No, on hommassa ekan kerran jälkeen se haaste, että varsinkin tuommoisessa suorassa 'rahanpalautusmallissa' pitää mielellään pystyä jotenkin osoittamaan, että lisämyynti on juuri Carrot Mobin ansiota. Eli vaikka myyntiä kertyisi esim. jonain teemapäivänä paljon, niin pitäisi pystyä varmistumaan, ettei osa teemamyynnistä ole tavallisten asiakkaiden ostoksia, siis sellaisten jotka muutenkin olisivat ostaneet kyseisestä kaupasta. Jos 'rahanpalautusprosentti' on kovin suuri, niin kauppias saattaa saada takkiinsa jos vakioasiakkaat alkavat keskittää ostoksiaan 'porkkanapäiviin'. Eli vakioasiakas ostaisikin vuoden viinat baarikaappiin porkkanapäivänä tukiessaan ihan hyvää hyvyyttään porkkana-aatetta. Yksittäisinä tempauksina homma voisi kuitenkin onnistua muutaman kerran ja julkisuusarvo on aika hyvä.Storia kirjoitti:Juuri meinasin kysyä, että väännä nyt rautalangasta miten tämä muka ei toimi...
Vaikeinta tuollaisessa touhussa on ylläpitää jatkuvuutta ja samaan aikaan keksiä uutta, jotta mukana pysytään ja mukaan saadaan lisää porukkaa.
Tälläisen nettipersoonan ajatukset ovat sitten ihan vapaata riistaa. Eivät tule tekijänoikeusjärjestöt hätyyttelemään.