KHL, 5. kierros
Re: KHL, 5. kierros
Siis ei. En kertakaikkiaan osaa päättää. Näistä mua ei ärsytä kukaan vaikka kuin yritän miettiä. En siis äänestä ketään. (...vielä. Olen lahjottavissa
)

Takaapäin salakavalasti yllättäen?Mida kirjoitti:mites kissa otetaan?
-
- Kitisijä
Arslokkiin, ilman lubrikanttia.tuulenpuiska kirjoitti:Takaapäin salakavalasti yllättäen?Mida kirjoitti:mites kissa otetaan?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Taidat sotkea nyt kissan kitytyyliseen heteromieheen?aasi kirjoitti:Arslokkiin, ilman lubrikanttia.tuulenpuiska kirjoitti:Takaapäin salakavalasti yllättäen?Mida kirjoitti:mites kissa otetaan?

Äänestin Dumaria, lähinnä tarkoituksena saada kärkitaisteluun enemmän kilpailijoita. Niin, ja onhan dumareilla usein tapana olla vähän nuijia..
Saat punaisen! Ulos! Tällä kentällä minä omistan.kyyppo kirjoitti:Äänestin Dumaria, lähinnä tarkoituksena saada kärkitaisteluun enemmän kilpailijoita. Niin, ja onhan dumareilla usein tapana olla vähän nuijia..
Jaa, se oli tämä kierros sitten. Kierroksella putosivat cardic ja Mida:
6. cardic
5. Mida
Jäljellä on neljä kilpailijaa. Välierissä vastakkain ovat eniten ääniä saanut ja vähiten ääniä saanut sekä kaksi keskimmäistä. Koska Elppis ja Tsaari saivat saman verran ääniä, arpa ratkaisi parit
Dumari vs. Elppis
Think vs. Tsaari
p.
6. cardic
5. Mida
Jäljellä on neljä kilpailijaa. Välierissä vastakkain ovat eniten ääniä saanut ja vähiten ääniä saanut sekä kaksi keskimmäistä. Koska Elppis ja Tsaari saivat saman verran ääniä, arpa ratkaisi parit
Dumari vs. Elppis
Think vs. Tsaari
p.
Voi vitalis! Mä unohdin äänestää tällä kierroksella!! Nyt mun elämä on pilalla, nyyh.
-
- Kitisijä
Ai että ihan neljän joukossa ollaan.pertzi kirjoitti: Dumari vs. Elppis
Think vs. Tsaari
Joko saa pitää sen etukäteen paperille kirjoitetun spontaanin kiitospuheen kyyneleitä trendikkäästi valutellen (smokissa tottamaar) akatemialle, äidille ja naapurissa asuvalle brunetille?
Ovela kuin orgasmi
-
- Kitisijä
hipshei, mahan voitin tan kierroksen...vai havisin...tai ihan sama, ykkonen olin kuitenki. ei silla niin valia mista paasta laskee
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v