Lauantai, vittu!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Paljos tommoset Dysonit sitte maksaa?
Nää toimittaa Dysoneita, esmes, ja hinnatkin näkyy. Ilmainen kotiinkuljetus pääkaupunkiseudulle.

Itelläni on Dyson, ja onhan se aikamoinen epeli, varsinkin kun siinä on niin vänkä toimintaperiaate. Säiliön tyhjentäminen pölyistä on vain astetta vaivalloisempaa kuin pölypussin nakkaaminen roskiin.
Geetzu

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihkuu, imurikeskustelu heti aamusta. :]

Mun piti eilen mennä vakoilemaan paria tyyppiä stadiin mut sit jumituinkiin - yllättäen - kotiin. Viiniä meni vaan onneks pari lasillista, nyt aamulla on sitten lääkitty kroppaa muista syistä. Ja kahvia kiitos nam. Täytyy lukea yliannos kitinää tänään, viikon tauko ei ennen tuntunu missään mut miten mä nyt taas luulen et tärinät iskee... *hävetys*
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Nonni. Myin sieluni Saatanalle, kun avasin tilin H&M:lle - taas tuli tilattua viidelläkympillä vaatteita. On helppo huijata itseään, kun pitää vaan kuukausittain maksaa tietty summa, vaatteet tuntuvat kummasti halvemmilta... No, hyvä mieli siitä tulee! :] (saako muutkin kuin Gee käyttää tuota? :D)
Geetzu

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Xiberia kirjoitti:... No, hyvä mieli siitä tulee! :] (saako muutkin kuin Gee käyttää tuota? :D)
Se on jopa suositeltavaa. ;)

Nyt kävelylle, tänään relaillaan. :]
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Geetzu kirjoitti:... tänään relaillaan. :]
Relaillaan vaan. Mä olen relannut jo puoli tuntia töissä ihmetellen missä muut viipyvät. Yhdeksältä piti proggis alkaa, mutta ei näy ihmisiä missään. Mulle ihan sama, palkka juoksee vaikka minä istun.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:Tänään opittuja asioita

1) Lilo on keski-ikäinen
Miten tuo valkeni sulle _vasta_ tänään? :shock: :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Nonni, keneltä jäi muija metsään? :think:

Linkki
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Kimmen kirjoitti:Nonni, keneltä jäi muija metsään? :think:

Linkki
Tuo oli jo Päivän linkkinä, melkoisen hupaisa tapaus :D Mahtaakohan beibe löytää omistajansa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti:No mä kävin. Kaveri houkutteli mut vielä Lepuskin Fenniaan.
Oleilin saman kopleksin William K:ssa yhden sidukan verran, pois lähtiessä katselin Fennian ovelle, muttei napannut tarpeeksi. Viimeksi taisin olla vanhin asiakas, paukut on hemmetin kalliita ja tehty miten sattuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei olisi pitänyt katsoa iltasaduksi Russ Mayerin tuotantoa, unet oli...levottomia.

Ja levoton olo on nytkin. Kahvia!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Alle tuntiin jäi aamukäppäily, lämmin suihku ja kahvi houkutti huomattavasti enemmän ku usvanen märkä luonto. Oon tänään pohdiskellu jo vaikka mitä, hei tähän aikaan. Ja siis pohdiskellu!!11 Tajusin kaikkee näpsää elämästäni ja haluistani ja nyt mua vähän pelottaakin. Koht kotiutuu pirpana, mieskin joskus. Ajattelin tsempata ja olla Maailman Paras Äiti & Maailman Paras Vaimo samana päivänä. Esivalmisteluihin kuulukoon itseni ja kodin puhdistus, sekä kokkauksen kiehtovaan mutta pelottavaan maailmaan sukeltaminen...

Jännä päivä. Ja kiva ku IFK voitti eilen Tapparan. Sutikselle terkkui, Jerekin maalas. :h:
CandyMan

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tänään voisi käydä ostamassa IKEAsta sen TV-tason ihan vain koska tänään siellä on 10% alennus kaikista tuotteista. Vai mitä?
Geetzu

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joo varmaan just tänään kannattaa lähteä sinne hullujen keskelle. No vahvasti hiprakassa vois olla ihan ok kokemus, mut muuten... Huh. Maalaisille ilmaset bussituksetkin ja kaikkee, sairasta.
CandyMan

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

nowaysis kirjoitti:
huima kirjoitti:Tänään opittuja asioita

1) Lilo on keski-ikäinen
Miten tuo valkeni sulle _vasta_ tänään?
Oliko Lilolla eilen synttärit? Onnea!
CandyMan

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:Joo varmaan just tänään kannattaa lähteä sinne hullujen keskelle. No vahvasti hiprakassa vois olla ihan ok kokemus, mut muuten... Huh. Maalaisille ilmaset bussituksetkin ja kaikkee, sairasta.
Tiedän mitä haen, joten kävelen suoraan varastolle. Mutta pitäisi kyllä lähteä nyt eikä heti.
Mulli75

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kimmen kirjoitti:Nonni, keneltä jäi muija metsään? :think:

Linkki
Olisi huvittavaa kuulla huutokaupassa millä myyntiargumenteilla barbaraa kehutaan. Käyttökerroista kun ei ole tietoa niin vaikeaa voi olla.

Entäs asiakkaiden ilmeet ja kommentit ja kuinka innokkaasti sitä hintaa huudetaan.
Geetzu

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Tiedän mitä haen, joten kävelen suoraan varastolle. Mutta pitäisi kyllä lähteä nyt eikä heti.
Joo, pahoin pelkään et varastoonkaan ei pian mahdu ja jonot jonnekin sen ulkopuolelle pitkälti...
Patz

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Phuuh, viimeistä päivää duunissa tässä lafkassa ja yllättäen 4 sairaana. Tää on just niin tätä.
Onneks pääsee illalla ensin syömään hyvin ja sen perään juomaan. Hyvin. Tukevasti. Aaaah!
CandyMan

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tuo Nelosen Start-ohjelman autofutis näyttääkin aika vängältä. :D Ideaa seuraavalle miitille...? Omat autot mukaan.
huima

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja huima »

Sutenööri kirjoitti:Hopppopopop! Lilotus sentään hiipi kotiin väsymyksen vuoksi, mutta Huima sen vuoksi, että pitää olla skarppina kun hallitus rantatuu stadiin

Lilo vei matsin 4-2. Sitäpaitsi, Lilo oli tänään paljon hotimpi ku sä.
No eilen oli toki. Mut hei ei sitä hametta ja paitaa vastaan noin vain kilpailla.

Sitäpaitsi väsymys ei ole mikään kunnollinen syy! Luulisi että ne kahdeksan pohjalle vedetyn siiderin sokerit olisivat piristäneet kenet tahansa tosi pirteään kuntoon että se pöydällä sheikkaus olisi maistunut ohjelmaan - mutta ei. Keski-ikäistyminen.

Mutta toisaalta. Ainakaan se ollut niin keski-ikäinen, että olisi keski-ikäisen ja keskiluokkaisen muutto-operaation jälkeen jäänyt vaan sisälle köllöttelemään ja juomaan teet. Pisteet siitä.

Lopputulos olkoon, että Lilo vei matsin saappaiden mitalla.
huima

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:
huima kirjoitti:Tänään opittuja asioita

1) Lilo on keski-ikäinen
Miten tuo valkeni sulle _vasta_ tänään? :shock: :h:
No kun ... Okei siis ois se pitänyt ymmärtää aiemminkin, mutta myönnettäköön että Lilo näyttää ikäistään nuoremmalta. Piikikäs kieli, väsähtämisherkkyys ja jumppaharrastukset ovat toki selkeät merkit jotka olisi pitänyt osata tulkita jo aiemmin!

Mutta on se silti niin :h:
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Ahistaa! Joku tuntematon numero häiriköi mua, usein muutamankin kerran päivässä. Aikaisemmin oon luullut, että se olisi joku lehtimyyjä, mutta ei kai ne lauantaisin duunia tee? En yleensä ikinä vastaa tuntemattomiin numeroihin, ainoastaan jos on numero näkyvissä.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja more »

Saamari mikä olo, ei ainakaan nestehukasta johtuvaa päänsärkyä ole kun niin on vetämätön olo. Kai se on suussa se kissanpaskan maku kun kahvia juodes tietää että miltä se tulee maistumaan ja tietää ettei se ole hyvää. Ei varmaan niin paljoo ois tarttenu ottaa viskiä yskänlääkkeeksi ennen keikkaa. Eput heitti kyl hyvän keikan, Akun tehdas oli iskussa ja Martti jaksoi pomppia :)

Joo, kai sitä pitäs mennä suihkuun ja sitten töihin.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi kun olikin mukavaa, uuden 'anopin' kanssa! Juttua olis riittäny varmaan vielä viitisen vuorokautta. Ja sain majoituspalvelusta 50€!! Vaikka ilo oli minun puolellani, hullu emäntä! Saattelin hänet juuri rientoihinsa kaupungille. Sitte varmaan ei muuta ku salihommia ja syömishommia ja juomishommia tämän päivän ohjelmassa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantai, vittu!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vadim kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Missä kohtaa tässä huijataan? http://saunalahti.fi/gsm/gsmsaunapaketti.php
3000 minuuttia puheluita, kamera/mp3-kännykkä pelkällä 14.95e kuukausimaksulla? Miten helvetissä tuo on mahdollista? Missä tuossa on se pieni printti mitä en näe? Onhan tuossa kaksi vuotta kiinni, mutta kun puhelinlasku on se 20e kuussa vaikkei edes puhuisi paskaakaan.
No, tuohon eivät sisälly puhelut esim. Soneran liittymiin.
Juuri niin, sisältyy puhelut vain Saunalahden, Elisan ja Kolumbuksen liittymiin, puhelut lankaliittymiin ja muille operaattoreille on hieman keskimääräistä kalliimpia. Samoin tekstarit. Datasiirtoa tuohon hintaan ei myöskään kuulu, eli esim. kuvaviestit maksavat erikseen.

Muuta en keksinyt. Vaikuttaa aika hyvältä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin