Täytyy antaa asian muhia. Ei ole tullut mieleen tai vastaan yhtäkään kuvaa, joka kuvastaisi tarpeeksi hyvin minua(ei siis pelkästään nikkiäni). Mut cts ehdotuksesta!HellBell kirjoitti:Nypd:n hahmoista jonkun pläsi vaan avatariksi ja Se on Siinä!nypari kirjoitti: ..
Mulla mitään avatarta koskaan ollutkaan. Ei ole jaksanut edes etsiä.
Miten olisi..
Adressi lapitiin avatarkuvan vaihdon puolesta
Re: Adressi lapitiin avatarkuvan vaihdon puolesta
Ei mitiä..! Aromipesä porisemaan vaan ja niin pois päin.nypari kirjoitti: ..
Täytyy antaa asian muhia. Ei ole tullut mieleen tai vastaan yhtäkään kuvaa, joka kuvastaisi tarpeeksi hyvin minua(ei siis pelkästään nikkiäni). Mut cts ehdotuksesta!

-
- Kitinän uhri
enkö mä saa valittaa? ei mun elämässä oo muutakaan, niinku ei sullakaan, koska kohta b) pätee suhunkin, symppistä siis hetiHerra Manala kirjoitti:Tämä on ollut koko kityn suosituimpia topikkeja viimeisen vuorokauden aikana. Käsittämätöntä ei ole se, että täällä on tällainen topikki. Käsittämätöntä on se, että a) täällä kityssä ei ole juuri nyt fiksumpaakaan keskustalua ja b) sinä jaksat nykyään kitistä kaikesta kirjoittamastani kuin mikäkin rättipillu.alja kirjoitti:taas ihan käsittämätön topikki. voidaanko vaihtaa tää alue "manalanjauhannaksi" tai jotain vastaavaa???
mut lapitii topikki on muuten kyllä ihan jees.

a -kohta on kyllä ihan totta. mutta onneksi tuo snapa auttaa asiaa! voihan wileda etten sanoisi. *siivoaa pillunsa*
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Niin kuka tuossa lapparin avassa on??
No oiskohan: Daron Malakian (SOAD:n kitaristi). Lap, korjaa jos olen väärässä.
-
- Kitisijä
No en tiä, ei sen varmaan ainakaan enää tarvii. Toisaalta, kyl mä pidän keikkailuukin tosi fyysisenä.nypari kirjoitti:Onhan se poika aika säälittävä rääpäle. Liekö koskaan tehnyt mitään fyysistä?
Mut aaargh, joulu ei ookaan 9 päivän kuluttuu vaan vasta 5.11! Buu-huu!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Herra Manala kirjoitti:kamala
Gattaca kirjoitti: helvetin vastenmielinen
nypari kirjoitti:säälittävä rääpäle
SingleMalt kirjoitti:järkyttävän näköinen anorektikkonarkkari

..jotkut jopa kiihottuvat delffiineistä..kesseli kirjoitti:*kiihottuu voimallisesti laihoista, androgyyneistä jotka näyttävät nisteiltä*
http://www.sexwork.com/family/dolphins1.htmlkesseli kirjoitti:ja jotkut omasta machoilustaan ja omasta sovinismistaan.
Jotku kiihottuvat sovinismi-sanan käytöstä.
Eihän se mikään vastaheitto ollut edes alunperin, mutta herkkä ja heikko mieli näytti suuttuvan.kesseli kirjoitti:aika huono vastaheitto mulle. treenaa poju lisää.
Pointti alunperin oli se, että ihmiset kiihottuvat vaikka lyhtypylvääseeen kiipeämisestä.
Mitenkän muuten voisit vielä asian ymmärtää, jos oikein yrittäisit?kesseli kirjoitti: mun mielestä sun edellinen postaus oli kyllä vastaheitto mulle koska katsoit aiheelliseksi lainata mun kirjoitusta.
hahahhahaahha. Voi jeesus.kesseli kirjoitti:no tämän sananvaihdon lopputuloksena
Pikkuhiljaa tämä psyykelääkeriippuvuuskin selkiää..
Kuinkahan vainoharhaiseksi sä vielä muutut, kun tarpeeksi mietit?kesseli kirjoitti: ? huhhoi *pyörittelee päätään*
Muista nyt sentään tarkistaa vaatekaapit ja sängyn alusta kirvesmurhaajan varalta.. Ei oo helppoo sullakaan, ei..
Voisiko ylipito poistaa nämä iditismit ketjusta.
Sinähän nyt uskomaton olet. Oletkos lykännyt jotain helposti pilaantuvaa perperiisi, kun noin nupissa kivistää?kesseli kirjoitti:yritä SMalt löytää edes jotain substanssia postauksiisi, senkin moukkamainen alaluokan muka-macho.
kesseli kirjoitti: yritä SMalt löytää edes jotain substanssia postauksiisi, senkin moukkamainen alaluokan muka-macho.
DrD.
Ja tämä on sinun käsite substanssista?kesseli kirjoitti: 17:51:55 [tuulenpuiska_] haha sinkkumaltti vie dikkiä 6-0
jep jep. ja missähän kohtaa?
dikki
kesseli kirjoitti: tuohon ei tarvittu substanssia. tuossa vain kyseenalaistin sanomisia.
dikki

-
- Kitisijä
No niin pojat, menkääs muualle siitä leikkimään, hus hus.
Palataan aiheeseen; lisää nannaa Manikselle ja muille mussunussuiille.
Candy for the nerds! \o/

Palataan aiheeseen; lisää nannaa Manikselle ja muille mussunussuiille.
Candy for the nerds! \o/

Uuh! Lisää substanssirikasta flamea mulle!kesseli kirjoitti:loistava kommentti tähän keskusteluun, senkin intellektuelli.tuulenpuiska kirjoitti:kesseli kirjoitti: tuohon ei tarvittu substanssia. tuossa vain kyseenalaistin sanomisia.
dikki
DrD.
-
- Kitisijä
SingleMalt kirjoitti:
kesseli kirjoitti:
Ai niin ja peace, you fuckin' assholes. :Ptuulenpuiska kirjoitti:

Etpä näyttänyt olevan sanaton. Kuinka pitkään aiot jatkaa henkilökohtaisuuksiin menemistä pro ei yhtään minun puolelta?kesseli kirjoitti:mä olen sanaton. tuollaista tyhmyyden ilmentymää ei usein näe.
dikki
Ei missään tapauksessa pidä poistaa.
Perustelen:
Se näyttää nopealta vilkaisulta isolta, valkoiselta ja käyrältä mulkulta. Ja mikäpä sen mukavampaa? Tulee aivan koti-ikävä.
Tämän keskustelun jälkeen tipitii ei voi enään koskaan vaihtaa kuvaa, ainakaan minä en vaihtaisi, jos kyseessä olisi oma avatarini. Ihan vittuillakseen.
Eli kärsikää homot. Mertonen rokkaa Lapitiin kuvan puolesta.
Perustelen:
Se näyttää nopealta vilkaisulta isolta, valkoiselta ja käyrältä mulkulta. Ja mikäpä sen mukavampaa? Tulee aivan koti-ikävä.
Tämän keskustelun jälkeen tipitii ei voi enään koskaan vaihtaa kuvaa, ainakaan minä en vaihtaisi, jos kyseessä olisi oma avatarini. Ihan vittuillakseen.
-
- Kitisijä
Komppaan täysillä, vaikka koti-ikävä ei tulekaan.Rautavittu kirjoitti:Ei missään tapauksessa pidä poistaa.
Perustelen:
Kikkelis kokkelis.
Jotkut ihmiset kiihottuvat seksistä.
Ja mikä vitun Mertonen?
Ja mikä vitun Mertonen?
-
- Kitisijä
Annan ääneni sille, että Lappari pistää pienen söpön persuksensa kuvan avatarikseen niin kityn harvalukuinen hetero-osasto ja naisiin suuntautuneet kitytädit saamme hiukan erotiikkaa elämäämme.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.