Suoli tyhjänä sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Miten mä muistelin että sillä olis kämpän näyttö tänään? Kännissäkö se asunto esitellään :P
Vittuako lainailet viestejäni? Ämmä mäkättää eka itse että ei saa kommentoida ja sitten saatana tilittää itse perään. Nauta, jos jotain vaatii niin tulee myös itse siihen pystyä.
ninnithequeen

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miten mä muistelin että sillä olis kämpän näyttö tänään? Kännissäkö se asunto esitellään :P
Vittuako lainailet viestejäni? Ämmä mäkättää eka itse että ei saa kommentoida ja sitten saatana tilittää itse perään. Nauta, jos jotain vaatii niin tulee myös itse siihen pystyä.
Dorka.

Tuosta sun jutusta nyt vaan tuli mieleen että näin se jutteli sätissä männä viikolla. Mut ei se vissiin si esittelekään asuntoa, paitti lähikippolan pubiruusulle.
1108

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mut ei se vissiin si esittelekään asuntoa, paitti lähikippolan pubiruusulle.
Olet siis ostamassa uutta kämppää?
ninnithequeen

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mut ei se vissiin si esittelekään asuntoa, paitti lähikippolan pubiruusulle.
Olet siis ostamassa uutta kämppää?
Mä en valitettavasti ole enää minkään baarin pubiruusu, ku se oma meni kii.

EDIT: mistä tulikin mieleen, että sen paikan on kuulemma ostannu intialaiset, ja suunnittelevat karaokea joka päivä alakertaan :roll:

Ja nyt jo kuulemma jakaneet mein vakkariskineille porttarit, vaik baari aukee vasta syyskuussa. Voi olla monta kivaa ilmastointireikää ikkunoissa, jos tuo tieto pitää paikkansa....
OperaDuudson

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

vettä sataa kaatamalla,mutta oletettavasti kohta paistaa taas aurinko :P

perkeleissön 3 kk työelämässä tehny tehtävänsä mä en enää muista miten hakemus ja cv tehdään,enkä sit oo säästäny niitä vanhojakaan :roll:
Patz

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Leffaan? Tänään? Anyone?
aimohaiku

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

CandyMan kirjoitti:Kaikkeen sitä tulikin perjantaina suostuttua muiden takia: Vantaan Hotellille kuuntelemaan Mambaa. Hyi helvetti.
Tästäpä tulikin mieleeni, etten ole pitkään aikaan kuullut kesää olevan vielä jäljellä. Kiitos siitä.
tonttu

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Töissä oli kivaa. Vielä kivempaa oli tulla kotiin ja köllähtää nukkuvan miehen viereen. Se on parhautta!
Kohta taas töihin ihmettelemään.

PS. Silsis, onko darra? :twisted:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kapula.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Lepikkorapu

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

aasi kirjoitti:Kapula.
Ja kaamea, tietenkin?
huima

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Väsyttää.

Väsyttää ihan sikana.

On tehty vaikka mitä, siivottu ja syöpötelty terveellisesti - sekä vähemmän terveellisesti. Paikat kipeenä ja väsyttää. Voisi nukkua lisää, syödä ja mennä illalla lenkille taas.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lepikkorapu kirjoitti:
aasi kirjoitti:Kapula.
Ja kaamea, tietenkin?
Ei nyt sentään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
safi

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Ihme innostus ruuanlaittoon on taas vaihteeksi alkanut ja olen kokeillut viimeisen kuukauden aikana useitakin uusia reseptejä, nams. Nyt uunissa tosin paistuu yksi vanhoista suosikeistani elikkäs juusto-sienilasagne ja siihen tein jälkkäriksi päärynärahkaa. Tulis nyt vaan valmista, että pääsis syömään.. *odottaa vesikielellä*
Herra Manala

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

-Superior- kirjoitti:Tämä taitaa olla ainoa ketju, jossa harjoitan itsesensuuria. Ihan vain siksi, että ketään ei kiinnosta, kun a) ihminen puhuu itsestään tai b) kun ihminen kertoo elämästään aivan kuin se olisi jonkinlainen leikkilimusiini.

Tiedättehän?
Tiedetään. Montakos kärpästä tällä kertaa?
CandyMan

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Tunnetko itsesi useinkin ulkopuoliseksi muiden ihmisten keskuudessa?
Seura pitää valita siten, että voi tuntea olevansa jumaloitu. Mustiin seksikkäisiin hotpantseihin pukeutuminen yleensä auttaa.
Odotan hieman erilaisia reaktioita työpaikan aamukahvipöydässä, mutta ehkä silti kokeilen tuota huomenna.

Nälkä vaivaa, joten olin pakotettu laittamaan riisin ja marinoidut possunsuikaleet tulemaan. Hautuvat vielä puoli tuntia. En yhtään keksi mitä tekisin odotteluaikana. Pitäisköhän kirjoitella Kitinään?
Viimeksi muokannut CandyMan, 27.08.2006 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Töistä selvittiin, ei sitä hommaa sitten loppujen lopuksi NIIN paljon ollutkaan. Nyt loppupäivä rentoa meininkiä ja kouluun valmistautumista, huomenna pieni Elanor (vanhan nikin vankina edelleen!) lähtee koulutielle! :D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hähä-hää, ei ees oo kapula! :P
Kunniallisesti selvitty naapurin miniän ratsastusvierailusta sekä alakerran siivouksesta tänään. :hep:
Kohta miettimään työnhakujuttusia.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ja aina vaan huokasuttaa.

Väsyttääkin. Suihkuunkin pitäis mennä.

Tänään meen kattoon kissanpentuja. Ihanata. Sitten selviää, että muuttaako yksi niistä minun luokseni.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
CandyMan

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ihan hauskan näköistä kun telkkarista on ääni poissa kun sieltä näkyy Lintsin NRJ:n konsertti, ja samanaikasesti radiosta tulee AC/DC:tä. Olisi mennyt muhun täydestä, sopi just hyvin yhteen.

Oliskohan se ruoka jo...?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olipas rankkaa. Kohtasin baarissa kesäheilan teinihoratsueksän ja oikeesti voisko säälittävämpää tapausta enää olla! Totesin et ei helvetti ei tolla kesäheilallakaan voi olla ihan kaikki kotona jos tommosen tuulitunnelin kans on joskus seukannu... Lauantaina olin niin väsynyt kaiken ajelun ja kännäilyn jälkeen (1 viinipullo, 1 olut, 1 lonkero, 5 lasia boolia, 1 bacardi breezer, 1 vahva olut, unohdinko jotain?) etten kyennyt lähtemään Porvoon yöhön vaan jäin kaverin kämpille nukkumaan.

Bongasin etuovi.comista tosta ihan naapurista kivannäkösen pikku kämpän missä on jopa partsi! Pakko ostaa se!!
ninnithequeen

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla psssssst: olikse teinihoratsuakka just SE?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ninnithequeen kirjoitti:Camilla psssssst: olikse teinihoratsuakka just SE?
JOO!
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Suoli tyhjänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

[quote="Camilla"][/quote]
Hitsi kun tietäisin, miltä Camilla oikeasti näyttää, kun mun ajatuksissa se on tuon avatarinsa näköinen :D
Vastaa Viestiin