Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti: Off-topiccina sanottakoon, että minua ahistaa, miten kaikki käyvät nykyään salilla. Eikö sitä voi tehdä kotona? Puntteja, kuntopyöriä, soutulaitteita, lihaskuntovempaimia saa halvalla ja divareistakin kuten minä.
Ei meille mahu mitään puntteja, kuntopyöriä ja soutulaitteita! Ja miksi minä niitä ostaisin kun töissä semmoisia saa käyttää ilmaiseksi. Lisäksi ne huolletaan ilmaiseksi. Musta tuntuu myös että monella asia on motivointikysymys, kotona ei vain tule tehtyä. Mulla ainakin, mutta kyllä tulee tehtyä kun raahautuu sinne työpaikan kellariin. Niillä jotka maksaa vielä rahaa siitä että käy salilla, on rahan meno tod näk lisämotivaatio.
Gat kirjoitti: Sitten tokaksi ei ennen aikaan punttisalilla käyneet kuin homomiehet ja Manaajat. Nyt kun naisetkin ja ihan kaikki käy, se vie kaiken toivon siltä, että meikä luonnonrääpäle voisi saavuttaa jotain etua treenaamalla, silleen ulkonäolle siis. Koska jo valmiiksi jässikät persjalat punttitreenaa, ei millään keinoin voi tää hyönteinen edes lähestyä "normaalia".
No miksi et punttitreenaa kotona? Justhan tossa kerroit kuinka se on niin helppoa ja halpaa. Ei kait treenauksen tarkotuksena on kaikilla massan kasvattaminen, mejänki pojilla on tarkoituksena lähinnä kunnon parantaminen. Pysyy päänsäryt poissa kun käy välillä riuhtomassa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21688
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Off-topiccina sanottakoon, että minua ahistaa, miten kaikki käyvät nykyään salilla. Eikö sitä voi tehdä kotona?
Kuntosali maksaa ~50e kuussa. Tuolla hinnalla ei saa kotiin omaa kuntosalihuonetta vehkeistä puhumattakaan. Muuten vapailla painoilla kotona harjottelu olisi aika optimiratkaisu.
Kai Nalo

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

huima kirjoitti:
Jooga on oikein tehtynä ihan helvetin kovaa treeniä ja kehittää kroppaa tehokkaasti sekä tasapuolisesti.

Olenhan minä joskus aerobikkiäkin kokeillut joten uskon kyllä, mutta siitä huolimatta jookailu on sellaista hommaa ettei oikein nappaa. Kunhan nyt vaan huvikseni päätä auoin sivustahuutajalle hellan kansien kera.

Jos mulla olis sali lähellä, alkaisin treenaamaan Sandaa. Se on äijien hommaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:
huima kirjoitti:
Jooga on oikein tehtynä ihan helvetin kovaa treeniä ja kehittää kroppaa tehokkaasti sekä tasapuolisesti.

Olenhan minä joskus aerobikkiäkin kokeillut joten uskon kyllä, mutta siitä huolimatta jookailu on sellaista hommaa ettei oikein nappaa. Kunhan nyt vaan huvikseni päätä auoin sivustahuutajalle hellan kansien kera.
Voihan sitä kaikenlaista riuhtomista kokeilla. En minäkään spinningistä välitä, tiedän kun olen kokeillut. Seuraavaksi menen kokeilemaan ZUMBAA JEEE :cheer:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti: Sitten tokaksi ei ennen aikaan punttisalilla käyneet kuin homomiehet ja Manaajat. Nyt kun naisetkin ja ihan kaikki käy,
Olet varmaan huomannut, että pokasaha-metsätyöt, ojien kaivuu, soiden ojittaminen ja käsin kyntäminen ovat jääneet historiaan ja ihmiset ruukaavat työskennellä nykyään konttoreissa?

Kun ei ruumiillista työtä enää tehdä, haetaan se ruumiillisen työn tuoma hyöty ja hyvän olon tunne salilta. Kannattais sunkin kokeilla.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kai Nalo kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sitten tokaksi ei ennen aikaan punttisalilla käyneet kuin homomiehet ja Manaajat. Nyt kun naisetkin ja ihan kaikki käy,
Olet varmaan huomannut, että pokasaha-metsätyöt, ojien kaivuu, soiden ojittaminen ja käsin kyntäminen ovat jääneet historiaan ja ihmiset ruukaavat työskennellä nykyään konttoreissa?

Kun ei ruumiillista työtä enää tehdä, haetaan se ruumiillisen työn tuoma hyöty ja hyvän olon tunne salilta. Kannattais sunkin kokeilla.
Sulta vissiin jäi huomaamatta, että mulla on ne värkit ihan Kotona, ja kellä vaan voisi olla, joten ei tarvi salia tai personal traineria.

"Pikku" eri juttu sitten, että nykyään vain juon Karhua ja runkkaan. Oikeastaan alan treenaan epätoivoisesti ja liian myöhään vasta, kun kuvittelen näkeväni jonkun naisen nakuna ja hää minut. Siis tosi harvoin.
Kai Nalo

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti: ja kellä vaan voisi olla, joten ei tarvi salia tai personal traineria.
Ota huomioon että täällä pk-seudulla on noi salikamojen vaatimat neliöt aika kortilla.

No, koska oot viimeks treenannu salillas?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21688
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:"Pikku" eri juttu sitten, että nykyään vain juon Karhua ja runkkaan.
Opettele tantraa. Sitten runkkaaminen kestää niin pitkään, että haba kasvaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kai Nalo kirjoitti: No, koska oot viimeks treenannu salillas?
Yksityisasia. Tuon kertoessani sanoisin, milloin viimeksi olen pelännyt joutuvani riisuuntumaan naisen läsnäollessa. Mutta tiedän joo, oman kuntoni vuoksi pitäisi ihan oman voinnin vuoksi kuntoilla jatkuvasti. On sellaisia vuosia ja vuosia ollut, viime aikoina on minulta jäänyt.

Ylläolevaan perusteluusi muuten, että ihan fuulaa turiset.

Silloin varhaisemmassa muinaismaataloudessakaan ei maatyöt mitään punttia vastanneet. Kovakuntoisia tuli joistakin töiden ja jalan liikkumisen/hiihtämisen kautta muttei mitään lihaskimppuja. Eikä naiset missään ryskätöissä olleet. Jos katsot vanhanajan leffoja, niin luuletko että niiden filmitähtien yläkropalla saisi nykyään elokuvassa paitaa riisua? Joku Johnny Weismuller oli kyllä kovakuntoinen uimari, mutta pääsisikö sillä kropalla Tarzaniksi enää?

Sitten jo kultaisella 70-luvulla suurin osa ihmisistä asui kaupungeissa, ja olivat konttorirottia tai tehtaissakin muussa kuin lihasvoimaa vaativissa töissä. Kuten nykyäänkin. Silti todella harva "kävi salilla". Kuntoiltiin toki, hölkätttiin, mutta punttiähellys taisi olla sellaista friikkinä pidettyjen bodarien hommaa. Ajatukselle, että naistenkin pitää käydä salilla olisi naurettu.

Nyt taas salilla käyminen on kaikkien asia ja vähän pelkään jo velvoite kuten trendivaatefasismikin. Sisäistetty itsestäänselvyydeksi. Mikäs siinä, hyvähän se, että ihmiset ovat kunnossa. Mutta henk. koht. koen,
että kun kaikki käyvät salilla, se tosiaan vie rääpälemiehiltä mahdollisuuden "salaa harjoittelemallla" edes lähestyä normaalia. Kun kerran ne luonnostaankin rotevammat persjalkanallekarhut melkein-bodaavat kaikki myös.
Kai Nalo

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti: Ylläolevaan perusteluusi muuten, että ihan fuulaa turiset.
No ihan sama. Sulle nimitäin on ihan turha kertoa yhtikäs mitään tämän päivän menossa, sillä niin pihalla siitä olet. Sovitaan niin, että käyn salilla sen vuoksi että sun entisestään olemattomat mahdollisuudet saada naista kutistuisivat entisestään. Ja itse asiassa kaikki miehet käy salilla sen vuoksi. Tää on valtakunnallinen salaliitto sua kohtaan.
Manaaja

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Jos katsot vanhanajan leffoja, niin luuletko että niiden filmitähtien yläkropalla saisi nykyään elokuvassa paitaa riisua? Joku Johnny Weismuller oli kyllä kovakuntoinen uimari, mutta pääsisikö sillä kropalla Tarzaniksi enää?
Tarzan 1932:

Kuva


Tarzan 2003:

Kuva

Kunhan nyt vedät ittesi eka tohon Weissmuller-kuntoon niin katsellaan sitten niitä tämän päivän epäreiluja standardeja uudestaan...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23652
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti:Off-topiccina sanottakoon, että minua ahistaa, miten kaikki käyvät nykyään salilla. Eikö sitä voi tehdä kotona?
Alakerran naapuri tykkäis varmaan ihan himskatisti kun treenailisin maastavetoa olohuoneessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kai Nalo kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ylläolevaan perusteluusi muuten, että ihan fuulaa turiset.
No ihan sama. Sulle nimitäin on ihan turha kertoa yhtikäs mitään tämän päivän menossa, sillä niin pihalla siitä olet. Sovitaan niin, että käyn salilla sen vuoksi että sun entisestään olemattomat mahdollisuudet saada naista kutistuisivat entisestään. Ja itse asiassa kaikki miehet käy salilla sen vuoksi. Tää on valtakunnallinen salaliitto sua kohtaan.
Öh.. en minä ihan noin tarkoittanut. Enkä että pillun takia salilla käytte. Meinasin vaan että uskokaa tai älkää, kaupungeissakaan ei vielä 70 ja arvaan 80-luvulla salilla käynti saati punttien nostelu ollut joka miehen ja naisen harrastus. Nyt se tuntuu jo velvoitteelta. Ja kyllä, se entisestään vaikeuttaa rääpäleen suhteellista mahdollisuutta näyttää normaalilta.

Manaajalle Tarzanista, että onhan vaikka tämä jykevässä kunnossä, mutta ei kelpaisi bodauskilpailuihin. Lihasten erottuvuus ei bodaritasoa ja löysää näkyy. Näyttäisi tavikselta Rambojen ja Arskojen ym myöhempien kroppanäyttelijöiden rinnalla:

Kuva

Kuva
Kai Nalo

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti:Meinasin vaan että uskokaa tai älkää, kaupungeissakaan ei vielä 70 ja arvaan 80-luvulla salilla käynti saati punttien nostelu ollut joka miehen ja naisen harrastus. Nyt se tuntuu jo velvoitteelta. Ja kyllä, se entisestään vaikeuttaa rääpäleen suhteellista mahdollisuutta näyttää normaalilta.
No ei kai ollut. Toisaalta silloin ei ollut mahdollisuuksia vetää itseään sikapossukuntoon mäkkäreiden, kepappien ja pizzojen avustuksella muutamalla hassulla eurolla, kuten tänä päivänä voi. Elämä on vaan niin paljon helpompaa nykyään kuin vanhempieni nuoruudessa. Ei silloin lihoneet kuin ökyluokan isännät ja muu kansa näytti siltä miltä tänäpäivänä näyttää itä-blokin länsimaistumattomat bors-keiton lipittäjät.


Minä käyn salilla siksi että minulla on 40:n kriisi. Vatsa kasvaa, naama roikkuu, niskat on jumissa, hartioita särkee, polvet keljuilee ja mies ukkoutuu semmosta vauhtia että peilistä ei tunnista.

Ja toi sun rääpälejuttus on kyllä huvittava. Ei sun mahdollisuuksias saada nainen lisää oma kuntosali. Siellä kuntosalilla pitää käydäkin ja treenata kunnolla ja aktiivisesti. Käsittääkseni et kuitenkaan mitään ole pitkäkestoisesti ikinä treenannannut, vaan ainoastaan haaveillut siitä?
Manaaja

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Manaajalle Tarzanista, että onhan vaikka tämä jykevässä kunnossä, mutta ei kelpaisi bodauskilpailuihin. Lihasten erottuvuus ei bodaritasoa ja löysää näkyy. Näyttäisi tavikselta Rambojen ja Arskojen ym myöhempien kroppanäyttelijöiden rinnalla:
Itse sä ton Weissmullerin/Tarzanin esimerkiksi otit, ja mä näytin että sun ajatuskuvios on jälleen kerran enemmän tekosyiden keksimistä kuin sen tosiseikan tunnustamista että sä joudut itse ottamaan vastuun omasta elämästäsi ja naisettomuudestasi, eikä tämän päivän maailman vaatimukset ole mitenkään yliammuttuja edes Tarzan-näyttelijöille. Tavikset muuten kummasti pariutuvat siitäkin huolimatta etteivät näytä Ramboilta, Arskoilta tai Weismullereiltä.

Silläkin saattaa olla vaikutusta, että tavikset käyvät säännöllisesti suihkussa ja hoitavat kuntoaan muutenkin kuin röökillä ja karhulla.

Kummalliseksi mennyt tämä maailma. Ihimisiä kualoo puukkoohin kun klopit ei osaa viiltää, ne tökkii. Nuaret flikat juo viinaa ja raavaat miehet käy punttisaliilla.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja huima »

Henkilökohtainen hygienia on salaliitto possuja vastaan.

Pukeutuminen ja muoti on salaliitto turhamaisuuden puolesta.

Urheiluharrastukset ovat salaliitto rääpäleitä vastaan.

Koko nussiva maailma on salaliitto Gattacan masentamiseksi.


Ei G:n heitoissa ole enää samaa potkua kuin aiemmin. Ehkä pieni sapatti tekisi terää uuden materiaalin kirjoittamiselle.
Bhven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:Tavikset muuten kummasti pariutuvat siitäkin huolimatta etteivät näytä Ramboilta, Arskoilta tai Weismullereiltä.
Joo ja jopa kehitysvammaisilla ja muilla epänormaaleilla on parisuhteita.
elco

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja elco »

Propagoi varmaan aika pirullista vauhtia läpi netin, mutta tässä SikaMika ja Poikuus Pekingissä:
http://sendables.jibjab.com/view/vRbs9iKAwWgw4wik
bliss

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti:SikaMika ja Poikuus Pekingissä:
Ei saatana. :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
elco kirjoitti:SikaMika ja Poikuus Pekingissä:
Ei saatana. :D
Nyt meni yöunet! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bliss kirjoitti:
elco kirjoitti:SikaMika ja Poikuus Pekingissä:
Ei saatana. :D
:komp:
Manaaja

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ensin toi nauratti, 0.3 sekunnin kuluttua alkoi pelottaa.
Bhven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Propagoi varmaan aika pirullista vauhtia läpi netin, mutta tässä SikaMika ja Poikuus Pekingissä:
http://sendables.jibjab.com/view/vRbs9iKAwWgw4wik
:shock: Kuka tuon teki? Sinäkö? Eikö löytyisi muuta kuin voimisteluhomoilua? Huh.. onneksi tuo on varmaan tuhansien muidenkin käyttämä pohja, emme päätyne internet-antisankareiksi. Muuten hauska. Nauramatta en voi katsoa. Lisäksi Sika-Mikalla on kivat pikkupystutisut.

Muuten olen taas tullut vääriymmärretyksi. En minä oleta mitään salaliittoja eikä kyse ole pillun puutteestani. Onpahan vaan taas yksi nykyajan ilmiö, jonka itsestäänselvänä pitämistä ihmettelen. En minä vaatekyttäämistä, flanellipaitavastaisuutta tai geelihipsimistäkään pidä pelkästään pilluttelujuttuna tai koe naisen puutteeni kautta. Ihan sama vaikka koirat tai kissat niitä kyttäisivät. Yleensä vaan ahdistaa tuo narsismin fasismi ja yhdenmukaisuusvaatimukset. Aina sen vuoden tai vuosikymmenen muka itsestäänselvän kollektiivisen tiedon mukaan. Muuten, jokos ruutupaitoja saa taas käyttää? Telkussa näkyi jo Big Brotherissa, Idols-Koopilla ja muotitietoisella homolla Jari Sillanpäällä. Jone Nikulalla jopa maastotakki julkisesti, mutta Nikula onkin Äijä.
Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tavikset muuten kummasti pariutuvat siitäkin huolimatta etteivät näytä Ramboilta, Arskoilta tai Weismullereiltä.
Joo ja jopa kehitysvammaisilla ja muilla epänormaaleilla on parisuhteita.
Komento takaisin! Taitaa todellakin olla kyse kosmisesta salaliitosta minua vastaan tai tämä rinnakkaistodellisuus on yksityishelvetti minulle, koska olin edellisessä elämässä Adolf Hitler.

Sanomaanne olen miettinyt useinkin, ja lopulta käsittänyt, että kaikki nuokin ovat Ihmisiä tai siis minuun verrattuna Jumalia, mutta minä en ole ihminen.
Bhven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gat kirjoitti: Komento takaisin! Taitaa todellakin olla kyse kosmisesta salaliitosta minua vastaan tai tämä rinnakkaistodellisuus on yksityishelvetti minulle, koska olin edellisessä elämässä Adolf Hitler.

Sanomaanne olen miettinyt useinkin, ja lopulta käsittänyt, että kaikki nuokin ovat Ihmisiä tai siis minuun verrattuna Jumalia, mutta minä en ole ihminen.
Oletko koska viimeksi poistunut kotoasi ihmisten ilmoille tsekkaamaan efektit, tuleeko öögaa? Niin ja se vielä, kun valitat niinkin triviaalista asiasta kuin pukeutumisesta, niin t-paita ja farkut riittää ja siistit ehjät kengät, vai etkö voi liikkua missään ilman flanellipaitaasi?