seksiä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

seksiä

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Kaipa sitä voi jo kertoa, että mullakin oli 2 viikkoa takaperi lyhyt suhde. 3 päivää ja yötä paneskeltiin naisen asunnolla. Käytiin Turun kylpylä Karibiassakin. Höyrysaunassa, ja istuttiin vierekkäin. Se naisten ja miesten puolen erottava köysi vaan oli välissä, ja tää nainen hiero mun kalua siellä saunassakin. Tais olla ainoa nainen siellä.

Jossain vesihieronta altaassakin istuttiin vierekkäin tai sylikkäin käsi toisen jalkojen välissä. Ellei niitä kameroita olis ollu joka paikassa niin, meno oliski ollu vallan mahotonta.

Kivaa oli varmasti molemmilla, vaikkei juttu sitten enää jatkunutkaan, kun lopulta pääsin takaisin kotiin.
Geetzu

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihanaa kun jaoit tän kanssamme.
Mulla ei oikein herää muita ajatuksia.
bedlam

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jotenkin hieno homma, että säkin sitten pillua sait. Jotenkin se on tuo paneskelu sellasta hommaa, että siinä arkihuolet unohtuu. Ja sitten kans on ihanaa vaan niinku tuntee se läheisyys ja jotenki niinku vaan panna vaan. Ja rajusti välillä rytkyttää niin että litisee ja lätisee! Ja tissejä puristella ja huudella että ihanaa! Ja että kiveksiin sattuu ihan. Tosi jees! :h:
huima

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja huima »

Eikö Jyrki juuri kertonut toisessa ketjussa olevansa naimisissa?
bedlam

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

huima kirjoitti:Eikö Jyrki juuri kertonut toisessa ketjussa olevansa naimisissa?
Eihän sitä nyt kaikkee voi aina muistaa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

bedlam kirjoitti:
huima kirjoitti:Eikö Jyrki juuri kertonut toisessa ketjussa olevansa naimisissa?
Eihän sitä nyt kaikkee voi aina muistaa.
ai kui, missä?

mä en oo ikinä ollu ees kihloissa.
Herra Manala

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="Jyrki73"][/quote]
Oliko tää sun elämäsi ensimmäinen naiskontakti, vai kuvittelitko että jos kerrot täällä saaneesi pillua, joku muukin ehkä haluaisi antaa?
silsakenraali™

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Äijä sai sit nivusta. Oliko taustasi kenties luokkaa viimeksi vuonna 95 ja heti perään 06? Ihan sama, pillun saaminen on aina iloinen asia. Way to go!
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 21.08.2006 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Älkää olko tommosia!
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ei ollut eka kerta mutta paras for ever.

yleensä pääsen intiimi etäisyylle noin kerran vuodessa. Yleensä tuttavuus jää kumminkin lyhyeksi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jyrki73 kirjoitti: Jossain vesihieronta altaassakin istuttiin vierekkäin tai sylikkäin käsi toisen jalkojen välissä.
Kai muistit jättää altaaseen "yllärin" kellumaan?
Viimeksi muokannut Mylwin, 21.08.2006 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

silsakenraali™ kirjoitti:Äijä sai sit nivusta. Oliko taustasi kenties luokkaa viimeksi vuonna 95 ja heti perään 06? Ihan sama, pillun saaminen on aina iloinen asia. Way to go!
95 mä olin vielä neitsyt.
silsakenraali™

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Jyrki73 kirjoitti:...yleensä pääsen intiimi etäisyylle noin kerran vuodessa.
Silloin kannatta kyllä nussia yhdeksän kuukautta putkeen, niin jaksaa pitkän ja kylmän talven yli.
bedlam

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:...yleensä pääsen intiimi etäisyylle noin kerran vuodessa.
Silloin kannatta kyllä nussia yhdeksän kuukautta putkeen, niin jaksaa pitkän ja kylmän talven yli.
Ei kun yhdeksän kuukauden päästä tulee sitten se toinen ylläri.
Jyrki73 kirjoitti:95 mä olin vielä neitsyt.
Samixii!
silsakenraali™

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:95 mä olin vielä neitsyt.
Samixii!
Oisitte ny edes toisenne korkanneet.
bedlam

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:95 mä olin vielä neitsyt.
Samixii!
Oisitte ny edes toisenne korkanneet.
Mistäs tiedät vaikka oltascii corcattu? :hep:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jyrki73 kirjoitti:3 päivää ja yötä paneskeltiin naisen asunnolla..
..Kivaa oli varmasti molemmilla, vaikkei juttu sitten enää jatkunutkaan, kun lopulta pääsin takaisin kotiin.
Hoplaa, säästyit lakanapyykiltä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihanaa! :wink: Mä taas meen huomenna gynikselle.
Kikkelis kokkelis.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Jyrki73 kirjoitti:Kaipa sitä voi jo kertoa, että mullakin oli 2 viikkoa takaperi lyhyt suhde. 3 päivää ja yötä paneskeltiin naisen asunnolla. Käytiin Turun kylpylä Karibiassakin. Höyrysaunassa, ja istuttiin vierekkäin. Se naisten ja miesten puolen erottava köysi vaan oli välissä, ja tää nainen hiero mun kalua siellä saunassakin. Tais olla ainoa nainen siellä.

Jossain vesihieronta altaassakin istuttiin vierekkäin tai sylikkäin käsi toisen jalkojen välissä. Ellei niitä kameroita olis ollu joka paikassa niin, meno oliski ollu vallan mahotonta.

Kivaa oli varmasti molemmilla, vaikkei juttu sitten enää jatkunutkaan, kun lopulta pääsin takaisin kotiin.
Saakutti, kateeksi käy.... :cry:
Turbohaltija

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä voisin nyt harrastaa pikaisesti. Ilmoittautumisia otetaan vastaan seuraavan tunnin ajan. Myös aamujumppa käy. Mulla on usein aamuisin sellainen hard feeling.
Dumari

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:Ihanaa! :wink: Mä taas meen huomenna gynikselle.
IIIIIIIIHANAA! Saaks tulla mukaan pitää kädestä tai pippelistä kii? Siis omasta pipusta kii, mullakin on tänään pyykkipäivä.
AarneAnkka

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Turbohaltija kirjoitti:Mulla on usein aamuisin sellainen hard feeling.
Tosta tuli mieleen se vanha Viikon Huonoin. Haluatteko kuulla sen? Ei se mitään, kerron sen silti.

Japanilaista poliitikkoa haastateltiin televisiossa englanniksi. Yhtenä kysymyksenä oli, kuinka usein heillä on vaalit. "How often do you have an election?"

Poliitikko meni ihan punaiseksi, ja vastasi sitten hymyillen ja nauraen, "Ohh! Placticarry evely molning!".

Öhhhöhöhö!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vihaan illitteraatteja tässäkin ketjussa. Lienen 130 %, vaikka joku toisaalla sitä epäili. Toisaalta vihata on niin voimakas verbi, joten parempi lienee sanoa, että halveksun tai suhtaudun negatiivisesti illitteraatteihin.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jyrki73 kirjoitti:Kaipa sitä voi jo kertoa, että mullakin oli 2 viikkoa takaperi lyhyt suhde. 3 päivää ja yötä paneskeltiin naisen asunnolla. Käytiin Turun kylpylä Karibiassakin. Höyrysaunassa, ja istuttiin vierekkäin. Se naisten ja miesten puolen erottava köysi vaan oli välissä, ja tää nainen hiero mun kalua siellä saunassakin. Tais olla ainoa nainen siellä.

Jossain vesihieronta altaassakin istuttiin vierekkäin tai sylikkäin käsi toisen jalkojen välissä. Ellei niitä kameroita olis ollu joka paikassa niin, meno oliski ollu vallan mahotonta.

Kivaa oli varmasti molemmilla, vaikkei juttu sitten enää jatkunutkaan, kun lopulta pääsin takaisin kotiin.
Pyydän kohteliaimmin, että pidättäytyisitte höyrysaunassa ja kylpylän uima-altaissa sekstailusta.
Sutenööri

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

NuoriDaavid kirjoitti:Pyydän kohteliaimmin, että pidättäytyisitte höyrysaunassa ja kylpylän uima-altaissa sekstailusta.
Yh. Tuli mieleen erään siivoojan kertomus uimahalleista ja eritoten siitä, mitä kaikkea miesten puolen roskiksista löytyy.. :nuts:
Vastaa Viestiin