Tapaus Karalahti

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Dumari

Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuleeko kenkää tänään vai jatkuuko yhteinen sävel IFK:n kanssa?
Iltasella tämänkin pitäisi selvitä, vedän fifti-sixtini Jeren eduksi. Uusi valmentaja Francis ei ainakaan iltiksen mukaan ollut näreissään Jerelle ja jos sponsseilla ei ole sanomista, niin tuskin IFK:n hallituskaan hennoo heittää miestä pihalle. Miehen media -ja pelillinen arvo on SM-liigan huippua.
Flipperix

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Ei ne anna, ei oo ennenkään antaneet! Mainoskikkojahan nää on. Ketä oikeasti kiinnostaa joku ruotsin pelleturnaus tai pronssipeli. No juurikin niin, ei ketään. Kuraluhti se vaan sekoilee vuodesta toiseen, fööni mesoaa ja jauhaa purkkaa mut niin kauan ku äijät lentelee laidoille ja kiekot maaliin niin eihän se sieltä mihkään katoa. Rapsuja tulee palkkaan, mut sehän on vaan hifkille säästöä.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kolme ketjua Jerelle. Ei oikein jaksa spämmää kaikkiin samaa.
Dumari

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:Kolme ketjua Jerelle. Ei oikein jaksa spämmää kaikkiin samaa.
No daah, ehkä perustin just tän ketjun sitä varten että ei tartteis kuin yhteen ketjuun spämmätä :]
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kolme ketjua Jerelle. Ei oikein jaksa spämmää kaikkiin samaa.
No daah, ehkä perustin just tän ketjun sitä varten että ei tartteis kuin yhteen ketjuun spämmätä :]
No daah, ku laiskat ei jaksa siirrellä. Modena tekisin sen näiden laiskojen puolesta mut nyt ei oo niinq muka pakko. :] :] :]
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthr ... ost1556245

No ni ja nyt mä en enää lue mitään mistään vaan haluan tyytyä tähän, kuuntelen vaan kymppiuutiset! Thanks. Adjöö.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Taas nähdään, kuinka munaton on hifk:n "hallitus" ei ole uskallusta heittää miestä pois. Esimerkiksi Hjalliksella oli munaa heittää jantunen pois kun dokas liikaa.

Jos joku muu tekis tätä samaa, niin potkut olis tullut jo ajat sitten.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Flipperix

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

RAM13 kirjoitti:Jos joku muu tekis tätä samaa, niin potkut olis tullut jo ajat sitten.
No mutta kun ei ole joku muu. Mitä ne narripellet jaksaa aina jossitella, viime kauden jälkeen ei tarvis paljon jääkiekkojoukkueesta edes puhua? Onks se oma surkeus niin vaikea kestää, että iloitaan ku muualla ees joku mättää?

Maksa velkas.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Flipperix kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Jos joku muu tekis tätä samaa, niin potkut olis tullut jo ajat sitten.
Maksa velkas.

Kyllä mä maksan, mutta tunge sä nokkas muiden asioihin tai hoida omias:wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Flipperix

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

RAM13 kirjoitti:Kyllä mä maksan
Toi kuullostaa melkein yhtä uskottavalta kuin sanoisit "kyllä mä oon hetero" samaan aikaan ku taustalla soi Queen, Village People ja Pet Shop Boys ja peittää alleen nahkahousujen paukkeen.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RAM13 kirjoitti:Taas nähdään, kuinka munaton on hifk:n "hallitus" ei ole uskallusta heittää miestä pois. Esimerkiksi Hjalliksella oli munaa heittää jantunen pois kun dokas liikaa.

Jos joku muu tekis tätä samaa, niin potkut olis tullut jo ajat sitten.
Mun mielestä siinä on munaa jos niellään oma ylpeys, kestetään se mahdollinen silmille hyppely, jos se on koko organisaation eduksi... Tätä samaa taisin sanoa kyllä viimeksikin pronssipelin aikoihin. Ei mietteet paljon muutu niin kauan kuin pakki esittää hyvää peliä. (Täytyy todeta, etten oo katellu Nordic-pelejä mutta joukkueen sisäisessä pörssissä taisi Karalahti olla sijalla 3, vaikka pelejä puuttui. Kunto saattaisi olla pirunkin hyvä. Kyllä sietää narreja pelottaa mitä se kunto on jos ja kun saadaan vielä krapulat Jereltä pois. Höhö.)
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti:Toi kuullostaa melkein yhtä uskottavalta kuin sanoisit "kyllä mä oon hetero" samaan aikaan ku taustalla soi Queen, Village People ja Pet Shop Boys ja peittää alleen nahkahousujen paukkeen.
Ryhhähähähä. Tosiaan. Voiko oikeasti väljempää ja huteraampa komeroa olla, kuin Börjen kämpässä.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Flipperix kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Kyllä mä maksan
Toi kuullostaa melkein yhtä uskottavalta kuin sanoisit "kyllä mä oon hetero" samaan aikaan ku taustalla soi Queen, Village People ja Pet Shop Boys ja peittää alleen nahkahousujen paukkeen.

Usko mitä haluut :wink: ei tota sun vitun idioottimaista jankkausta jaksa.Musta tuntuu, että sillä sun perseessä on käynnyt esineitä ja asioita....
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Mun mielestä siinä on munaa jos niellään oma ylpeys, kestetään se mahdollinen silmille hyppely, jos se on koko organisaation eduksi...
Tjaa. Monen muun mielestä on helvetin tyhmää, että uhrataan seuran menestys yhden rentun vuoksi. No IFK:han on aina osannut sen mokaamisen, joten tuttuahan tää jo on.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Sutenööri kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:Toi kuullostaa melkein yhtä uskottavalta kuin sanoisit "kyllä mä oon hetero" samaan aikaan ku taustalla soi Queen, Village People ja Pet Shop Boys ja peittää alleen nahkahousujen paukkeen.
Ryhhähähähä. Tosiaan. Voiko oikeasti väljempää ja huteraampa komeroa olla, kuin Börjen kämpässä.
Voi, sä yrität saada nuorempa ja jotain mitä et vaan saa :lol:

Mitäköhän se olis?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Geetzu kirjoitti: Mun mielestä siinä on munaa jos niellään oma ylpeys, kestetään se mahdollinen silmille hyppely, jos se on koko organisaation eduksi... Tätä samaa taisin sanoa kyllä viimeksikin pronssipelin aikoihin. Ei mietteet paljon muutu niin kauan kuin pakki esittää hyvää peliä. (Täytyy todeta, etten oo katellu Nordic-pelejä mutta joukkueen sisäisessä pörssissä taisi Karalahti olla sijalla 3, vaikka pelejä puuttui. Kunto saattaisi olla pirunkin hyvä. Kyllä sietää narreja pelottaa mitä se kunto on jos ja kun saadaan vielä krapulat Jereltä pois. Höhö.)
Sm-liigan pitäisi puuttua jo tähän ja ohjata herra kuntoutukseen ja jos ei suostu, niin heittää sit helvettiin sm-liigasta, kun "hallitus" ei siihen pysty.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenöörimuru: Muistuta mua nyt vielä miten IFK:n menestys uhrautuu tällä mahdollisesti tänään sainatulla ns. uusintasopparilla... Saatan muuttaa jopa mielipidettäni!
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

RAM13 kirjoitti:Voi, sä yrität saada nuorempa

Börje hei., Aikuselle miehelle kelpaa ihan oman ikäinen seura. Ei tarvitse hakea kiksejä pikkutytöistä.

Mites sä. Vieläkö vokottelet rahtareita motarin parkkiksilla nahkahousissa?
Flipperix

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Geetzu kirjoitti:Sutenöörimuru: Muistuta mua nyt vielä miten IFK:n menestys uhrautuu tällä mahdollisesti tänään sainatulla ns. uusintasopparilla... Saatan muuttaa jopa mielipidettäni!
No kaikki ne kaks HIFK-kannattajaa jotka ei vedä perslärvejä joka viikonloppu saattaa vaikka jättää pelin tai kaksi väliin mielenosoituksellisesti?
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RAM13 kirjoitti:Sm-liigan pitäisi puuttua jo tähän ja ohjata herra kuntoutukseen ja jos ei suostu, niin heittää sit helvettiin sm-liigasta, kun "hallitus" ei siihen pysty.
Saattaa olla, että täytyykin puuttua. Muistetaan myös, että todisteet on löydyttävä jne jne. Ja toki kuntoutukseen suostuttava niin käskyn käydessä... Luulen, että melko paljon tätä juttua puidaan tietyn piirin sisällä ja vaikka porukka miten hokee kaiken valuvan julkisuuteen niin höp, kyllä täydellisen diilin tietävät vain sopimuksen ympärillä pyörivät.

En edelleenkään väitä, etteikö alkoholisti IFK:ssa ja mahdollisesti tulevan kauden parhaana pakkina myös siis Leijonissamme antaisi huonoa kuvaa. En vaan ihan vielä käytä sanaa alkoholisti, vaikka media siihen kovasti yrittääkin ajaa meitä pieniä poloisia huhujen varassa tallaajia...
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Sutenöörimuru: Muistuta mua nyt vielä miten IFK:n menestys uhrautuu tällä mahdollisesti tänään sainatulla ns. uusintasopparilla...
Mitäs merkitystä joillakin soppareilla on sen asian kanssa, että yksi jätkä on pukukopissa se, jolla on ihan omat säännöt. Se luo hyvää joukkuehenkeä sellainen.
Tais muuan jantunenkin saada taannoin aamutreeneissä turpaan, kun tuli rapulissa treeneihin..

No, jere on saaanut nyt viimeisen varotuksen, ennen seuraavaa viimeistä varoitusta.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Sutenööri kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Voi, sä yrität saada nuorempa

Börje hei., Aikuselle miehelle kelpaa ihan oman ikäinen seura. Ei tarvitse hakea kiksejä pikkutytöistä.

Mites sä. Vieläkö vokottelet rahtareita motarin parkkiksilla nahkahousissa?
Vaiha kelaa idiootti, toi on jo vanhaa paskaa :lol: Mutta homoile sä vaan rauhassa :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:Mitäs merkitystä joillakin soppareilla on sen asian kanssa, että yksi jätkä on pukukopissa se, jolla on ihan omat säännöt. Se luo hyvää joukkuehenkeä sellainen.
Täähän saattaa tarkottaa sitä, että kaverit ei diggaile ja C lähtee rinnasta. Vai lähtiks se jo? Hui kauhee. 8)

Luotan et isot miehet hoitaa ammattinsa ja nyt on enää hyökkäyspäästä oikeesti kiinni viekö IFK mestaruuden vai luetaanko me keväällä lööpeistä "VIIMEINEN NIITTI! KARALAHTI JÄTTI PRONSSIPELIN VÄLIIN, MATIKAINEN HEITTI KARALAHDEN MEREEN. Josta Hjallis hänet kultaisena hoiviinsa nappasi... "
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Just tän takia jonkun pitäis ottaa hifl valtaansa kokonaan, niin ei olis mitään tälläsiä juttuja vaan omistaja joko antais kenkää tai sit.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin