Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Yönmustaritari

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mä en voi sille mitään, jos sulla on likainen mielikuvitus.
Eikun hyvä maku. Mut ihan sama.
Väitätkö tosissasi tuossa olevan jotain eroottista?
Hauska pätkähän tuo on.
Ymmärrä nyt herranjestas lukemasi ettei tarvitse alkaa voimasanoja käyttää. Sikälimikäli pyrin kyllä myös pitämään näyttöni vapaana alle 18 vuotiaiden alastomuudesta ja lampaisiin sekaantumisesta.

EDIT:
Vittu! Sanonpahan vaan, että pitää olla kyllä dorka laittaakseen perhekuvia pillusiltaan olevasta jälkikasvusta kaikelle kansalle nettiin nähtäväksi.

Kyllähän minäkin itsestäni ja paljaasta B-rapustani täynnä liituja käyn aina sunnuntaisin lähisiwan ikkunaan liimaamassa mutta silloinkin uskon sen jäävän vain lähinaapuruston ja ehkä kourallisen ohikulkijoita nähtäville.

Mutta minä tässä alan vauhkoomaan. Siis edelleen. Aivan sama.
ninnithequeen

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei, älä itke, se poistettiin jo!

Olipa kamalaa kun viisvee on pylly paljaana uima-altaassa.

Kristus sentään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt kaikki miehet huutamaan, haluatte kuitenkin!

http://www.fiksuhuuto.com/index.php?id=nynfvih&pid=20
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vanhoja rakennuksia korjataan legopalikoilla :D

http://www.janvormann.com/dispatchwork.php
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

No daah sillon se ei tietty tyydyttäis sitä kundia ku sen yhen kerran, eikä se kuvaajakundi niin paskaa diiliä menis tekee hei daah.
BettyB.

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

G-miehelle vertaistukea.

http://incelsite.com/
NegaDuck

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

"And he's bought all this and he can't buy you a ring?"
http://www.geekologie.com/2008/07/devil ... ectibl.php
"This! Is what! You get! When you piss off your fiancee!"

Kannattaa välttää pissiksiä, lienee tarinan opetus? Jotain oli kyllä jo alun alkaenkin pielessä jos tuohon mennään.
Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Kannattaa välttää pissiksiä, lienee tarinan opetus? Jotain oli kyllä jo alun alkaenkin pielessä jos tuohon mennään.
Niinno, toisen omaisuuden tuhoaminen opetustarkoituksissa johtaa kyllä automaattisen ovennäyttämiseen itsellä. Aika tyhjäpää kanojahan nuo olivat, mutta joka tapauksessa viihdyttävämpää taisi olla lukea tuon videonpostaajan selitettä:

"The video is a pain to watch and I had to pause it several times and go outside to calm down. You'll never hate women and their sick ways more than after you watch this video."

Lollero. Jos muovisen sturmtruupperin palasiksimäjäyttäminen on kaverille oksettavinta mitä netissä voi tulla vastaan ja pahinta mitä nainen voi miehelle tehdä, on joku kyllä pielessä siinäkin päässä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herra Manala kirjoitti:Lollero. Jos muovisen sturmtruupperin palasiksimäjäyttäminen on kaverille oksettavinta mitä netissä voi tulla vastaan ja pahinta mitä nainen voi miehelle tehdä, on joku kyllä pielessä siinäkin päässä.
Umhh. Geekologyssä on ehkä enemmän kieltä poskessa kuin suoraa lukemalla näkee. Missä sun sarkasmitutka on? Luepa uudelleen ja vaikka pari muutakin entryä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Lollero. Jos muovisen sturmtruupperin palasiksimäjäyttäminen on kaverille oksettavinta mitä netissä voi tulla vastaan ja pahinta mitä nainen voi miehelle tehdä, on joku kyllä pielessä siinäkin päässä.
Umhh. Geekologyssä on ehkä enemmän kieltä poskessa kuin suoraa lukemalla näkee. Missä sun sarkasmitutka on? Luepa uudelleen ja vaikka pari muutakin entryä.
What you are about to watch is wrong on every level. Some woman, pissed that her fiancé is in Vegas blowing money on gambling and strippers (a man's God-given right), decided to destroy his most prized possession -- a scout Stormtrooper figure. Needless to say these women are all fucked in the head. The ringleader is even so dumb as to call the figure a "snowtrooper". Then they proceed to argue that Princess Leia looks like a dude and being obsessed with her is "sick". Clearly these women are delusional and should be locked up. The video is a pain to watch and I had to pause it several times and go outside to calm down. You'll never hate women and their sick ways more than after you watch this video. I just hope the dude remembered to bring home a little something special for his fiancé. Like a really cool VD.

Ehkä mun sarkasmitutkani ei sitten ole tarpeeksi geekish. Kyllä tuo teksti vaikuttaa pikemminkin perusnörtin meuhkaamiselta kuin suurelta huvittuneisuudelta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olkaamme sitten eri mieltä asiasta. Geekologieta ja sen rinnakkaisblogeja Superficial ja I Watch Stuff pidempään seuranneena luen aika annoksen huumoria rivien väliin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27995302

Niin hottia että melkein tekisi mieli tumputtaa. Kyllä huomaa, että näitä liikkeitä on hiottu tuntikausia neljän L:n motoriikalla.
BettyB.

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Enpä muista milloin viimeksi olisin tuntenut näin valtaisaa myötähäpeää... :oops:
Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:^ Enpä muista milloin viimeksi olisin tuntenut näin valtaisaa myötähäpeää... :oops:
EN SE OLE MINÄ SIINÄ VIDEOSSA!!!!
BettyB.

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:EN SE OLE MINÄ SIINÄ VIDEOSSA!!!!
Mä luulen että säkin olisit tanssijana kuumempi kun noi halvannäköisiin hepeniin tälläytyneet rautakanget.
Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:EN SE OLE MINÄ SIINÄ VIDEOSSA!!!!
Mä luulen että säkin olisit tanssijana kuumempi kun noi halvannäköisiin hepeniin tälläytyneet rautakanget.
Valssia vai vaakamamboa?
Bliss

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:^ Enpä muista milloin viimeksi olisin tuntenut näin valtaisaa myötähäpeää... :oops:
Ja ne markkinoivat itseään tanssijoina.... :roll:
Nyt on IHAN pakko: :rofl:
BettyB.

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Valssia vai vaakamamboa?
Vaakamambo vaatii alastomuutta joten valitsen valssin. Hää?
Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Valssia vai vaakamamboa?
Vaakamambo vaatii alastomuutta
Laitetaan sulle pussi päähän!!!1