Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:JOULU on juhla.
Kai sä olet itsellesikin myöntänyt jo sen faktan, et sä olet täysin menetetty tapaus?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:JOULU on juhla.
Kai sä olet itsellesikin myöntänyt jo sen faktan, et sä olet täysin menetetty tapaus?
Olen myöntänyt sen faktan, että sinä ja kaltaisesi ovat mielenkiinnottomia liharobotteja, joiden kanssa ei ole syytä olla missään tekemisissä. Minua parempia superyksilöitä toki muuten. Tehozombieita.

(mitä mä sitten Kitinässä olen? :roll: )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:(mitä mä sitten Kitinässä olen?
Pidät kiinni viimeisestä kellukkeesta tämän päivän maailmaan?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:(mitä mä sitten Kitinässä olen?
Pidät kiinni viimeisestä kellukkeesta tämän päivän maailmaan?
Jo ilmaisusi "tämän päivän maailma" on vastenmielinen.
City/Kitinä on vain lisännyt tuskaa ja vieraantumista.
Ennen sentään suhtauduin maailmaan melko myönteisesti ja toiveikkaasti. Kitinän ihmiset, jos Kitinä edustaa ihmisten arvoja ja asenteita, on turmellut senkin. Pahinta, että mitä vaan muulta luen, näen tai koen, onkin Kitinän maailmassa "itsestäänselvästi" ihan toisinpäin, ja Kitinä onkin koko maailma. Outo rinnakkaisuniversumi-ilmiö.

Hämärämies kun tuntee Castanedaa, vaikka hymypoika onkin..
niin Matkassa Ixtlaniin on se symbolinen juttu, jossa mies etsii kotiseutuaan.. ei löydä sitä koskaan enää ja kaikki ihmiset ovat muuttuneet haamuiksi. Ja maailma on "todellinen" vain yhden toisen inkkarinoidan seurassa.

Minulla ei ole sitäkään.
Toisaalta Castanedan Don Juan Matus sanoo muualla: "Olen yksin vihamielisessä maailmassa, ja niin saa ollakin".
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Jo ilmaisusi "tämän päivän maailma" on vastenmielinen.
.
No tämä nyt ei ole mikään uutinen kellekkään. Mut koska sä itse hoksaat sen, että sun pitää muuttua eikä tämän maailman?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Jo ilmaisusi "tämän päivän maailma" on vastenmielinen.
.
No tämä nyt ei ole mikään uutinen kellekkään. Mut koska sä itse hoksaat sen, että sun pitää muuttua eikä tämän maailman?
Älä paskapää komentele.

Yhtä hyvin voisin vaatia sinua kääntymään PetriFB:n lahkoon, sama kontrasti. Ei onnistuisi sinultakaan sellainen muutos, ja ennen kaikkea et HALUAISI tai edes OSAISI niin muuttua, vaikka koko maailma olisi Petriklooneja. Naisen saannin takia voisit yrittää näytellä, mutta kannattaako veraanoloisten naisten pillun takia tai osaisitko olla uskottava?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti: Yhtä hyvin voisin vaatia sinua kääntymään PetriFB:n lahkoon, sama kontrasti. Ei onnistuisi sinultakaan sellainen muutos, ja ennen kaikkea et HALUAISI tai edes OSAISI niin muuttua, vaikka koko maailma oilsi Petriklooneja. Naisen saannin takia voisit yrittää näytellä, mutta kannattaako veraanoloisten naisten pillun takia tai osaisitko olla uskottava?
Hyvä mies, etsi sellaisia ihmisiä, joiden seurassa viihdyt ja jotka viihtyvät sinun seurassasi. Sellaisesta tulee hyvä olo. Ne ihmiset eivät välttämättä ole niitä lannefarkku-pystytisu-teinejä, mutta kai sä sen kestät?

Sitten sun kannattaisi yrittää tehdä jotain, josta nautit ja josta tulee hyvä olo sinulle (ja muillekin). Sinulla on selvästikin liikaa aikaa miettiä kaikennäköisiä tyhjänpäiväisyyksiä ja saada se vihaan maailmaa, kukaan ei ymmärrä mua -levy päälle. Mullakin se helposti menee päälle, jos kityilen koko päivän...

Joo, ja harrasta rasittavaa liikuntaa, sitä tehdessä viimeistään kuluu se energia, jonka muuten käytät maailman vihaamiseen.

Onko selvä? :wink:
Kikkelis kokkelis.
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Yhtä hyvin voisin vaatia sinua kääntymään PetriFB:n lahkoon, sama kontrasti. Ei onnistuisi sinultakaan sellainen muutos, ja ennen kaikkea et HALUAISI tai edes OSAISI niin muuttua, vaikka koko maailma olisi Petriklooneja. Naisen saannin takia voisit yrittää näytellä, mutta kannattaako veraanoloisten naisten pillun takia tai osaisitko olla uskottava?
Et sä oikeasti ole noin saatanan yksinkertainen ethän? Sä elät jossain ihme fantasiamaailmassa koko ajan, kuljet hevosten silmälaput silmillä, sormet korvissa ja huudat :""JAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAAA."

FB on höyrähtäny, juuri samanlainen kuin sinä. Te molemmat elätätte ihan täysin normaalin maailaman ja yhteiskunnan ulkopuolella. Samalla kun sä yrität takoa järkeä FB:n päähän, koko kitinä yrittää takoa samaa järkeä sun päähän. Sä olet ihan yhtä vitun sokea millekkään järkipuheelle, kuin toi hihhuli. Eksä muka ite näe sitä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sutenööri kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Yhtä hyvin voisin vaatia sinua kääntymään PetriFB:n lahkoon, sama kontrasti. Ei onnistuisi sinultakaan sellainen muutos, ja ennen kaikkea et HALUAISI tai edes OSAISI niin muuttua, vaikka koko maailma olisi Petriklooneja. Naisen saannin takia voisit yrittää näytellä, mutta kannattaako veraanoloisten naisten pillun takia tai osaisitko olla uskottava?
Et sä oikeasti ole noin saatanan yksinkertainen ethän? Sä elät jossain ihme fantasiamaailmassa koko ajan, kuljet hevosten silmälaput silmillä, sormet korvissa ja huudat :""JAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAADAJAAA."

FB on höyrähtäny, juuri samanlainen kuin sinä. Te molemmat elätätte ihan täysin normaalin maailaman ja yhteiskunnan ulkopuolella. Samalla kun sä yrität takoa järkeä FB:n päähän, koko kitinä yrittää takoa samaa järkeä sun päähän. Sä olet ihan yhtä vitun sokea millekkään järkipuheelle, kuin toi hihhuli. Eksä muka ite näe sitä?
Koko ulkomaailma se on mennyt vituiksi.. paitsi että Kitinän maailma ei ole koko maailma.

Miten vitussa on mahdollista, että jos olen laittanut Kitinään ihan proffatason äijien ja kunniallisissa lehdissä ilmaisemia tietoja ja asenteita omin sanoin, vaikka sitten taloudesta, työttömistä, eläinälystä, mistä vaan, niin aina Kitinässä se onkin paskaa, humpuukia, tyhmyyttä, kommunismia, viherpiipertelyä ja kettutyttöilyä?

Miten vitussa on mahdollista, että eläinsuojelu ja luonnonsuojelu, kunniallisin asia maailmassa, on Kitinässä halveksittua?

Miten vitussa on mahdollista, että Kitinässä juuri kukaan ei tee muuta työtä kuin huippunörtteilyä kansainvälisellä bisnestasolla? Ja että Kitinässä kaikkia kiinnostaa talousuutiset ja aatehistoriakin on pelkkää taloutta? Valehdeltiinko minulle Yliopistossa siitäkin?

Miten vitussa on mahdollista, että kun Cityssä kyseltiin ammatteja, ei muistettu laittaa valintalaatikkoa "maanviljelys".

Miten vitussa on mahdollista, että jos Kitinässä yksi maanviljelijä onkin, hänkin on supernörtti ja MORAALISISTA syistä kieltäytyy maataloustuista?

Miten vitussa on mahdollista, että jos laitan inssi-isäni tietoja liike-elämästä tai minun todellisuuteni omia kokemuksia työpaikoista ja yhteisöistä, niin Kitinässä se kaikki onkin toisinpäin, ja aina ultrasuper"organisaatioissa"?

Miten vitussa on mahdollista, että jos joku Kitinässä sanoo huuhaata, että lemppariaiheeni kuulennot olivat lavastettuja (parikin on sanonut niin), niin ketään ei häiritse eikä kiinnosta?

Miten vitussa on mahdollista, että nussimisasioissa vielä parikymmentä vuotta sitten ollut tapakulttuuri on unohdettu, ja on ok nussia vaikka kaikkien nähden?

Miten vitussa on mahdollista, että Kitinässä Big Brotherin idiootit ovat "perusväkeä", ja aina joku kitinäläinen tuntee jonkun niistä tai on nussinut sitä? :D

Ja kuka pereke tässä maassa ostaa ne kaupoissa myytävät ei-ihan-sallituissa-tyylirajoissa olevat vaatteet?

Sellainen pieni toivo on, että KITINÄ ON SAIRAS VÄHEMMISTÖPASKASAKIN LAHKO!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Miten vitussa on mahdollista, e
Siksi, että joka ikinen kerta, kun sä onnistut kuulostamaan tavalliselta fiksulta mieheltä, huudat kulman takaa: "antakaa huorat pillua, ootte muillekkin antaneet" - Kuinka tuollaista miestä voisi kukaan ottaa koskaan tosissaan?

Gat. Tää paska maailma, on huomattavan paljon yksinkertaisempi, kuin sä osaat edes kuvitella.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti: same old same
hei.

Säkö siis ihan niinQ uskot, että jos joku täällä keskustelupalstalla sanoo jotain, kaikki on sit samaa mieltä, ainakin jos ei jaksa joka hemmetin infantiiliin töräytykseen inttää vastaan?

Keräätkö sä ihan listaa näistä?

Ja sit vielä, kun taas risoo noin kympillä niin oliskos aika taas jättää kosteasilmäiset jäähyväiset tälle rinnakkaisuniversumille ja muuttaa vaikka Marsiin välillä?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
SikaMika

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti: Miten vitussa on mahdollista...
Ei olekaan. Sinä, insinööri-isäsi ja pystytisuäitisi olette aina oikeassa..
prosessi

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gattaca kirjoitti:Miten vitussa on mahdollista, että jos olen laittanut Kitinään ihan proffatason äijien ja kunniallisissa lehdissä ilmaisemia tietoja ja asenteita omin sanoin, vaikka sitten taloudesta, työttömistä, eläinälystä, mistä vaan, niin aina Kitinässä se onkin paskaa, humpuukia, tyhmyyttä, kommunismia, viherpiipertelyä ja kettutyttöilyä?
Ei se olekaan mahdollista, koska niin ei ole. Kitinä kun ei oikeasti ole mikään pingviinilauma, jossa kaikki olisivat samaa mieltä. Aina löytyy joku, jonka mielestä tietty tieto/asenne on paskaa/humpuukia tms., mutta se ei tarkoita, että kyseessä olisi mikään yleismaailmallinen yhteinen Kitinä-käsitys. Et sinä ole mitenkään ainoa, jonka viesteihin vastataan negatiivisesti, ja täällä on paljon ihmisiä, joille aiheesta ja mielipiteistä riippuen vastataan eri tavalla eri ketjuissa.
Miten vitussa on mahdollista, että eläinsuojelu ja luonnonsuojelu, kunniallisin asia maailmassa, on Kitinässä halveksittua?
En usko että kukaan täällä halveksii suojelua sen kaikissa muodoissa. Jos yksi asia on jonkun mielestä pielessä, se ei tarkoita että koko ala olisi hakoteillä. Joten tuokaan ei ole mahdollista.
Miten vitussa on mahdollista, että Kitinässä juuri kukaan ei tee muuta työtä kuin huippunörtteilyä kansainvälisellä bisnestasolla? Ja että Kitinässä kaikkia kiinnostaa talousuutiset ja aatehistoriakin on pelkkää taloutta? Valehdeltiinko minulle Yliopistossa siitäkin?
Suuri osa kitinäläisistä tekee muuta kuin huippunörtteilyä kansainvälisellä bisnestasolla. Se, että noita löytyy useampi kuin yksi, ei muuta tuota tosiasiaa, joten tuokaan ei ole mahdollista.
Miten vitussa on mahdollista, että kun Cityssä kyseltiin ammatteja, ei muistettu laittaa valintalaatikkoa "maanviljelys".
Miksi olisi pitänyt muistaa? Tuskin siinä olivat kaikki muutkaan alat edustettuina. Tuo on mahdollista lähinnä siksi, että täällä ei ole kovin montaa maanviljelijää. Ei kai mikään estä sinua tekemästä vastaavaa kyselyä, jossa tuo valintalaatikkokin olisi?
Miten vitussa on mahdollista, että jos Kitinässä yksi maanviljelijä onkin, hänkin on supernörtti ja MORAALISISTA syistä kieltäytyy maataloustuista?
En ole edelleenkään supernörtti, joten ei ole mahdollista. Maataloustuista kieltäytymisen mahdollistaa se, että tulotasoni muutenkin on riittävä.
Miten vitussa on mahdollista, että jos laitan inssi-isäni tietoja liike-elämästä tai minun todellisuuteni omia kokemuksia työpaikoista ja yhteisöistä, niin Kitinässä se kaikki onkin toisinpäin, ja aina ultrasuper"organisaatioissa"?
Inssi-isäsi tiedot ovat väkisinkin vanhahtavia, ota huomioon hänen ikänsä, ja Suomessa työtilanne vaihtelee eri puolilla maata. Sinun käsityksesi voivat hyvinkin pitää paikkansa asuinkaupungissasi, mutta tilanteen ei tietenkään tarvitse olla sama joka paikassa. Siten siis on mahdollista.
Miten vitussa on mahdollista, että jos joku Kitinässä sanoo huuhaata, että lemppariaiheeni kuulennot olivat lavastettuja (parikin on sanonut niin), niin ketään ei häiritse eikä kiinnosta?
Miksi sen pitäisi häiritä? Urbaanilegendat ovat täällä pysyäkseen, siinä missä PetriFBtkin. Aiheesta on myös aivan yhtä vaikea keskustella mielekkäästi kuin uskonnostakin, koska siitä tulisi vain juupas-eipäs-väittely, joten miksi vaivautua?
Miten vitussa on mahdollista, että nussimisasioissa vielä parikymmentä vuotta sitten ollut tapakulttuuri on unohdettu, ja on ok nussia vaikka kaikkien nähden?
Ei se todellakaan ole ok kaikkien kitinäläisten mielestä, joten ei olekaan mahdollista.
Miten vitussa on mahdollista, että Kitinässä Big Brotherin idiootit ovat "perusväkeä", ja aina joku kitinäläinen tuntee jonkun niistä tai on nussinut sitä? :D
Perusväkeä? Kenen mielestä? Tottakai näinkin väkirikkaalta palstalta aina löytyy joku, joka tuntee jonkun.
Ja kuka pereke tässä maassa ostaa ne kaupoissa myytävät ei-ihan-sallituissa-tyylirajoissa olevat vaatteet?
Esim. minä, kuten aika moni muukin siinä sinun paitaketjussasi on myöntänyt.
Sellainen pieni toivo on, että KITINÄ ON SAIRAS VÄHEMMISTÖPASKASAKIN LAHKO!
Sellainenkin mahdollisuus on, että sinä olet pingviinisokea.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gattaca kirjoitti:Miten vitussa on mahdollista...
Lähdekritiikki? Sinä et ole lainaamasi proffa ja se on SINUN tekstisi, joka epäilyttää, jolloin kukaan ei vaivaudu selvittämään lainauksiesi vedenpitävyyttä. Metallica laulaa "sad but true..."
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Gattaca kirjoitti: Miten vitussa on mahdollista..

Sellainen pieni toivo on, että KITINÄ ON SAIRAS VÄHEMMISTÖPASKASAKIN LAHKO!
Miten vitussa on mahdollista, että päivästä toiseen palaat tänne lukemaan meidän juttuja ja heittämään samaa iänikuista virttäsi joka jumalan ketjuun jos me kaikki täällä, jokaikisen mielipiteemme ja tapamme jne. jne. kanssa olemme niin vitun typeriä, onnettomia ja vittumaisia kuin annat kerta toisensa jälkeen ymmärtää.. Miksi vitussa et tajua jo lähteä??!!1!

*hymyilee nätisti*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
NuoriDaavid

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Flipperix kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Nätti kyllä, mutta mun mielestä se jatkuva rempseä naureskelu mitöi naisellisuuden. Sellainen jätkähtävä- kansanakka -fiba.
Sulle ei kyl kans kelpaa mikään. Arja on noista tankoprinzezkoista kevyesti näyttävin kautta aikain.
Jatkuva tekonauru on kyllä ärsyttävä. Arjalla on kyllä hyvät hampaat, lienevätkö kuorikot?
Yönmustaritari

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

huima kirjoitti: Mistä johtuu ihmisten lisääntynyt ryppynaamaisuus ja alavireisyys arjen askareissa? Mitä pitäisi lisätä juomaveteen että useammat jääprinsessat muistaisivat hymyillä? Shampanjaa? Cavaa?
Kuin olisi suolattu sitruuna perslävessä sano. Hyväksi havaittu tyyli, joka pitäisi ajaa sisään useammallekin tyhjän naurajalle.

Kaltaisiasi auringon paisteelle ja tuulenvireelle hymyileviä tylsimyksiä mä vedän turpaan ainakin kahta tai kolmea aamuisilla työmatkoillani.
huima

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja huima »

Yönmustaritari kirjoitti: Kaltaisiasi auringon paisteelle ja tuulenvireelle hymyileviä tylsimyksiä mä vedän turpaan ainakin kahta tai kolmea aamuisilla työmatkoillani.
Jumalauta kuinka runollista.

Sä olet tainnut saada pesää?
Herra Manala

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tsiikatkaa joskus martan hymyä. Se on kyllä seksikäs. Oon ihan myyty.
AarneAnkka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Tsiikatkaa joskus martan hymyä. Se on kyllä seksikäs. Oon ihan myyty.
Martalla on söpö nenä.
Geetzu

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä vähän luulen et Martan tissit hymyilee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herra Manala kirjoitti:Tsiikatkaa joskus martan hymyä. Se on kyllä seksikäs. Oon ihan myyty.
Hmmm... Tiedätkö sä Martan horoskooppimerkkiä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tsiikatkaa joskus martan hymyä. Se on kyllä seksikäs. Oon ihan myyty.
Martalla on söpö nenä.
Ei se muutenkaan pahemman näköinen ole.
Disclaimer: Tämä on mielipide, ei herutus.
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Musta Martassa seksikkäintä on se paita mis lukee Nuuh. Kunpa se ei koskaan riisuis sitä paitaa. Se on vaan niin upean...

... keltainen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elukka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tsiikatkaa joskus martan hymyä. Se on kyllä seksikäs. Oon ihan myyty.
Martalla on söpö nenä.
Ei se muutenkaan pahemman näköinen ole.
Disclaimer: Tämä on mielipide, ei herutus.
Jos Manala on pannut Marttaakin jo, niin eipä enää katkeruutta mulla vaan paskaset naurut Kitinälle.

Martalla on söpö nenä joo, eikä tissinsäkään NIIN pahat ole.
Itse lasken sen varaan, että Martan inho minua kohtaan voisi kääntyä himoksi. Voimakkaat tunteet on voimakkaita tunteita.

Esittelisköhän Martta mulle pissis- Kouvolaa, kun kohta taas etelään tulen?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin