Majoitusta Tarjolla Kitypikkujoulujen Yhteydessä
Re: Majoitusta Tarjolla Kitypikkujoulujen Yhteydessä
Riihimäellä jatkot! Mun pyöräkellariin ja häkkivarastoon mahtuu. Tosimiehet yöpyy kylmävarastossa! Taitaa toi pommisuojakin olla muuten auki...
Kylpyamme... hmmm.. *pakkaa kumi(anka)t mukaan*huima kirjoitti:No totta kai sulle löytyy paikka. Tää on sentään parisänky, ja kylpyammekin on.Exsat kirjoitti:mahdollisesti myös majoitus järjestyy.
(kts. ylempi kommentti)Ai jätät miehen kotiin?
edit. Meinasin aamulla sensuroida yösekoilujani, mutta ääh, menkööt.
-
- Kitisijä
Ehkä vois jakaa vastuuta, yhteen paikkaan turkulaiset, toiseen tamperelaiset ja kolmanteen oululaiset tai vastaavaa?
Ettei tarvi keräilyajoja järjestää pakosti.. eikä käyttää baabelinkalaa liiaksi..
Ettei tarvi keräilyajoja järjestää pakosti.. eikä käyttää baabelinkalaa liiaksi..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitinän uhri
baabelinkalaa reps!
mihinkäs tällänen välimallin ääliö sitten joutuukaan
mihinkäs tällänen välimallin ääliö sitten joutuukaan
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
-
- Kitisijä
Halutessasi sie mahut hyvin mun kämpille.alja kirjoitti: mihinkäs tällänen välimallin ääliö sitten joutuukaan
-
- Kitisijä
Hö älä nyut varaa kaikkea namia itsellesi mustis!mustaenkeli kirjoitti:Halutessasi sie mahut hyvin mun kämpille.alja kirjoitti: mihinkäs tällänen välimallin ääliö sitten joutuukaan
Pyyhin Netikettiin..
Nostetaas tätä nyt ylöspäin kun on ollut majoituksista puhetta noissa muissa ketjuissa.
Aika monelle kaukaa tulevalle olisi yöpaikkaa tarjolla siis, ei tarvitse jokaisen runkkarin tuhlata hotelliin.
Aika monelle kaukaa tulevalle olisi yöpaikkaa tarjolla siis, ei tarvitse jokaisen runkkarin tuhlata hotelliin.
Haluan petin myös tai pelkkä lattiakin kelpaa!
Naisen viereen pääsy olisi ihanne
Meillä sä olet ennenkin unta ottanut, joten tervetuloa.slam kirjoitti:Haluan petin myös tai pelkkä lattiakin kelpaa!
Se viereen pääseminen onkin sitten vähän toinen juttu...
Täällä yksi tamperelainen ilman yösijaa(toistaiseksi). Tuliaisina tuon vaikka rockhenkisiä virvokkeita jatkoja varten.
Kyllä kai tänne mahtuupi, näin alustavasti.nypari kirjoitti:Täällä yksi tamperelainen ilman yösijaa(toistaiseksi). Tuliaisina tuon vaikka rockhenkisiä virvokkeita jatkoja varten.
Saas nähä mitä ukko sanoo kun ilmoitan että meille tulee sitten pari runkkaria nukkumaan
Mä oon alustavasti luvannut majoittaa Turkulaisia... sen on sitten asia erikseen haluaako ne tulla tänne periferiaan&esikaupunkiin...vaikka ei pitäis olla valittamista tarvittaessa junalla suhauttaa ytimeen 10 minuutissa...
-
- Kitisijä
Nyt sä viet jo turkulaisetkin!Enthu kirjoitti:Mä oon alustavasti luvannut majoittaa Turkulaisia... sen on sitten asia erikseen haluaako ne tulla tänne periferiaan&esikaupunkiin...vaikka ei pitäis olla valittamista tarvittaessa junalla suhauttaa ytimeen 10 minuutissa...
Mulla ei oo kun reilut 60 neliöö lattialle majottuville, pari neliöö erilaisissa sänkyviritelmissä jne..
Käynpäs etolasta vaahtomuovii sitä halvinta pari metrii..
Jos ostaskin mahdollisille vieraille/tutuille 10m rullan sit vaan aukasis sen..
onneksi meillä on se risteily niin saa sit lantrinkejakin tuotua..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Toi kuulostaa jo melkein lähes Poikuudelta...slam kirjoitti:Naisen viereen pääsy olisi ihanne
Tosin, silloin pitäisi muodostaa lause: "Tulen jos pääsen naisen viereen ja saan..."
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Noniin, nostetaas taas. Mites mites...kussa kukin nukkuupi?
Hätätapauksessa tänne mahtuu ainakin 4 nukkumaan. Mutta Niban jatkot houkuttaa muakin (aina)
Hätätapauksessa tänne mahtuu ainakin 4 nukkumaan. Mutta Niban jatkot houkuttaa muakin (aina)
-
- Kitisijä
Siellä missä herään olen ilmeisesti nukkunut, mutta alustavasti vien kamppeni ja pirssini haagaan...ninnithequeen kirjoitti:Noniin, nostetaas taas. Mites mites...kussa kukin nukkuupi?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan