Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Ihan Henkan näkönen.
Asuin skidinä tossa (silloisen) pellon toisella laidalla.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ruma sisältä, en muuttais.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.iltasanomat.fi/videot/histor ... 20106.html

Aika hurjaa kuunnella naista, joka oli paikalla
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^*
En määkään !
On siinä jotain hyvää, mutta liikaa rumaa tai mautonta.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ymmärrä kun tämmöisiä lyijykynätuherruksia hehkutetaan.

www.cuded.com/2013/02/50-mind-blowing-pencil-drawings/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21492
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Hei kaikki photorealismista tykkäävät! Teille on kehitetty aivan uusi tuote, kamera!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.hs.fi/arviot/Levy/Myyttisyys ... -art-top-1

Mitähän "rockmusiikin aidosti šamanistisiin artisteihin" oikeastaan tarkoittaa? Veikkaan sen tarkoittavan erilaisten laittomaksi julistettujen aineiden käyttöä ja pahalta haisemista.

Olen rivien välistä lukevinani, että arvostelija ei pidä musiikkia "aitona". Taiteen aitous voidaan saavuttaa vain olemalla riittävän sekaisin ja mielellään moniongelmainen.

Jotenkin kovin kekkoslovakialainen arvostelu.

Disclaimer: en ole kuunnellut ko. levyä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti: Mitähän "rockmusiikin aidosti šamanistisiin artisteihin" oikeastaan tarkoittaa? Veikkaan sen tarkoittavan erilaisten laittomaksi julistettujen aineiden käyttöä ja pahalta haisemista..
Panisin toki Jenni Vartiaista, mutta kovin pintakuorrutustahan tai puolivillaista tuon "mystisyys" on, käy sellaisesta ihan junteille. Iskelmää.

Rockmusiikin aitoja shamaanityyppejä olivat ainakin toki aineita vetäneet Jimi Hendrix ja Jim Morrison. Edit: ja Beatlesit tietysti. Naisista tulee mieleeni Joni Mitchell, Laurie Anderson ja myöhemmistä etenkin Islannin weird chick Björk. Ja tietenkin se mystisyydessään moniulotteisin "pop witch", siis lienenkö koskaan maininnut :) ihailemani Kate Bush.

Ei tällaistakaan enää tehdä tai levylafkat päästä läpi:







Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hammasrattaita luonnossa

http://www.cam.ac.uk/research/news/func ... first-time

Evoluutio on ihmeellinen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://terrysdiary.com/post/62999845831 ... s-in-nyc-1

Miley saaga jatkuu. Newer-linkeistä eteenpäin.

NWS
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvä Stockmannin henkilökunta,

Vierailin pian kaksi vuotta täyttävän poikani kanssa eilen iltapäivällä tavaratalossanne. Hullut Päivät ovat nimensä veroinen tapahtuma, täytyy myöntää. Tavaratalonne henkilökunta tarjosi meille hyvin ristiriitaisen kokemuksen, joka päättyi ikävästi lapseni itkuun paikalle hälytetyn vartijan riistäessä pojaltani hetkeä aiemmin saamamme mainosilmapallon.

Halusin hankkia lapselleni arkea helpottavan alennustuotteen kulutusjuhliltanne. Hyvin sujuneen asiakaspalvelutapahtuman aikana pyysin saada käyttöömme yhtä kulutustapahtumaanne mainostavaa ilmapalloa. Irrotin pallon eurolavasta itse, koska myyjän yrityksistä huolimatta hän ei saanut narua poikki. Selitin, että mikäli poikani eksyisi minusta ihmispaljoudessa löytäisin hänet nopeasti pallon avulla. Myyjät ymmärsivät asian saman tien ja hilpeä pikkupoika palloineen aiheutti iloa ympärillä silminnähden monissa ihmisissä, sillä hymyjä, "Katso pientä!" -huutoja ja naurua suorastaan sateli joka puolelta. Veikkaan että tuo kyseinen myyjä haetaan syntipukiksi tähän kaikkeen vaikka hän ei todellakaan ole syyllinen vaan on tapahtumaketjussa oikeastaan ainoa henkilökunnan edustaja, ketä on tehtävässään ollut tilanteen tasalla ja toiminut omaa päätäntäkykyä ja järkeä osoittaen.

Menimme portaita alas aina infotiskille saakka, missä kysyin toista tarjouksessa olevaa tuotetta, tällä kertaa itselleni. Infossa työskennellyt vanhempi rouva esitti yllättävän reaktion nähdessään ilmapallon sidottuna lapseni käsivarteen ja alkoi huutaa kuuluvasti.

Inforouva: Ilmapalloja ei saa ottaa, antakaa se takaisin!
Isä: Emme ole anastaneet sitä vaan saimme sen käyttöömme, ymmärräthän se auttaa minua löytämään lapseni, jos hän eksyy minusta tässä tungoksessa.
Inforouva: Kuka antoi!? Mikä osasto?! Niitä ei saa jakaa!!
Isä: Anteeksi vaan mutta vasikointi ei kuulu tapoihini ja en aio ilmiantaa teille ihmistä joka on tehnyt hyvin. Vain että hän voisi saada kuraa niskaan teiltä.

Ihmettelin naisen reaktiota todella ja lähden pois lapsi käsipuolessani. Myöhemmin, kun olimme jo ulkona tavaratalosta ilmeisesti kyseisen infonaisen hälyttämä vartija tulee paikalla ja lähtee saman tien tulemaan poikaani kohti. Itse olen avaamassa pyörämme lukkoa, joten en ennätä väliin. Vartija alkaa avata pallon narua poikani kädestä.

Vartija: Joudun ottamaan pallon pois. Niitä ei saa jakaa asiakkaille.
Isä: Hei, mietihän vähän. Poika on kaksi vuotias, et voi ottaa sitä häneltä kun me ollaan saatu se.
Vartija: Miten niin en? Se on meidän omaisuutta
Isä: Selvä. Aion kuvata tämän videolle ja viedä asian eteenpäin.

Okei, kyseessä oli vain ilmapallo. Mutta se ilmapallo oli kaksi vuotiaan kädessä ja näkisin että työssään voi käyttää aivojaan tämmöisessä keississä. Olen todella pettynyt Stockmannin asiakaspalveluun ja sen henkilökunnan tilannetajuun. Naurettavaa käytöstä. Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Onko tehtävästään suoriutuminen Stockmannilla todellakin niin vaativaa, että siinä ei voi käyttää omaa harkintakykyä? Saako vartija edes käydä iholle liikkeen ulkopuolella eli syyllistyikö hän typerän käytöksensä lisäksi myös virkavirheeseen? Vaikka poikani ei ehkä itse ymmärtänyt mitä tuossa tapahtui haluan korostaa, että liikkeen ulkopuolella oli sankka joukko ihmisiä ketkä näkivät, kun vartija käsittelee pikku poikaani. Ovatko poikani kasvot nyt myymälävarkaan kasvot heidän mielessään? Jos Stockmann Oy voi julkisesti nöyryyttää kaksivuotiasta, se voi mielestäni myös julkisesti pyytää anteeksi tapahtunutta. Ja ei, emme halua ilmapalloja korvaukseksi typerästä käytöksestänne. Hävetkää käytöstänne ihmiset ja etsikää järkenne, sille voi vielä tulla käyttöä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja aasi »

http://live.kaleva.fi/Event/Rajakylan_p ... udenkaynti

Kaleva live-selostaa murhaoikeudenkäyntiä, jo viime viikolta lähtien. Ihmettelen suuresti jos molemmat eivät saa elinkautisia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kuva

Tilaaja ei ainakaan ole erityisen katuvan oloinen tuolla oikeudessa (poseeraa kuvassa ruskeassa paidassa).
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Syytetyn pitäisi käydä optikolla :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihmiskunnan pohjasakkaa.

Ei kivaa luettavaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En siksi halua lukea ja suljin heti kun näin kuvat.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Positiivista tässä on vain se, että nuo eivät kauaa pytyssä elä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21492
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

En tajunnu? Naiset oli 20v nuorempia 90-luvulla?