No DAAH, olisko vaikka Martta Antero Mertonen?Hebuli kirjoitti:Ja mikä vitun Mertonen?
Adressi lapitiin avatarkuvan vaihdon puolesta
Re: Adressi lapitiin avatarkuvan vaihdon puolesta
-
- Kitisijä
Oh, enpä oo tollasta hoksannu, mut nyt q sanot niin... Valinta tällä perusteella ollut kuitenkin täysin alitajuinen.Rautavittu kirjoitti: Se näyttää nopealta vilkaisulta isolta, valkoiselta ja käyrältä mulkulta. Ja mikäpä sen mukavampaa?
Tää oli kiva!Bluntly kirjoitti:Annan ääneni sille, että Lappari pistää pienen söpön persuksensa kuvan avatarikseen niin kityn harvalukuinen hetero-osasto ja naisiin suuntautuneet kitytädit saamme hiukan erotiikkaa elämäämme.
Peba pitäis vaan ensin kuvata, anyone?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Avomaakurkulla koristeltuna.Bluntly kirjoitti:Annan ääneni sille, että Lappari pistää pienen söpön persuksensa kuvan avatarikseen...
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitinän uhri
voimme tulla kuvaamaanClay kirjoitti:Avomaakurkulla koristeltuna.Bluntly kirjoitti:Annan ääneni sille, että Lappari pistää pienen söpön persuksensa kuvan avatarikseen...
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Daa, meitsi, eli mertzi eli mertonen eli mertoska.Hebuli kirjoitti:
Ja mikä vitun Mertonen?
Sä oot puhuessas mertone, ja mä oon tertonen. Ku mä puhun, oot sä tertonen ja mä oon mertonen.
Eli mertonen kutsuu terosen Lahtee opettelee puhuu. Daah!!!
Mistä te päättelette että se on:Bluntly kirjoitti:Annan ääneni sille, että Lappari pistää pienen söpön persuksensa kuvan avatarikseen...
A) Pieni
B) Söpö
Minä ainakaan mistään. Kuhan piruuttani herätän keskustelua.
Okei. Jos lapuska ei vaihda avatartaan, niin toivottavasti edes pätsi vaihtaisi.
Disclaimer: Alla oleva kuva saattaa aiheuttaa pupillien laajentumista, kuolaamista, hypnotisoitumista sekä muita epileptisiä oireita.
Disclaimer: Alla oleva kuva saattaa aiheuttaa pupillien laajentumista, kuolaamista, hypnotisoitumista sekä muita epileptisiä oireita.
-
- Kitisijä
No juu! Ostin jotai viikko sitten Bludolphinin, kyllä vaan kyllä on hyvä peli! =)SingleMalt kirjoitti:..jotkut jopa kiihottuvat delffiineistä..
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.