Kiinnostaa, mutta pakastin täynnä poroa tällä hetkellä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ymmärrän kyllä, että kuljetuskustannusten takia ei kannata pientä määrää lähettää. Mutta ainakin meille tuollainen 10 kg:n kontti olisi pakastimeen liian iso.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
NuoriDaavid kirjoitti: Mutta ainakin meille tuollainen 10 kg:n kontti olisi pakastimeen liian iso.
Heitä ne vuoden 2003 mustikat, vuoden 2004 mansikat ja vuodesta 2006 pakastimessa olleet valmiit keittolihat veks, sekä hankkiudu eroon pakastepizzajemmastas niin saat tilaa.
Voisin tilatakin, mutta en jotenkin näe sitä tarpeelliseksi.
Tammisen tuotteita saa jauhelihana natsista ja muita jäken prismasta. Yleensä juuri Tammisen lihat ovat niitä joita ostoskoriini päätyy.
Viimeksi muokannut masa, 10.01.2013 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä olen pari kertaa tilannut tai hakenut vastaavan paketin joltain luomupientuottajaviherpiiperöltä, mutta aika usein niissä systeemeissä tuo raakakypsytys jää omalle kontolle, mikä taas on laiskalle ja tilanpuuteongelmaiselle kaupunkilaiselle vähän turhan hankalaa. Eli siinä mielessä tämä voisi olla parempi. Tosin mä olen kyllä vähän sillä kannalla, että antaa kauppojen pitää varastoja, mä ostan sitten välittömään käyttöön. Lisäksi mun kaupassakäyntionnelisuuteni on lähtenyt ihan uuteen nousuun sen jälkeen, kun olen kohdistanut lähes kaiken lihaosteluni - ja paljon muutakin hankintaa - Töölön Anton & Antoniin, eli sikäli tällaiseen lihataksiin ei juuri ole nyt tarvetta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriDaavid kirjoitti: Mutta ainakin meille tuollainen 10 kg:n kontti olisi pakastimeen liian iso.
Heitä ne vuoden 2003 mustikat, vuoden 2004 mansikat ja vuodesta 2006 pakastimessa olleet valmiit keittolihat veks, sekä hankkiudu eroon pakastepizzajemmastas niin saat tilaa.
Niitä voidaan tarvita vielä
Eikä anopilta saatuja marjoja voi pois heittää!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
urpiainen kirjoitti:...lihataksiin ei juuri ole nyt tarvetta.
Mainio idea! Tätähän voisi vähän kehittää...
Mun mielestä on varsin näppärää, että ovella käy kala-auto ja lihatkin voi tilata postilla. Viimeksi tosiaan tilasin karitsaa, ja on ollut kyllä erinomaista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
A hacker apparently got into the emergency alert system in Maine and issued a warning of dead bodies rising from graves and attacking the living. People in the area called the police to make sure it wasn't real, lol.