Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Eilisestä jatkuilen. Joo pidetään mielessä! Just vaan hoksasin että meillä on su ne kisat ja la töitä, pitää kattoa kumpi päivä onnistuis. Ei passaa koko yötä olla eniveis. Tietty vois käydä jo päivemmällä ja juoda oluen sijasta vaikka kaakaota jossa on kermavaahtoa ja syödä omenapiirakkaa. Mmmm. :P
Niiin mä just ajattelinkin että päivällä nimenomaan, ei kiinnosta mitkään yöjuoksut ja alkoholinhuuruiset illat sitte pätkääkään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lentävä lausahdus kaikille b-rapusta kiinnostuneille: "Ottaa kyrvän käteen ja vetää sen perseläpeen." Siistitty versio tyyliin Pulttibois olisi: "Ottaa yrvän äteen ja etää sen erseläpeen." Finanaali eli finaali.
Paras päivä ikinä.
CandyMan

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mikä vitun Karalahti? Joku Big Brother-kilpailija vai?
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Insinöörien ei kyllä tarttekaan tietää.
CandyMan

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Joo en seuraa Big Brotheria.
Dumari

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti: Wtf, julkistais jo. Kokkelitiedolla tai ilman. :]
Voitko lopettaa tuon "tsättihymiön" käytön, siitä tulee ärsyn hyvälle tuulelle ja mikä pahinta, sen käyttö tarttuu!!!
Lepikkorapu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Fyysinen työkö sen tekee vai mikä, mutta aamupäivät menevät aivan koomassa. Iltapäivän puolella alan virkistyä ja sitten voinkin alkaa valmistautua taas töihin lähtöön.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Noniin.
..
En suostu. (Enkä dokaa enää.)
Lähetkö sidukalle tänään? :wink:
Kuulepas nyt, poika. En oo juonut pisaraakaan alkoholia sitten perjantain. (Tai no, launtainpuolellehan se tarkemmin ajatellen venähti..)
Oli miten oli, mulla on selkärankaa. Mikä toisaalta oliskin vallan mainio syy lähteä lasilliselle.. 8) Mut jos nyt ei kuitenkaan, ku tänään alkaa Big Brotherkin ja kaikki. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Tiikeriankka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

AarneAnkka kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Niin no mullakin se on ennemminkin sitä, että en ole tehnyt mielestäni mitään merkittävää, vaikka aikaa tuntuu koko ajan olevan liian vähän.
Toi taitaa kyllä olla ihan normaalia nuorta aikuisuutta. Kyllä se menee ohi kunhan saavutat keski-iän. Tai eläkeiän. Tai viimeistään arkussa voit todeta että olis voinu olla paljon kamalampikin elämä.
Se 30v. kriisi meni jo. Nyt on uranvaihtokriisi ja mikävittunoitanaisiavaivaakriisi.
Dumari

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Lähetkö sidukalle tänään? :wink:
Kuulepas nyt, poika. En oo juonut pisaraakaan alkoholia sitten perjantain. (Tai no, launtainpuolellehan se tarkemmin ajatellen venähti..)
Oli miten oli, mulla on selkärankaa. Mikä toisaalta oliskin vallan mainio syy lähteä lasilliselle.. 8) Mut jos nyt ei kuitenkaan, ku tänään alkaa Big Brotherkin ja kaikki. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Laita kuulolaitteesi päälle, mummo. Ilmoita jossitä selkärankaa löytyy, mua ei kyl BB vois vähempää kiinnostaa :D
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mun tilannetajuni on yhtä hukassa kuin on pipo kireällä. Aamun palaverissa (jonne saavuin hieman myöhässä) mulla paloi hihat heti alkuun, kun ärsyttävä keski-ikäinen virka-apina aloitti narinan asiasta, joka on hänelle n. 10 kertaa selitetty aikaisemmissa palavereissa ja myös kirjallisessa muodossa. Miten **tussa ei mene kaaliin.
Don't Panic!
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Wtf, julkistais jo. Kokkelitiedolla tai ilman. :]
Voitko lopettaa tuon "tsättihymiön" käytön, siitä tulee ärsyn hyvälle tuulelle ja mikä pahinta, sen käyttö tarttuu!!!
En! :]
Paitsi jos aasi antaa mulle tänne vaikkapa tän: Kuva
En diggaile niinq tätä: :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Voitko lopettaa tuon "tsättihymiön" käytön, siitä tulee ärsyn hyvälle tuulelle ja mikä pahinta, sen käyttö tarttuu!!!
En! :]
Paitsi jos aasi antaa mulle
Eiköhän se Dumarin mieliksi järjesty.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mukavaa!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti: Laita kuulolaitteesi päälle, mummo.
Ei ollenkaan pahasti sanottu. Tästäpä tulikin mieleeni, että tänäänhän on BINGOPÄIVÄ. Jaahas jaahas jaahas. *mietintämyssy päähän*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Laita kuulolaitteesi päälle, mummo.
Ei ollenkaan pahasti sanottu. Tästäpä tulikin mieleeni, että tänäänhän on BINGOPÄIVÄ. Jaahas jaahas jaahas. *mietintämyssy päähän*
Jos se on OlutBingo, niin jumankeikka :D
AarneAnkka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kone jumittaa. Niska jumittaa. Aivot jumittaa. Äääh. Ehkä lasillinen jääteetä auttaa.
swirl

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oon palannut elävien kirjoihin viikkoja jatkuneen unettomuuden hellitettyä. Sain viimeinkin lekurilta kunnon mömmöt, jotka oikeasti auttavat nukkumaan ja olen jo muutaman päivän ollut back tässä todellisuudessa, ainakin valtaosan ajasta. Elämä hymyilee!
AarneAnkka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

swirl kirjoitti:Elämä hymyilee!
Willkommen tillbaka! :yo:
MadameDeMeloni

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Pääsin koulutukseen!! \o/ Kerrankin sellasta mitä haluan tehdä ja vielä kaiken lisäks töiden ohella monimuoto-opetuksena. Nyt on hjuva fiiwis.
Kid

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Elämä hymyilee!
:h:

Salille keskiviikkona?
swirl

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja swirl »

AarneAnkka kirjoitti:
Willkommen tillbaka! :yo:
:)
Kid kirjoitti:
Salille keskiviikkona?
:h:

Kyllä! Olin jo tänään, vaikka meinas tulla itku, kun revin itseäni sängystä ylös. Ovelana plikkana laitoin herätyksen huutamaan olkkariin, joten oli pakko nousta.
CandyMan

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:Paitsi jos aasi antaa mulle tänne vaikkapa tän: Kuva
En diggaile niinq tätä: :)
Joo tuo geetzu-hymiö olisi parempi. Allaoleva näyttää enemmän vittuilevalta hähhähhää-pilkkahymiöltä.
Kid

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: Kyllä! Olin jo tänään, vaikka meinas tulla itku, kun revin itseäni sängystä ylös. Ovelana plikkana laitoin herätyksen huutamaan olkkariin, joten oli pakko nousta.
Heh, mä taas olen ollut niin kamalassa lunssassa notta en oo päässy salille..Mutta huomenna ajattelin tulla sinne ja ottaa kuitenkin kevyesti..Pakko taas pikkuhiljaa päästä ruotuun.

Ihanaa että sä muru voit paremmin!!!
Edith

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä olen saanut nyt yhden vastauksen loistavaan, herkkään, sieluni paljastavaan ja rehelliseen deitti-ilmoitukseeni. Senkin joltain massapostaavalta perheenperustamisvimmaiselta, joka ei oikein ole osannut lukea. Miksei aitous ja rehellisyys taaskaan pure?
Vastaa Viestiin