Suoli tyhjänä sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mikäpä parempi paikka yöpyä lkuin oma koti jos krapula pukkaa päälle.

No ei nyt mulle kuitenkaan pukkaa.
Geetzu

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulla on melkosen täys olo.
Dumari

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Juu, posliinin kautta koisimaan. Hep!
CandyMan

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kaikkeen sitä tulikin perjantaina suostuttua muiden takia: Vantaan Hotellille kuuntelemaan Mambaa. Hyi helvetti.

Eräs mallivartaloinen tanssityttönen näytti nauttineen hieman liikaa spiidiä, sananmukaisesti pomppi tanssilattialla varmaan toista tuntia yksinään, meno näytti jotenkin hieman maaniselta. Illan naurut tulivat kun joku kalja kädessä heilunut amisviiksi yritti itsepintaisesti pokailla häntä suoraan tanssilattialta. Way out of your league, son. Ei pitäisi kai naureskella jos toinen viitsii edes yrittää.

Lauantaina ystävä teki visiitin kämpille, kului yli kaksi tuntia jutellen niitä näitä kahvin ja jäätelön parissa.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Kalsarssonit elikkäs kalsarikännit loman kunniaksi, seuraavaan kolmeen viikkoon ei siis tarvitse aamuisin välttämättä herätä. Nevermorea ja uutta Iron Maidenia, mikäpä tässä ollessa. :)
huima

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Vielä huominen ihqua puznuzia.

Aika veikeää ollut keskiviikosta saakka, vaikka puznuzia 24 tuntia vuorokaudessa.

Huomenna lettuja aamupalaksi :h:
CandyMan

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:Miten mulla on olo kuin likaisella sutenöörillä (ei yhteyttä todellisiin ihmisiin), joka on just uhrannut viattoman maalaisneidon syntisessä kaupungissa, kun niillä miehillä ei ollut mitään mahdollisuutta. Ne ei tienneet, mikä niihin iski, kun pienenpieniin army-kuvioisiin mikroshortseihin ja korkkareihin pukeutunut D-kuppi blondi tanssi pöydällä. (Okei, mä tuuletin stringeihin verhottua römpsääni minihameessa siinä taustalla tanssimalla penkillä.)

Nyt mä muistan taas miltä tuntuu Elää.
Niinpä. Ajattele ettei teillä naisilla olisi tuotakaan iloa ilman meitä miehiä. ;)

Perjantaista tuli mieleeni: jos olisin Runkkis, saattaisin nyt olla kahden naisen loukussa, kun eräs herkkuperse kinusi minua jatkuvasti hitaille. Maailma on niin täynnä herkullisia kiusauksia, mutta ei voi, ei saata(na).

Edelleen alleviivatakseni kuinka vitun hyvä jätkä ja äijä olen, suunnistaessani pe-illalla Vantaan Hotellia kohti N-junalla, vippasin vieressä istuneelle poikaselle 1,50 egee kun hänen kotimatkansa Korsoon meinasi keskeytyä käteisen yllättävään vähyyteen ostaessaan lippua kondarilta. En pyytänyt mitään vastapalvelusta (= tämä kaikille homopervoille tiedoksi), mutta vaikutti kyllä kovin kiitolliselta ritarillisesta eleestäni.

Eniten minua ihmetytti ettei kukaan muu ympärillä istuneista tuntunut reagoivan samalla tavoin kuin minä. Eikö kaveria autetakaan hädässä? Olisi tuntunut jotenkin hoopolta jos kondarit olisivat poistaneet hänet junasta kesken kotimatkan puolentoista euron takia. Tuleepa mieleen eräskin tapaus jossa bussikuski oli jättänyt lapsen pysäkille koska tämä ei voinut ostaa lippua, olis luullut että edes joku matkustajista olisi reagoinut siinä vaiheessa.
saika

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saika »

Meille tuli naapuritki pitämään bileitä, ku meidän musiikit soi kovempaa kun niiden. Hyvä tällai mörönpersiissä, kun naapuriin voi just ja just huutaa täysillä ulkona niin ne ulkona kuulee, jos on muute hiljasta.

Hölmöiltii hetki, huusivat käymää (En oo ikinä nähnykkää koko tyyppejä) ja mentii käymään ja nyt ne tuli sit vuorostaa meille.

Tästähän voi syntyä jotain.



Kattovat jotain rallikaatopätkiä yläkerrassa, ja mä vejän kalsarikännykkää tääl koneella.

:beer:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei viinaa tänä yönä. Vaan viimein kiltisti nugugsii. :dream:
Pyyhin Netikettiin..
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Tämä taitaa olla ainoa ketju, jossa harjoitan itsesensuuria. Ihan vain siksi, että ketään ei kiinnosta, kun a) ihminen puhuu itsestään tai b) kun ihminen kertoo elämästään aivan kuin se olisi jonkinlainen leikkilimusiini.

Tiedättehän?
MadameDeMeloni

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mukavaa, kun kotona on jotain odottamassa kotiintuloa. Lehti! Se jaksaa. Nyt vähän telkkua ja kebab Iskenderiä :h: Sitä myötä yksin nuggumaan :(
SikaMika

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:Tämä taitaa olla ainoa ketju, jossa harjoitan itsesensuuria. Ihan vain siksi, että ketään ei kiinnosta, kun a) ihminen puhuu itsestään tai b) kun ihminen kertoo elämästään aivan kuin se olisi jonkinlainen leikkilimusiini.

Tiedättehän?
Turpa kiinni, narttu! Nyt sitä yksityiskohtaa tiskiin siitä spermavaahdon imeskelystä tai mä työnnän nyrkin sun perseeseen. Siinä ei auta silloin vikinät, sanon vain kuten hullu kaverini Keinämies Tampereelta samassa tilanteessa, kun randombitch huutaa nyrkki hanurissaan "sattuu ihan saatanasti": "ei se haittaa"!!

Ihan kiva vitun paska ilta jee. Patzilla oli hassunhauskaa, Helsinkiin baariin päästyäni oli vielä kovin leppoisa olo, sitten tein sen kardinaalimokan että temmoin ne liian kovat kännit päälle. Vitutti itseänikin olla paikalla, loput selittelyt daameille oli ihan hanurista, ei niistä kukaan ollut yhtä humalassa. Jotain neuvonpitoa sittemmin kadonneen kitinäläisen kanssa oli ilmoilla, kävely kotiin ja puhelu humalaisilta mutta Maailman Parhailta Kavereilta Kokkolan yöstä. Olen mä silti onnekas, vaikka kaikki ei aina menekään nappiin. Nää vitun mulkut on huipputyyppejä 6000€ kuukausipalkastaan huolimatta... :h:

Ja bonuksena mulla on Martha"motherfucker"fuckerin rumat kärpäslasit mukanani. Illan päänahka siis metsästetty, melkein...
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

eijaksamennätöihin...

Tajusin samalla sekunnilla kuin heräsin, että unohdin illalla pyykit koneeseen. Siispä vaatteet niskaan ja rappukäytävään hiippailemaan. Voi tätä tyhmää päätä! Nyt on kuitenkin kämppä aivan loistokunnossa, innostuin illalla vielä kylppärinkin jynssäämään!

Työvuoro tulee kuulemma olemaan pitkä ja helvetillinen, mutta illemmalla pitäisi luultavimmin saada jotain vieraksia, se on mukavaa!
Sutenööri

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Puuh. Jos ottas taas yhen.
ninnithequeen

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sutenööri kirjoitti:Puuh. Jos ottas taas yhen.
:shock:


Onpa tylsää herätä sunnuntaina klo 7:40. Pah. Ku sais kerranki nukkua. Tosin simahdin eilen heti Frasierin jälkeen joten ihan hyvät unet tuli. Ja niin, ohjelmassa pyykkiä, siivousta ja Formulat. Töihin vasta keskiviikkona, jee.
AarneAnkka

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Tänäänkin pitää mennä töihin. :( Ja mitä otsikkoon tulee... niin ei ihan vielä. Kohta.
Dumari

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! EKA TPK! Tulin tänäänkin töihin kun pyydettiin eilen, mikäs tässä kyllä useamman pivän liksa kelpaa.
AarneAnkka

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:ei ihan vielä. Kohta.
Nyt on. :ohyeah:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Krapula!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Pikku-Akka

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Miksi oon nykyään aamuisin aina vihainen kuin ampiainen? Alkaa pistellä jo vihaksi oma ärrimurri. Eikä oo krapula. Olis edes se.
1108

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mojo kirjoitti:Krapula!
Samoin!
millivanilli

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*wenytys ja haukotus*

Olipas eilen kiva ilta, kävimme elokuvissa, syömässä ja parilla kavereiden kanssa.

Päätin juuri, että tänään olen ahkera. Siivoan olohuoneen, tiskaan ja voisin pestä pyykkiä. Pitkästä aikaa tuntuu siltä, että on energia touhuiluun.
CandyMan

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:Tämä taitaa olla ainoa ketju, jossa harjoitan itsesensuuria. Ihan vain siksi, että ketään ei kiinnosta, kun a) ihminen puhuu itsestään tai b) kun ihminen kertoo elämästään aivan kuin se olisi jonkinlainen leikkilimusiini.

Tiedättehän?
Tunnetko itsesi useinkin ulkopuoliseksi muiden ihmisten keskuudessa, työpaikan kahvipöydässä jne.?
1108

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sutenööri kirjoitti:Puuh. Jos ottas taas yhen.
Eli olet pitänyt juuri työhaastattelun?
ninnithequeen

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
Sutenööri kirjoitti:Puuh. Jos ottas taas yhen.
Eli olet pitänyt juuri työhaastattelun?
Miten mä muistelin että sillä olis kämpän näyttö tänään? Kännissäkö se asunto esitellään :P
Vastaa Viestiin