Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MarthaFocker kirjoitti:On nimittäin pahemman puoleinen kouvostoliittoahdistus taas päällä...
Vähän ymmärrän sua. Tosin mulla niitä miehiä riitti etenkin siellä, mutta silloin nuorempana en ollutkaan niin kovin nirso. Riitti kun oli muna, heh, ja vähän osoitti kiinnostustaan muhun. No, kyllähän noilla pääsee aika pitkälle nykyäänkin, mutta mutta.

Ei siellä oikein vieläkään saa huomiota samalla tavalla kuin täällä, koska ne äijät eivät vaan tunnu olevan kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta samalla tavalla kuin täällä. No joo, kai ne Kuusankosken hajut laskevat libidon äijällä kuin äijällä, mene ja tiedä. Ja Kouvolassa on aika vahva sisäpiirimeininki ja piiriläiset kai haluavat paritella ja huomioida enimmäkseen toisten piiriläisten kanssa ja näyttää piirissään coolilta yms. Ja näitä piirejähän on monia: paperimiehet, amislaiset, baarimikot, originellit, insinöörit jne..

Nyt on tosin asiat paremmin, kun on vanhempi eikä niin huomionnälkäinen kuin nuorempana. Kouvolalaisetkin miehet kuolaavat minua niin, että rinnus muistuttaa paperikoneen märkäpäätä.

Pakko muokata vähän, koska en halua, että tästä postauksestani tulee itseään toteuttava ennustus! Haluan saada miehistä huomiota Kouvolassakin. Ja kun mä seuraavaan kerran tulen siihen kauppalaan, me lähdetään Martta iskemään miehiä!
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Keika kulta!
Saahan sitä huomiota missä tahansa -epätoivotuilta henkilöitä nimittäin.
Osaan mä iskeä, tyhmä. Ei tässä kylässä vain ole ketä iskeä.
Ulkomaalaisia lantionhinkkaajia löytyy kyllä, kaiketi shakiraliikkeeni ja synnyttäjän lantioni tekevät vaikutuksen. Hei eivät minuun tosin, mutta voithan sinä niitä Nuuhkia.
Ai mut, sit ku mennää, ni älä sano mun nimee niiden kuullen äänee. Ne nimittäin on jokanen kuulluu eri nimen.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 02.09.2006 3:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Kaupungin ainoan hottiksen olen jo pokannut (ja myös mokannut, koska nyt ollaan ystäviä.
Tipuin. Kyllä se siitä. Juo lisää.
Joo sano muuta niin. Mutta ku oon ihan tosissani, mikä tekee tästä oikean vitsin. Ope oli ainoa hottis! Oikeesti!
Sitä se on kun alottaa huipulta. En o koskaan tajunnu niitä, jotka jättää lihapullat viimeseksi ja syö muusin ensin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Martta: jos Kouvola ahistaa, vertaapa Varkauteen niin piristyt!!
Ai niin, mutta olenhan täällä minäkin amisten lisäksi!
Voisin muuten ajaa Kouvolassakin kun kohta Orimattilaan taas siirryn bisnestä järkkäämään. Eikö? No ei.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Lolita kirjoitti:"Toi on se kun pani Petriä!"
Kerro lisää Petristä.
Patz

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Patz »

MarthaFocker kirjoitti:Kuinka monta kertaa se pitää mainita, että ainoa oikea lahtelainen täällä olen minä?!!
Höp höp, otetaanpa takaisin!
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Patz kirjoitti: Höp höp, otetaanpa takaisin!
Sori beibz. Innostun aina korostamaan omaa ainutlaatuisuuttani.
Nyt asia on korjattu.
Katso vaikka! http://kitina.net/viewtopic.php?p=19083 ... ht=#190837
bedlam

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MarthaFocker kirjoitti:
Lolita kirjoitti:"Toi on se kun pani Petriä!"
Kerro lisää Petristä.
Mä en muista mitään.
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

bedlam kirjoitti:
Mä en muista mitään.
Tuttu tunne.
"Oliksmä hyvä?"
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Keikaus kirjoitti: Joo, RolloTomasi ja Aito_Johanna.
Tuon jos vaimokseni saisin, niin kovasti ilahtuisin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Patz

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Patz »

Paritukseni vähäisestä määrästä johtuen en totea olevani huonoa kauppatavaraa, ainoastaan rimani olevan niin korkealla ettei tämän palstan könsikkäiden vetovoima ole riittävä. Paitsi MGandhin tietty.
Aito_Johanna

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Joo, RolloTomasi ja Aito_Johanna.
Tuon jos vaimokseni saisin, niin kovasti ilahtuisin.
:h:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Patz kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Kuinka monta kertaa se pitää mainita, että ainoa oikea lahtelainen täällä olen minä?!!
Höp höp, otetaanpa takaisin!
minäkin olen uusiolahtelainen

mutta asun sentään lahdessa, ja tyynesti jätit huomiotta! perkule, tämmönen peli ei vetele :x
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:
Patz kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Kuinka monta kertaa se pitää mainita, että ainoa oikea lahtelainen täällä olen minä?!!
Höp höp, otetaanpa takaisin!
minäkin olen uusiolahtelainen

mutta asun sentään lahdessa, ja tyynesti jätit huomiotta! perkule, tämmönen peli ei vetele :x
Tommonen toi meidän Martta justiin on, ei koskaan huomioi ketään muuta kun ittensä. :leuhka:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Joo, RolloTomasi ja Aito_Johanna.
Tuon jos vaimokseni saisin, niin kovasti ilahtuisin.
:h:
Mennäänkö naimisiin ja ostetaan kämppä Lontoosta?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Aito_Johanna

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Tuon jos vaimokseni saisin, niin kovasti ilahtuisin.
:h:
Mennäänkö naimisiin ja ostetaan kämppä Lontoosta?
Ihqua, olen saanut virtuaalikosinnan!!!!!!!111
En tiedä. Pitää harkita.
CandyMan

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Naiset ovat nykyisin niin nirsoja! Jos sata vuotta sitten nuorta naista olisi kosiskeltu ja riiailtu internetin keskustelupalstalla, varmalla olisi kyllä lähtenyt naikkariin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

CandyMan kirjoitti:Naiset ovat nykyisin niin nirsoja! Jos sata vuotta sitten nuorta naista olisi kosiskeltu ja riiailtu internetin keskustelupalstalla, varmalla olisi kyllä lähtenyt naikkariin.
Oikeastaan vastaushan oli myönteisempi kuin odotin. Emme tunne toisiamme emmekä ole koskaan edes tavanneet, ja silti AJ lupasi harkita asiaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
:h:
Mennäänkö naimisiin ja ostetaan kämppä Lontoosta?
Ihqua, olen saanut virtuaalikosinnan!!!!!!!111
En tiedä. Pitää harkita.
Kuules maikka, siun oiskii pitänt vastat: "Ei mennä. Olet liian kaukana ja siellä sinun tulee pysyä. Tänne et palaa."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Elukka kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
minäkin olen uusiolahtelainen

mutta asun sentään lahdessa, ja tyynesti jätit huomiotta! perkule, tämmönen peli ei vetele :x
Tommonen toi meidän Martta justiin on, ei koskaan huomioi ketään muuta kun ittensä. :leuhka:
YHYHYYHYHHHYYYYYYYYYyyyyyyhhhhyhhhyhhhyhyhyyyyyyyyyyyyyyyyy

Menkää sit roskiksee vitun vatipäät.

Mä oon ainoo lapsi, eikä mun tarvi huomioida ketään muuta.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 08.09.2006 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

CandyMan kirjoitti:Naiset ovat nykyisin niin nirsoja! Jos sata vuotta sitten nuorta naista olisi kosiskeltu ja riiailtu internetin keskustelupalstalla, varmalla olisi kyllä lähtenyt naikkariin.
Etkö tiedä, että hieno nainen ei koskaan vastaa ensimmäiseen kosintaan myöntävästi? Sehän olisi kuin tyrkylle asettuisi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16700
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minäkin haluan osallistua! Täten paritan itseni valloittaville palstaihastuksilleni Aito_Johannalle, Edithille ja Zebille - aakkosjärjestyksessä, kuten anaaliselle luonteelleni sopii. Tai oikeastaan, paritan nyt sitten samaan hintaan itseni vielä ihanille EveryWomanille, Herminelle ja Keikauksellekin. Helkkari, kun vauhtiin kerran päästiin - ja kun tuskin virtuaalimaailmassa tällaisilla pikkuseikoilla on niin väliä - niin ylitetään nyt sitten sukupuolirajatkin, ja otetaan kimppaan mukaan vielä ainakin Vadim ja miksei Rollokin. Niin ja tietty Lilo ja Suvinen! On siinä e-orgiat - ja aika liberaali parittamistulkinta!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Clay »

urpiainen kirjoitti:Minäkin haluan osallistua! Täten paritan itseni ... ja Keikauksellekin..
Tuleeko kaikki Keikauksen Karvaiset Kääpiötkin mukaan parittautumisrituaaleihin?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Paritan itseni kenelle tahansa joka tarjoaa sixpäkin ja pullon Tapiota.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

urpiainen kirjoitti:Minäkin haluan osallistua! Täten paritan itseni valloittaville palstaihastuksilleni Aito_Johannalle, Edithille ja Zebille - aakkosjärjestyksessä, kuten anaaliselle luonteelleni sopii. Tai oikeastaan, paritan nyt sitten samaan hintaan itseni vielä ihanille EveryWomanille, Herminelle ja Keikauksellekin. Helkkari, kun vauhtiin kerran päästiin - ja kun tuskin virtuaalimaailmassa tällaisilla pikkuseikoilla on niin väliä - niin ylitetään nyt sitten sukupuolirajatkin, ja otetaan kimppaan mukaan vielä ainakin Vadim ja miksei Rollokin. Niin ja tietty Lilo ja Suvinen! On siinä e-orgiat - ja aika liberaali parittamistulkinta!
Nyt naurattaa!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin