Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Lilo kirjoitti:Meillä oli tästä diili. *Kaivelee periskooppia kaapista ja piilottaa kaikki liukasteet*
Vois helbottaa kovasti jos siitä diilistä muistais jotain :D
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja nexie »

Flipperix kirjoitti:
Mä en ymmärrä, mutta ne polvipituiset farkkuhameet .. voi herranjumala.
:igor: :igor: :igor:

Sortajat!
Don't Panic!
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

nexie kirjoitti:Sortajat!
Tästä on joskus poikain kanssa keskusteltu ihan pidempi tovi. Polvipituinen farkkuhame on miltei sukkahousuihin verrattavissa oleva seksintappajavaate. Emmehän me ketään sorra. Tiedätte vain mitä laittaa päälle jos haluaa säästyä katuflirtiltä!
bedlam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Plääh, minusta farkkuhame ole mikään seksintappaja. Ihan höpöjuttuja.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sutenööri kirjoitti:
nexie kirjoitti:Mun europa-malliston pyllyni ainakin näyttää ihan menneen ajan siirtomaamahdilta
Hei tsiksi. Vakuuttelu ja kehuminen sun pyllys söpöydestä on santun heiniä!
Pöh, ei aikuinen nainen vakuutteluja heruta. Mainintasi pitkistä neuleista toi vain pieneen mieleeni karun muiston siitä, kun ensimmäisen kerran joskus herkässä teini-iässä näin kyseisellä vaatekappaleella verhoillun takamukseni valokuvassa ja sain hyperventilaatiokohtauksen vaatekappaleen leventävästä vaikutuksesta. Ja ne silloisen nuorisomuodin isot rönttöpaijat toimivat vastaavasti, aarrrggh :oops:
Don't Panic!
silsakenraali™

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

CandyMan kirjoitti: Harlemin tru-gangstoilta.
Nykin metromeisinki pisti nöyräksi. Kun jengipomo tuli samalle laiturille odottamaan junaa, niin ei tarvinnut kuin ottaa mallia natiiveista ja tehdä jengille isosti tilaa. aika... lepp;eet:ä :lol:
AarneAnkka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Juu, ei se vaate, vaan se kuka sitä kantaa. Niin moni vaate on mennyt muotipannaan sen takia että rumatkin ihmiset kehtaavat röyhkeästi ja yhtään häpeämättä pitää niitä päällään.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 23.08.2006 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti:Polvipituinen farkkuhame on miltei sukkahousuihin verrattavissa oleva seksintappajavaate.
Täh?

Kyllä hame kuin hame, voittaa farkut koska tahansa. Hame on naisellinen, farkut ei.
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:Kyllä hame kuin hame, voittaa farkut koska tahansa. Hame on naisellinen, farkut ei.
Öyh. Farkkuhame tekee pyllyn muodottomaksi. Riittävän piukeat farkut taas kertovat melko tarkkaan minkä verran sieltä löytyy täytettä. Mikä tahansa muu hame, ok, mut farkkuhame .. buh.
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti:Farkkuhame tekee pyllyn muodottomaksi. Riittävän piukeat farkut taas kertovat melko tarkkaan minkä verran sieltä löytyy täytettä..
Paitsi että piukeat farkut nimenomaan ovat muotti johon peppu tungetaan, kun taas räystäspylly hameessa, kertoo pepanderin olevan oikeasti timmissä kunnossa.
silsakenraali™

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Flipperix kirjoitti:
Sutenööri kirjoitti:Kyllä hame kuin hame, voittaa farkut koska tahansa. Hame on naisellinen, farkut ei.
Öyh. Farkkuhame tekee pyllyn muodottomaksi.
Jep, litistää ja levittää, samaa osastoa kuin takataskuttomat farkutkin.
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

silsakenraali™ kirjoitti:Jep, litistää ja levittää, samaa osastoa kuin takataskuttomat farkutkin.
Paitsi tuota, niin piilottaa koko pakaran kaaren kokonaan puolivälistä alaspäin. Yhden nätin "farkkuhameen" oon nähny, senki vaan valokuvassa ja se ei todellakaan ollut polvipituinen eikä oikeastaan hame vaan sellanen mekko, hyvin antelias sellainen 8)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Flipperix kirjoitti: Tiedätte vain mitä laittaa päälle jos haluaa säästyä katuflirtiltä!
Muhaha!! Edes eccoihin yhdistettynä ei ole onnistunu vähentämään mun loistavaa sexappealia, joten puhu pukille!1
Prepare for the worstest.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja nexie »

silsakenraali™ kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:
Öyh. Farkkuhame tekee pyllyn muodottomaksi.
Jep, litistää ja levittää, samaa osastoa kuin takataskuttomat farkutkin.
Hei, mullahan on kaikki inhokit kaapissa :cheer:
Don't Panic!
Elukka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nexie kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:
Öyh. Farkkuhame tekee pyllyn muodottomaksi.
Jep, litistää ja levittää, samaa osastoa kuin takataskuttomat farkutkin.
Hei, mullahan on kaikki inhokit kaapissa :cheer:
Kerää koko sarja? :P
huima

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Muhaha!! Edes eccoihin yhdistettynä ei ole onnistunu vähentämään mun loistavaa sexappealia, joten puhu pukille!1
Sä oletkin erikostapaus kaikessa.

Vaikka sä et edes hymyilisi sä olet silti hotti, mutta kun sä hymyilet sä olet megahotti.

Ehkä se on se äiteys?
hermine

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja hermine »

Flipperix kirjoitti:
nexie kirjoitti:Sortajat!
Tästä on joskus poikain kanssa keskusteltu ihan pidempi tovi. Polvipituinen farkkuhame on miltei sukkahousuihin verrattavissa oleva seksintappajavaate. Emmehän me ketään sorra. Tiedätte vain mitä laittaa päälle jos haluaa säästyä katuflirtiltä!
Hame? Sukkahousut? Seksintappajia? Tuulipukuun ja tennissukkiinko tässä sitten pitäisi alkaa pukeutua, kun ei ihan alusvaatteisillaankaan tarkene kulkea?

Suurin osa vastaantulijoista, erityisesti naisista hymyilee minulle. Osa jopa nauraa ihan ääneen...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muhun kyllä vetoaa myös tietynlainen synkkyys ja hiljaa oleminen. Sillain positiivinen hiljaisuus, ei jurotus jos mä ite haluaisin jubailla hirveesti.

Me kultivoituneet (vanhemmat)laatutavarat ollaan vaan vastustamattomia.
After all.

Mut niinQ tost lenkkeilyst vielä, täällä meidän saarella ihmiset lenkkeilee paljon. Kuten mäkin. Kun ostan sen jumppakortin vasta vähän syksymmällä. Niin mun pointti oli se et tsaijai kiva öögailla vastaantulevia juoksijapoikia. Kovin pitkii lenkkei en viitsi tehdä. Ei sillä ettei kunto riittäis, mut kerran näes eksyin. Yks ilta juoksin leikkipuistoo ympäri, ni en ainakaa eksyny, daa!1
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Flipperix kirjoitti:Tästä on joskus poikain kanssa keskusteltu ihan pidempi tovi. Polvipituinen farkkuhame on miltei sukkahousuihin verrattavissa oleva seksintappajavaate.
Kuules nyt, se on JOKO sukkahousut ja lyhyt hame TAI polvipituinen hame ja Stay upit/sukkanauhat. Mihinkään lyhyen hameen ja stay upien lutkalookiin ei viitsi kukaan itseään kunnioittava nainen lähteä, kun sukkien pitsin ei ole tarkoitus näkyä hameen alta.

Erotiikan tappaa hameen pituudesta ja sukkien mallista riippumatta lättäpohjaiset kengät.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Mut niinQ tost lenkkeilyst vielä, täällä meidän saarella ihmiset lenkkeilee paljon...
Ja mä kuule meinasin eilen mennä yhen sinipukusen (toppi ja ihkut microt) tytsän taakse liikennevaloissa huutamaan böö mut onneks en mennykään koska se et ollu sä, sillä oli pitkä tukka ja oon uskossa et sulla ei. Eihän??

Tänään oli taas päivä kun välttelin hymyämästä tuolla ihan kaupungilla. Mesta on niin täynnä pipipäitä että huhhuijaa, keneenkään ei uskalla edes katsoa kun heti on joku liekkiheppu/kepuääliö/eläkeiläisnarkki/teiniturpa iholla. Kun on noin helvetin kuumakin niin ei vaan jaksa jaksa jaksa. Käytin siis erittäin suuria aurinkolaseja ja välttelin katseen kohdistamista muuhun kuin katuun.

Niin, mä oon tottunu saamaan pelkkiä hymyjä ihmisiltä. En kuitenkaan kulje aina ite kovin aurinkoisena mutta rattaissa lallatteleva ja miehille "isi isi isi!" huuteleva pikkutyttö on varsin hupaisa.

Hymy on seksiä, mutta pääasiassa se on vaan parhautta.

Viesti kovin sekavasti mut ihan vaan Luzzun mieliks (ja kun muksu keskeyttää kitinöinnin kokoajan niin ajatukset lentelee miten sattuu).
Avatar
Igor
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 17.08.2005 16:27
Paikkakunta: Vladivostok

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Igor »

Flipperix kirjoitti:
Vois helbottaa kovasti jos siitä diilistä muistais jotain :D
Sjina ei muista meida tekema sopimus, me marketing manager Vladimirin kanssa mjuistuttaa mielellään!
hinnasta vojmme aina keskustella!
Geetzu

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ai nii, käytin polvipitusta farkkuhametta tänään. Tää ansaitsi tulla omaan viestiinsä.
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Lolita kirjoitti:Kuules nyt, se on JOKO sukkahousut ja lyhyt hame TAI polvipituinen hame ja Stay upit/sukkanauhat. Mihinkään lyhyen hameen ja stay upien lutkalookiin ei viitsi kukaan itseään kunnioittava nainen lähteä, kun sukkien pitsin ei ole tarkoitus näkyä hameen alta.
Kyse ei ollut yhdistelmästä, farkkuhameita näkee pääsääntöisesti pilaamassa vain kesämaisemaa. Ei myöskään hameen pituudesta, minusta nilkkapituisetkin hameet ovat usein oikein upeita ja naisellisia - kunhan kangas ei ole sitä tylsää tönkköfarkkua joka saa naisen näyttämään takaapäin transulta.

Edit: multa on kyllä vielä näkemättä Geetzu polvipituisessa farkkuhameessa. Ehkä poikkeus vahvistaisi säännön? Postaas posteriöörifoto.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aina katsekontaktin sattuessa pitää vetää suupieliä ylöspäin. Olen ottanut tavaksi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Aina katsekontaktin sattuessa pitää vetää suupieliä ylöspäin. Olen ottanut tavaksi.
Mitä, hymyilitsä just mulle? Sähän haluut mua ihan selvästi. Nyt heti heruttamaan! :jouden:
Vastaa Viestiin