Tosinaisten torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Flipperix

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Dumari kirjoitti:Flippix, ei mua nyt "ahista" niinkuin itse sanoit, ei tartte liioitella. Kehoitin pariin otteeseen vain skrivaamaan tuonne asiakekkusteluihin, jossei se olis toiminut, niin olisin lopettanut kehoittamisen. Ei tässä herne mulla ole nenässä, mielestäni näin on vaan mukavampaa. Eix susta?
Kyl sul nyt on herne nenässä, ahistaa ja pierettääkin vielä. Jos yrität kieltää, oot parkunut aiheesta aanelosen ja sulla aivojen paikalla ulkofile. Mä oon flippausten ammattilainen, mä tiedän nää jutut. Aina joku muu tietää paremmin.
Kid

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

SikaMika kirjoitti: *tarjoiluehdotus*
Mä teen ton heti kun seuraavan kerran tulee vastaava tilanne eteen! Kiitos kaunis!!!
CandyMan

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SikaMika kirjoitti:
hermine kirjoitti: Mun mielestä on ihan itsestäänselvää, että jos ollaan juhlimassa seurueessa, johon kuuluu myös pikkulapsia, niin vähintään yksi aikuisista paikallaolijoista on selvänä (tai juo vain enintään pari olutta). Ei pelkän ajokunnon vuoksi, vaan muutenkin.
Komppi.
Tuon takia kannattaakin ystävystyä papin kanssa, jonka voi kutsua mukaan kaikkiin illanistujaisiin ja grillijuhliin. Pyytää tuomaan ehtoollisviinitkin samalla.
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Juuumalauta, että helsingissä on kallista asua vuokralla. Ihan käsittämättömiä hintoja. Ei mikään ihmekään, että jengi ostaa omia asuntoja, kun vuokran hinnalla lyhettää kirkkaasti lainaa.
ninnithequeen

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukko kasaa kiroillen olkkarin uutta kukkapöytää, pikemminkin kyllä piironkia :roll:
Tuol ei oikeesti kohta mahdu kääntymään. Mutta ei, sen oli pakko saada se.

Mä olin reipas tyttö ja pesin töistä päästyäni olkkarin ikkunat vihdoin. Nyt on kalakeitto tulella. Saas nähä maistanko siitä mittään, finrexiniä ryystän, poskionteloissa tuntuu painetta, kaahee limayskä ja nuha. Pah.

Onneksi huomenna alkaa viikonloppu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään saanut ihan oikeasti aikaankin jotain. Kaappi, johon ei ollut koskettu sitten muuton -01, tuli siivottua vaikkakin kaikki ylijäämäkamat on nyt pitkin eteisen lattiaa. Jaksoin jopa käydä kaupassakin tiirailemassa olisiko se kassatäti töissä, joka juoksi viimeksi perääni.

Lihakeitto porisee hellalla hiljalleen joten kohta meikäläinen uppoutuu rakkaimman harrastukseni pariin, syömisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:Jaksoin jopa käydä kaupassakin tiirailemassa olisiko se kassatäti töissä, joka juoksi viimeksi perääni.
Minkäs takii se juoksi sun perään?
saika

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja saika »

Sutenööri kirjoitti:Juuumalauta, että helsingissä on kallista asua vuokralla. Ihan käsittämättömiä hintoja. Ei mikään ihmekään, että jengi ostaa omia asuntoja, kun vuokran hinnalla lyhettää kirkkaasti lainaa.
Mut on se asunnon ostaminenkin ihan julmetun kallista siellä. Vastaava asunto missä itse asustan maksaisi n. kymmenkertaisesti, jos ei enemmänkin Helsingissä.

Eikä sieltä yhtä hiljaista, puhdasta (ranta-)paikkaa edes löytyisi. :leuhka:

Joten ei voi kun sanoa että hulluja nuo stadilaiset...
;)
Flipperix

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

saika kirjoitti:Joten ei voi kun sanoa että hulluja nuo stadilaiset...
;)
Niinno. Jos asuu maalla koko ikänsä, säästää hemmetisti asumisessa, mutta menettää luultavasti hemmetisti bensakuluissa, ansiotasossa ja palveluiden tasossa. Kaikessa on puolensa, en mä haluais jossain kesämökillä asua ja kyläkaupassa asioida koko vuotta vaikka pari viikkoa kesästä se on oikein kliffaa ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Jaksoin jopa käydä kaupassakin tiirailemassa olisiko se kassatäti töissä, joka juoksi viimeksi perääni.
Minkäs takii se juoksi sun perään?
Jäi pikkukippo kassalle, oli nuppi sekaisin kuumeesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti: mutta menettää luultavasti hemmetisti bensakuluissa, ansiotasossa ja palveluiden tasossa.
Ansiotason ymmärrän, mutta en noita kahta muuta. Täällä on monesti paljon pidemmät välimatkat kuin landella, eikä oikein toi palveluidenkaan puute mene jakeluun. Millaisia palveluita tarkoitat?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sutenööri kirjoitti:Täällä on monesti paljon pidemmät välimatkat kuin landella, eikä oikein toi palveluidenkaan puute mene jakeluun.
Tuota en kitisemättä usko. Tai no, riippuu mihin on punkkansa pedannut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Flipperix

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:
Flipperix kirjoitti: mutta menettää luultavasti hemmetisti bensakuluissa, ansiotasossa ja palveluiden tasossa.
Ansiotason ymmärrän, mutta en noita kahta muuta. Täällä on monesti paljon pidemmät välimatkat kuin landella, eikä oikein toi palveluidenkaan puute mene jakeluun. Millaisia palveluita tarkoitat?
Pidemmät välimatkat minne? Ei mulla ole yli 20 kilometrin matkaa mihinkään minne haluan normaalisti mennä.

Ai mitä palveluita? Maksullisia naisia, luonnollisesti. Sit on jotain hinttareita jotka tykkää teattereista, siitä et kylässä on enemmän ku 2 baaria, erikoisliikkeeistä ja sensellasesta.
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Bluntly kirjoitti:Tuota en kitisemättä usko. Tai no, riippuu mihin on punkkansa pedannut.
Sun lähin rautakauppa on missä? Entä autotarvikeliike, ruokakauppa, parturi, pankki jne.

Ei landella asuminen tarkoita sitä, että asuu kaukana taajamasta keskellä metsää. Mulla oli nuo kaikki esimerkkipalvelut lähempänä, kuin mitä ne nyt on täällä. Sitä paitsi, siinä ajassa, jossa duunikaveri tulee krunikasta lepuskiin töihin, ajaa böndellä jo 80 kilsaa. Bensaahan siinä palaa, mut mielummin istun omassa autossa, kuin kapisessa joukkoliikennehelvetissä.
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti: Pidemmät välimatkat minne? Ei mulla ole yli 20 kilometrin matkaa mihinkään minne haluan normaalisti mennä.
20 kilsaa omassa kotikylässäni oli 4 krt pidempi matka, kuin miltä alueelta palvelut löytyy. Täällä tuo matka on ihan arkipäivää, jos täytyy käydä vaikkapa rautakaupassa.

Ihmeellinen harhaluulo on kyllä monella kaupunkilaisella maaseudun palveluista ja kauppamatkoista.
ninnithequeen

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eehhehee, siitä ukon ostamasta kukkapöydästä puuttui 9 ruuvia, ja tilalla oli hiuspinni :lol:

Ei auttanut miehen muuta kuin hurauttaa takaisin Ikeaan ruuveja noutamaan. Sanoi myyjälle: "Niin minä ostin tuossa äsken sellaisen Markör-tason..." ja myyjä keskeytti lauseen kysymällä että tarvitsetko lisää ruuveja? :D
Flipperix

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:20 kilsaa omassa kotikylässäni oli 4 krt pidempi matka, kuin miltä alueelta palvelut löytyy. Täällä tuo matka on ihan arkipäivää, jos täytyy käydä vaikkapa rautakaupassa.

Ihmeellinen harhaluulo on kyllä monella kaupunkilaisella maaseudun palveluista ja kauppamatkoista.
Mulla on helvetin suureen rautakauppaan 3 kilsaa. Kaikki muut mahdolliset ja mahdottomat kaupat ja erikoisliikket löytyy 6 kilsan päästä. Duuniin on n. 15 kilsaa, mihin pääsee näppärästi julkisilla noin varissa.

Kaikilla mun landella asuvilla tutuilla on joku 80 km työmatka. Tai pidempi. Mun käsitys tulee sitä kautta, ketä mä tunnen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sutenööri kirjoitti:Sun lähin rautakauppa on missä? Entä autotarvikeliike, ruokakauppa, parturi, pankki jne.
Sello, Sello, Sello, wc, Sello, jne. Joidenkin asioiden takia joutuu lähtemään kauemmas asioille, mutta lähellä nekin on verrattuna nuoruuteen landella, jossa lähin naapurikin oli viiden kilometrin päässä. Omia valintoja missä asuu, nykyinen kämppä on valittu lähinnä lyhyen työmatkan takia (jos se helvetin firma olisi vain pysynyt pystyssä).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti:Mulla on helvetin suureen rautakauppaan 3 kilsaa. Kaikki muut mahdolliset ja mahdottomat kaupat ja erikoisliikket löytyy 6 kilsan päästä. Duuniin on n. 15 kilsaa, mihin pääsee näppärästi julkisilla noin varissa.

Kaikilla mun landella asuvilla tutuilla on joku 80 km työmatka. Tai pidempi. Mun käsitys tulee sitä kautta, ketä mä tunnen.
Mun käsitys tulee siitä, mitä olen elänyt 28 vuotta. Duunimatka 1km, rautakauppa 2 km, erikoiliikket 1 km jne.
Lisäksi maaseutu on täynnä sellaista palvelua, joka kaupungissa on ihan täysin tuntematonta. Kuten vaikkapa talkoohenkeä ja palvelua aukioloaikojen ulkopuolella.

Meillä hajosi pari vuotta sitten iso pakastin joulupäivänä. Parin tunnin sisään oli paikallinen kodinkonekauppias tuonut sisälle asti uuden pakastimen, ilman lisäkuluja. Olisiko tuo onnistunut helsingissä?
OperaDuudson

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

luksusta,pääsin tänään kotiin jo puol neljältä,no okeij kävin kyl taas Mäksyssä uimassa,hitto oonko tulossa kipeeks ku päätäkin särkee,Blissille käyn uimassa kaksi kertaa viikossa,kävelen&ulkoilen,keksikääs mulle joku kolmaskin urheilulaji,pitäskö alkaa hiihtää duuniin ja takas himaan kun ne kelit tulee,jos nyt yleensä haluu mut pitää ens kesään saakka :P
Flipperix

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:Mun käsitys tulee siitä, mitä olen elänyt 28 vuotta. Duunimatka 1km, rautakauppa 2 km, erikoiliikket 1 km jne.
Lisäksi maaseutu on täynnä sellaista palvelua, joka kaupungissa on ihan täysin tuntematonta. Kuten vaikkapa talkoohenkeä ja palvelua aukioloaikojen ulkopuolella.

Meillä hajosi pari vuotta sitten iso pakastin joulupäivänä. Parin tunnin sisään oli paikallinen kodinkonekauppias tuonut sisälle asti uuden pakastimen, ilman lisäkuluja. Olisiko tuo onnistunut helsingissä?
No aika poikkeussettiä toi varmaan on? Esim. perhetutut jotka asuu Padasjoella joutuu kaks kertaa viikossa hyppäämään Lahdessa milloin minkäkin takia, toisen duuni on kyllä vieressä, mutta toisella on vaihdellut 80-150 km. Ei monilla pienillä paikkakunnilla oo ku terveyskeskus, kaks kapakkaa, kauppa ja posti. Jos edes postia.
Bliss

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: poskionteloissa tuntuu painetta, kaahee limayskä ja nuha
Sulla on ihan koko ajan flunssa :shock:
1108

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

OperaDuudson kirjoitti:keksikääs mulle joku kolmaskin urheilulaji
Tjeu, köydenveto kaulaan! Sopii sulle ja laji lopettaa tressin töistä ja munattomuudesta kertanykäsyyn.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Superior?
Nyt on kyllä jo pakko ihmetellä tämän tädin vaistoja! ;)
No, mä pystyn ajattelemaan vain sinua. :wink: Äh, sä olet ollut kummallisen pirteä ja iloinen niin ajattelin, että ehkä sä olet iloitellut kolmen kundin kanssa oikein olan takaa. Mut ei sitten.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin