Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nähnyt unta, jossa harrastan seksiä perheenjäseneni kanssa.

Kyllä!
19
32%
EiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiH!
31
53%
Vittuako se teille kuuluu, pervot!
9
15%
 
Ääniä yhteensä: 59

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sitten 42- vuotiaana Äiti antoi minulle rahat huoraan.
!
OMG!


Ei ole todellista.
Ihan totta.
Äiti sanoi: "On se niin tärkeä asia".
Loppuelämäni seksin eli siis pelkät huorat kustannan itse.
Onneksi Eduskunta ei säätänyt aloitteesta huolimatta lakia, että minun on laitonta harjoittaa seksiä, mitä se seksin oston kielto olisi tarkoittanut.

Kuopiossa on kiva pystytisuinen huora, Kristiina. Sihteeriopiston sivuilta.
Tietysti joku Kitinämisu voisi pelastaa minut antamalla ilmaiseksi ja kouristelemalla koko yön kuudestilaukeavani lahjoittamissa orgasmeissa, mutta ei ne sitä tee.

Olenhan vanha ruma epätrendikäs maalaisjuntti.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:Siis kyllä mä nyt pähkäilyissäni päädyin siihen, että jos tuleva poikani ei olisi saanut pimppiä vielä nelikymppisenäkään ja haluaisi oikeasti huoriin, niin miksi en moista hupia maksaisi. Outoja ootte. Tiedätte sit ku lapsia saatte, mitä niiden eteen ei tekis!!11
:rofl: Hyvä Geetsu! Taas esimerkki ennakkoluulottomasta, kaavoihin kangistumattomasta ajattelusta!
Kikkelis kokkelis.
Sutenööri

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Siis kyllä mä nyt pähkäilyissäni päädyin siihen, että jos tuleva poikani ei olisi saanut pimppiä vielä nelikymppisenäkään ja haluaisi oikeasti huoriin, niin miksi en moista hupia maksaisi. Outoja ootte. Tiedätte sit ku lapsia saatte, mitä niiden eteen ei tekis!!11
Kyse ei ole siitä, etteikö jälkikasvulleen tuota kustantaisi, vaan siitä että antaa äitinsä maksaa huorissakäynnin. Se jos joku on ylivoimaisesti maailman säälittävin teko.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sutenööri kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Siis kyllä mä nyt pähkäilyissäni päädyin siihen, että jos tuleva poikani ei olisi saanut pimppiä vielä nelikymppisenäkään ja haluaisi oikeasti huoriin, niin miksi en moista hupia maksaisi. Outoja ootte. Tiedätte sit ku lapsia saatte, mitä niiden eteen ei tekis!!11
Kyse ei ole siitä, etteikö jälkikasvulleen tuota kustantaisi, vaan siitä että antaa äitinsä maksaa huorissakäynnin. Se jos joku on ylivoimaisesti maailman säälittävin teko.
Anteeksi nyt vaan Suttura, mutta sä olet kyllä ehkä neitimäisin ja munattomin asioiden kauhistelija, jota tämä palsta päällään kantaa. :wink: Ja vielä yrität väittää, ettet pitänyt minua pantavana silloin kun tavattiin. Murh!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:Kyse ei ole siitä, etteikö jälkikasvulleen tuota kustantaisi, vaan siitä että antaa äitinsä maksaa huorissakäynnin. Se jos joku on ylivoimaisesti maailman säälittävin teko.
760 nettotuloillani se oli minusta ihan kohtuullista.
Jos lapsia tekee, niistä pitää huolehtia, saatana! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Keikaus kirjoitti:Anteeksi nyt vaan Suttura, mutta sä olet kyllä ehkä neitimäisin ja munattomin asioiden kauhistelija, jota tämä palsta päällään kantaa.
Niin. Minä olen kyllä tavannut maksaa omat huorissakäyntini ihan omilla rahoillani.
Ja vielä yrität väittää, ettet pitänyt minua pantavana silloin kun tavattiin. Murh!
En, vaikka olisit viimeinen nainen mitä maa päällään kantaa.
Sutenööri

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti: 760 nettotuloillani se oli minusta ihan kohtuullista.
Juo vähemman karhua. 760 eurolla saa stadissakin 5 eri huoraa.
AarneAnkka

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sutenööri kirjoitti:Niin. Minä olen kyllä tavannut maksaa omat huorissakäyntini ihan omilla rahoillani.
Aika surkeeta hei jos itse sutenööri joutuu maksamaan omille huorilleen.
Sutenööri

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

AarneAnkka kirjoitti: Aika surkeeta hei jos itse sutenööri joutuu maksamaan omille huorilleen.
Mistäs niin päättelit et ne omia on? Igor ja Vladikin pimppaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sutenööri kirjoitti: En, vaikka olisit viimeinen nainen mitä maa päällään kantaa.
Sä olet kuin pikkutytöt ala-asteella "en mä niin oo sanonut", "toi valehtelee"...

No, jos olisin viimeinen nainen maan päällä, niin en välttämättä antaisikaan sulle... :wink:
Kikkelis kokkelis.
Sutenööri

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Keikaus kirjoitti:Sä olet kuin pikkutytöt ala-asteella "en mä niin oo sanonut", "toi valehtelee"... :
Muah! Tottakai mä muistan mitä mä sanoin, mut en mä sitä ois uskonut et sä otat sen noin todesta.
AarneAnkka

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sutenööri kirjoitti:Mistäs niin päättelit et ne omia on? Igor ja Vladikin pimppaa.
Häh, onko sun omat huorat niin kälyisiä et sun täytyy käydä maksamassa kilpailijoille?
Sutenööri

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

AarneAnkka kirjoitti: Häh, onko sun omat huorat niin huonoja et sun täytyy käydä maksamassa kilpailijoille?
Vaihtelu virkistää sano. Kai säkin kilpailijan tuotteita testaat?
Viimeksi muokannut Sutenööri, 23.08.2006 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri: Karhusta en luovu, ja loput menee käyttöluotto- ja internetlaskuihin.

Keikaus: Sä et ole edes HAISTANUT minua!
(toistanen, että antajia en käräytä, vain luvanneet minua tapaamattomat e-pakittajat)
Viimeksi muokannut Gattaca, 23.08.2006 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti: Häh, onko sun omat huorat niin huonoja et sun täytyy käydä maksamassa kilpailijoille?
Kuormasta ei saa syödä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sutenööri kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sä olet kuin pikkutytöt ala-asteella "en mä niin oo sanonut", "toi valehtelee"... :
Muah! Tottakai mä muistan mitä mä sanoin, mut en mä sitä ois uskonut et sä otat sen todesta.
Kulta! :h: Pikkutyttöjen selittelyjä. Ei se nyt niin kauheata ole tunnustaa, että mä olen ihan vetävän näköinen pakkaus, hei aika moni varmaan ajattelee niin. Tosin sun tapauksessa lopeta se ajattelu karvoitukseen, jookos. Ja kuvittele mut hajuttomana ja mauttomana. :wink: Sä olet kyllä yks höpsykkä kans.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sutenööri kirjoitti:Vaihtelu virkistää sano.
Toki - jos ei saa jo Parasta.
Kai säkin kilpailijan tuotteita testaat?
Vain tutkimustyöksi. :leuhka: Ja firma maksaa.
AarneAnkka

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Kuormasta ei saa syödä.
Ainahan sutenöörit syö kuormasta. Paitsi jos kuormasta saa enemmän kuin haluaa.
Sutenööri

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

AarneAnkka kirjoitti: Vain tutkimustyöksi. :leuhka: Ja firma maksaa.
Samat sanat kuoma :P
Sutenööri

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Keikaus kirjoitti:Pikkutyttöjen selittelyjä.
Et sä ole enää pikkutyttö, vaikka pikkupoikien kanssa tykkäätkin painia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sutenööri kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Pikkutyttöjen selittelyjä.
Et sä ole enää pikkutyttö, vaikka pikkupoikien kanssa tykkäätkin painia.
Mut sä oot, vaikka et tykkääkään. :wink: Pussypussy ja hyvää yötä, lämmin henkäys Pohjanmaalta!
Kikkelis kokkelis.
hermine

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä oon nähnyt seksiunia tosi monesta sukulaisesta (ja joistain perheenjäsenistäkin), mutten onneksi enää muista noita kunnolla.

Tosin mun seksiunet nyt on useimmiten semmosia, että joko tyrkytän itseäni jollekin järkyttävälle nelikymppiselle tuulipukuhemmolle tai sit tunnen elämäni suurinta intohimoa rakastellessani tosi läskimakkaraisen yh-äitylin kanssa (tosin nuo unien naiset ovat niissä unissa mun mielestäni aina tosi viehättäviä vaikka ovatkin vasten kaikkia kauneusihanteita, miehet taas ei edes niissä). Ne unet missä on joitain oikeasti hyvännäköisiä, on aina jotenkin valjuja, mitäänsanomattomia ja seksitapahtumista huolimatta tunnelmaltaan epäeroottisia.
CandyMan

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:Ihan totta.
Äiti sanoi: "On se niin tärkeä asia".
Tarkoitti varmaankin sanoa: "Joko se itku tällä satsauksella vihdoinkin loppuisi?". Taisi olla väärässä. Ties vaikka kohta antaakin oikeasti SP:a kun ei muuta enää keksi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

CandyMan kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ihan totta.
Äiti sanoi: "On se niin tärkeä asia".
Tarkoitti varmaankin sanoa: "Joko se itku tällä satsauksella vihdoinkin loppuisi?". Taisi olla väärässä. Ties vaikka kohta antaakin oikeasti SP:a kun ei muuta enää keksi.
Sen tisut oli pystyt kuusikymppíSeksi, mitä monilla kitinämisuilla ei ole kakskymppisinäkään. Mutta nyt seitenkymppisenä äiteen b-kuppiset on valahtaneet ja sitten äitee käyttää jotain pilluvoidetta, ei kelpaa mulle.

Ja onhan äiteen vitusta tullut minä, lieneekö pillunsa kovin tiukka enää?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Oletko nähnyt unta seksistä perheenjäsenesi kanssa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Ja onhan äiteen vitusta tullut minä, lieneekö pillunsa kovin tiukka enää?
Ajattelin miettiä tätä kysymystä vielä sängyssäkin, ihan vaan saadakseni kivat unet. Veikkaan päätyväni ajatukseen, että äitees pillu on ihan sairaan tiukka. Oikeestaan kaikki me kitinäläiset isoröörit ja -putket missataan ihan vitusti ku ei tulla sitä testailemaan. Voisit ehkä harkita jopa jonkinlaista maksullista testikierrosta huorat rahoittaakses...
Vastaa Viestiin