Päivän linkki
-
- Kitisijä
Re: Päivän linkki
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
^
"The Swedish checklist recommends tins of bolognese sauce and prepared blueberry and rosehip soup."
Siis, häh? Mitä ruotsalaisilla on alkupaloiksi?
"The Swedish checklist recommends tins of bolognese sauce and prepared blueberry and rosehip soup."
-
- Kitisijä
Kriisissä joutuu joskus tekemään äärimmäisiä tekoja, joita normaalitilanteessa ei kuvittelisi mahdolliseksi.sivustahuutaja kirjoitti: 18.11.2024 12:48 ^
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Myykö kukaan tölkkilenkkimakkaraa? Varmaan olis hyvä menekki.
A pure hydrocarbon atmosphere is a rocketeer's dream. No need for fuel, only oxidizers.
-
- Kitisijä
Eikö ulkomaisissa ruokakaupoissa ole ihan tyypillistä, että sellaisia meikälaisia nakkeja vastaavia makkaroita myydään nimenomaan säilykkeinä? Joko tölkissä, tai sitten johonkin suolaliemeen upotettuna lasipurkeissa? Suomalaisista ruokakaupoista nämä ovat ehkä vähän hävinneet. Saattaa tosiaan olla ongelma varautumisen suhteen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^
Jos ei ole bolognese päivä, niin ruotsalainen syö näitä pääruuaksi:
Jos ei ole bolognese päivä, niin ruotsalainen syö näitä pääruuaksi:
-
- Kitisijä
Laskin synnyttämisen erikoistilanteeksi, joten varauduin tällä:
-
- Kitisijä
Saksalaiset joutuvat taas kerran pelastamaan suomalaiset:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^80 vuoden kuluttua muistellaan Kuhlmey-nakkeja.
-
- Kitisijä
En ole pitkään aikaan nuuhkaissut, mutta muistikuva, että ääsmarketin säilykelihavalikoima erittäin suppea. Täytyy käydä natsiliiterissä katsastamassa hyllyt.
A pure hydrocarbon atmosphere is a rocketeer's dream. No need for fuel, only oxidizers.
-
- Kitisijä
Ei pelkillä nakeilla sodita, täytyy muistaa ostaa myös suolakurkkuja.
-
- Kitisijä
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010779623.html
Voisiko yhteisen lapsen saamisen vaikeus johtua siitä, että pariskunnan molemmat osapuolet ovat naisia?
Okei, tyhmä vitsi.
Voisiko yhteisen lapsen saamisen vaikeus johtua siitä, että pariskunnan molemmat osapuolet ovat naisia?
Okei, tyhmä vitsi.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Tuo on vuodelta 2017. Delphi-kehittäjänä tiedän, että kaikki pitää saada gitiin, mitä on saanut aikaiseksi. (Kalliin) kääntäjän release noteissa "Quality, Quality, Quality". On jopa epästabiilimpi kuin aiemmin, IDE kaatuu monta kertaa päivässä (kuten ennenkin.)
-
- Kitisijä
Delphi?
Luulin, että meidän DB2 on reliikki.
Luulin, että meidän DB2 on reliikki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
^No, mitään uutta sillä on kiellettyä tehdä. On vaan paljon legacya.
Itse IDE on 32-bit Windows-ohjelma, vaikka mainoskuvissa sillä voi tehdä yhdellä kertaa käyttölittymiä ios/android/windows/linux/macos
Omaa kroonisesti epästabiilia IDE:ä ei ole saatu kuitenkaan parannettua yhtään 10 vuodessa mitä olen katsellut
Itse IDE on 32-bit Windows-ohjelma, vaikka mainoskuvissa sillä voi tehdä yhdellä kertaa käyttölittymiä ios/android/windows/linux/macos
Omaa kroonisesti epästabiilia IDE:ä ei ole saatu kuitenkaan parannettua yhtään 10 vuodessa mitä olen katsellut
-
- Kitisijä
https://koodistopalvelu.kanta.fi/codese ... owIndex=10
Itseä häiritsevä sukupuolinen suuntautuminen heteroseksuaalinen
Aikoinaan, kun homoseksuaalisuus poistettiin tautiluokituksesta, sinne tehtiin koodi "itseä häiritsevä homoseksuaalisuus".
Lienee riidatonta, että on olemassa henkilöitä, jotka ovat ahdistuneita omasta homoseksuaalisuudesta.
Ilmeisesti (tämä on mun oma teoriani), jossa woketuskouristuksessa on sitten haluttu tehdä myös symmetrisesti tautiluokitus "itseä häiritsevä heteroseksuaalisuus"
Itseä häiritsevä sukupuolinen suuntautuminen heteroseksuaalinen
Aikoinaan, kun homoseksuaalisuus poistettiin tautiluokituksesta, sinne tehtiin koodi "itseä häiritsevä homoseksuaalisuus".
Lienee riidatonta, että on olemassa henkilöitä, jotka ovat ahdistuneita omasta homoseksuaalisuudesta.
Ilmeisesti (tämä on mun oma teoriani), jossa woketuskouristuksessa on sitten haluttu tehdä myös symmetrisesti tautiluokitus "itseä häiritsevä heteroseksuaalisuus"
-
- Kitisijä
Kuinkahan monta "itseä häiritsevää heteroksuaalisuutta" Suomessa on diagnostisoitu"
Ehkä noita jossain Kallion ilmaisutaidon lukioissa on...
Ehkä noita jossain Kallion ilmaisutaidon lukioissa on...
-
- Kitisijä
^ Kyllä vituttaisi olla nykyään alle 25-vuotias normihetero kun kaikilla muilla on joku tautiluokitus.
-
- Kitisijä
^Vähempikin alkaisi ahdistaa. Valitettavasti lääkärit eivät osaa kysyä tästä, koulutusta tarvitaan.
Olen kuullut, että jokainen itseään häiritsevän heteroseksuaalisuuden takia syrjäytyvä maksaa yhteiskunnalle 2 miljoonaa. Paljon halvempaa olisi ennaltaehkäistä. Laskin, että maksaisi itsensä takaisin 10 000 kertaisesti. Silti hallitus karsii kolmannen sektorin avustuksia. Hölmöläisen peitonleikkuuta!
Olen kuullut, että jokainen itseään häiritsevän heteroseksuaalisuuden takia syrjäytyvä maksaa yhteiskunnalle 2 miljoonaa. Paljon halvempaa olisi ennaltaehkäistä. Laskin, että maksaisi itsensä takaisin 10 000 kertaisesti. Silti hallitus karsii kolmannen sektorin avustuksia. Hölmöläisen peitonleikkuuta!
-
- Kitisijä
Voisit kirjoittaa noita potilaille pikkujoulujen jälkeisten meriselitysten tueksi? "Kai sä tajuut, että tää häiritsee mua itseänikin!?"James Potkukelkka kirjoitti: 24.11.2024 14:15 Kuinkahan monta "itseä häiritsevää heteroksuaalisuutta" Suomessa on diagnostisoitu"
-
- Kitisijä
Onneksi me kaikki kuulumme johonkin syrjittyyn ihmisryhmään.Bhven kirjoitti: 24.11.2024 14:24 ^ Kyllä vituttaisi olla nykyään alle 25-vuotias normihetero kun kaikilla muilla on joku tautiluokitus.
-
- Kitisijä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010857334.html
Harkitsen Exitus Oy:n perustamista. Kuljen helikopterilla kunnasta toiseen toteamassa kuolleeksi. Valkyyrioiden ratsastus soi kopterin kaiuttimista kun laskeudun hoitokodin pihaan!
Mainoslause "Jos potilas ei ole käynnin jälkeen kuollut, rahat takaisin!"
Harkitsen Exitus Oy:n perustamista. Kuljen helikopterilla kunnasta toiseen toteamassa kuolleeksi. Valkyyrioiden ratsastus soi kopterin kaiuttimista kun laskeudun hoitokodin pihaan!
Mainoslause "Jos potilas ei ole käynnin jälkeen kuollut, rahat takaisin!"
-
- Kitisijä
^Onko sinulla muuten kokemusta asiasta? Kuolema on ulkoistettu. ... mm lääkäreille.
Itse ole tainnut tähän ikään mennessä nähdä kaksi kuollutta ihmistä.
-
- Kitisijä
No tietysti olen töissäni monta ihmisistä julistanut kuolleeksi. Sairaalapäivystyksessä monesti olet juuri päässyt nukkumaan, sitten klo 03 soitetaan "täällä olisi exitus". Sitten nouset sängystä, puet asianmukaisen valepuvun päälle ja raahaudut asianmukaiselle osastolle. Käyt katsomassa vainajaa. Kuuntelet että sydänääniä ei kuulu. Ei hengitä. Ei pupillarefleksiä. Kirjoitat asianmukaiset merkinnät sairauskertomukseen ja palaat huoneeseen ja yrität saada unenpäästä kiinni uudelleen.nokkaelain kirjoitti: 26.11.2024 15:07 ^Onko sinulla muuten kokemusta asiasta? Kuolema on ulkoistettu. ... mm lääkäreille.