Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai Turkuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Siis itsehän olen tietty "jumalan lahja naisille" ja minun pihtaamisestani korkeintaan motkotetaan suhteissa. :) Hyvä, että siellä on toinen messiaallinen naistennaurattaja.
No mut tiedät itsekin että naiset ovat oikeasti suhteessa helppoja. Siis tosi helppoja seksuaalisen provosoinnin suhteen. Ei tarvitse edes mitään joka naiselle eri juttu -manuaalia, pussaa vaan niskaan. Aina pyllistää vaistomaisesti.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Nooh, katellaan uudelleen revanssimatkasi jälkeen, löytyykö Miss Sunshine tältäkin reissulta. Itse veikkaan, että löytyy. Siitä en kuitenkaan ole varma kehtaatko enää ensi reissun jälkeen myöntää asiaa. Ei varmaan kannattaisi, koska saatan olla vaanimassa täällä.
Jos löytyisikin, tekisikö se vastoin sanomisiani tästä lomamatkani motiivin? Eli looginen päättelyketju menisi jotenkin näin: lähden reissuun karkuun kylmyyttä ja pimeyttä, vietän 18 illasta vaikkapa yhden paikallisen matkaoppaan kanssa -> reissun motiivi: paikallisten matkaoppaiden riistäminen ja hyväksikäyttö.

Tiedät hyvin, että kehtaisin myöntää.
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: No mut tiedät itsekin että naiset ovat oikeasti suhteessa helppoja. Siis tosi helppoja seksuaalisen provosoinnin suhteen. Ei tarvitse edes mitään joka naiselle eri juttu -manuaalia, pussaa vaan niskaan. Aina pyllistää vaistomaisesti.
Lisää yhtälöön valvottuja öitä, priva-ajan puuttuminen, pyykkikuormat, siivoaminen, lasten kanssa ulkoilut, pukemiset, pesetymiset, leikit, itkut, kiukut, sairaudet, huolet, murheet, vaatimukset, odotukset, safkat, vahtimiset, nukuttamiset, turvallisuus ja miljoona muuta asiaa.

Pussaa väärässä kohtaa niskaan ja saat turpiin :P
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Siis itsehän olen tietty "jumalan lahja naisille" ja minun pihtaamisestani korkeintaan motkotetaan suhteissa. :) Hyvä, että siellä on toinen messiaallinen naistennaurattaja.
No mut tiedät itsekin että naiset ovat oikeasti suhteessa helppoja. Siis tosi helppoja seksuaalisen provosoinnin suhteen. Ei tarvitse edes mitään joka naiselle eri juttu -manuaalia, pussaa vaan niskaan. Aina pyllistää vaistomaisesti.
En voi asialle mitään, mutta kyllä tästäkin tuli mieleeni dieettineuvosi!
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Siis itsehän olen tietty "jumalan lahja naisille" ja minun pihtaamisestani korkeintaan motkotetaan suhteissa. :) Hyvä, että siellä on toinen messiaallinen naistennaurattaja.
No mut tiedät itsekin että naiset ovat oikeasti suhteessa helppoja. Siis tosi helppoja seksuaalisen provosoinnin suhteen. Ei tarvitse edes mitään joka naiselle eri juttu -manuaalia, pussaa vaan niskaan. Aina pyllistää vaistomaisesti.
En voi asialle mitään, mutta kyllä tästäkin tuli mieleeni dieettineuvosi!
Meinaat että kokeilit samaa neuvoa, mutta vain minä saavutin sillä tuloksia?
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:
Kuten huorissa käynnin ja munien syönnin?
En näe kummassakaan omista lähtökohdistani mitään epärationaalista. Kananmunilla tyydytän protiinintarvettani, naisissa käymällä muita tarpeitani. Maksullisen ja maksuttoman seksin välisen eron olen jo käsitellyt toisaalla.
Kottarainen kirjoitti: Minusta taas kuolemantuomio myös tuntuu väärältä, eli tässä kohtaa järki ja tunteet ovat samoilla linjoilla, kuten useimmiten itse koen.
Minulla ei ole mitään tietyntyyppisten paskahousujen tappamista vastaan. Jos tappaminen olisi laillista, tarjoutuisin vapaaehtoisena harvennustalkoisiin. Ongelmalliseksi kuolemantuomion tekee sen peruuttamattomuus, yksi väärin perustein suoritettu tuomio on pahempi asia kuin miljoonan kiistatta syyllisen, murhanhimoisen pedoraiskarin palauttaminen suoraan kadulle. Toinen ongelma on tuomioon täytäntöönpanovalta. Elcon sanoin: en halua antaa valtaa toisen hengen ottamiseen poliitikoille ja virkamiehille. En oikeastaan kenellekään muullekaan itseäni lukuunottamatta.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Meinaat että kokeilit samaa neuvoa, mutta vain minä saavutin sillä tuloksia?
Epäilen vahvasti omaavani paremmat tulokset molemmissa luokissa.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Meinaat että kokeilit samaa neuvoa, mutta vain minä saavutin sillä tuloksia?
Epäilen vahvasti omaavani paremmat tulokset molemmissa luokissa.
Epäilen vahvasti, että sinä olet lipevien paskapuheittesi jälkeen lähinnä itseään naisen keholla tyydyttävää lämmintä ilmaa.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Meinaat että kokeilit samaa neuvoa, mutta vain minä saavutin sillä tuloksia?
Epäilen vahvasti omaavani paremmat tulokset molemmissa luokissa.
Epäilen vahvasti, että sinä olet paskapuheittesi jälkeen lähinnä itseään naisen keholla tyydyttävää lämmintä ilmaa.
Epäilen vahvasti, että sinä erheellisesti kuvittelet olevasi jotain aivan erityisen paljon parempaa. Epäilen sinua edelleen tyhjää puhuvaksi moralistiksi.
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bruce Willisika kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että sinä erheellisesti kuvittelet olevasi jotain aivan erityisen paljon parempaa. Epäilen sinua edelleen tyhjää puhuvaksi moralistiksi.
Nyt on pakko kompata.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:Epäilen vahvasti, että sinä erheellisesti kuvittelet olevasi jotain aivan erityisen paljon parempaa. Epäilen sinua edelleen tyhjää puhuvaksi moralistiksi.
Tämähän alkaa todellisuudessa harmittaa sinua vasta kun ymmärrät ettei sillä ole minulle minkäänlaista merkitystä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Boner kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että sinä erheellisesti kuvittelet olevasi jotain aivan erityisen paljon parempaa. Epäilen sinua edelleen tyhjää puhuvaksi moralistiksi.
Nyt on pakko kompata.
Tuli mieleeni yksi taannoinen Varkauden reissu, kun jäsen M hehkutti viidessä ketjussa iropillun ihanuutta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuli mieleeni yksi taannoinen Varkauden reissu, kun jäsen M hehkutti viidessä ketjussa iropillun ihanuutta.
:facepalm: Voi sosiaalinen reflektiosilmä.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Tämähän alkaa todellisuudessa harmittaa sinua vasta kun ymmärrät ettei sillä ole minulle minkäänlaista merkitystä.
Sillä on sinulle merkitystä enemmän kuin kenellekään muulle täällä. Sinä olet aina ottanut nämä hiekkalaatikkoleikit eniten sydämen asioinasi, etkä silti pärjää.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Tämähän alkaa todellisuudessa harmittaa sinua vasta kun ymmärrät ettei sillä ole minulle minkäänlaista merkitystä.
Sillä on sinulle merkitystä enemmän kuin kenellekään muulle täällä. Sinä olet aina ottanut nämä hiekkalaatikkoleikit eniten sydämen asioinasi, etkä silti pärjää.
En pärjää?

Pyssyt on yleensä loppu siinä vaiheessa kun aletaan korostamaan omaa kuviteltua erinomaisuutta vittuilukisassa. Eiköhän teitä kitinän pro-huorissajuoksupuupääosastoa ole nyt kiusattu ihan tarpeeksi. Sillä alalla en varmasti pärjääkään. Siihen tarvitaan rutkasti enemmän epätoivoa ja negatiivisia seksikokemuksia.
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:
Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Minä taas en ole oikein vaikuttunut empatiakyvystäsi. Tai ehkä se sinulla on hyvin on/off -sorttista. Tiedä häntä.
No se on tämä kirjallinen viestintä kun ei tunneta. Täällä mielipiteet kärjistyvät ja varmaankin tiedät, että jotkut ovat pehmoja, mutta peittävät sen esittämällä kovaa.
Tätä pitää vielä kommentoida, nimittän Daven empatiakykyä. Toivottavasti Dave et pahastu tällaisesta nettipsykoanalyysistä, mutta en voi vastustaa kiusausta kun tämä on niin kiinnostavaa.

Minä oikeastaan uskon että Dave on varsin empaattinen ihminen, mutta hänellä on toisentyyppinen vika, mitä muistelen hänen aiempia tekstejään. Hänellä tilipussin nuora yhdistyy jollain ihme tavalla suoraan keskushermostoon ja kun joku ulkopuolinen yrittää raottaa sitä rahasäkkiä edes ajatuksen tasolla, niin Daven aivosolut menevät solmuun ja alkavat singuttaa, noin lappalaisittain sanoen. Sitten iskee ahdistus josta seuraa mitä kummallisempia kommentteja.
Hyvin mielenkiintoista. Kyse on tosiaan ahdistumisesta jollain tavalla.

Perusolemukseltani veikkaan olevani tosiaan empaattinen. En esim. usko, että lääkäri kovin usein lainaa rahaa potilaalle, kuten tein.

Mutta sitten jos kuvaan astuu jonkinlainen aspekti, jonka koen (huom _koen_) uhkana omalle taloudelliselle asemalleni, niin menen puolusasemaan ja asenteeni muuttuu. Kastraatioahdistus iskee tai jtn.
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:No itsehän olet tuon täällä kertonut. Ajattelin kyllä että poistan jos tällainen etäanaalisointi sinua häiritsee.
No ei :)

Musta on mukava puhua itsestäni.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: En pärjää?

Pyssyt on yleensä loppu siinä vaiheessa kun aletaan korostamaan omaa kuviteltua erinomaisuutta vittuilukisassa. Eiköhän teitä kitinän pro-huorissajuoksupuupääosastoa ole nyt kiusattu ihan tarpeeksi. Sillä alalla en varmasti pärjääkään. Siihen tarvitaan rutkasti enemmän epätoivoa ja negatiivisia seksikokemuksia.
No et pärjää. Auot päätäsi arkkivihollisellesi Tixille, vaikka et pärjää millään mittarilla mitattuna. Nyt yrität aukoa päätäsi mulle lähes yhtä heikoin seurauksin. Tiedät itsekin, että olet meistä kahdesta se epätoivoisempi mitä skoraamiseen tulee, siitähän sä tällä kertaa yritit pokkuroida. Voit vielä yrittää esittää moraalista ylemmyyttä, mutta poskelleenhan sekin menee kaikkien mainitsemiesi yhdenillan juttujen jälkeen (Varkausreissua, laivareissua...). Et sä nyt niin paljon parempi ihminen olekaan, mitä yrität esittää, huonompi vaan pokaamaan. Et osaa lopettaa ollessasi häviöllä ja voiton puolelle et pääse. Tyypillistä luusereille lajista riippumatta.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:No et pärjää. Auot päätäsi arkkivihollisellesi Tixille, vaikka et pärjää millään mittarilla mitattuna. Nyt yrität aukoa päätäsi mulle lähes yhtä heikoin seurauksin. Tiedät itsekin, että olet meistä kahdesta se epätoivoisempi mitä skoraamiseen tulee, siitähän sä tällä kertaa yritit pokkuroida.
Noh noh, mitenkäs tämä nyt niin suuria tunteita nostattaa?

Itse asiassa meistä kahdesta en kyllä - sori vaan - ole millään minulle merkitsevällä mittarilla epätoivoisempi mitä skoraamiseen tulee. Minäpä selitän sinulle tässä ja nyt sen suuren salaisuuden että miksi. Mä olen ihan omin silmin seurannut miten sä baareissa ja illanistujaisissa lähestyt naista ja yrität saada sen sun apukoulutasoisen läpän puremaan, ja kun ei onnaa siirryt seuraavaan, seuraavaan, ja taas seuraavaan. Mä olen myös ihan omin korvin kuunnellut kun kohteenaolleet tirpat ovat siitä vähän niinkuin hymy suupielessä jutelleet.

Toki yrityksissä puhdas volyymi aina jossain kohtaa saa kalan tarttumaan koukkuun, mutta siitä laadusta ja yksillöllisyydestä voidaan sen jälkeen olla jo aika montaa eri mieltä jos se illan suuri rakkautesi on pokausyritys numero 12. Minun mittareillani mitattuna tollanen eukosta eukkoon skoraustarkoituksessa siirtyminen on oikeasti sitä todellista epätoivoa, johon ei ole ollut tapana alentua. Varmasti saat volyymimarkkinoinnillasi enemmän randompillua ja yhdenillanpanoja kuin minä, mutta sillä ei ole yhtään mitään tekemistä skoraamisen todellisen epätoivoisuuden kanssa ainakaan siihen suuntaan mitä ehdotat. Siinä vaiheessa kun se volyymivonkuu huonolla saantiprosentilla muuttuu riittävän huonoksi ja epätoivoiseksi, sitä mieluummin alkaa maksaa seksistään ja seurastaan - kuten itse aiemmin vahingossa myönsit.
Voit vielä yrittää esittää moraalista ylemmyyttä, mutta poskelleenhan sekin menee kaikkien mainitsemiesi yhdenillan juttujen jälkeen (Varkausreissua, laivareissua...).
Luehan uudelleen mitä olen kirjoittanut Varkaus- ja laivareissusta, ja mieti nyt ihan tosissasi kuinka paljon poskelleen asian suhteen mennään, ja niitä yhdenillanjuttuja on harrasteltu. Varkaushommahan oli pelkkää läpinäkyvää provosointia Gattacalle. Ja kyllä, piparia olisi lohjennut, kuten todennäköisesti myös laivareissultakin (en muistanut kysyä, DoH!) En vain ole lainkaan niin epätoivoinen että joutuisin käyttämään kaikkia pillunsaantimahdollisuuksia hyväkseni, koska en - edelleenkään - saa yhdenillanjutuista oikein yhtään mitään. Paljon mieluummin pidän kavereiden kanssa hauskaa perisuomalaisesti humaltuen silloin kun porukassa ollaan, ja jätän skoraamiset ja panemiset suhteisiin. Tiedän että tämän asian sisäistäminen ja hyväksyminen on sinulle mahdotonta minään muuna kuin onnettomasta skorauskyvystäni kertovana valheena. Näin se kuitenkin vaan on.
Et sä nyt niin paljon parempi ihminen olekaan, mitä yrität esittää, huonompi vaan pokaamaan.
Huonommasta en niin tiedä, mutta pokausyritysmäärällisesti jään varmasti kakkoseksi ainakin suhteessa 1/100. Veikkaisin kuitenkin kokemuksen ja kuuleman perusteella, ettet sä nyt mitenkään aivan erityisen jäljittelemättömän säkenöivään älyyn, empatiaan, ja verbaaliakrobatiaan kykene noissa pokaushommissa. Mutta onhan tuo rautainen itsetunto toki aina plussaa.
Et osaa lopettaa ollessasi häviöllä ja voiton puolelle et pääse. Tyypillistä luusereille lajista riippumatta.
En takuulla sinun säännöilläsi. En ole niihin tarpeeksi epätoivoinen.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Jos tässä pitäisi edetä sinun kokemustesi ja kuulemiesi perusteella, niin kusessahan me kaikki oltaisiin. Mielenkiintoista, että naisenkaatamisesta on tullut synonyymi epätoivolle. Ja sinun toiminnastasi synonyymi hauskuudelle ja - ! - älykkyydelle. Siis sinun objektiivisella ja tarkalla tulkinnallasi. Oi aikoja oi tapoja, kuten eräs lintunen tapaisi sanoa.

EDIT: Otetaan vielä pari poimintaa:
Manaaja kirjoitti:Mä olen myös ihan omin korvin kuunnellut kun kohteenaolleet tirpat ovat siitä vähän niinkuin hymy suupielessä jutelleet.
Et selvästikään anna paljoa näille tirpoille, sen verran moni heistä on hymy suupielessä jutellut mun sängylläni maaten. Voit tietenkin lohduttautua kuvittelemalla, että kaikki edustavat sitä populaation typerintä kvartiilia. Voi kunpa tietäisitkin.

Manaaja kirjoitti:Siinä vaiheessa kun se volyymivonkuu huonolla saantiprosentilla muuttuu riittävän huonoksi ja epätoivoiseksi, sitä mieluummin alkaa maksaa seksistään ja seurastaan - kuten itse aiemmin vahingossa myönsit.
Joo, niin taisin lipsauttaa:
Bruce Willisika kirjoitti:Kuten jo toisaalla mainostin, en maksaisi pelkästä seksistä, koska rajahyöty ja -kustannukset ei vaan kaupassa kohtaisi. Tämä johtuu pitkälti siitä, että 1)rimaa laskemalla/poistamalla saisin seksiä lähes milloin vain ja 2)toisen osapuolen haluttomuus lähikontaktiin vähentää omaa nautintoani tilanteessa merkittävästi. Kaupan syntymiseen tarvitaan siis pelkän panos-tuotos(input-output)-suhteen lisäksi toimiva kokonaispalvelukonsepti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Boner kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Joo no toi nyt on vähän sama kuin kuuntelisi Gattacaa tai AA:ta asiasta. Laasanen ei ihan hirveän aloitekykyiseltä kaverilta vaikuta naisten suhteen.
No en voi sanoa asiaan mitään, kun en ole ikinä aiemmin edes kuullut koko jannusta.
Vaikka tyyppi uuden Suomen blogissaan vetää aika rankkaa linjaa, on kirja kuitenkin kirjoitettu ihmeenkin neutraaliin sävyyn. Minullahan ei ole kuin oma ja työkaverini kokemus kirjasta, mutta yhteen naiseen todettiin, että paikkansa pitää. Miehen oletetaan tekevän ja suorittavan ja olevan tietyn lainen naisen takia. Jos kriteerit eivät täyty, seksiä ei tipu. Naisille seksiä on tarjolla enemmän kuin miehille, joten miesten on pakko alistua vaatimuksiin tai laskea rimaansa niin alas, että kelpaavat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti: Varkaushommahan oli pelkkää läpinäkyvää provosointia Gattacalle. Ja kyllä, piparia olisi lohjennut, kuten todennäköisesti myös laivareissultakin (en muistanut kysyä, DoH!)En takuulla sinun säännöilläsi. En ole niihin tarpeeksi epätoivoinen.
Varkauskeissin tunnistin intertekstuaalisella analyysillä kyllä vitsiksi, mutta siitä olen pettynyt, että et skorettanut laivareissulla :(

Olin nimittäin ihan two thumbs up, että on se panomies.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:...Mielenkiintoista, että naisenkaatamisesta on tullut synonyymi epätoivolle... ...moni heistä on hymy suupielessä jutellut mun sängylläni maaten... ...Voi kunpa tietäisitkin...
Manaaja kirjoitti:Siinä vaiheessa kun se volyymivonkuu huonolla saantiprosentilla muuttuu riittävän huonoksi ja epätoivoiseksi, sitä mieluummin alkaa maksaa seksistään ja seurastaan - kuten itse aiemmin vahingossa myönsit.
Joo, niin taisin lipsauttaa ...
Niin no siis, tarkennanpa ajatusmalliani. Kun otetaan huomioon tää sun yläreunan lainauksien tuttu tyylisi, että kyseessä on sun kaltainen todellinen panomies ja ilmaisen pillun kuningas, joka alleviivaa joka toisessa lauseessaan että pillua kaatuu ovista ja ikkunoista jatkuvasti, joka alleviivaa joka kolmannessa lauseessaan että thaimaaseen mennään kyllä takaisin, mutta ehdottomasti ei maksullisen seksin takia, ja joka painottaa joka neljännessä lauseessaan että epätoivo ei voisi pillunsaannista enää kauempana olla niin...

...minkä ihmeen takia sä jouduit murjottamaan vailla seuraa ne ekat illat siellä? Sun kaltaiselle suvereenille seuramiehelle, skoraamismestarille ja saantikeisarillehan moisen täytyy olla täydellisen kontrafaktuaalista?
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Varkauskeissin tunnistin intertekstuaalisella analyysillä kyllä vitsiksi, mutta siitä olen pettynyt, että et skorettanut laivareissulla :(

Olin nimittäin ihan two thumbs up, että on se panomies.
Yhden kerran en sentään ole tehnyt moraalittomasta irtopaneskelusta valheellista satiiria viimeisen puolen vuoden aikana!

En nyt muista kummasta laivareissusta on kyse, marraskuisesta vai joulukuisesta, mutta ei kai sillä ole väliäkään. Kyllä mulla nainen eksyi yöksi iholle molemmilla reissuilla. Oon vaan niin julma pihtari.

Ens kuussa meen taas. Lupaan raportoida aiheesta joko hyvin totuudenmukaisesti tai erittäin sensaatiohakuisesti. Et voi tietää!
Vastaa Viestiin