PerhosiaPallossaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MGandhi kirjoitti:Siis mikä vitun TPK?
Vastahan sitä on muutama vuosi käytetty, jatka nukkumistasi vaan.

edit: noobeille tiedoks, se on TyöPaikkaKirjoittaja.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

MGandhi kirjoitti:Siis mikä vitun TPK?
Kaiketi työpaikkakirjoittaja eli lusmu, joka ansaitsee palkkaa jutustelemalla joutavia Kitinässä.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Riemumieli kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Siis mikä vitun TPK?
Kaiketi työpaikkakirjoittaja eli lusmu, joka ansaitsee palkkaa jutustelemalla joutavia Kitinässä.
Mä luulin aika pitkään, että TPK on joku jääkiekkojoukkue, esim. Turun pallokullit tai jotain sellaista.

Olen kotona ja kohta lähden urheilemaan ja sitten lounastreffeille söpön tumman pikku-ukon kanssa. Iltapäivällä väännän gradua.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Keikaus kirjoitti:Iltapäivällä väännän gradua.
Mistä aiheesta/aineesta? Gradun kirjoittaminen on kuin kovaa torttua vääntäisi, mutta kyllä se siitä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja more »

Jep jep, read the f*cking manual, siellähän se oli kerrottuna:)

Tänään uus yritys tunkea piilolaseja silmiin, jos nyt sais vasempaankin ja sitten illalla Eppuja kuuntelemaan. Muistas maksaa kaverille vielä sen lipunkin.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
ninnithequeen

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko täällä oikeasti vielä joku joka ei tiedä mikä on TPK? :shock:
Dumari

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kaapista ulos ja kysymään, miten noi vitun hymiöt saa pois näkyvistä. Exploderilla töissä surffaan.
Sutenööri

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

MGandhi kirjoitti:Siis mikä vitun TPK?

Samaa idiotismia mäkin olen ihmetellyt. Kai se on joku pissisjuttu.
safi

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sutenööri kirjoitti:Se on sitten syyskuu ja kesä loppu. Voi venäjä. Ptkä, ankea ja kurja talvi taas edessä prkl!
Aika ankea asenne. Nyt sitten pikaisesti hommaat guuman syys/talvihellun vällyjä pöllyyttämään. Kyllä siinä kuule unohtuu masennukset ja kaikki muutkin vitutuksen aiheet saman tein.
ninnithequeen

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No mitä hemmettiä?

Joku vaihto otsikon. Nyt meni mun elämä ihan sekasin!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Heräsin, olen loistavalla tuulella! Paskat, vaikka yksi päivä elämästä menisikin penkin alle, mitä se haittaa. Keksittiin jo ratkaisutkin niihin ongelmiin, ja noinhan se menee. Tämä elämä tuppaa aina jatkumaan, ongelmat ratkeavat vaikka niistä ylimääräistä vaivaa tuleekin. Vahinkoja sattuu.

Olen niin ihastunut siihen ihanaan mieheen että en kertakaikkiaan vaan jaksa olla pahalla tuulella. Töissäkin oli eilen tosi kivaa ja sunnuntaina pääsee kisaamaan. :]

Siksipä vaihdoin otsikkoa ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mulli75

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:No mitä hemmettiä?

Joku vaihto otsikon. Nyt meni mun elämä ihan sekasin!
Niin just, miksi sorkkia sontakasaa kun siitä ei seuraa muuta kuin paha haju ja lisää kärpäsiä.
Sutenööri

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

safi kirjoitti:Aika ankea asenne. Nyt sitten pikaisesti hommaat guuman syys/talvihellun vällyjä pöllyyttämään. Kyllä siinä kuule unohtuu masennukset ja kaikki muutkin vitutuksen aiheet saman tein.
No hei. Sä varmaan osat kuvitella, mitä paskaa talvi on kaupungissa? Ja vitut mitään masennuksia. Kylmä, paska ja loska vaan vituttaa kesäihmistä.

Syys/talvihellusta samaa mieltä. Se on ihan must have-proggis.
Tiikeriankka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

ninnithequeen kirjoitti:Onko täällä oikeasti vielä joku joka ei tiedä mikä on TPK? :shock:
Vittu, johan minä sitä eilen kysyin.

Viikonpäiväketjut on mitättömimpiä ja typerimpiä ketjuja, joita kitinään kirjataan enkä lue niitä kuin itsemurhan partaalla, joten olen missannut nämä pissiskielen lyhenteet tähän asti täysin. Nyt kyllä tiedän mitä se tarkoittaa, kiitos vaan turhasta tiedosta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jumankekka. Oon aivan sekaisin. Tuntuu ihan maanantailta. Sammuin ku saunalyhty illalla ja nukuin ku tukki aamuun asti, tai varmaan olin ihan tajuttomassa tilassa oikeestaan. Vieläkin riittäis unta. Ihan tööt. Kahvia! Sit pitäis kai siivota tää läävä ku arvovaltainen vieras saapuu illalla. Voi hitto.
ninnithequeen

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tiikeriankka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onko täällä oikeasti vielä joku joka ei tiedä mikä on TPK? :shock:
Vittu, johan minä sitä eilen kysyin.

Viikonpäiväketjut on mitättömimpiä ja typerimpiä ketjuja, joita kitinään kirjataan enkä lue niitä kuin itsemurhan partaalla, joten olen missannut nämä pissiskielen lyhenteet tähän asti täysin. Nyt kyllä tiedän mitä se tarkoittaa, kiitos vaan turhasta tiedosta.
Ei se oo mitään pissiskieltä, pöh.


Nyt tää lähtee röihin.

Tämänkin turhan tiedon teille tarjosi Ninni.
swirl

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yh, mie inhoan perhosia ja jos ne tulee lähellekään mun palloani, niin saavat kyllä aimo tujauksen raidia etoville perhossilmilleen.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ninnithequeen kirjoitti:Onko täällä oikeasti vielä joku joka ei tiedä mikä on TPK? :shock:
Tekeekö teidän imuroinnit ja hammasplakin poistamiset yhtään sen enempää ketään kiinnostaviksi se, että kirjoitatte ne samat paskalässytykset töissä? Mä tiedän etten kiinnosta ketään, ja se on itse asiassa ihan hyvä lähtökohta elää parempi elämä. Tiedän aina vähintään sen, että olen milloin tahansa parempaa seuraa kuin ihminen, joka tuntee pakottavaa tarvetta kertoa siitä, kuinka elämässä joutuu joskus tekemään kotitöitä ja että töissäkin vähän ahdistaa.
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 18:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Geetzu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vittu tääl on ärsyttävää juttua.

Ihkuilkaa vähän! :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulle tuli yhtäkkiä pakottava tarve kertoa kuinka töissä vähän ahdistaa.

Nenä katos tukossa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sannnu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ohhoh...tulin fillarilla töihin ja keskuspuistossa tuoksui niin hyvälle. Sellainen alkavan syksyn kirpsakka tuoksu...ja puaisia pihlajanmarjoja puissa. Fasaaninkin näin....

Tänään ois duunibileet ja huomen yhet synttärit. No enpä ole humalahakuisesti juonut varmaan puoleen vuoteen, että eiköhän se olis jo aika. Toisaalta sovittiin kollegan kanssa, että kumpikin tarkkailee vähän toisen humalatasoa, ettei tule mitään överiavautumisia tai "we are the world- känni purkauksia".
Sannnu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Vaola kirjoitti:Yllättävän hyvällä tuulella, vaikka aamulla heräsinkin kirjaimellisesti verenmaku suussa. Enää en kokeile mitään tuppoja tuonne suuhun, vaan käytän tätä parasta konstia: jätskii, jätskii, jätskii... Mulla oli illalla ihan masu sekaisin, kun olin syönyt sitä niin paljon.

Kohta mä varmaan näytän omenalta. Ja milläs mä sit niinq meen tänään poikaystävää tapaamaan mun 36-housuissa??? (Ihan niinku se niitä nyt muutenkaan huomaisi... *miehet*)

Mitä sulle on tehty Vaola pieni?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Taidan viettää erittäin rauhallisen, selväpäisen ja liikunnallisen ja kodinhoidollisen viikonlopun vaan nyt. Pari seuraavaa menee taas huuruillen, hyvä vähän ladata akkuja varmaan ja pankkitiliä, huhhu ku se onkin kuivana :shock:
Sutenööri

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

irmelianneli kirjoitti:Taidan viettää erittäin rauhallisen, selväpäisen ja liikunnallisen ja kodinhoidollisen viikonlopun vaan nyt.
Mäkin tuumaan aina jokaikinen sunnuntai noin, mutta torstain tullessa mä olen sen jo unohtanut. Eikun jetset-elämää vaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Miksi ihmisiltä poistetaan viisaudenhampaita? Poistetaanko ne niiltä, jotka eivät ole viisaita eli onko riittävän iso suu osoitus viisaudesta. Minulla ei tietenkään ole ollut vaikeuksia viisaudenhampaiden kanssa, mutta miten muilla.
Paras päivä ikinä.