Päivän linkki
-
- Kitisijä
Re: Päivän linkki
RUSSIAN CONVENIENCE STORE
Either this store is in an incredibly bad neighborhood, or the shop-keeper is extremely shy and/or paranoid.
http://www.liveleak.com/view?i=f2d_1334069481
Either this store is in an incredibly bad neighborhood, or the shop-keeper is extremely shy and/or paranoid.
http://www.liveleak.com/view?i=f2d_1334069481
-
- Kitinä VIP-jäsen
^
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitinä VIP-jäsen
*kiihottuu*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Hyvältä näyttää.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
-
- Elämätön Kitisijä
Mun kuva siis ei oo tuolla.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Näin olin ymmärtäväni. Mutta korjaa asia, niin yritetään arvata, mikä se on!musta muumio kirjoitti:Mun kuva siis ei oo tuolla.
-
- Elämätön Kitisijä
180/77, mutta hoikistuu koko ajan silti.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Oot normaalipainoinen.musta muumio kirjoitti:180/77, mutta hoikistuu koko ajan silti.
-
- Kitisijä
Ei kukaan nainen halua olla normaalipainoinen. Tai tavallinen.NuoriDaavid kirjoitti:Oot normaalipainoinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Elämätön Kitisijä
Onks noi noiden kuvien naisten tiedot yleensä oikein? Mä en osaa arvioida, kun oon vähän sekasin.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Täällä on vain yksi valantehnyt BMI-tarkastaja, mutta sen mitta-asteikko taitaa loppua 20:een.musta muumio kirjoitti:Onks noi noiden kuvien naisten tiedot yleensä oikein? Mä en osaa arvioida, kun oon vähän sekasin.
-
- Kitisijä
Nuo jotka ilmoittaa olevansa mun kokoisia, on mun silmään läskejä. Ne ei varmaan urheile. Mun vaatekokoa käyttävät näyttää silmään samalta kun itse, mutta niiden mitat on eri.musta muumio kirjoitti:Onks noi noiden kuvien naisten tiedot yleensä oikein? Mä en osaa arvioida, kun oon vähän sekasin.
-
- Elämätön Kitisijä
Mun mielestä noilla on vähintäänkin amerikkalaisten ja europpalaisten kokojen suhde pielessä. Pitäis olla esim. 12 = 42.
-
- Kitisijä
Tuosta tulikin mieleeni, miten tuntemamme Juhaniturbohaltija minulle kerran ällisteli, että hän sentään on keskimittaa pitempi hyväkuntoinen punteillakin treenaava mies, ja nyt on huomannut että useimmat naiset ovat häntä painavampia. Ei ollut puhe vielä sinusta.musta muumio kirjoitti:180/77, mutta hoikistuu koko ajan silti.
Luusto kai sen tekee. silläkin jäbällä on esim. yhtä ohuet ranteet kuin minulla, joten metalliset kellonhihnatkin vaativat lyhennystä Meidän rääpälemutanttien tarpeita ei edes maailman teollisuus tajua.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Sinä tai turbohaltija tai molemmat puhutte ns. paskaa, mutta sitähän varten tämä palsta on.Gat kirjoitti:Tuosta tulikin mieleeni, miten tuntemamme Juhaniturbohaltija minulle kerran ällisteli, että hän sentään on keskimittaa pitempi hyväkuntoinen punteillakin treenaava mies, ja nyt on huomannut että useimmat naiset ovat häntä painavampia. Ei ollut puhe vielä sinusta.musta muumio kirjoitti:180/77, mutta hoikistuu koko ajan silti.
-
- Elämätön Kitisijä
Täs ei nyt niin oo kyse gattiksesta tai turbohaltijasta, vaan musta, musta ja musta. Ja vähän siitä, että jos oisin voinut olla kuvittelematta olevani läski, oisin voinut uskaltaa jotain tässä jonkin aikaa sitten.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ämmä! Sä et oo läski. Seuraava ongelma, ole hyvä!musta muumio kirjoitti:Täs ei nyt niin oo kyse gattiksesta tai turbohaltijasta, vaan musta, musta ja musta. Ja vähän siitä, että jos oisin voinut olla kuvittelematta olevani läski, oisin voinut uskaltaa jotain tässä jonkin aikaa sitten.
-
- Kitisijä
Laitoin haun omilla mitoillani. Kaikki saman pituiset ja painoiset, samaa vaatekokoa käyttävät näyttävät hyvin, hyvin ohkasiltamusta muumio kirjoitti:Onks noi noiden kuvien naisten tiedot yleensä oikein? Mä en osaa arvioida, kun oon vähän sekasin.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
-
- Elämätön Kitisijä
En ookaan ja siks mun tekiskin mieli vielä yrittää flirttailla vanhalle ongelmalle, mutta ei varmaan kantsis.
-
- Elämätön Kitisijä
Viimeksi kun nähtiin kitinäporukalla olit ainakin hoikka ja kuntoilleen näköinen. Siitä on kai vuosi-pari.musta muumio kirjoitti:180/77, mutta hoikistuu koko ajan silti.
-
- Elämätön Kitisijä
Kiitti, noppis, oot ihku.
-
- Kitisijä
Mun koko näytti aika lailla multa. Must me ollaan kaikki ihan hyvii
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Eiks teillä ole peiliä?
Kyllä siitä näkee onko läskiä vai onko timmissä kunnossa.
Turha se on kokoja tai indeksejä tuijottaa.
Kappas, nyt pääsinkin Nowan legendaariseen perään.
Kyllä siitä näkee onko läskiä vai onko timmissä kunnossa.
Turha se on kokoja tai indeksejä tuijottaa.
Kappas, nyt pääsinkin Nowan legendaariseen perään.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
-
- Kitisijä
Peili valehtelee penteleesti valokuvaan verrattuna.BrianW kirjoitti:Eiks teillä ole peiliä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.