Lomamatkaretostelua
-
- Kitisijä
Re: Lomamatkaretostelua
To-su vapaata. Pitäisi lähteä johonkin
Alunperin oli ajatus lähteä Tukholmaan tytärtä katsomaan, mutta hän onkin nyt kuulemma Göteborgissa käymässä. Viron kylpyläkään ei käy, kun vaimo ollut juuri luomenpoistossa, uintikielto.
Alunperin oli ajatus lähteä Tukholmaan tytärtä katsomaan, mutta hän onkin nyt kuulemma Göteborgissa käymässä. Viron kylpyläkään ei käy, kun vaimo ollut juuri luomenpoistossa, uintikielto.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Menkää sinne GB:iin perässä, se on hieno paikka!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
Tyttö vain käymässä siellä, ei varmaan ole kiinnostunut meitä tapaamaan
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ranskassa ei pitäisi sataa viikonloppuna ja lämpötilat parinkympin tienoilla. Samoin Saksassa Frankfurtin suunnalla. Lentolippujen saatavuuden saat tarkistaa itse.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Prahaan kiekkokisoihin samalla...tosin voi olla kallis majoitus, jos sellaisen saa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
^ja ^^
Molemmat hyviä ehdotuksia!
Molemmat hyviä ehdotuksia!
-
- Kitinän uhri
Ensi viikolla Billundiin, nuorimmainen pääsee Legolandiin pariksi päiväksi. VOi olla, että matkalta kotiutuu rättiväsyneet äiti ja täti, ja riemusta hihkuva lapsi.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
-
- Kitisijä
Syksyllä tulisi pyöreitä täyteen, voisi paeta jonnekkin lämpöiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Vaimo ehdottomasti kieltytyi jääkendosta tai edes menemästä kaupunkiin, jossa kisat. Ehdotin myös Milanoa, Alicantea, Nizzaa, kuulemma liian vähän aikaa lähteä
Hän haluaa nyt Tallinnaan. Eli mennään siis sinne, minne vaimo haluaa.
Ainiin! Ehdotin myös Euroviisuja (en tosin tiedä, saisiko sinne edes lippuja). Kuulemma eo. olisi käynyt, jos olisi korotettu mun henkivakuutusta ja hän olisi valinnut mulle vaatteet, joihin kirjailee sopivat tekstit.
-
- Kitisijä
Tämä voisi olla sopiva:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
- Kitisijä
Aika kallis huomioiden, että ei aterioita.
-
- Kitisijä
Eikä tuossa ole vielä käyttämättömän vuoteen lisää laskettuna.
-
- Kitisijä
^^
San Diegossa on sitten kylmä meri, jos sillä on merkitystä. Toisaalta kylmä meri tekee kaupungista oikein miellyttävän ympäri vuoden.
Varaisin matkakassaan 100k lisää, että saisin tripadvisorissa 5 pallukkaa saaneen majoituksen.
San Diegossa on sitten kylmä meri, jos sillä on merkitystä. Toisaalta kylmä meri tekee kaupungista oikein miellyttävän ympäri vuoden.
Varaisin matkakassaan 100k lisää, että saisin tripadvisorissa 5 pallukkaa saaneen majoituksen.
-
- Kitisijä
KOtimaan matkailua en ole harrastanut oikeastaan yhtään. Nyt tämän jutun
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010402669.html
innoittamana tilasin
https://www.rengastie.fi/saaristo-opas-2024/
En osaa purjehtia, mutta autolla voisi tuon Saariston Rengastien kulkea.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saariston_rengastie
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010402669.html
innoittamana tilasin
https://www.rengastie.fi/saaristo-opas-2024/
En osaa purjehtia, mutta autolla voisi tuon Saariston Rengastien kulkea.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saariston_rengastie
-
- Kitisijä
Muutaman kerran olen osia kierroksesta ajellut. Jos olet liikkeellä sesonkina, varaudu viettämään loma(a)si lossijonoissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^^ Mitäs jos vuokraat vaimolle sähköfillarin ja menette pyörillä? Autolla tuo on aika lyhyt reissu ja jos sattuu hyvät kelit, niin lautoille voi joutua jonottelemaan. Pyörällä taas mennään jonon ohi. Pyörällä saa myös nautittua aperol spritzit päiväkahvien päälle. Jos yöpyy hotelleissa sun muissa ja syö ravintoloissa, niin ei pyöräreissu kovin extremea ole.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 30.05.2024 9:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Varmasti tuon Hesarin jutun jälkeen vielä lisää.
-
- Kitisijä
sivustahuutaja kirjoitti: ↑30.05.2024 9:32 ^^ Mitäs jos vuokraat vaimolle sähköfillarin ja menette pyörillä? Autolla tuo on aika lyhyt reissu ja jos sattuu hyvät kelit, niin lautoille voi joutua jonottelemaan. Pyörällä taas mennään jonon ohi. Pyörällä saa myös nautittua sperol spritzit päiväkahvien päälle. Jos yöpyy hotelleissa sun muissa ja syö ravintoloissa, niin ei pyöräreissu kovin extremea ole.
-
- Kitisijä
^
Kyllä tuosta rengastiestä on juttua joka vuosi.
Pyöräreissuna tuo on ehkä ainoa, jota varauksetta voin suositella kaikille. Onnistuu vaikka jopolla. Pyörällä ehtii paremmin katsoa maisemia ja on helpompi pysähdella pikkujuttujen ääreen. Majoitukset vaan voi olla jo kiven alla tässä kohtaa.
Kyllä tuosta rengastiestä on juttua joka vuosi.
Pyöräreissuna tuo on ehkä ainoa, jota varauksetta voin suositella kaikille. Onnistuu vaikka jopolla. Pyörällä ehtii paremmin katsoa maisemia ja on helpompi pysähdella pikkujuttujen ääreen. Majoitukset vaan voi olla jo kiven alla tässä kohtaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Joka kesä tulee vaimon kanssa tehtyä jonkinlainen saaristoreissu tässä etelärannikolla. Sellasia päivän tai parin minilomia. Rengastie on tullut kertaalleen ajettua kokonaan ympäri.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Espoon koulujen syysloma on 14. lokakuuta alkavalla viikolla.
Pitäisi keksiä kohde, jossa voisi liikkua luonnossa. Vähän mietin Madeiraa. Dolomiitteja mietin, mutta mesta alkaa mennä kai lokakuussa säppiin. Ehdotuksia? Haussa hyvää ruokaa ja suhteellisen intensiiviä maisemia. Lämmöllä ei niin väliä, kunhan ei sada.
Pitäisi keksiä kohde, jossa voisi liikkua luonnossa. Vähän mietin Madeiraa. Dolomiitteja mietin, mutta mesta alkaa mennä kai lokakuussa säppiin. Ehdotuksia? Haussa hyvää ruokaa ja suhteellisen intensiiviä maisemia. Lämmöllä ei niin väliä, kunhan ei sada.
-
- Kitisijä
Espanjassa on viime aikoina ollut mielenosoituksia turisteja vastaan. Varmasti marginaalinen ilmiö, mutta pistää kyllä miettimään, viitsiikö sinne enää lähteä.
-
- Kitisijä
Ruotsin 11 päivän roadtrip loppusuoralla. Hyvä reissu. Kaikki toimi tutulla tavalla ja hyvin, mutta kaikki oli yhden kouluarvosanan parempaa:
- kahvi
- ruoka
- tiet (kapeat kaistat alkuun hirvittivät, mutta nuohan pitivätkin pitkässä juoksussa mielen virkeänä)
- naiset
- matkailukohteet
Edullinen vaihtokurssi tietty auttoi ravintoloissa ja hotelleissa asiointia, mutta tuo ei selitä palvelujen korkeampaa tasoa Suomeen verrattuna. Tienvarren kahvi ja pulla olivat nekin parempia. Vaikutti siltä, että svenssoni oikeasti miettii mitä on tekemässä ja tekee aina parhaansa. Näyttäen tietty hyvältä tehdessään. Sellaista suomessa yleistä elämäänsä kyllästynyttä asennetta ei näkynyt.
- kahvi
- ruoka
- tiet (kapeat kaistat alkuun hirvittivät, mutta nuohan pitivätkin pitkässä juoksussa mielen virkeänä)
- naiset
- matkailukohteet
Edullinen vaihtokurssi tietty auttoi ravintoloissa ja hotelleissa asiointia, mutta tuo ei selitä palvelujen korkeampaa tasoa Suomeen verrattuna. Tienvarren kahvi ja pulla olivat nekin parempia. Vaikutti siltä, että svenssoni oikeasti miettii mitä on tekemässä ja tekee aina parhaansa. Näyttäen tietty hyvältä tehdessään. Sellaista suomessa yleistä elämäänsä kyllästynyttä asennetta ei näkynyt.