoittaa sitä, että siellä on paikalla himokkaita lahtelaisia YH-neitoja..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geetzu kirjoitti: Jooga. Hmmh. Nyyhkyleffat buu. Joku toimintapätkä, pizza ja pari sidua, hmmh.
Tarkemmin ajatellen, kun samalla saarella ollaan niin jätä se leffa ja pizza mun huoleks ja tuu istumaan tänne töihin hetkeks. Sen jälkeen ei ahdista, vituttaa vaan...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lilo kirjoitti: Voi sitä riemua kun vihdoin löysin viime talvena paksuja, siis puuvillaisia, stayuppeja Stockmannilta!
Kiitos vinkistä, tuollaisia minäkin olen etsinyt. Jotenkin turbopaksut sukkahousut ja lyhyet hameet eivät käy yksiin.

On tulossa ratkiriemukas viikonloppu. Hautajaiset, ensivierailu kahden vanhuksen luona eri sairaaloissa sekä vierailu vammaisen lapsen ja tämän kovaäänisen, luotaantyöntävän virolaisäidin luona. Bonuksena saattaa irrota myös virolaisen ex-mies, joka ei puhu alle kolmen promillen, vain tuijottaa. Ekstravoittona mahdollista saada hautajaisissa kahden sukuhullun kilahdus. Onneksi sentään saa istua autossa yli 1350km tämän autuuden vuoksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:Vantaalla ois tänään Mikko Leppilampi. Se tarkoittaa sitä, että siellä on paikalla himokkaita lahtelaisia YH-neitoja..
Lahtelaisia? Käyks siel tosiaan muitakin ku keravalaisia? :shock:
Hih, kuuntelin kyllä ku ne Novalla kertoivat, että Leppilampi vetää aikalail kaiken ikäset daamit lavan ääreen kiimasina. En ihan hiffaa mut mitäs mä.
Geetzu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lilo kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Jooga. Hmmh. Nyyhkyleffat buu. Joku toimintapätkä, pizza ja pari sidua, hmmh.
Tarkemmin ajatellen, kun samalla saarella ollaan niin jätä se leffa ja pizza mun huoleks ja tuu istumaan tänne töihin hetkeks. Sen jälkeen ei ahdista, vituttaa vaan...
Vitutuskin väistyis jänskän työelämän myötä. :]
Tää saarihan käy ahtaaks, tääl on kaikki!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti: Sen jälkeen ei ahdista, vituttaa vaan...
Pinnistele tuskasi kanssa, enää muutama tunti viikonloppuvaihteelle siirtymiseen!

Mä oon silleen hengessä mukana kato.

t: Vuosilomalainen 8)
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Geetzu kirjoitti: Lahtelaisia?
´
http://www.tulisuudelma.fi/bailubussi.php
Geetzu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Lahtelaisia?
´
http://www.tulisuudelma.fi/bailubussi.php
Aika kliffa.
Mä meen tonne kattoo Annaa sit marraskuus. Vois kai sitä muuallekin kyl.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

G: joku romanttinen komedia, tai american pien tyylistä hupailua, jolle ei voi olla nauramatta vaikka onki ihan pölijää. käy kosmetologilla ja kampaajalla ja vaikka hieronnassa tai kuumakivihoidossa, ni ainaki ulkoo on tooosi hehkee olo vaikkei sisältä oiskaan. shoppailu. aika.

tänään erääseen saareen syömään falafelejä ja sitten pelaan biitsilentistä. illalla pieni mahdollisuus antti tuiskuun, keskiviikkona kun jäi katri ylander näkemättä, dammit!!

ens ke ois muuten nuorta lihaa™ tavastialla olavi uusivirran muodossa, liput kympin. wink.
Prepare for the worstest.
MGandhi

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Wanha?

Muistatko syyskuun 11.
päivän tapahtumat vuodelta
2001? Toisen WTC-
torneihin lentäneen
lentokoneen lennon koodi
oli Q33 NY. Kirjoita
wordiin tyhjälle sivulle tuo
numero, Q33 NY, vaihda
tekstin kooksi 48 ja laita
fontiksi Windings.

Hauska!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="Sinkkumatti"
Vantaalla ois tänään Mikko Leppilampi. Se tarkoittaa sitä, että siellä on paikalla himokkaita lahtelaisia YH-neitoja..[/quote]

MISSÄ missä? :shock: Kai sentään Hotelli Vantaalla? Im so in!1
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulikohan aloitettua treenailu liian kovaa? No tänään vähän kovempaa niin ei enää tunnu kipu.

Tarttis edelleen löytää joku kuntojuttu kun portaiden kipuaminen kauppakassien kanssa meinaa viedä hengen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen tänään kuin uusi ihminen. Nukuin eilen kemiallisia unia kuutisen tuntia päivällä ja vielä kunnon yöunet perään. Niskakin tuntuu taas liikkuvan huomattavasti paremmin kuin viikkoihin ja kyljen rasitusvamma alkaa helpottaa. Halleluja kaikenlaiset mömmöt!

Tänään on suuri päivä. Kissalle jätettiin ensimmäistä kertaa parvekkeen ovi auki koko päiväksi. Suuri luottamuslause - katti katteli itekkin, että mitvit, meinaaks ne tosissaan lähteä ja jättää luukut auki.
RuNkkuTonttu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Tänään joutuu pitkästä aikaa pe illaksi töihin. Ei kyllä huvittaisi yhtään. Tietenkin säästyypä sitä rahaa, kun ei ole pakko lähteä baariin. Lauantaina olisi sama homma edessä. Pitäisiköhän sitä luopua vuorosta? Mutta tällöin olisi kyllä pakko pysyä kotosalla, eikä lähteä baariin.

Vittu, munkin elämä vaikuttaa tylsältä. Siis se kaikkea muuta kuin Munkin elämää. "Lähteäkkö baarin vai ei? No, muutamalle! Vittu, kun on taas krapula! Taas huorasin/en saanutkaan..." Pitäisikö sitä tosissaan tehdä tälle jotain? Kun alkaa ikääkin tulemaan ja pitäisi rauhottua?
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Bluntly kirjoitti:Tarttis edelleen löytää joku kuntojuttu kun portaiden kipuaminen kauppakassien kanssa meinaa viedä hengen.
Ei löydy paljon parempaa kuntojuttua, kuin ripeä 1,5 h kävelylenkki 120-140 sykkeellä. Juokseminen sitten vielä parempana, mutta kun se on niiiiiiiin tylsää..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sinkkumatti kirjoitti:Ei löydy paljon parempaa kuntojuttua, kuin ripeä 1,5 h kävelylenkki 120-140 sykkeellä. Juokseminen sitten vielä parempana, mutta kun se on niiiiiiiin tylsää..
On se huumorin repiminen pelkästä talsimisesta aikas vaikeaa, varsinkin kun penikkatauti iskee hiukankin vauhdikkaammassa töpöstelyssä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Uijuijui, meen tänään kattomaan ihkua pikkukämppää Munkkaan. Tosin kesken työpäivän, mut toivottavasti kukaan ei huomaa..

Mä epäilen vieläkin tota stayuppejen käyttöä talvella. Siis reidethän on just ne jotka talvella hameen kanssa jäätyy!
Vastaa Viestiin