Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mikä horo on oikea "horojen horo" minkä kanssa et vaan tule toimeen?

Oinas
4
12%
Kaksoset
1
3%
Rapu
1
3%
Neitsyt
2
6%
Vaaka
4
12%
Skorpioni
3
9%
Jousimies
0
Ei ääniä
Kauris
3
9%
Vesimies
0
Ei ääniä
Kalat
0
Ei ääniä
Tulen kaikkien kanssa toimeen (valehtelija!)
16
47%
 
Ääniä yhteensä: 34

mustakikkeli

Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kai tämä kuuluu Suhteiluihin, vaikka meinasin laittaa alunperin Asiakeskusteluihin. Niin elikkäs että tota noinniin kuten tiedämme, tähtimerkkimme määrittävät melkoisen pitkälti millaisia ihmisiä olemme luonteeltamme. Minkä horoskooppimerkin omaavien ihmisten kanssa olet huomannut tulevasi kaikkein huonoiten toimeen, joko ystävänä tai parisuhdemielessä? Tästähän on puhuttu vähän niinq monessa keskustelussa viimekin aikoina, mutta en muista onko tätä kartoitettu tarkemmin sen koommin.

Onko sinua joskus harmittanut oma horoskooppimerkkisi kun haluaisit mieluummin olla jokin toinen, esim. seksuaalinen skorppari tai tasapainoinen vaaka?

Nyt puhutaan siis länsimaisista horoskoopeista, ei mistään kiinalaisista tai ambomaalaisista höpö-höpö-horoskoopeista.

Vain asiallisia vastauksia, pyydän. Muuten vedän turpiin.
Rouva Pupu

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen huomannut että parisuhderintamalla ainakaan vaaka ei luonnistu. Itse olen myös vaaka. Hmm, en kyllä tiedä niiden horoskooppimerkkejä joiden kanssa en tule toimeen, johtunee kenties siitä että ei pääse edes sille tasolle että tälläisen pikkuseikan tietäisi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Omien kokemuksien perusteella Kalat ja Kauriit eivät kiinnosta niin luonteeltaan kuin ihmisinä. Poikkeuksia varmasti on..

Jostain syystä mun on hirveän vaikea olla totisten, hiljaisten ja intellektuellien ihmisten keskellä. Oma pälpätin-tyyli jopa lähes hävettää, kun pöydän toisella puolella on henkilö, joka haluaa ensitöikseen puhua politiikasta ja Uudenmaan taloudellisesta ahdingosta. Kääk! Ehkä olen sivistymätön paska, mutta Kauriit ja Kalat ovat jotenkin liian "seniilejä" luonteeltaan. Mä tartten vähän verbaalista vastusta, that's it.

Skorpionimiehet ovat itserakkaita ja tärkeileviä. Nih. Paitsi mun veli. Ni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei vittu te ootte sekasin.
Sinkkumatti

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Geetzu kirjoitti:Ei vittu te ootte sekasin.

Juuri näin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti:Ei vittu te ootte sekasin.
:D Joo-o! Kato jos ei tiedä horoa, niin ihan turhaa edes puhua mun kanssa *sarkasmia*

Mummi sanoi kerran, että "jousimiehet ja vesimiehet ovat syvältä, ota itsellesi kirvesmies".
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ei vittu te ootte sekasin.

Juuri näin.
Toki.
AarneAnkka

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mä en ihan oikeesti osaa sanoa. Olen toki ollut useankin hlön kanssa tekemisissä, mutta harvemman horoskooppimerkkiä tunnen. Ei voi tietää onko horolla oikeasti mitään vaikutusta luonteeseen.

Mutta oletankin että tämä koko ketju on vain vinoilua. :)
Geetzu

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:Mutta oletankin että tämä koko ketju on vain vinoilua. :)
Mä en kyl ymmärrä miks porukka kehtaa laskee leikkii näin tärkeist jutuist.
Siks en osallistu!
sanctus

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Vaikea sanoa. Sporalogille nuo raitiovaunu kahdeksikossa tai nelosessa istuvat vempulat ovat aina aiheuttaneet negatiivisiä sydämentykytyksiä meille kuutosen ohittaessa kolmannen ja neljännen linjan syntyneille.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mummi sanoi kerran, että "jousimiehet ja vesimiehet ovat syvältä, ota itsellesi kirvesmies".
Toi on jokseenkin yhteneväinen mun linjan kanssa, horolla ei ole merkitystä. En tiedä lähipiirini horoskoopeista mitään, en myöskään menneiden miesteni. Oikein pinnistellen muistelisin viimeksi seurustelleeni kauriin kanssa ja avioerosin härästä. Mutta huonoiten tulen toimeen paskiaisten ja idioottien kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja shue »

Skorpioni on ehdottomasti huonointa seuraa mulle, hyvänä kakkosena tulevat kauriit. Myös kalojen kanssa se yhteisen sävelen löytyminen on hankalaa. Aikalailla samoilla linjoilla Elppiksen kanssa siis :mrgreen:
Kuormasta ei syödä.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Nyt olen ihastunut oinaaseen. Ex-mieheni oli leijona. Nuo ovat kai tähtikarttojen mukaan niitä voimakkaimpia, vaikeimpia ja itseriittoisimpia horoja. Paras ehkä vain laittaa poikki ja odottaa, että elämääni ilmestyisi se unelmieni tasapainoinen vaakamies. :/
MadameDeMeloni

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Itseni. Olen vaaka.
Sinkkumatti

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Muuta en tiä, mutta veikkaanpa että tulisin huonoiten sellaisen ihmisen kanssa toimeen, joka hakee horoskoopeista syitä ja selityksiä ihmisten käyttäytymiselle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sinkkumatti kirjoitti:Muutaen tiä, mutta veikkaanpa että tulisin huonoiten sellaisen ihmisen kanssa toimeen, joka hakee horoskoopeista syitä ja selityksiä ihmisten käyttäytymiselle.
Näin myös. En ole tainnut eläessäni kenenkään horoskooppimerkkiä kysyä, enkä kysy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustakikkeli

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Mutta oletankin että tämä koko ketju on vain vinoilua. :)
Ei vittu sä oot sekaisin! Mene pois pilaamasta mun ketjua.

Tässä välissä haluaisin kuulla, mistä tiedän ns. "nousevan merkkini" ja "kuumerkkini"? Ovatko ne kuinkakin tärkeitä? Eräs henkilö kysyi näitä minulta toissapäivänä enkä osannut vastata, tunsin itseni jotenkin tyhmäksi. En muista tarkkaa syntymäkellonaikaa, syntymästäni kun on niin kauan. Silläkö ne määritellään?
SikaMika

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Missä on vaihtoehto "en tule kenenkään kanssa toimeen"? Tosin mä tulen hyvin toimeen kaikkien horojen kanssa.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja shue »

Mustakikkeli, I feel for you :cry: Sun pitää tietää tarkka syntymäaika kellonaikaa myöten ja syntymäpaikan pituus- ja leveyspiirit, muuten ei tule mistään mitään. Sori :(
Kuormasta ei syödä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Vaihtoehdoista puuttuu Leijona. Huonoiten minua ikinä kohdellut mies oli Kauris. En silti usko näihin horojuttuihin, en ainakaan sokeasti.

Edit:
mustakikkeli kirjoitti:Unohdin pyytää alkuperäisessä kysymyksessäni että mainitsisitte aina myös oman horonne, jotta saan piirrettyä tarkemman kaaviokuvan mitkä horomerkit ovat toisilleen epäsopivimpia.
Rapu olen itse. En pidä itseäni ollenkaa tyypillisenä rapuna sen perusteella mitä olen lukenut tulkintoja ko. merkistä.
Viimeksi muokannut KisSandra, 16.08.2006 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Huonoimpia kokemuksia leijonista ja vesimiehistä siis ei pelkästään kumppanimielessä, vaan ihan yleisesti. No, ei niiden pitäisi skorpionin kanssa sopiakaan. Jotkut kauriit ovat myös olleet ärsyttävän takakireitä ja töksähteleviä ja kaksoset häilyviä ja liian itsenäisiä ja iloisia. En silti syytä horoa, vaan ihmistä ja hänen luonnettaan. :wink: Mutta kiva hömppäkysely joka tapauksessa. Mitäköhän sitä äänestäisi.. Ehkä leijonaa, sen verran hirveitä leijonanaisia ja -miehiä olen tavannut. Olen kyllä tavannut erittäin mukavia, mutta taidan silti äänestää leijonaa. Suomen leijonaa. Öööö... mistäs se mun mieleeni nyt juolahti.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

KisSandra kirjoitti:Vaihtoehdoista puuttuu Leijona.
Pahus joku sitten kuitenkin huomasi. No, kuten eilen jo totesin, minulla on täällä palstalla omat intressini suojeltavina. En tule suvaitsemaan leijoniin kohdistuvaa panettelua, joten jätin sen vastausvaihtoehdoista tarkoituksella pois.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vittu, leijonamies ei ole pannut omaansa vaihtoehdoksi! En voi siis äänestää.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Unohdin pyytää alkuperäisessä kysymyksessäni että mainitsisitte aina myös oman horonne, jotta saan piirrettyä tarkemman kaaviokuvan mitkä horomerkit ovat toisilleen epäsopivimpia. Omasta puolestani olen jo huomannut että erityisesti skorpparit inhoavat minua, mutta suunnilleen kaikki muut rakastavat.

Keikku, äänestä sitten toisiksi pahinta, ok?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkä horoskooppimerkin kanssa tulet huonoiten toimeen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Unohdin pyytää alkuperäisessä kysymyksessä että mainitsisitte aina myös oman horonne, jotta saan piirrettyä tarkemman kaaviokuvan mitkä horomerkit ovat toisilleen epäsopivimpia. Omasta puolestani olen jo huomannut että erityisesti skorpparit inhoavat minua, mutta suunnilleen kaikki muut rakastavat.
Mä kyllä tykkään susta hirveästi, vaikka olen skorppari. Sun nousevan täytyy olla joku mulle sopiva merkki, kato. Hehheh. Tai sitten se on sun nuori, kiinteä vartalosi, jota ajatellessani en osaa ajatella mitään muuta. No ei vaineskaan, tykkään susta joka tapauksessa. Paitsi siitä, että sun mielestä pillu on ruma elin. Se sattuu, kun omistan sellaisen elimen itse.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin