Päivän linkki
-
- Kitisijä
Re: Päivän linkki
^ Mulla on kyllä niin pieni puhelin, ettei Tuksu mahdu ruudulle strippaan.
Jos mä haluan nähdä alastoman valaan, katson peiliin.
Jos mä haluan nähdä alastoman valaan, katson peiliin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
USA:ssa on kaivettu esille harvinaiseksi mainittu Bruce Lee -nauhoite. Se on peräisin vuodelta 1964 ja sisältää Leen koesuorituksen The Green Hornet tv-sarjan roolia varten.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Jesus Christ appears in Portuguese Playboy magazine
The magazine spread featuring Jesus is meant as an homage to Nobel winning writer Jose Saramago. Saramago, an atheist and the only Portugese author to receive a Nobel prize, died last month.
The other explicit images in the magazine show Jesus watching a lesbian sex scene, standing next to a street prostitute, and looking over the shoulder of a half naked woman reminiscent of a Catholic school girl.
-
- Kitisijä
Aliens Cause Global Warming: A Caltech Lecture by Michael Crichton
Caltech Michelin Lecture – January 17, 2003 kirjoitti:My topic today sounds humorous but unfortunately I am serious. I am going to argue that extraterrestrials lie behind global warming. Or to speak more precisely, I will argue that a belief in extraterrestrials has paved the way, in a progression of steps, to a belief in global warming.
Rather, I want to discuss the history of several widely-publicized beliefs and to point to what I consider an emerging crisis in the whole enterprise of science-namely the increasingly uneasy relationship between hard science and public policy.
Let’s be clear: the work of science has nothing whatever to do with consensus. Consensus is the business of politics. Science, on the contrary, requires only one investigator who happens to be right, which means that he or she has results that are verifiable by reference to the real world.
In science consensus is irrelevant. What is relevant is reproducible results. The greatest scientists in history are great precisely because they broke with the consensus. There is no such thing as consensus science.
In addition, let me remind you that the track record of the consensus is nothing to be proud of.
The examples can be multiplied endlessly. Jenner and smallpox, Pasteur and germ theory. Saccharine, margarine, repressed memory, fiber and colon cancer, hormone replacement therapy. The list of consensus errors goes on and on.
Finally, I would remind you to notice where the claim of consensus is invoked. Consensus is invoked only in situations where the science is not solid enough.
But now, large-scale computer models are seen as generating data in themselves. No longer are models judged by how well they reproduce data from the real world-increasingly, models provide the data.
Richard Feynmann called it a disease. I fear he is right. Because only if you spend a lot of time looking at a computer screen can you arrive at the complex point where the global warming debate now stands. Nobody believes a weather prediction twelve hours ahead. Now we’re asked to believe a prediction that goes out 100 years into the future?
-
- Kitisijä
Olen selvästi valinnut väärän ammatin... Toimittajat terassilla kiskomassa juotavaa ja sitten alkometriin puhaltelemaan...
Absoluuttinen totuus: Voiko alkometriä huijata?

Absoluuttinen totuus: Voiko alkometriä huijata?
Ilkka ja Minttu pohtivat alkometrin toimintaperiaatteita ja testaavat, kuinka pettämätön laite se on!
Isänmaaan puolustustoivot avautuvat alkavasta asevelvollisuudestaan;
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010071 ... 5_uu.shtml
Erityisesti viimeinen sivarin kommentti on musertava
"Mitä tekisit, jos tulisi sota? - En kannata sotaa. Soittaisin rokkia.
- Onni Hamard, 21, Joutseno"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010071 ... 5_uu.shtml
Erityisesti viimeinen sivarin kommentti on musertava

"Mitä tekisit, jos tulisi sota? - En kannata sotaa. Soittaisin rokkia.
- Onni Hamard, 21, Joutseno"
Ei tuon informaation tarvitse olla täydellistä luodakseen ravintoloille painetta laskea hintoja.Suvinen kirjoitti:Ihan jännä idea, mutta ei toimi. Moni ravintola kyttäilee toistensa liikkeitä hinnanmuutosten suhteen, eikä tuossa mainita kuin 1.7. alkaen. Lisäksi kuka tahansa voi vittuillessaan ilmiantaa vaikkapa kilpailijan paikan. Kyllähän nuo nyt näkee itse kukin paikan päällä käydessään, onko hintoja alennettu. Toisissa paikoissa taas esimerkiksi toukokuun alusta voimaan tulleet palkankorotukset on jätetty siirtämättä hintoihin, eikä sitten ole myöskään tähän muutokseen laskettu hintoja.Chap kirjoitti:http://www.alv13.fi/
No, löydyttiinhän mekin tuolta listalta, ja näköjään ihan oikeasta sarakkeesta.
-
- Kitisijä
Nice to know...
NCBI ROFL: Ever wonder how much electricity your penis can take?

NCBI ROFL: Ever wonder how much electricity your penis can take?
Results. Electrical resistivity (rho) of the penile shaft is 127.14 Omega . cm at 500 kHz. Electrical current density (J) of the penis shaft is 71.06 mA/cm(2), nerve (60.23 mA/cm(2)), vessel (67.93 mA/cm(2)), and return electrode (2.11 mA/cm(2)). Electrical field strength (E) of the whole penis shaft is 9.03 volt/cm
-
- Kitisijä
Bad science: Global-warming deniers are a liability to the conservative cause
Terence Corcoran: Bad politicsJonathan Kay , National Post kirjoitti:In this newspaper, a columnist recently described the “growing skepticism about the theory of man-made climate change.” Surely, the conventional wisdom is on the cusp of being overthrown entirely: Another colleague proclaimed that we are approaching “the church of global warming’s Galileo moment.”
Terence Corcoran , Financial Post kirjoitti:The politicization of climate science reaches new low with the development of a deniers blacklist
![]()
Kiva - mainio tapa valita mihin avustusrahansa laittaa. Lisäksi rahat saa takaisin ja voi laittaa ne kiertämään uudestaan.
-
- Kitisijä
Mä olen ylpeä Kiva-lahjoittaja, tasan kymmenen lainaa lainattuna.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mii tuu. 25 lainaa.Lolita kirjoitti:Mä olen ylpeä Kiva-lahjoittaja, tasan kymmenen lainaa lainattuna.
-
- Kitisijä
Myös Homma-foorumilaiset: http://www.kiva.org/team/homma
Mä olen laskenut omat lainani Suomi- ja ateistiryhmille, joten pois tuo minusta.
Mä olen laskenut omat lainani Suomi- ja ateistiryhmille, joten pois tuo minusta.
-
- Kitisijä
Täällä Kitinässä ollaan paljon mediaa edelllä, tuokin pimppaketju on katsottu ja käsitelty täällä jo aikoja sitten.
-
- Kitisijä
Tämän pitäisi herättää ajatuksia ...
Kirsi Virtanen: Näin meitä valvotaan!
Kirsi Virtanen: Näin meitä valvotaan!
YLE Areena kirjoitti:Ihminen jättää sähköisiä jälkiä kaikkialle. Kirsi Virtanen puhuu nyt valvonnasta - tarviseeko siitä olla huolissaan?
Tässä autossatulee musta ja kokonahkainen sisäasiainministeri varusteena.
EDIT: Minähän en siis ole lähellekään mitään tälläistä ostamassa - kunhan sain linkin jostain.
EDIT: Minähän en siis ole lähellekään mitään tälläistä ostamassa - kunhan sain linkin jostain.
Latasin firefoxin ja nyt näkyy.
Onpas tää nopee. Ja pystyi tosiaan asentamaan työpaikan koneeseen, jossa mulla ei ole mitään ohjelmien asennusoikeuksia.
Edit: paitsi Adobe Reader ei sitten enää antanut FF:n asentaa.
Onpas tää nopee. Ja pystyi tosiaan asentamaan työpaikan koneeseen, jossa mulla ei ole mitään ohjelmien asennusoikeuksia.
Edit: paitsi Adobe Reader ei sitten enää antanut FF:n asentaa.
Viimeksi muokannut NuoriD, 04.08.2010 9:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuon mustan kokonahkaisen sisäministerin kanssa kannattaa nauttia itseasepalveluksestaelco kirjoitti:Tässä autossatulee musta ja kokonahkainen sisäasiainministeri varusteena.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 34&c=5&o=s