Leimaavat ammatit

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

"Kaikki parturit ovat huoria mutta kaikki huorat eivät ole partureita."

Onko tässä suvaitsevaisuudella glorifioidussa yhteiskunnassa yleisesti hyväksytysti leimattuja ammatteja?
Onko olemassa ammatteja, joiden edustajien kanssa et haluaisi olla tekemisissä, tai haluaisit erityisesti olla tekemisissä?

Syövätkö poliisit donitseja, pitävätkö kapiaiset kotona sänkysulkeisia nartullensa, onko lakimiehillä sielua, onko hoitsu hot, cowboy homo ja kuseeko palomies nuotioon?

Kerro, mylwin-setä kertoo sitten miten asia oikeasti on.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Uusiopehmis

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Möin sieluni paholaiselle, mutta voitin sen ja kaksitoista katolisen papin sielua kaupan päälle noppapelissä. Se pelaa noppaa ihan saatanan huonosti.
WanhaPervo

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

No jåå

Ennakkoluulo-generaattorini on näin aamusta vielä hiukan huonossa iskussa, enkä nyt keksi tämän parempaa:

Naistarjoilijat ovat viinaan meneviä ja tupakkaa polttavia promiskuiteettiin taipuvaisia henkilöitä. Miestarjoilivat ovat tietysti kaikkea tuota ja vielä lisäksi homoja.

Parturi-kampaajista en sano mitään, koska vaimoni on joskus ollut sellainen.
safi

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja safi »

Maanviljelijät ovat huonosti pukeutuvia ja haisevia juntteja.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja martza »

IT-Nörtit ovat huonoryhtisiä, laihoja, silmälasipäisiä poikia.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eläkeläiset haisevat, valittavat, hidastavat ja muistinko sanoa haisevat. Kävin eilen pankissa ja koko talo haisi pistävältä hieltä, kun ukko selitti, miten hänellä ei ole tietokonetta ja kun nykyään kaikki on siellä eikä hän mistään mitään tajua ynnä että Venäjällä palavat metsät, eikä saa nukuttua ymsp.
Paras päivä ikinä.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Sihteerit ovat hoikkia, pukeutuvat jakkupukuihin, korkokenkiin ja pitävät hiuksia nutturalla. Sihteerin ainoa tehtävä on miellyttää johtajaa.

Jätekuskit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, tienaavat vähän ja ovat työssä, koska muuta eivät onnistuneet saamaan.

Ja tietysti missit ja mallit ovat umpitolloja.
Se ekologinen vaihtoehto!
AarneAnkka

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kaikki lääkärit pelaavat golfia.

Kaikki stuertit ovat homoja.

Kaikki mainostoimistoissa työskentelevät ovat Paholaisen Kätyreitä.
saika

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja saika »

Kaikki naiset jotka tekevät yövuoroja ovat sairaanhoitajia. Kaikki miehet jotka ovat yövuorossa ovat vartijoita tai jossain tehtaassa töissä.

ja:


Puhelinmyyjät soittavat vain kiusatakseen ihmisiä. Kaikki ovat epäempaattisia, tilannetajuttomia, rahanahneita paskiaisia. Vaikka toisaalta he ovat myös köyhiä opiskelijanuoria jotka tekevät työtä ainoastaan siksi ettei heillä ole mitään muuta mahdollisuutta.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Kaikilla lääkäreille on huono käsiala.

Kaikki historianopettajat ovat rutikuivia ihmisinä, niin sisältä kuin ulkoa.

Kaikki biologianopettajat näyttävät linnunpelättimiltä.

Kaikki tutkijat ovat harmaita hissukoita.
Se ekologinen vaihtoehto!
Bliss

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti: Kaikki mainostoimistoissa työskentelevät ovat Paholaisen Kätyreitä.
:twisted:
Vapise, kurja kuolevainen.
Sinkkumatti

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Humanistia tylsempää ihmistä ei ole olemassakaan.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja nexie »

Juristeilla on pipo tiukalla ja huumorintaju hukassa.

Ekonomit ovat ahneita ja sivistymättömiä.

Opettajat ovat vässyköitä.

DI:t ovat joko ylimielisiä maailmanomistajia tai partaansa hihitteleviä avuttomia nörttejä.
Don't Panic!
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Kaikki (ravintola)kokit on juoppoja.
"I just had a near-life experience."
Tsaari

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

AarneAnkka kirjoitti:Kaikki mainostoimistoissa työskentelevät ovat Paholaisen Kätyreitä.
Tuosta olen vaimoa epäillytkin...

Kaikki palomiehet juoppoja ovat mutta kaikki juopot eivät ole palomiehiä. Taksikuskeilla on kaljamaha, nahkatakki ja rasvatut hiukset kammattu taaksepäin. Ahtaajat ovat tukilakossa.
Dumari

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tsaari kirjoitti:Ahtaajat ovat tukilakossa.
Kerrankin joku hiffasi oikein. Yleensä porukka ajattelee, että nyt joku vienyt niiden jaffa-automaatin työpaikalta ja työt on seisautettu sen takia koko maassa.

Stevarit eivät päässeet poliisikouluun.

Hammaslääkärit ovat lääkiksen drop-outteja.
Quarter

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kaikki vaatealalla työskentelevät miehet ovat homoja.
Kaikki baarimikot ovat naistenmiehiä ja ovat panneet 50% asiakaskunnastaan
Kaikki insinöörit ovat nörttejä

Eli olen nörtti-homo-naistenkaataja. Rok. :komp:
Leila

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Leila »

Pölynimurikauppiaat ovat huijareita ja vievät vanhuksilta viimeiset rahat.

Itse työskentelin vuonna miekka ja kypärä maataloustukitarkastajana. Jestas sitä säälin määrää, mitä silloin sain osakseni. Sukulaistätit pahoittelivat ja valittelivat että mitä kaikkea sitä nuori joutuu leipänsa eteen tekemäänkään. Tosiasiassa työ oli yllättävän mukavaa. Sai olla ulkona, koko ajan oppi uutta ja kehittyi ja työkaverit ja asiakkaat olivat mukavia. Toki huonoja päiviäkin oli, mutta ei se nyt työtä kummempaa ollut.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nexie kirjoitti:Juristeilla on pipo tiukalla ja huumorintaju hukassa.
Ekonomit ovat ahneita ja sivistymättömiä.
Minulla on siis loistava tulevaisuus edessäni. Pipo on jo tiukalla, eikä huumorintajua löydy, onneksi myöhemmin saan ahneuksissani paljon rahaa ja voin nauraa avoimesti kakkahuumorille.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja nexie »

Riemumieli kirjoitti: Minulla on siis loistava tulevaisuus edessäni. Pipo on jo tiukalla, eikä huumorintajua löydy, onneksi myöhemmin saan ahneuksissani paljon rahaa ja voin nauraa avoimesti kakkahuumorille.
Minä taas juristi-humanistina olen ilmeisesti kaikkein tiukkapipoisin ja huumorintajuttomin tylsimys maan päällä. Kenties saan laskentatoimen sivuaineopinnoista vielä ahneuspisteitä. Ei hyvin mene.
Don't Panic!
WanhaPervo

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

nexie kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Minulla on siis loistava tulevaisuus edessäni. Pipo on jo tiukalla, eikä huumorintajua löydy, onneksi myöhemmin saan ahneuksissani paljon rahaa ja voin nauraa avoimesti kakkahuumorille.
Minä taas juristi-humanistina olen ilmeisesti kaikkein tiukkapipoisin ja huumorintajuttomin tylsimys maan päällä. Kenties saan laskentatoimen sivuaineopinnoista vielä ahneuspisteitä. Ei hyvin mene.
Ehkäpä voisitte molemmat hiukan piristää luonnekuvanne tekemällä sivussa hiukan tarjoilijan hommia?
Sinkkumatti

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

nexie kirjoitti: Minä taas juristi-humanistina olen ilmeisesti kaikkein tiukkapipoisin ja huumorintajuttomin tylsimys maan päällä..
Jaa, ja kun mun mielestä varsin ihqu tyttis. Mut ethän kerro Santulle.
MadameDeMeloni

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Oh my, mitä kaikkea sitä oppiikaan itsestään :?
Sudenhenki

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

martza kirjoitti:IT-Nörtit ovat huonoryhtisiä, laihoja, silmälasipäisiä poikia.
Muuten oikein, mutta miä olenkin läski tuommoinen, johtuneekohan se siitä että olen vasta tuleva IT-nortti?
silsakenraali™

Re: Leimaavat ammatit

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mylwin kirjoitti:Onko olemassa ammatteja, joiden edustajien kanssa et haluaisi olla tekemisissä, tai haluaisit erityisesti olla tekemisissä?
Ensinnäkin, olen aika huono ajattelemaan stereotyyppisesti, mutta kyllähän tyypittäminen luonnistuu minultakin. Jotenkin papit ja muut uskikset ovat melkein isoin nounou. Samoin maanviljelijät ja ehkä myös insinöörit ovat kannaltani epäkiintoisia ammattiryhmiä. Myös liian taiteelliset alat eivät oikein matsaa. Kysymyksenasettelun mukaisia reaktioita ei "ansaitse" mikään ammattiryhmä.

Mun alan lisäksi samanhenkistä porukkaa löytyy oikeastaan parhaiten brankkareista, skappareista ja yleensäkin aloilta, joilla työskentelevät ovat ulospäinsuuntautuneita ja omaavat terveen itsetunnon.

Ps. poliisit syövät donitseja, mutta niin että nuorempi polvi paljon vähemmän. Meidän firmassa on tapana tuoda tarjottavaksi nisuja lomalle lähdettäessä, siltä palattaessa, jonkun sukseen kunniaksi, lapsen syntymän johdosta, oikeastaan vain mielikuvitus on rajana.
Vastaa Viestiin