Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Mitvit?! Päivi Lipponen kyseenalaistaa, että Sauli Niinistö on liian vanha pressaksi!

Ei olisi sitten kannattanut avata leipäläpeä tuossa puoli vuotta sitten ennenq rakas aviomies menee munaamaan itsensä ja demarit ko. kilpaan? Toisekseen, ei Arhiksen suosio ihan suoranaisesti raketoinut katosta läpi vaikka hän onkin 18v Haavistoa nuorempi.

Se on siinä ja siinä, josko Päivi on Biaudeeta harhaisempi. Hyvä mätchi tietty Paavolle, jota ei itseäänkään ole liialla todellisuudentajulla rankaistu.
Missä kohtaa tuossa tekstissä näkyy erityisesti tämä mainitsemasi harhaisuus? Mä luulen, että Päivin analyysi on suurin piirtein oikeilla jäljillä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:Mitvit?! Päivi Lipponen ...
Missä kohtaa tuossa tekstissä näkyy erityisesti tämä mainitsemasi harhaisuus? Mä luulen, että Päivin analyysi on suurin piirtein oikeilla jäljillä.
Hitto teidän kanssa. Jouduin nyt vilkaisemaan mokaamaa plokia. Mä luulen, että päivi on suurin piirtein metsässä jo ekassa lauseessa.

"Väitän, että ikäkysymys nousee ratkaisevaan asemaan näissä presidentinvaaleissa. "

Henkilökohtaisesti oletan, ettei ikäkysymyksellä ole juurikaan vaikutusta näissä vaaleissa.

Ton jälkeen jaksoin lukea vielä 2,5 lausetta ennen tympääntymistä, mitä pidän hyvänä suorituksena, ottaen huomioon aiheen mielenkiintoisuuden ja valitun tarkastelukulman.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: Missä kohtaa tuossa tekstissä näkyy erityisesti tämä mainitsemasi harhaisuus? Mä luulen, että Päivin analyysi on suurin piirtein oikeilla jäljillä.
Haavisto 53v
Niinistö 63v
Lipponen 70v

Noista herroista Lipponen on ainoa, jonka kohdalla on syytä epäillä terveyden kestävän koko presidenttikauden. Vaikka kuinka lenkkeilisi, niin 76v saattaa olla heikossa hapessa.

Jos ikä ratkaisee ja 63 ei kelpaa, niin sitten haavisto on presidentti. Saas nähdä onko tälläkään ennustajademarilla toimivaa kristallipalloa.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 25.01.2012 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:Mitvit?! Päivi Lipponen ...
Missä kohtaa tuossa tekstissä näkyy erityisesti tämä mainitsemasi harhaisuus? Mä luulen, että Päivin analyysi on suurin piirtein oikeilla jäljillä.
Hitto teidän kanssa. Jouduin nyt vilkaisemaan mokaamaa plokia. Mä luulen, että päivi on suurin piirtein metsässä jo ekassa lauseessa.

"Väitän, että ikäkysymys nousee ratkaisevaan asemaan näissä presidentinvaaleissa. "

Henkilökohtaisesti oletan, ettei ikäkysymyksellä ole juurikaan vaikutusta näissä vaaleissa.

Ton jälkeen jaksoin lukea vielä 2,5 lausetta ennen tympääntymistä, mitä pidän hyvänä suorituksena, ottaen huomioon aiheen mielenkiintoisuuden ja valitun tarkastelukulman.
Olisit vain lukenut enemmän. Pä. Lipponen toteaa aivan oikein, että ikäkysymyksellä hän tarkoittaa ei niinkään ikää numeroina vaan sitä, mitä aikaa ja maailmaa ehdokas edustaa. Kyllä mä luulen, että tämä selittää aika pitkälti sen, miksi esim. entiset Halosen kannattajat ryhmittyivät jo ensimmäisellä kierroksella pikemminkin Haaviston kuin Pa. Lipposen taakse.

Mulla ei ole yhtään mitään intressiä puolustaa Pä. Lipposta yhtään missään, mutta ihan asiapohjalta ihmettelen. Ei tuo kirjoitus mikään loistava ole, kaukana siitä, oikeastaan aika huono. Mutta kyllä se nyt vain oikeilla jäljillä on, ei suinkaan harhainen tai metsässä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:Pä. Lipponen toteaa aivan oikein, että ikäkysymyksellä hän tarkoittaa ei niinkään ikää numeroina vaan sitä, mitä aikaa ja maailmaa ehdokas edustaa.
Niinistö edustaa valistusta, vapautta, hyvinvointia ja avarakatseisuutta. Mitä Haavisto edustaa?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Pä. Lipponen toteaa aivan oikein, että ikäkysymyksellä hän tarkoittaa ei niinkään ikää numeroina vaan sitä, mitä aikaa ja maailmaa ehdokas edustaa.
Niinistö edustaa valistusta, vapautta, hyvinvointia ja avarakatseisuutta. Mitä Haavisto edustaa?
Tarkoitatko sä nyt ihan tosissasi, että et ymmärrä Pä. Lipposen kirjoitusta?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja huima »

Minä ihmettelen kanssa väärinlukemisen jaloa taitoa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Enbuske kirjoittelee järjestään aika hyvää kamaa, vaikka ei olisikaan aina veijarin kanssa samaa mieltä.

http://tuomasenbuske.puheenvuoro.uusisu ... enmielista
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Pä. Lipponen toteaa aivan oikein, että ikäkysymyksellä hän tarkoittaa ei niinkään ikää numeroina vaan sitä, mitä aikaa ja maailmaa ehdokas edustaa.
Niinistö edustaa valistusta, vapautta, hyvinvointia ja avarakatseisuutta. Mitä Haavisto edustaa?
Tarkoitatko sä nyt ihan tosissasi, että et ymmärrä Pä. Lipposen kirjoitusta?
Tietenkin ymmärrän Päivin kirjoittavan propagandaa niinistöä vastaan ja vasemmiston puolesta. Oliko siinä kirjoituksessa jotain muuta ymmärrettävää?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja aasi »

http://www.kko.fi/57456.htm - Tää ei vissiin ollut Gattiksen juttu kuitenkaan?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:http://www.kko.fi/57456.htm - Tää ei vissiin ollut Gattiksen juttu kuitenkaan?
Ei varmaan G-miehen keissi, koska Espoon käräjäoikeus oli aikanaan hylännyt isyyskanteen. Tuskin G-miehen keissiä Espoossa on käsitelty.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei varmaan G-miehen keissi, koska Espoon käräjäoikeus oli aikanaan hylännyt isyyskanteen. Tuskin G-miehen keissiä Espoossa on käsitelty.
Ah, totta.
masa

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja masa »

Pupujahtia stadissa


http://yle.fi/ohjelmat/1349656
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt voi liittyä siihen toiseen prosenttiin? Mäkkärille varmaan paikka avoinna myös? :lol: :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha korkeampi oikeus katsoi tämän näin mutta eikös se että hullu uskovainen raiskaa uskovaista lasta ole oikeastaan vain lieventävä asianhaara verrattuna siihen että raiskaisi ei uskovaista lasta, jolloin tauti etenisi lestadiolaisten piirin ulkopuolelle?

What?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Gat »

aasi kirjoitti: http://www.kko.fi/57456.htm - Tää ei vissiin ollut Gattiksen juttu kuitenkaan?
Ei ole enoni keissi, sehän oli jo koskas... 97-98. Enoni oli 80 vee ja "lapsi" 47 vee. Sekin perustui aiempaan ennakkotapaukseen, juurikin Orimattilassa, jossa oikeasti teini-ikäinen skidi oli saanut ajaa isyysjutun myöhästyneenäkin tuosta viiden vuoden määräajasta. Perusteluna ettei ollut tiennyt mahdolisesta isyydestä.

Eli ei mitään uutta tuossa, paitsi että enoni ei yrittänyt hovioikeudesta ylöspäin.

Isyytensähän oli varmaan kiistatonta, mutta näissä on mielenkiintoista se, että mikään isyysjuttu ei käsittelyajaltaan enää vanhene, JOS "lapsi" millainen harmajapää itse onkin.. vain ymmärtää kertoa ettei ole asiasta mitään kuullutkaan aiemmin. Riippuu siitä onko kuullut vai ei. Milläs sen todistaa että olisi?

Tässä meidänkin tapauksessa suhtaudun hieman epäillen. Virallisen selityksen mukaan tämän uusioserkkuni äiti oli vasta kuolinvuoteellaan paljastanut uusioserkkuni viralliselle isälle, että enonihan se siitälsi. Mutta vannottanut miestään olemaan kertomatta pojalle. Lupauksensa sitten rikkoi sopivasti Orimattilan ennakkotapauksen jälkeen.

Kumminkin jopa minäkin olin kuullut huhut että enolla on avioton poika, vaikka en kenen kanssa saati nimeään. Sitten isyysoikeudenkäynnissä oli vastapuolen todistajana vanha täti, joka kertoi pyytäneensä enolta rahaa sille pojalle, kun poika oli nuori. Eno kieltäytyi, kun ei muutenkaan tunnustanut. Sitten uusioserkkkuni aikaisempi virallinen isä (kaikkein innokkain koko jutussa) esiintyi oikeudessa vihaisesti ja kuvaili riitaansa morsiammensa kanssa enon jäätyä kutakuinkin housut kintuissa kiinni. Hirveä sukuviha hänellä, mutta, vittu, ei se ole minun vikani, ihan eri sukupolvi eikä minulla ole meisseliä kenenkään rouvan pillussa. Enkä minä, ei enoni tai muu suku ole mitään niskavuorelaisia.

Että jotenkin vaikea uskoa, ettei uusioserkkunikin olisi aiemmin kuullut vanhempiensa riitelyä tästä tai tullut koulussa kiusatuksi jos tuollainen huhu liikkuu.

Eli siis vinkkinä: vaikka kunka vanhoja olette: jos vaan löytyy suvusta perittäviä saati isäukko, kertokaa ettette ole asiasta kuullletkaan ja siten peritte. Jos kumminkin valehtelivat tuon, niin en tiiä moraalisesti mutta ainakin juridisesti ihan rosvousta ja kaikeen viattomalta minultahan tuo olisi rosvousta jo lakiosansa ottamisessa (se vain enon kuollessaan omistamasta pankkitilistä) saati vieläkin korkeimmassa oikeudessa vaatimansa täydennys eli puolet kaikesta.. oman laskutapansa mukaan..

Tuntematon äijä koko suvulle, enoonikin ensimmäinen yhteytensä oli haastemiehen tulo, oikeudessa kertoi sen jälkeen soittaneensa kerran ja lähettäneensä yhden isänpäiväkortin. Ja hänellä siis jo oli virallinen isä ja toimeentulokin ainakin paremmin kuin minulla. Ei koskaan tilalla käynytkään, kun taas minä kaikki elämäni kesät, jopa töitäkin tehden.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hei kaikki youtubea musiikkisoittimena käyttävät, mulla on teille lahja:

http://www.youtify.com/

Spotify kohtaa youtube, voi tehdä kivasti soittolistoja yms youtube seteistä, ja koko homma pyörii kivasti selaimessa!

Oikein mahtava, pitää infoirmoida enemmän kun testannu rauhassa..mutta hyvältä vaikuttaa!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Umm... Eiks youtubessa oo vähän niinku noi samat ominaisuudet sisäänrakennettuna?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nettiriippuvuustesti

http://www.terveyskeskus.fi/do.xsp?obje ... ewinfoview


"45 pistettä
Olet jokseenkin tavallinen internetin käyttäjä. Saatat silloin tällöin viipyä nettiympäristössä hieman liian pitkään, mutta internetin käyttösi on kuitenkin hallinnassa.
"

En usko! Paska testi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pentti Arajärvi looking at things

http://arajarvilookingatthings.tumblr.com/
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sain kaksi pistettä vähemmän kuin Dave, mikä lienee Daven kannalta aika huono asia!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Sain kaksi pistettä vähemmän kuin Dave, mikä lienee Daven kannalta aika huono asia!
Huijasit!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sain kaksi pistettä vähemmän kuin Dave, mikä lienee Daven kannalta aika huono asia!
Huijasit!
En! Mun ei vaan tarvitse salata netinkäyttöäni keltään niinkuin sun, muahah!