Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pakko oli siirtää tuolta miittiketjua sotkemasta..
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 1:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Leila

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Leila »

Eikö tuo joudenin skorpparitutkielma päde vähän kaikkiin naisiin? Tai puoleen ainakin?

Nimim. Oinas -78
prosessi

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja prosessi »

jouden-za kirjoitti:Ja mitä siihen pelaamiseen tulee, niin olen sanonut omalle skorpparilleni että jos OIKEESTI haluat saada miehen kiinnostumaan itsestäsi, niin älä ihmeessä anna sitä pillua heti ensi-viikkoina. Sillä tiettyjen miesten mielenkiinto häviää kun on sitä pillua saanut.
Eikö näiden tiettyjen miesten mielenkiinto sitten muka häviä siinä vaiheessa, kun he saavat sen muutaman viikon kuluttua? Mikä silloin on toisin? Ja kannattaako yleensäkään yrittää pyydystää miestä, jonka varsinainen kiinnostuksen kohde on pillun kertakäyttö? Pihtaamalla viikkotolkulla tuhlaa vain omaa aikaansa, kun käytännössä vasta tositoimiin pääsyn jälkeen selviää, onko toinen nilkki vai ei, jos sitä siis ei osaa päätellä tuon toisen muun käytöksen perusteella.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti: mikään ei pidättele minua.

AAARRRRGGG vittu et mä revin täällä pelihousujani.

Siis niin käsittämätöntä et ei mitään rajaa, nimittäin mun daami ajattelee ihan samalla tavalla. Ja kun olen jotain asiasta maininnut ja oikein rautalangasta vääntänyt, niin kattoo mua mm. että mitä toi kaveri oikein höpisee????!!!!!

Ja tätä logiikkaa mä en pysty millään tajuamaan en. Ja vaikka kuinka hänKin saisi paskaa niskaan, niin silti vaan sanoo että en mä haluu mitään pahaa sanoo ja on vaan siis kiltisti ja vielä voi jopa olla ihan kaverikin.

Tosin tässä täytyy huomauttaa että se "kaveruus" taitaa kyllä ulottua vain miespuolisiin otuksiin jos ko-tapahtumia.

Ja vaikka kuinka samiksia ollaan monessa asiassa niin esim. siinä total differente..otetaan vaikka yksi esmeri: Daamilla kylppäriremppa ja minä sitten lupasin eräältä HYVÄLTÄ asiakkaaltani saada TUKItarjouksen, jolla sitten skordari voisi neuvotella asunnon myyjän kanssa remontin kustannuksista jotka myyjälle kuuluisivat.

No kävi niin että vaikka tämä asiakkaani lupasi että tarjous tulee ihan kohta..ei kuulunut..sanoi että kyllä lähetin juuri..en ymmärrä miksi ei ole vielä tullut..yms PASKAA jota mulle on turha yrittää syöttää, niin lopulta sitten kävi niin että Jouskari menetti yhden parhaimmista/ tärkeimmistä asiakkaistaan (ainakin toistaiseksi) koska sanoi sille muutaman suoran mielipiteen..vittu olkoon vaikka saatana viimeneinen asiakas mutta kenenkään persettä en nuole, paitsi naisen ja vielä oikein mielelläni.

Vittu että menee just kohta hermo täällä lopullisesti ja silleen..mielialaharjoitteita nyt tähän ööööö..

Ja vielä lopuksi sellasta että tämä mun skordari sanoi että jos se myyjä ei maksa sitä summaa hänelle niin häntä antaa koko jutun olla, vaikka olen teettänyt kaikki kuntokartoitukset yms..ei tajuu..ja jos mun asunto olisi ja vielä mulle erehtynyt vittuilee kuten skordarille, niin olisin ottanut siitä remontista elämäntehtävän ja laittanut myyjän maksamaan jopa menetetyistä orkuistanikin perkele.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Leila kirjoitti:Eikö tuo joudenin skorpparitutkielma päde vähän kaikkiin naisiin? Tai puoleen ainakin?

Nimim. Oinas -78

No kas kas, siellähän se oinas huutelee..oinaassa olen huomannut ainakin sen eron että osaa vittuilla aika loistokkaasti. Ja skorpparit joita olen tavannut, siis lähes tulkoon kaikki niin ovat olleet erittäin ystävällisiä eikä siis vittuile juurikaan!!
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

prosessi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Ja mitä siihen pelaamiseen tulee, niin olen sanonut omalle skorpparilleni että jos OIKEESTI haluat saada miehen kiinnostumaan itsestäsi, niin älä ihmeessä anna sitä pillua heti ensi-viikkoina. Sillä tiettyjen miesten mielenkiinto häviää kun on sitä pillua saanut.
Eikö näiden tiettyjen miesten mielenkiinto sitten muka häviä siinä vaiheessa, kun he saavat sen muutaman viikon kuluttua? Mikä silloin on toisin? Ja kannattaako yleensäkään yrittää pyydystää miestä, jonka varsinainen kiinnostuksen kohde on pillun kertakäyttö? Pihtaamalla viikkotolkulla tuhlaa vain omaa aikaansa, kun käytännössä vasta tositoimiin pääsyn jälkeen selviää, onko toinen nilkki vai ei, jos sitä siis ei osaa päätellä tuon toisen muun käytöksen perusteella.
Voi se tietysti hävitä, mutta todennäköisyys kasvaa että miehen mielenkiinto naiseen säilyisi tai mielummin vain lisäänytisi, kuten omassa tapauksessani. Sillä pillun saamisella ei juurikaan ollut suurta vaikutusta omasta mielestäni, koska huomasin että tähän tytsiin olen ihastunut. Ja meidän eka sekstailu oli vasta 3,5 viikon päästä ekareffeistä. Ja tälle jos jollekin niin annoin suurta arvoa ja asiat meni juuri niin kuin olisin aina halunnut jonkun kanssa menevän:)

Ja jos mies oikeasti arvostaa naista/ on ihastunut, niin korostaa ainakin fyysisesti muita arvojaan ja mielihalujaan, kuin että nyt on pakko saada sitä pillua..tällaset jätkät ovat luuserirunkkareita.

Ja mitä tulee niihin jotka haluavat vain pillua, mutta esittävät jotain ihan muuta ja antavat ymmärtää että kyllä haluan sinun kanssa ruveta seukkamaan-paskapuheita, niin pitäisi hirttää munistaan tai jotain, koska ovat reppanoita ja vain yrittävät omaa neitimäistä itsetuntoaan sillä korottaa.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Ja skorpparit joita olen tavannut, siis lähes tulkoon kaikki niin ovat olleet erittäin ystävällisiä eikä siis vittuile juurikaan!!
Skorpparit on kilttejä, ihan aina. :h:
Muuten teksti olikin vanhan toistoa, tosin sen tutun saman vanhan. ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mut me ollaan kaikki vähän erilaisia... Keksisköhän tähän jonkun muunkin latteuden vielä.
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 1:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Ja skorpparit joita olen tavannut, siis lähes tulkoon kaikki niin ovat olleet erittäin ystävällisiä eikä siis vittuile juurikaan!!
Skorpparit on kilttejä, ihan aina. :h:
Muuten teksti olikin vanhan toistoa, tosin sen tutun saman vanhan. ;)

Ai tutun saman vanhan..reps
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: mikään ei pidättele minua.

AAARRRRGGG vittu et mä revin täällä pelihousujani.

Siis niin käsittämätöntä et ei mitään rajaa, nimittäin mun daami ajattelee ihan samalla tavalla. Ja kun olen jotain asiasta maininnut ja oikein rautalangasta vääntänyt, niin kattoo mua mm. että mitä toi kaveri oikein höpisee????!!!!!

Ja tätä logiikkaa mä en pysty millään tajuamaan en. Ja vaikka kuinka hänKin saisi paskaa niskaan, niin silti vaan sanoo että en mä haluu mitään pahaa sanoo ja on vaan siis kiltisti ja vielä voi jopa olla ihan kaverikin.
No mä kyllä haluan sanoa pahaa, jos saan paskaa niskaan. Ja kun olen sanonut, häivyn.

Mut me ollaan kaikki vähän erilaisia... Keksisköhän tähän jonkun muunkin latteuden vielä.

Ai niin, mun täytyy vielä todeta, että mä kyllä toimin estottomasti ihan ilman viinaakin, joten virhearvioinneista ei voi syyttää sitäkään. Joo, ja mitään pelejähän en rupea pelaamaan enkä miestä sillai koukuttamaan. En katsos voi arvostaa miestä, jonka kanssa pitää sellaiseen ryhtyä.
No toki selvinpäinkin, mutta viiinan kanssa kontrolli häviää aika lailla..ja on aika helposti valmis vaikka mihin seikkailuun..

..ja ei sitten pelaa..jep jep.

Tosin olet oikeessa siinä että et arvosta, mut pelaat ja laitat edellisen jo mappiin tai kaikkea siltä väliltä. Aaah en mä taida jaksaa enää spekuloida, mut nyttenkin tuli just skordarilta mese "haluun sua" ja se ainakin muhun toimii..tosin usein sanon että joko että tiedän sen tai että niin varmaan joo..ehheheheh
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

..ja mitä vielä skordarii tulee, niin täydennän vielä hiukan sitä viime-pe settiä.

Tulin siis himaan, menin daamin, yritin lämmitellä mut oli unessa. No sitten sanoin että mulla oli ikävä sua ja kaikkee sellasta nii johan aukesi jalat.

No sitten siis pantii ja sen jälkeen aikamoisen riidan sain aikaiseksi.

Sanoi että vittu mikä jätkä et eka heittä kivaa läppää, panee ja on kivaa ja sit sen jälkeen lähes tulkoon haukkuu huoraksi heh.

No oppii pikku-huora olemaan:D
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Tulin siis himaan, menin daamin, yritin lämmitellä mut oli unessa. No sitten sanoin että mulla oli ikävä sua ja kaikkee sellasta nii johan aukesi jalat.
Kaksoset, siis ihan KAIKKI kaksoset, on just tommosii ällöi mielistelijöitä! Mun leijona ainakin sanoo suoraan "nyt huora kintut auki, tartten pillua ennen ku piäksen sut verbaalisella voimallani!" :uhkupuhku:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Tulin siis himaan, menin daamin, yritin lämmitellä mut oli unessa. No sitten sanoin että mulla oli ikävä sua ja kaikkee sellasta nii johan aukesi jalat.
Kaksoset, siis ihan KAIKKI kaksoset, on just tommosii ällöi mielistelijöitä! Mun leijona ainakin sanoo suoraan "nyt huora kintut auki, tartten pillua ennen ku piäksen sut verbaalisella voimallani!" :uhkupuhku:
No on teillä meiningit.

Mun täytyy kyllä paljastaa skorppareista yksi juttu. Voidaan olla kovinkin kilttejä päällepäin, eikä kertoa suoraan ihmiselle, mitä hänestä ajatellaan (koska konflikteissa on omat riskinsä eikä niitä riskejä kannata ottaa puolituntemattomien kanssa), mutta selän takana paskan puhumiselle ei ole rajaa. :wink: Että niin kuin päällisin puolin hygienistä touhua. Läheisten ihmisten kanssa voi olla tietty vähän eri meininki.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tätä tietoa tihkuu turhan tipotellen. Voisiko joku astrologi-ihme laittaa tiivistelmän eri horoskooppimerkkien vaikutuksesta seksuaaliseen käyttäytymiseen jotta tiedän aina ennalta mitä odottaa? Skorppareista on jo kuultu useampaankin otteeseen että he ovat ainakin omasta mielestään ältsin seksuaalisia ja täynnä guumaa energyy, ja käyttävät seksiä aseena ja vallan välineenä.

Muut ovat jääneet vähän pimentoon, mitä nyt kaksoset ovat tietenkin kaksinaamaisia pettäjiä ja pehmojen puhujia sängyssä, kun taas leijonilla on liikaa korostunut miehinen itsetunto myös makuukammarin puolella. Mites kaikki muut? Käykö vaa'alle vain lähetyssaarnaaja?

Sukupuoli ei ilmeisesti vaikuta tähän käytökseen, ainoastaan horoskooppi, jos oikein ymmärsin?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Tulin siis himaan, menin daamin, yritin lämmitellä mut oli unessa. No sitten sanoin että mulla oli ikävä sua ja kaikkee sellasta nii johan aukesi jalat.
Kaksoset, siis ihan KAIKKI kaksoset, on just tommosii ällöi mielistelijöitä! Mun leijona ainakin sanoo suoraan "nyt huora kintut auki, tartten pillua ennen ku piäksen sut verbaalisella voimallani!" :uhkupuhku:

Näinpä. Kuulostaa vähän siltä että leijonalla ei ole skorpparille kiimaa riittävästi?

Ja mitä suoraan sanomiseen tulee, niin skorpparit jos kutka ovat sellasia että kyllä vahvuutta pitää miehestä löytyä mutta kuitenkin pitää olla niin hellä ja kiltti kaikkee sellasta niih kivaa!
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti: Sukupuoli ei ilmeisesti vaikuta tähän käytökseen, ainoastaan horoskooppi, jos oikein ymmärsin?
Kulta, älä ajattele liikaa. Ole vain hiljaa ja kaunis. :h:
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Te skorpparit olette aina just tuollaisia vähättelijöitä varsinkin näissä asioissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Te skorpparit olette aina just tuollaisia vähättelijöitä varsinkin näissä asioissa.
No hei haloo. Eihän nyt kukaan voi ajatella jotain horoskooppia, jos on sänkypuuhat mielessä. Vai voiko? Jopa mies, joka ei pysty kahta asiaa tekemään yhtä aikaa? No, joo, leijonamies pystyy tietenkin mihin vaan, mutta se onkin ihan eri juttu ja sille voisi perustaa ihan oman ketjunsa. Jos horot kiinnostaa, osta jostain joku hömpänpömppä-kirja ja tutustu asiaan. Parasta olisi tietenkin teettää henkilökohtainen tähtikartta, se kertoo sinusta kaiken niin kuin Seiska Matista.

Täytyy sanoa, että mä olen tajunnut leijonamiesten viehättävyyden ainakin suhun tutustumalla ja Geetsun juttuja lukemalla. Saattaisin jopa harkita. Siis jos olisi tuoksut ja muut jutskat kohdallaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Tulin siis himaan, menin daamin, yritin lämmitellä mut oli unessa. No sitten sanoin että mulla oli ikävä sua ja kaikkee sellasta nii johan aukesi jalat.
Kaksoset, siis ihan KAIKKI kaksoset, on just tommosii ällöi mielistelijöitä! Mun leijona ainakin sanoo suoraan "nyt huora kintut auki, tartten pillua ennen ku piäksen sut verbaalisella voimallani!" :uhkupuhku:

Näinpä. Kuulostaa vähän siltä että leijonalla ei ole skorpparille kiimaa riittävästi?
Missä on taas miesten välinen solidaarisuus? Siinä vasta myyttien myytti. Aina yritetään mainostaa itseään ja yrittää saada mimmi vaihtamaan parempaan (?). Musta kuule kuulostaa, että Geetsun leijonalla on sille kiimaa enemmän kuin riittävästi.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:Missä on taas miesten välinen solidaarisuus? Siinä vasta myyttien myytti. Aina yritetään mainostaa itseään ja yrittää saada mimmi vaihtamaan parempaan (?). Musta kuule kuulostaa, että Geetsun leijonalla on sille kiimaa enemmän kuin riittävästi.
My thoughts! My thoughts!
mustakikkeli

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Näinpä. Kuulostaa vähän siltä että leijonalla ei ole skorpparille kiimaa riittävästi?
Missä on taas miesten välinen solidaarisuus?
Just näin! Samaa kysyy Hän! Kaverille kans, sen pitäisi aina olla meidän miesten motto.

Nuo Keskoset eiku Kaksoset ovat kaksinaamaisia jopa toisia miehiä kohtaan näissä naisjutuissa, yrittävät omia kaiken vain itselleen.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 15.08.2006 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Näinpä. Kuulostaa vähän siltä että leijonalla ei ole skorpparille kiimaa riittävästi?
Missä on taas miesten välinen solidaarisuus?
Just näin! Samaa kysyy Hän! Kaverille kans! Nuo Keskoset eiku Kaksoset ovat kaksinaamaisia jopa toisia miehiä kohtaan näissä naisjutuissa.
Hmm, sait minut näkemään tilanteen uudessa valossa.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Älä helvetti lainaa ennenkuin olen kirjoittanut mahtavan stoorini loppuun asti! Tähän systeemiin pitäisi saada esto ettei toisen viestiin voi vastata ennenkuin 5 min päästä kirjoittamisesta, loppuisi tuollainen kiusanteko.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Älä helvetti lainaa ennenkuin olen kirjoittanut mahtavan stoorini loppuun asti! Tähän systeemiin pitäisi saada esto ettei toisen viestiin voi vastata ennenkuin 5 min päästä kirjoittamisesta, loppuisi tuollainen kiusanteko.
Lainaanpas! Mua ei kukaan mies käske! Teen just päinvastoin kuin käsketään! :wink:
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Te skorpparit olette aina just tuollaisia, teette just päinvastoin mitä käsketään. Teitä pitäisi muistaa aina käskeä käänteisesti että hommat toimisivat.
Vastaa Viestiin